Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Sampurna in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 625 32 64

NN2

Meerdere keren hier gegeten. De zaak is enige tijd geleden verbouwd en ziet er wat luxer uit dan voorheen. Eigenlijk zit je alleen voorin leuk, want achter zijn geen ramen en wel een toilet, dat kapot was toen we er dit keer waren. Op de een of andere manier viel de rijsttafel Kuning voor EUR 28,50 per persoon wat tegen, onder meer door tweemaal een haar (in twee verschillende bakjes) in het eten. (De smaak was goed.) Daaraan ging vooraf dat we geen karaf water konden krijgen en alleen maar een glaasje konden krijgen dat in één slok op was (het was 24 graden, vochtig weer en we hadden daarvoor een paar uur gelopen), én dat er ongevraagd een fles Spa (0,5 l) met prik werd gebracht die vervolgens voor EUR 3,90 op de rekening stond, circa 2000 keer de prijs van het gevraagde kraanwater. Omdat we kennelijk niet de enigen zijn die hier tegenaan liepen nog een extra punt eraf. Het glas met Shiraz was lekker. Geen nagerecht of koffie genomen vanwege het voorgaande.

Gegeten op 8 juni 2014

yvon7

Prima gegeten, rendang zoals deze hoort te zijn, goed pedis. Galdo gado voortreffelijk, saté, heerlijk, kortom echt goed! De bediening niet zo, echt geïnteresseerd zijn ze niet, na de koffie werd er gezegd dat we weg moesten, ze hadden de tafel nodig, erg klantonvriendelijkheid.

Gegeten op 23 mei 2014

bepinxter

We gingen met een groep van 14 man hier eten, de tafels waren aan de kleine kant voor onze groep. De smaak van het eten vonden we allemaal prima, de bediening was nogal ongeinteresseerd en onvriendelijk. Zelf kreeg ik alleen het voorgerecht tegelijk met de anderen, mijn drinken was vergeten, mijn 2 bijgerechten eveneens, de koffie kwam nadat de rest al klaar was met koffie en thee, het nagerecht kwam alsnog nadat de koffie al op was. Ik werd behandeld als zeurpiet, terwijl de bediening steeds gerechten vergat. Kortom, het was gezellig en smaakvol maar voor mij nooit meer!

Gegeten op 28 februari 2014

olivier10

Goed eten in onrustige omgeving - Één ding staat vast: het eten is prima, veel minder concessies aan de algemene smaak dan je op een toeristische locatie als deze zou verwachten. Onze ervaring met bestellen: als voorgerecht besteld 1 garnalensoep en 1 loempia. Kwamen: 2 loempia's. Loempia's waren koud, teruggestuurd. Besteld: 1 glas rode wijn. Kwam: 1 glas witte wijn. Bediening was vriendelijk (en fraai!), maar volstrekt mechanisch. Er is geen echte belangstelling voor de gasten. Het rijsttafelverhaaltje werd routineus afgedraaid, niet zelden een andere kant opkijkend. Veel geloop in de zaak, met wachtenden in een "bar" die een minuscuul wandtafeltje blijkt te zijn. Dus echt niets voor een avondje rustig uit gaan. Wel voor lekker eten.

Gegeten op 22 februari 2014

Dirk-J87

Gegeten met de schoonfamilie die erg van de Indische keuken houdt. De reden dat ze dit restaurant hadden uitgekozen was omdat ze hier Sate Gambing hebben van echt geitenvlees. Je ziet vaak in Indische keukens dat ze daar lamsvlees voor gebruiken. De gambing was echt heerlijk en de andere gerechten die op tafel stonden waren goed. Het was lagere cijfer voor de bediening is dat we de hele avond zonder drank zaten en wel tot 3 keer toe moesten vragen waar het bleef. Als ze daar wat sneller in zijn is het helemaal goed!

Gegeten op 18 november 2013

arnoud9

gereserveerd voor acht, maar kwamen met meer mensen - was allemaal geen probleem en op een heel prettige manier werd er een oplossing gevonden. Rijsttafels waren heerlijk. mooie variatie van Indische smaken. Echt een hele goede ervaring.

Gegeten op 7 oktober 2013

ronronron

Goed gekruid eten ,smaakvol en goede bediening.
Wel qua verlichting iets te donker, middenpad weinig ruimte om te lopen en te veel passanten.Reserveren is prima via internet .

Gegeten op 5 oktober 2013

Uiteten2012

Teleurstelling, anders kan ik het niet omschrijven.
Bij binnenkomst werd ik prima ontvangen, niets mis mee. De keuze's, het menu ziet er prima uit maar het uiteindelijke resultaat valt bitter tegen. Mijn tafelgenoot vroeg in plaats van nasi om bami en kreeg een schaaltje noedels bekend van de Chinese toko: openen en er water bij schenken. Hoort toch niet in een restaurant.
De gerechten waren op een manier geserveerd die je nog niet van een vakantiekracht verwacht, slordig, onverzorgd, er sprak geen liefde voor het gerecht of voor het vak uit.
Jammer, maar dit restaurant raad ik niemand aan.

Gegeten op 6 juli 2013

ton020

Vandaag hier gegeten met buitenlandse gasten. Eigenlijk door de mening van Iens hier naar toe gegaan. Laat ik beginnen met het eten. daar was eigenlijk niet veel mis mee. Goed maar niet uitzonderlijk. Wel ruime keus in rijsttafels.
Nu de bediening, tja als amsterdammer heb je hier eigenlijk niets te zoeken. Ze concentreren zich op toeristen. Op ons verzoek om tapwater werd verteld dat ze dat niet hadden (geen kraan?!), verder hebben we 4 keer moeten vragen om een drankje. De rekening was geen probleem die kwam heel snel zonder te vragen nadat we onze vork hadden neergelegd. Snel wegwezen want de volgende gasten stonden alweer klaar.
Zoals ik dus all aangaf een toeristen restaurant. Ik zal hier dus niet meer terugkomen.

Gegeten op 24 mei 2013

Patrick2906

Gisteren met een vriend hier gegeven. We hebben de rijsttafel Batara gegeten omdat dit de minste pittige zou zijn. Dat klopte geheel. De rijsttafel is prima maar niet uitzondelijk. Als wijn hebben we de Toscaanse huiswijn genomen die prima was. Het decor is prima maar niets bijzonders. De bediening is erg vriendelijk en attent. Onze conclusie is dat Sampurna is ruime voldoende scoort maar niet echt speciaal is.

Gegeten op 20 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Sampurna in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Sampurna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.