a TripAdvisor company

1. Traiteur/delicatessen
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 030 236 88 48

Anne1981

Beetje rommelige plek en tikje chaotisch (zeker als er een flinke rij in de winkel staat voor meeneembroodjes). Fijn om te zien dat elk broodje vers belegd wordt met aandacht.

Gegeten op 29 november 2015

johan39

Vroer kon je er alleen broodjes afhalen, nu kan je er ook zitten (het is wel krap). Rond lunchtijd is het er ALTIJD druk, de broodjes zijn dan ook absoluut top! Ik had dit keer mozzarella, parmaham en pesto op een broodje met gedroogde tomaat, mijn lief had kipfilet met guacamole. Alle twee even heerlijk. Daarbij voortreffelijke capuccino en espresso.

Gegeten op 2 september 2015

TomG88

Smal zaakje met vrolijke kleuren, simpel ingericht. Vrolijke bediening die je graag van advies voorziet en de hele tijd druk in de rondte rent, maar alles snel afhandeld. Heerlijk verse broodjes met traditionele maar smakelijke combinaties. De Bresoala met rucola, tallegio en pesto en porchetta broodjes zijn allen heerlijk.

Tip aan Bigoli: Wel mag er iets meer beleg op de broodjes. Sommige broodjes zijn wat, vooral voor de prijs die je ervoor betaald, wat mager belegd.

Gegeten op 1 augustus 2015

Dana_

Omdat de vorige keer een succes was zijn we weer terug geweest. Deze keer de Vitello Tonato geprobeerd op een witte ciabatta.

Ik was er niet weg van. Héél dun laagje tonijn saus (nauwelijks te proeven), en 4 hele kleine, dunne plakjes kalf. De tomaten worden ook steeds dunner gesneden en maar 5 blaadjes rucola sla. Je proefde veelal brood door het schamele beleg.

Ben een beetje teleurgesteld. Ik snap niet zo goed waar dit vandaan kwam. Het is namelijk een goed lopende tent.

Gegeten op 20 juli 2015

Lyndie

Vriendelijke bediening, snelle service, lekkere Italiaanse broodjes en een gezellige inrichting! Meestal haal ik een broodje en eet het ergens anders (het pleintje daarachter) op. De broodjes zijn simpel, maar smaakvol. Zelf houd ik niet van varkensvlees, en mag er wel meer variatie op de kaart met rundvlees. Bigoli is zeker een aanrader en als je zin hebt in een salade (of je hebt geen zin om te koken) kan je ook aan de overkant terecht!

Gegeten op 11 juni 2014

sanleeuw

De lekkerste (Italian style) broodjes van Utrecht. Wanneer ik in Utrecht ga shoppen haal ik hier altijd een broodje. Je kunt kiezien uit diverse broodjes (met bv olijf of zongedroogde tomaatjes) en heerlijk beleg! zelf vind ik de olijfmayo met kip erg lekker! er staat vaak een lange rij omdat het zo'n goed lopend zaakje is. Er is niet veel plek om te zitten, maar de broodjes kunnen gemakkelijk meegenomen worden en lekker buiten opeten.

Gegeten op 12 april 2014

chantal02

Ik heb hier een broodje zalm met kaas gegeten, was niet erg bijzonder, maar ook niet slecht (voor 4 euro). Soms moet je wel even wachten voordat je wat kan bestellen. Wel is de zaak schoon en goed verzorgd. Goede prijs kwaliteit, niet duur. Goeie locatie, het personeel bestaat voornamelijk uit studenten, wel netjes. Ik zal nog wel eens terugkomen.

Gegeten op 9 november 2013

EdeRonde

Een van de betere broodjeszaken van Utrecht met ook nog eens lekkere koffie. Bij de afhaal tegenover de broodjeszaak kan je ook gelijk je avondeten meenemen.

Gegeten op 24 juli 2013

priester

Voor een broodjeszaak een zeer welkome ontdekking. Heerlijk vers brood goed belegd maar het cijfer had hoger geweest als de gebruikte sla en groenten wat verser waren geweest. (uitgedroogde komkommer en tomaat) Prima Koffie!

Gegeten op 5 september 2013

Joos2013

Heerlijk gegeten,goed verzorgde en rijkelijk belegde broodjes.zeer geschikte locatie voor gezellige lunch met vrienden.

Gegeten op 4 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Bigoli in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Bigoli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.