Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bigoli

1. Traiteur/delicatessen
  2. Italiaans

Bigoli

1. Traiteur/delicatessen
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 030 236 88 48

Lyndie

Vriendelijke bediening, snelle service, lekkere Italiaanse broodjes en een gezellige inrichting! Meestal haal ik een broodje en eet het ergens anders (het pleintje daarachter) op. De broodjes zijn simpel, maar smaakvol. Zelf houd ik niet van varkensvlees, en mag er wel meer variatie op de kaart met rundvlees. Bigoli is zeker een aanrader en als je zin hebt in een salade (of je hebt geen zin om te koken) kan je ook aan de overkant terecht!

Gegeten op 11 juni 2014

sanleeuw

De lekkerste (Italian style) broodjes van Utrecht. Wanneer ik in Utrecht ga shoppen haal ik hier altijd een broodje. Je kunt kiezien uit diverse broodjes (met bv olijf of zongedroogde tomaatjes) en heerlijk beleg! zelf vind ik de olijfmayo met kip erg lekker! er staat vaak een lange rij omdat het zo'n goed lopend zaakje is. Er is niet veel plek om te zitten, maar de broodjes kunnen gemakkelijk meegenomen worden en lekker buiten opeten.

Gegeten op 12 april 2014

chantal02

Ik heb hier een broodje zalm met kaas gegeten, was niet erg bijzonder, maar ook niet slecht (voor 4 euro). Soms moet je wel even wachten voordat je wat kan bestellen. Wel is de zaak schoon en goed verzorgd. Goede prijs kwaliteit, niet duur. Goeie locatie, het personeel bestaat voornamelijk uit studenten, wel netjes. Ik zal nog wel eens terugkomen.

Gegeten op 9 november 2013

EdeRonde

Een van de betere broodjeszaken van Utrecht met ook nog eens lekkere koffie. Bij de afhaal tegenover de broodjeszaak kan je ook gelijk je avondeten meenemen.

Gegeten op 24 juli 2013

priester

Voor een broodjeszaak een zeer welkome ontdekking. Heerlijk vers brood goed belegd maar het cijfer had hoger geweest als de gebruikte sla en groenten wat verser waren geweest. (uitgedroogde komkommer en tomaat) Prima Koffie!

Gegeten op 5 september 2013

Joos2013

Heerlijk gegeten,goed verzorgde en rijkelijk belegde broodjes.zeer geschikte locatie voor gezellige lunch met vrienden.

Gegeten op 4 september 2013

Woefdram1

De lekkerste broodjes van Utrecht! Heerlijk vers belegde broodjes, alle ingrediënten van goede kwaliteit en met smaak samengesteld. Helaas erg weinig zitplaatsen binnen en vaak bijzonder druk.

Gegeten op 4 juni 2013

Valentijn

Afgelopen maanden paar keer een broodje gegeten of gehaald bij Delicatessenzaak Bigoli tegenover de lunchzaak. Prima lunch of avondeten. Leuk om bij de Delicatessenzaak zelf je broodje samen te stellen, afhankelijk welk brood, kazen en andere produkten ze op dat momenten vers klaar hebben liggen voor jou. Goede service, vriendelijk personeel en betaalbare broodjes.

Gegeten op 22 mei 2013

Diner-met-L

Hier kan ik kort over zijn: altijd. goede. broodjes. Maar ook: altijd druk. Soms zo druk, dat je het maar opgeeft. Al jaren een topper. En wat heerlijk is, is om BYO te doen met cafe De Zaak. Drink je daar meteen een heerlijk koffietje erbij. Ook de deli aan de overkant (die was er eerder) is briljant! Probeer de rucola mix olijven. Of koop het ultieme meel om zelf pasta te maken... hmmm.
Service scoor ik lager, omdat ik soms denk dat er best wat meer mensen op spitsuur ingezet zouden kunnen worden...

Gegeten op 15 maart 2013

T uit Utrecht

Super broodjes, de beste van Utrecht, ook de gerechten zijn mooi! Het zou leuk zijn als het assortiment iets vaker kan wisselen, verder zouden wat meer delicatessen in de kasten mogen komen te staan. maar top top top.

Gegeten op 3 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Bigoli in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Bigoli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.