Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eethuys De Goetsack

1. Internationaal

Eethuys De Goetsack

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 691 37 66

dirk38

we waren een beetje aan de late kan maar konden toch nog terecht. lekkere tong gegeten. met een prima glas wijn. ik zal er niet elke maand op de stoep staan maar het is goed eten daar.

Gegeten op 27 april 2014

Martin Samsom

Virendelijke ontvangst. Interieur is prima, blank houten tafels, genoeg sfeer. De slakjes zijn heerlijk, simpel natuurlijk. Het kipsateetje was van plofkip, en er was geen groente of sla bij. Alleen wat zuur garnituur. Nou ja, ik zou er niet voor omrijden, maar het ook niet vermijden. Goede wijn>

Gegeten op 22 juni 2013

AHHD

We hebben beiden het weekmenu genomen, dat bestond uit carpaccio, varkenshaasje met champignonsaus (met salade en verse patat) en bosvruchtenbavarois. De gerechten smaakten uitstekend en ook qua hoeveelheid was het ruim voldoende. De bediening was zeer attent en vlot. Goede prijs/kwaliteitverhouding. We komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 27 december 2012

jansr

Zaak opnieuw ingericht. Heel gezellig. Nieuwe kaart. En wat een joekels van heerlijke zeetongen, dat is nog eens vis eten. Partner had overheerlijke kabeljauw.

Gegeten op 22 september 2012

Lauri-26

Onlangs hebben wij hier met een familie van 18 personen gegeten. We hadden verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Na afloop was iedereen lovend over de kwaliteit van het eten en de zeer vriendelijke en voorkomende bediening. We gaan hier zeker nog een keer naartoe!

Gegeten op 11 september 2012

peter18

• Redelijk

Afgelopen zaterdag hier gegeten, goede ontvangst, snel geholpen aan een drankje. Voorgerechten waren prima, carpaccio en een salade met camembert. Als hoofdgerecht een runderentrecote (medium) welke taai was (erg jammer) en mn partner sate, welke erg goed was.

proefkonijn2012

• Matig

• Matig

Het enige wat hier lekker is, is de carpaccio, de rest is matig en vooral de sauzen zijn vies. De bediening is uitstekend en erg vriendelijk. Met de gastvrijheid zit het dus wel goed, nu de keuken nog.

HermandeJong

• Redelijk

Gastvrije ontvangst, gezellige inrichting. Zeer beperkte menukaart. Bij binnenkomst en tijdens het eten een glas wijn genomen. Geen wijnadvies gevraagd maar ook niet gekregen.
En dan kost de wijn € 4,95 per glas.

ienenar

• Uitstekend

• Uitstekend

Tijdens weekendje weg in Zeist hier op Zaterdagavond gegeten. Erg leuk en knus. Zeer goed eten (het menu van de week) tegen goede prijs.

Topchef

• Goed

• Goed

Uitsekende carpaccio van ossenhaas met eendenlever krullen. Smullen! Prima mixed grill met verse frites. Prima allemaal. Dit alles met een vriendelijke gastvrouw en een goed wijnadvies. Reden om zeker terug te gaan.

Schrijf zelf een recensie over Eethuys De Goetsack in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Eethuys De Goetsack. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.