a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 677 12 68

ddjmj

bij drankje vooraf een plank met Heertjes uit Loosdrecht, erg leuk en lekker
Eten mooi opgemaakt en heel smakelijk, precies de juiste tijd tussen de gangen door
Werd keurig gevraagd of iemand een allergie voor bepaalde produkten heeft.
Ondanks dat het restaurant vol zat, geen idee dat men geen tijd had voor je, compliment!!

Gegeten op 5 maart 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Bedankt voor uw fijne recensie...

ElsvH

Gegeten op 28 februari 2015

positivo

Gegeten op 21 februari 2015

Tobysan

Door een krantenberichtje ("Hmmmmm met Hesse") geattendeerd op dit restaurant. Was zeer lovend, en Iens gaf ook lovende berichten. Zelfs negens en tienen (de sporadische onvoldoendes waren al meer dan een jaar oud)! Dan moet het wel goed zijn toch? We gaan!!!

Helaas, ons viel het allemaal nogal tegen. Op de website lijkt het een ruime zaal die toch gezellig "close" is, maar door de deur en bar waar je binnen komt liggen sommige tafeltjes er toch wat bloot en kouder bij. In de killere winteravond dan, want voor de zomer lijkt het ruime terras buiten me heel lekker. De ontvangst was ook gezellig en attent maar gedurende het eten weer minder bereikbaar. En waar het toch vooral om gaat... Het eten:

Vooraf een enorme rundercarpaccio. Bordje vol, lekkere versieringen erop, maar helaas was het vlees nogal taai (en/of de messen nogal bot?) waardoor ik echt moeite had om mijn plakjes in tweeën te snijden. Toen we hierover iets zeiden was het commentaar dat dit juist het favoriete gerecht was waar iedereen voor kwam en dat het totaal niet begrepen werd. We hebben daarna ander commentaar, positief en negatief, maar achterwege gelaten.

Mijn tafelgenoot had een wild zwijn pastrami met vijgenchutney. De chutney was erg lekker erbij, de pastrami had iets spannender kunnen zijn en miste de wildsmaak. De hazenpeper die volgde was leuk opgediend in een piepklein pannetje en verder prima. Mijn eendeborst was best ok. De desserts waren in onze ogen niet echt aantrekkelijk en hebben we dan ook overgeslagen.

Al met al een plek waar we niet snel terug zullen keren.

Gegeten op 8 november 2014

mariska55

Goede avond ben net thuis van een eerste klas etentje bij jullie. We hadden een bongo kaart gehad en kon uit ruim 80 restaurant kiezen. En me oog viel op jullie. Ik kende jullie restaurant niet dus het was een groot avontuur. Maar ik moet echt zeggen ben blij dat ik dit restaurant gekozen heb. Het was een 4 gangen verassings menu het was echt klasse bediening was ook goed en gezellig. Echt een aanrader jullie restaurant. Ik snap ook niet waarom jullie geen michelin ster hebben. Het 1ste gerecht zalmreepjes 2de gerecht was iets van varkens vlees met bladerdeeg reepje met een verrukkelijke vulling(ondanks dat ik geen tomaat lus was het top) 3de gerecht was entrecote met aardappel taartje (mmmmmmm) en de 4de gerecht een toetje daar vond ik het ijs iets minder van citroen met basilicum maar das een keus die voor iedereen anders is maar de 4 vruchte sappje en crembule en kletskop met slagroom+aardbei helemaal top. Nu weet ik niet hoe die gerechten allemaal in restaurant stijl heet weet ik niet maar heb me best gedaan om het te omschrijven. Het was echt heerlijk. Vriendelijke groeten mariska van soeren

Gegeten op 26 augustus 2014

Mar-Jan

Vriendelijk onthaal & service terwijl er busladingen mensen arriveerden na een fairbezoek bij het kasteel Haarzuilens. Knap werk. Er was ook alle begrip voor de wensen van mijn 86-jarige moeder en ze werd keurig geholpen bij een drempeltje. Ze was erg gecharmeerd van haar kabeljauw met Julienne gesneden groente en garnituur. Zelf was ik niet onder de indruk van Veluwse Wildzwijnsrug met gekonfijte zuurkool en aardappelrosti. Wat vlak van smaak en een te droge rosti. Het is een druk restaurant met veel snelheid; de kwaliteit blijft wellicht daardoor soms op onderdelen hangen. Prima rode wijn (rioja) en tegenwoordig ook prima koffie van Smit & Dorlas dragen bij aan een aangename avond.

Gegeten op 21 november 2013

pmdereuver

We hebben hier lunch gebruikt en we hadden van tevoren geïnformeerd of er ook glutenvrije mogelijkheden waren. Dit was positief beantwoord en dit bleek ook geheel waargemaakt te kunnen worden. Erg vriendelijke en spontane bediening en we hebben heerlijk gegeten! Aanrader voor glutenvrije gasten, maar uiteraard voor iedereen die van gezelligheid, leuke bediening en lekker eten houdt!

Gegeten op 18 augustus 2013

Carla35

Eten bij de Vier Balken is een enorm verbeterd t.o.v. enkele maanden geleden. Ik/we hebben uitstekend gegeten! Voorgerecht carpaccio smaakte erg goed, het vlees bij hoofdgerecht was mals . De bediening is enorm vriendelijk en niets is teveel!
Hou dit zo vast, helemaal goed!!

Gegeten op 7 september 2013

Peter van Dijk

Na een tijdje niet te zijn geweest, hebben wij weer eens gegeten bij de vier balken. De menukaart is aan gepast en men heeft weer eens gerechten op de kaart staan zoals het jaren terug was, gewoon weer eens een heerlijke biefstuk, of een varkenshaas. Nu ik moet zeggen, dit was weer eens een verrassing, heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding, altijd aardige bediening, waar niets teveel voor is, De kok kwam nog even persoonlijk langs of er nog op of aan merkingen waren, nu die waren er gelukkig niet, maar stel dit wel op prijs. al met al een aanrader om weer eens lekker te eten in een geweldige omgeving en sfeervolle locatie
Fam van Dijk

Gegeten op 18 augustus 2013

Carla35

Prima bediening, leuke zaak. Eten was redelijk kan wel beter, eenvoudig maar op zich niks mis mee. Pastei als voorgerecht genomen smaakte lekker, maar het waren meer brokken vlees, dan echt pastei zoals ik gewend ben,
Ik had een biefstuk als hoofdgerecht, maar was erg taai erg jammer. Wel belangrijk dat de basis goed, zeker een biefstuk zal niet echt verkeerd moeten zijn. Voor de rest leuk en gezellig om te zitten. Misschien andere inkoop van betere producten, ik ga binnenkort nog een keer langs dus dan ga ik het ervaren!

Gegeten op 19 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over De Vier Balken in Haarzuilens

Schrijf hieronder je recensie over De Vier Balken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.