a TripAdvisor company

Eethuys De Goetsack

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 691 37 66

ferkoe1234

De bediening en service is hier uitstekend. In de middag op het terras gestart met borrelen en vervolgens gegeten.
De carpaccio is uitstekend, idem se springbok die ik hier gegeten heb. de aankleding verder was beduidend minder, wat sla en frites. Wijn was uitstekend en die hebben we laten smaken; rosé in de zon op het terras. Je kunt het slechter treffen.
Dessert binnen genuttigd. Een Frambozen bavarois. Deze heb ik zeker weleens beter gegeten.
Al met al een prima restaurant

Gegeten op 15 mei 2015

Sportieveling

Onverwachts en niet gereserveerd bij dit kleine restaurant binnengestapt, omdat het dagmenu er goed uitzag en de prijs gunstig was. €24,50 voor een 3-gangen menu.
Bij binnenkomst werden de jassen aangenomen (!) en was er tijd voor een praatje. Het aperitief was meer dan het standaardbiertje of wijntje. Tijdens het diner kwam de gastvrouw een aantal keren langs of alles in orde was en ook tijdens deze 'bezoekjes' was er gelegenheid tot een kort praatje. Dit gaf wel een heel persoonlijk en betrokken tintje aan dit restaurant.
Na afloop werden onze jassen keurig weer aangeboden en uiterst tevreden zijn wij huiswaarts gekeerd.
Aan deze service kan menig restaurant niet tippen.

Gegeten op 1 februari 2015

dirk38

we waren een beetje aan de late kan maar konden toch nog terecht. lekkere tong gegeten. met een prima glas wijn. ik zal er niet elke maand op de stoep staan maar het is goed eten daar.

Gegeten op 27 april 2014

Martin Samsom

Virendelijke ontvangst. Interieur is prima, blank houten tafels, genoeg sfeer. De slakjes zijn heerlijk, simpel natuurlijk. Het kipsateetje was van plofkip, en er was geen groente of sla bij. Alleen wat zuur garnituur. Nou ja, ik zou er niet voor omrijden, maar het ook niet vermijden. Goede wijn>

Gegeten op 22 juni 2013

AHHD

We hebben beiden het weekmenu genomen, dat bestond uit carpaccio, varkenshaasje met champignonsaus (met salade en verse patat) en bosvruchtenbavarois. De gerechten smaakten uitstekend en ook qua hoeveelheid was het ruim voldoende. De bediening was zeer attent en vlot. Goede prijs/kwaliteitverhouding. We komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 27 december 2012

jansr

Zaak opnieuw ingericht. Heel gezellig. Nieuwe kaart. En wat een joekels van heerlijke zeetongen, dat is nog eens vis eten. Partner had overheerlijke kabeljauw.

Gegeten op 22 september 2012

Lauri-26

Onlangs hebben wij hier met een familie van 18 personen gegeten. We hadden verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Na afloop was iedereen lovend over de kwaliteit van het eten en de zeer vriendelijke en voorkomende bediening. We gaan hier zeker nog een keer naartoe!

Gegeten op 11 september 2012

peter18

• Redelijk

Afgelopen zaterdag hier gegeten, goede ontvangst, snel geholpen aan een drankje. Voorgerechten waren prima, carpaccio en een salade met camembert. Als hoofdgerecht een runderentrecote (medium) welke taai was (erg jammer) en mn partner sate, welke erg goed was.

proefkonijn2012

• Matig

• Matig

Het enige wat hier lekker is, is de carpaccio, de rest is matig en vooral de sauzen zijn vies. De bediening is uitstekend en erg vriendelijk. Met de gastvrijheid zit het dus wel goed, nu de keuken nog.

HermandeJong

• Redelijk

Gastvrije ontvangst, gezellige inrichting. Zeer beperkte menukaart. Bij binnenkomst en tijdens het eten een glas wijn genomen. Geen wijnadvies gevraagd maar ook niet gekregen.
En dan kost de wijn € 4,95 per glas.

Schrijf zelf een recensie over Eethuys De Goetsack in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Eethuys De Goetsack. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.