a TripAdvisor company

foto's van Bistro de Pijpenla in Delft - 1 foto's van Bistro de Pijpenla in Delft - 2 foto's van Bistro de Pijpenla in Delft - 3 foto's van Bistro de Pijpenla in Delft - 4 foto's van Bistro de Pijpenla in Delft - 5 foto's van Bistro de Pijpenla in Delft - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 212 28 05

Charmante bistro

Oud-Hollands genieten aan de gracht in het historische centrum van Delft. In deze charmante bistro serveren ze echte klassiekers en allemansvrienden. Het attente personeel maakt je lunch of diner helemaal af. Wat een gastvrijheid, zo wordt uit eten gaan al snel een heerlijk feest!

drachen

zeer gezellige ambiance met uitstekende service en uitstekend eten.Eten wordt a la carte klaar gemaakt en porties zijn bijzonder groot.Ook aan bediening niets op te merken,vriendelijk en netjes.Ook de kok staat keurig te werken in de open keuken.Zeer beslist een aanrader voor ieder die van lekker eten houdt.

Gegeten op 18 april 2015

rhuijser

Via online reservering

Entree was aangenaam. Eigenaar begroette ons en bracht ons naar onze tafel. Daarna werd gevraagd om een aperitief te nuttigen, waarop we geen nee konden zeggen. We hadden het idee dat het aangeboden werd, maar helaas stond dit dik op de rekening.

Het eten was prima to zeer goed, alles werd met stijl geserveerd en de wijn smaakte ons prima. De rekening was helaas behoorlijk hoog, wat we niet gedacht hadden, maar we hebben een heerlijke gezellige avond gehad. We komen hier zekers terug.

Gegeten op 18 april 2015

peterensylvia

Via online reservering

Het eten was heerlijk en je had tijdens het eten niet door dat er ook nog andere gasten aanwezig waren waardoor je een huiselijk gevoel had, het nagerecht die we als verrassing hadden laten komen was een 10

Gegeten op 5 maart 2015

mieke91

Na een hartelijke ontvangst door de chef, aan het werk in zijn open keuken, en een serveerster werden we naar ons tafeltje in het iets hoger gelegen deel van de Pijpenla geleid. Inderdaad een pijpenla met zitjes aan beide kanten van een looppad voor het serveren en de toiletgang. Optisch is de ruimte slim groter gemaakt door een spiegelwand aan een kant, vanaf ooghoogte in zit.
Na het aanbieden van een aperitief kregen we de speciale gerechten te horen en kwam er een pracht boekrol op tafel in twee gaten tussen ons te staan, met daarop het à la carte menu. We konden er net overheen kijken: prachtig.
Als voorgerecht hadden we Le mariage van de chef, een assortiment van 6 gerechten, en een Vitello Tonnato, zó mals en mooi. Daarna beiden een ossenhaas met truffelsaus met garni van oa huisgemaakte appelcompote. Als nagerecht een speciaal witte chocoladetaartje met aardbeiensorbet en Crème brulee van steranijs met een bolletje limoenijs. Alles weer op prachtig opgemaakte borden.
Lekkere koffie om nog wat na te genieten en toen toch maar om de rekening gevraagd...
Prijs-kwaliteit prima. Huis aperitief lekker, maar m.i. naar verhouding te duur. Professioneel maar ook zeer toegankelijk en prettig personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar. M&M

Gegeten op 6 maart 2015

annelies79

Via online reservering

Bistro de pijpenla zijn wij " twee vriendinnen" op 20 februari wezen eten. Ik was al een keer eerder geweest en heel goed bevallen. Nu weer geweest en echt weer genoten van alles. De bediening is top top top. Heel vriendelijk en niet overdreven. Het is knus en gezellig en het eten voortreffelijk. Ik had de tonijnfilet als hoofd en voor de plateau met kleine voorgerechten......mmmmm als ik er nu weer aan terug denk. Wij kwamen om kwart voor 7 binnen en verlieten als laatste het restaurant om iets over elven. Je wordt niet weggekeken en blijft gezellig. Ik zeg, hier moet je echt eens een keer eten. Trek niet al te warmen kleding aan want door de kleinschaligheid kan de temperatuur iets hoger oplopen. Ik kom hier zeker weten weer een keer eren. En als laatse natuurlijk de complimenten voor de kok.

Gegeten op 20 februari 2015

andrea40

Zeer gezellige avond, erg gastvrij ontvangen, het eten was erg goed. Kortom....ben hier als Delft naar nooit geweest maar ga zeker nog eens terugkomen. Mijn collega's zijn het hier zeker ook mee eens????.

Gegeten op 20 februari 2015

lionsaskia

Het is even geleden dat we zijn geweest. Maar met zijn 5e heerlijk gegeten.
De jongste alleen patat met een frikandel, maar de oudste heeft een heerlijke kipsate op.
Wijzelf een mariage van voorgerechten en een carpaccio. Hoofdgerecht trio van wild en tournedos.
En de toetjes jam jam jam. Ons voordeel, we hadden bonnen van de jumbo daardoor was de prijs ook er leuk. Team bedankt

Gegeten op 11 januari 2015

sasja7

Wij zijn nog steeds aan het genieten van gisteravond van ons diner in dit gezellige restaurant. De bediening was zeer goed en het eten was van topkwaliteit. Mijn botermalse ossenhaas met truffel jus zal ik niet snel meer vergeten. Heerlijk! Ook de dorade, die mijn ouders als hoofdgerecht hadden, viel meer dan in de smaak. Bij binnenkomst werden we leuk ontvangen en na afloop nog even een praatje gemaakt met de chef. Zij weten hoe zij hun gasten met een goed gevoel naar huis kunnen laten gaan.

Gegeten op 31 januari 2015

Izzychow

Via online reservering

Heerlijk gegeten in knusse ambiance. Zeer vriendelijk geholpen door mensen met kennis van zaken. Rekening wel aan de stevige kant.

Gegeten op 25 januari 2015

roel87

Heerlijke avond eten bij de Pijpenla gehad. Alles klopte helemaal. De ontvangst, bediening, het eten en de wijnen waren helemaal ok. Een hele grote aanrader! Dit was voor ons de derde keer dat we in de Pijpenla gegeten. We gaan hier zeker nog vaker naar toe!

Gegeten op 19 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Bistro de Pijpenla in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Bistro de Pijpenla. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.