De Vier Balken

• 8.5

• 8.1

Mar-Jan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijk onthaal & service terwijl er busladingen mensen arriveerden na een fairbezoek bij het kasteel Haarzuilens. Knap werk. Er was ook alle begrip voor de wensen van mijn 86-jarige moeder en ze werd keurig geholpen bij een drempeltje. Ze was erg gecharmeerd van haar kabeljauw met Julienne gesneden groente en garnituur. Zelf was ik niet onder de indruk van Veluwse Wildzwijnsrug met gekonfijte zuurkool en aardappelrosti. Wat vlak van smaak en een te droge rosti. Het is een druk restaurant met veel snelheid; de kwaliteit blijft wellicht daardoor soms op onderdelen hangen. Prima rode wijn (rioja) en tegenwoordig ook prima koffie van Smit & Dorlas dragen bij aan een aangename avond.

Gegeten op 21 november 2013

pmdereuver
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier lunch gebruikt en we hadden van tevoren geïnformeerd of er ook glutenvrije mogelijkheden waren. Dit was positief beantwoord en dit bleek ook geheel waargemaakt te kunnen worden. Erg vriendelijke en spontane bediening en we hebben heerlijk gegeten! Aanrader voor glutenvrije gasten, maar uiteraard voor iedereen die van gezelligheid, leuke bediening en lekker eten houdt!

Gegeten op 18 augustus 2013

Carla35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten bij de Vier Balken is een enorm verbeterd t.o.v. enkele maanden geleden. Ik/we hebben uitstekend gegeten! Voorgerecht carpaccio smaakte erg goed, het vlees bij hoofdgerecht was mals . De bediening is enorm vriendelijk en niets is teveel!
Hou dit zo vast, helemaal goed!!

Gegeten op 7 september 2013

Peter van Dijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een tijdje niet te zijn geweest, hebben wij weer eens gegeten bij de vier balken. De menukaart is aan gepast en men heeft weer eens gerechten op de kaart staan zoals het jaren terug was, gewoon weer eens een heerlijke biefstuk, of een varkenshaas. Nu ik moet zeggen, dit was weer eens een verrassing, heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding, altijd aardige bediening, waar niets teveel voor is, De kok kwam nog even persoonlijk langs of er nog op of aan merkingen waren, nu die waren er gelukkig niet, maar stel dit wel op prijs. al met al een aanrader om weer eens lekker te eten in een geweldige omgeving en sfeervolle locatie
Fam van Dijk

Gegeten op 18 augustus 2013

Carla35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima bediening, leuke zaak. Eten was redelijk kan wel beter, eenvoudig maar op zich niks mis mee. Pastei als voorgerecht genomen smaakte lekker, maar het waren meer brokken vlees, dan echt pastei zoals ik gewend ben,
Ik had een biefstuk als hoofdgerecht, maar was erg taai erg jammer. Wel belangrijk dat de basis goed, zeker een biefstuk zal niet echt verkeerd moeten zijn. Voor de rest leuk en gezellig om te zitten. Misschien andere inkoop van betere producten, ik ga binnenkort nog een keer langs dus dan ga ik het ervaren!

Gegeten op 19 juni 2013

stefanverburg
  • Recensies in de laatste twee jaar

na bezoek aan kasteel de haar door de groene weilanden naar de vier balken doorgefietst, aardige bediening die netjes ontvangt, duidelijke uitleg en toelichting. Heerlijk gegeten, alles vers!
Maar bovenal een prachtige locatie.

Gegeten op 13 juli 2013

Midden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 23 juni hier met een wat grotere groep gegeten. In navolging van de vorige keer was het ook nu weer lekker. Toch zijn er wat kleine puntjes die voor verbetering vatbaar zijn. Als voorgerecht onder andere uiensoep. Zeer smaakvol, maar bijna een maaltijd op zichzelf. Daarnaast was de gehakte lendebiefstuk met gepocheerd ei eveneens met veel smaak bereid. Deze portie was echter nogal aan de krappe kant.
Als hoofdgerecht viel met de name de “cote de boeuf” bijzonder goed in de smaak. Hierbij laat de keuken zien dat er ze prima vaardigheden bezitten! Overigens is dit gerecht bedoeld voor 2 personen, maar dermate geportioneerd dat we er ook probleemloos met 4 personen van hadden kunnen eten.
Ook de combinatie van tournedos met ossobucco was dik in orde.
Al met al hebben we prima gegeten, maar zouden de porties iets beter in balans kunnen zijn.

Gegeten op 23 juni 2013

fab-iens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op Moederdag kozen we voor een high tea in deze prachtige omgeving van kasteel De Haar. De ambiance had wat gezelliger gekund, zeker voor high tea op moederdag; daar was geen enkele zichtbare aandacht aan besteed. Wel mooi servies. Alle lekkernijen waren afgemeten: 1 stuk van alles per persoon; dat lijkt me typisch Nederlands. De sandwiches waren droog en kaal: uitsluitend belegd met een plakje kaas of zalm en geen greintje groen of smeuigs erbij. De scones en mini-quiches waren lekker, jammer dat we er niet meer van kregen. Verder nog andere zoetigheden. Het was gezellig, maar voor het eten zou ik hier geen high tea meer nemen.

Gegeten op 12 mei 2013

Wup
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier 2de paasdag heerlijk gegeten samen met mijn vrouw. Een gezellig, leuk en sfeervol restaurant met een hele goeie keuken. Vooral het lamsvlees was fantastisch. Een echte aanrader. Wij komen hier snel weer terug!

Gegeten op 1 april 2013

dago
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via de Bongo een healthy lunch bij ``de Vier Balken``. We begonnen met een kop tomatensoep, zonder balletje of enig andere toevoeging..wel zuur (kwestie van smaak misschien).
De salade Nicoise was werkelijk bedroevend. Veldsla met heeeel veel spercibonen, 4 olijven en 2 kappertjes. Dat was het. Dit is een kok onwaardig..Na mijn opmerking hierover nam de bediening het heel goed op, en schrapte de sapjes op de rekening.

Gegeten op 29 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over De Vier Balken in Haarzuilens

Schrijf hieronder je recensie over De Vier Balken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!