Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Deugniet

1. Frans

De Deugniet

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 035 623 51 68

QA89

Op zaterdagavond gedineerd hier. Locatie is zeer gezellig, met leuk terras buiten. We besloten vooraf een soepje te nemen. De uiensoep beviel echter niet en smaakte slecht, waardoor we deze helaas hebben moeten laten staan. Vervolgens met de eigenaar in gesprek dat deze slecht beviel. Deze leek echter snel op z'n teentjes getrapt en dat was de rest van de avond helaas nog merkbaar. Vervolgens kwam de biefstuk geserveerd met een zeer kleine portie salade en veel brood met mayonaise. Friet met mayonaise stond ons beter aan dus friet bijbesteld. Het leek alsof zowel de friet als de biefstuk uit de diepvries kwamen. Helaas deed de eigenaar niet meer zijn best om de klant nog tevreden te stellen.

Gegeten op 20 september 2014

Proever50672

Op het gezellige terras gestart met een knapperig broodje en kruidenboter. Mosselen besteld. Die moesten we binnen eten om het aantrekken van vliegen te voorkomen. Portie mosselen was groot. Friet en sla klein. Extra friet bijbesteld. Alles erg lekker! Geen voorgerecht en dessert. De eigenaren doen de bediening. Bijzonder stel. Erg amicaal, alles behalve statisch, afstandelijk, zakelijk en formeel. Ietwat apart. De inrichting is oubollig, maar warm. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 1 augustus 2014

Frank-K

Een “ouderwets” gezellige inrichting.
Hebben de standaard eetcafé gerechten (saté, spareribs etc..) op de kaart. Buiten de kaart om een leuke selectie wild gerechten tegen zeer redelijke prijzen.
Vooraf een huisgemaakte uiensoep, deze was echt huisgemaakt en heerlijk van smaak.
Als hoofdgerecht een wild trio van wildzwijn, hert en haas. Een prachtig opgemaakt bord, rijkelijk gevuld en fantastisch bereid. Dit voor €18,50.
De eigenaar die een groot deel van de bediening op zich nam had wel wat vriendelijker gekund.
Al met al een leuk adres voor een ontspannen maar smakelijk etentje met bijvoorbeeld vrienden.

Gegeten op 9 november 2013

Turkeystick

Nog -bij wijze van spreken- 'burping' en 'yeasting' van een nogal teleurstellend teppanyaki-etentje eerder deze avond in een van onze favoriete steden Hilversum, tijdens zoektocht voor een dessert-noodlanding (koffie/thee en toetje) neergestreken in de gezellige Biersteeg tegenover een onbeperkt Japans schransen tent.

IJs Romanoff en warme apple crumble. De desserts zagen er zeer goed opgemaakt en gedecoreerd uit. Ook de smaak was in orde.
Alleen de apple crumble was niet krokant, maar zacht. Dat was 't enige minpuntje, maar zoals gezegd de smaak was goed.

Decor is leuk ouderwets (kroonluchters, groene bankierslampen op de tafels etc), maar met dit weer zat natuurlijk iedereen buiten op de mooie binnenplaats, die 't gevoel gaf alsof je in de tuin zat (beter dan aan de Groest zitten met constant voorbijscheurende scooters, die je trommelvliezen bijna doen barsten). Nee, dan zit je heel lekker, rustig en gemoedelijk in de Biersteeg.
De eigenaren (man/vrouw) zeer sympathiek en ouderlijk (ouderlijk van vader/moeder) naar ons en andere jongere gasten toe.

We komen zeker weer terug, dan voor een 3-gangen menu, in dit toevallig door ons ontdekte eetcafe (right place at the right time).

P.S.: Mocht iemand een lampekap over hebben voor een van de tafellampen (Engelse bankiers-/notaristafellamp) binnen, breng 't mee. Ze zouden er heel blij mee zijn

Gegeten op 20 juli 2013

Ton44444

Voor de tweede keer hier gegeten. De keuken is goed en voedzaam, niet heel verfijnd, maar lekker en ruime porties. De prijs/kwaliteit is dik in orde, de bediening is vlot en vriendelijk en de hazenbout was heerlijk! 's zomers mogelijkheid van buiten uiten op het (verwarmde) terras aan een leuke binnenplaats.

Gegeten op 17 november 2012

Lonneke19

Heel lekker gegeten. Heerlijke mosselen met frietjes en salade gegeten en cheesecake als toetje. Echt top! De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Een aanrader!

Jialee

• Uitstekend

Top geaellig en heerlijk eten

Asterix1961

• Slecht

• Slecht

Hadden van te voren gereserveerd niet over de telefoon maar ter plekke, op afgesproken tijd
waren we daar, alles vol , door de eigenaar volledig genegeerd!!!! op het laats werden we afgeblaft door hem dat we daar maar moesten wachten , eten is goed maar gastvrijheid ho maar

Berendina

• Uitstekend

Het blijft een feestje om in de Deugniet een heerlijk diner voorgeschoteld te krijgen.
De kaart is zeer variabel en speelt ook in op de seizoenen. Favorieten zijn de mosselen, de spareribs en het wildtrio. Ook voor een groot gezelschap is het mogelijk om in overleg een heerlijke avond voor geschoteld te krijgen.Of dit nu een uitgelezen menu is of een koud/warm buffet. Zeker een aanrader, prijs/kwaliteit niets mis mee. Dan is het terras voor de zomeravonden nog steeds heerlijk om te vertoeven. Wat moet er nog meer gezegd worden over de Deugniet.

Marlinekke

• Goed

• Goed

Heel lekker gegeten. Wildtrio en een heerlijk zachte lamshaas (lekker sausje ook). Samen met de aardappelkroketjes en gebakken aardappeltjes een prima portie. Achteraf de chocolademousse en creme brulee genomen die beiden uitstekend smaakten. Bediening vriendelijk, sfeer gezellig.

Schrijf zelf een recensie over De Deugniet in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over De Deugniet. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.