• foto's van Sampurna in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 625 32 64

Almeerse proevers

Met zijn vieren gegeten, 2 verschillende 'rijsttafels' genomen, dus veel van de diverse gerechten kunnen proeven. De gerechten waren allemaal anders gekruid en alles vers bereid, echt lekkere variatie. Meer groente gerechten was voor ons welkom geweest, niet zozeer meer soorten maar meer in hoeveelheid. De stukken vlees varieerden in kwaliteit, sommige stukken waren super mals andere wat taai. Ook zaten er aan sommige stukken rund en kip wat zenige en vettere stukken, wat wij jammer vonden. Al met al qua smaak van het eten, prima, we waren echt weer even in Indonesië. De bediening was erg vriendelijk, kwamen ook regelmatig polsen of alles beviel. De nagerechten zijn ook zeer de moeite waard, ook weer zelfgemaakt. Het decor is sfeervol. Wij waren blij dat we achterin zaten, voorin zit het erg krap op elkaar.

Gegeten op 7 maart 2015

Aburgaud

Samen met mijn moeder heb ik hier heerlijk gegeten. De locatie is perfect, mijn moeder komt van buiten Amsterdam en kon er gemakkelijk met de tram komen.
Ook is de bediening zeer attent! Ze weten goed over de verschillende gerechten te praten. We hebben zeer genoten van de rijsttafel voor twee, pittig maar niet te! kortom heerlijk eten.

Gegeten op 22 januari 2015

broer1

Wij kwamen aan om 17.30 uur en hadden niet gereserveerd. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij indien wij voor 19.30 klaar waren. Nou dat moet lukken, Wij hebben de rijsttafel celebes genomen en echt elk gerecht is lekker.Tot besluit nog een lekker nagerecht en een koffie verkeerd deze was lekker warm. 10 minuten over tijd maar wij werden niet weggekeken en kregen ook geen hint voor de rekening. Het is prijzig maar het is het waard 1 van de weinige restaurants waar ik voldaan naar buiten liep en de rest van de avond heerlijk heb kunnen teren op een volle maag

Gegeten op 27 december 2014

ruben1975

Via online reservering

We zijn hier afgelopen zaterdagavond wezen eten. Voor mij was het de eerste keer. We hadden netje gereserveerd, maar bij aankomst bleek dat onze tafel nog niet beschikbaar was. Klaarblijk heeft reserveren bij Sampurna niet zoveel zin aangezien wij mochten wachten te samen met nog 3 andere stelletjes die ook op een tafel aan het wachten waren. Toen ik na 15 minuten aan iemand van de bediening aangaf dat wij hadden gereserveerd vertelde deze doodleuk 'Dat maakt niet uit, die andere mensen hebben ook gereserveerd'
Gelukkig mochten wij kort hierna toch nog plaatsnemen aan een tafeltje. Ondanks de chaotisch bediening en het hele reserveer debacle, was het eten in orde. Met name de sate kamping was erg goed.
De grootste domper kwam toe iemand van de bediening kwam vragen of wij uitgegeten waren. Ik antwoordde dat we klaar waren, waarop de deze vroeg of wij AUB wilde vertrekken omdat de volgen reservering was gearriveerd....ongelooflijk!
Ik heb dit werkelijk nog nooit in mij hele leven meegemaakt! Hoe haal je het in je hoofd mensen op zo'n manier te behandelen??
Ik mogen duidelijk zijn dat wij nooit meer terug komen naar Sampurna.

Gegeten op 22 november 2014

brigitte9

Via online reservering

Wij hebben de kuning rijsttafel besteld. Erg gevarieerd, goede prijs/kwaliteit verhouding en erg smakelijk. bediening was erg vriendelijk en aanwezig op een prettige manier. Wij gaan hier zeker vaker heen!

Gegeten op 17 november 2014

fawr48

Via online reservering

We hebben genoten van een lunch. Het was rustig op donderdag 6 november 2014. . De bediening was heel vriendelijk en gaf ons direct advies over de te kiezen gerechten. We kozen een kleine rijsttafel en nasi rames. Het smaakte allemaal uitstekend. We hebben heerlijke gegeten in een goede sfeer. Voor herhaling vatbaar! De prijs van de menu's is redelijk.

Gegeten op 6 november 2014

AlitadeR

Lunch met mijn opdrachtgever bij Sampurna. Een overheerlijke Rijsttafel ketjil gegeten. Hele mooie verschillende smaken. Leuke plek aan de Singel. Sfeervolle ambiance.

Gegeten op 16 oktober 2014

elmy

Beetje donker, maar verder mooi en warm ingericht restaurant. Het was al bomvol op donderdagavond om 18:30 uur.
En er heerste een lekkere levendig sfeertje zonder dat het te druk werd. De bediening was erg hartelijk. We werden er zelf vrolijk van.
De rijsttafel Batara smaakt ons beide erg goed. Het was een goede combinatie van texturen en pittige en zachte smaken. De sate van rundvlees was prachtig mals en de groenten in kokosmelk en gado gado hadden precies de juiste bite. De wijn die we erbij dronken was niet bijzonder, maar zeker niet slecht.
Alles bij elkaar een prima plek voor een rijsttafel.

Gegeten op 23 oktober 2014

geboren_en_getogen

Gegeten op 3 oktober 2014

NN2

Meerdere keren hier gegeten. De zaak is enige tijd geleden verbouwd en ziet er wat luxer uit dan voorheen. Eigenlijk zit je alleen voorin leuk, want achter zijn geen ramen en wel een toilet, dat kapot was toen we er dit keer waren. Op de een of andere manier viel de rijsttafel Kuning voor EUR 28,50 per persoon wat tegen, onder meer door tweemaal een haar (in twee verschillende bakjes) in het eten. (De smaak was goed.) Daaraan ging vooraf dat we geen karaf water konden krijgen en alleen maar een glaasje konden krijgen dat in één slok op was (het was 24 graden, vochtig weer en we hadden daarvoor een paar uur gelopen), én dat er ongevraagd een fles Spa (0,5 l) met prik werd gebracht die vervolgens voor EUR 3,90 op de rekening stond, circa 2000 keer de prijs van het gevraagde kraanwater. Omdat we kennelijk niet de enigen zijn die hier tegenaan liepen nog een extra punt eraf. Het glas met Shiraz was lekker. Geen nagerecht of koffie genomen vanwege het voorgaande.

Gegeten op 8 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Sampurna in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Sampurna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.