Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bistro de Pijpenla in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 212 28 05

Charmante bistro

Oud-Hollands genieten aan de gracht in het historische centrum van Delft. In deze charmante bistro serveren ze echte klassiekers en allemansvrienden. Het attente personeel maakt je lunch of diner helemaal af. Wat een gastvrijheid, zo wordt uit eten gaan al snel een heerlijk feest!

ronald1234567891011121314151617

Via online reservering

Heerlijke vleesgerechten, orginele kaart, intieme omgeving en goede service. Verwacht je niet van de buitenkant, maar echt een topper!

Gegeten op 17 oktober 2014

saskia136

Via online reservering

Het is een echte "pijpenla", wat bruin ouderwets ingericht..... Maar het eten is heerlijk, de bediening is erg goed en genoeg keuze op de menukaart voor iedereen. Houd je van een meer moderne uitstraling ga dan naar hun "buur" restaurant de Mariage, waar zij ook eigenaar van zijn !

Gegeten op 14 oktober 2014

85Danielle85

Via online reservering

Heerlijk gegeten en goed geholpen. Werkelijk alles was even lekker en er werd keurig met zwangerschap rekening gehouden. Zeker een aanrader als je goed en gezellig uit eten wil.

Gegeten op 8 september 2014

fb75

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Hoewel men het beloofde stokbrood vooraf was vergeten en toch op de rekening had gezet, hebben we al met al een prima avondje uit gehad. De gerechten zijn behoorlijk aan de prijs, maar gelukkig krijg je waar voor je geld. De naam doet zijn eer aan, het is echt smal restaurantje, maar maakt het zeker ouderwets knus.

Gegeten op 6 september 2014

Knippert

Wij hebben op zaterdagavond met 5 personen heerlijk gegeten in de bistro. De ontvangst en bediening was hartelijk en deskundig. De dagspecials buiten de kaart om werden helder beschreven. De beschrijving knus kan makkelijk verward worden met smal/krap, maar de ligging in het mooie Delft-centrum is prima.
Stokbrood vers uit de oven, proeverij marriage vooraf en tong waren heerlijk. Niet al te goedkoop, maar dat is een kwaal waar de hele Hollandse horeca aan lijdt.

jeroen156

Met een voordeelbon van AH(spaaractie Iens) kregen we de keuze uit 3 soorten voorgerechten , 3 soorten hoofdgerechten maar het dessert stond vast.We konden buiten gaan zitten of binnen. We kozen er voor om binnen te zitten in de serre. Het pand stamt uit circa 1550 en veel oude kenmerken zijn bewaard. Het had in ieder geval een heerlijke uitstraling echt Bistro, knus. Het menu verraste ons niet de standaard dingen en zeker niet standaard klaar gemaakt. Het was een culinaire reis. Super aardig personeel alleen aan het eind toen het buiten drukker werd vergaten ze ons binnen maar ja. Voor als nog top ! Het was verder wel aan de prijzige kant maar als je zo kan koken mag je dit wel vragen. Als je het als Bistro typeerd verwacht je eigenlijk lagere prijzen maar daar in tegen ook weer niet zo'n super geweldige keuken !!!

Gegeten op 22 juli 2014

carlokr

Ik heb heerlijk gegeten in de bistro. De gerecht mariage vond ik heel leuk 6 kleine gerechten en als hoofdgerecht een heerlijke varkenhaas pannetje op. En omdat het mijn verjaardag was een leuke bord met chocolade geschreven hartelijk gefeliciteerd. Geweldig!!

Gegeten op 11 juli 2014

Faith

Wij hebben met vier personen met de spaaractie van AH gegeten, er is een speciaal klein menu kaartje i.v.m deze actie. Het viel ons op dat het 3-gangenmenu erg prijzig was n.l 39,50. Als je kijkt wat het kost als je a la Cart eet ben je net zo duur uit maar krijg je wel grotere porties en hoef je de frites niet apart te betalen. Kwaliteit van het eten en service was goed en niets op aan te merken. Als je met zo'n actie meedoet als bedrijf moet je als klant niet het gevoel krijgen dat je toch bijna alles betaald

Gegeten op 28 juni 2014

Charmanneke

Op 21 juni met mijn man hier gegeten met de AH-actie.

Dat er een aparte menukaart is samengesteld voor de actie begrijp ik. Maar dat de porties die we kregen klein waren en er zelfs nog geen patat/aardappeltjes bij werden geserveerd, vind ik schandalig. De prijs/kwaliteit verhouding was ver beneden peil. Gasten die van de 'gewone' menukaart bestelden kregen volle borden geserveerd inclusief patat en aardappeltjes.

We voelden ons tekort gedaan.

Even geleden hebben hier een keer heel goed gegeten en zijn we teruggekomen, echter de tweede keer werden er groenten geserveerd waarvan je dacht; "dit staat al de hele dag te pruttelen". We zijn er daarna niet meer gaan eten. Nu met die leuke AH-actie dacht ik laten we het weer eens proberen. Maar dit heeft tot een enorme teleurstelling geleid, jammer.

De rekening bedroeg 63 euro, een hoop geld voor weinig.

Wij komen hier dan ook niet meer terug.

Ons werd een gezellige avond gewenst bij binnenkomst, nou ik kan u vertellen, we gingen teleurgesteld naar huis.

Gegeten op 21 juni 2014

Neeltje60

Heerlijk gegeten bij de Pijpenla.Gebruik gemaakt van de AH actie bon. Goede keuze uit speciale kaart. Voor elk wat wils. De kip was geweldig Bediening was erg vriendelijk en snel.

Een aanrader!!!!

Gegeten op 12 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro de Pijpenla in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Bistro de Pijpenla. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.