Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Den Tol

2. Frans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0345 569 327

Maansteen

Wat is dat toch dat zoveel restaurants tegenwoordig een zwart interieur hebben, vaak gecombineerd met grijs en een "kekke" kleur als paars of knalroze! Ook Den Tol in Meteren is met deze trend van kroonluchters, boedhabeelden en Leen Bakker kitsch meegegaan. Zucht. Maar dit is persoonlijk natuurlijk. Als je objectief probeert te kijken kan het je smaak niet zijn maar ziet het er wel verzorgd uit. De menu-kaart is ruim maar simpel. Geen culinaire pretenties. En de eet ervaringen waren verdeeld aan tafel. Met 6 personen hebben we heerlijk kunnen vergelijken. Maar we waren het eens met onze conclusies; de voorgerechten zijn erg groot van portie. Bijna de helft is blijven liggen op het bord. De hoofdgerechten waren voor de helft van het gezelschap echt niet lekker. Ik heb de term "smakeloos en droog" voorbij horen komen. Mijn mixed grill was eenvoudig maar wel goed klaargemaakt. De bijgerechten zijn ouderwets: bloemkool, gestoofde peertjes, aardappeltjes, een kleine salade en friet. Mijn koffie was oké, mijn dochter was erg enthousiast over de thee en de andere kinderen hebben, volgens mij, wel genoten van het toetje. Dit was ijs met vruchten en chocolade. Kun je je ook geen bult aan vallen. De bediening was correct maar ook plichtmatig. Ik voelde geen hartelijke warmte die je eigenlijk wel heel prettig vindt als je gaat eten in een restaurant.

Gegeten op 10 september 2014

jan kwint

Heerlijke mosselmaaltijd, geen fratsen. Gewoon zoals ze horen te smaken. Vriendelijke bediening!! Oude boerderij maar alles wel anno 2014. Adres om nog een keer terug te komen.

Gegeten op 25 juli 2014

Weerd

Paasbrunch was voortreffelijk. Veel keus uit heerlijke gerechten en een uitgebreid toetjesbuffet. Dit was voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 20 april 2014

jan07041972

Op zaterdagavond samen gegeten in Den Tol. Hadden niet gereserveerd. Was nog net plaats. Afwerking kan beter. Hangen links en rechts draden in de hoeken en je kijk zo tegen regenpijpen aan. Voorgerecht champignon heerlijk. Voorgerecht garnalencocktail was minder. Waterige garnalen die smaakten alsof ze uit de diepvries kwamen. Je verwacht toch verse Noordzee garnalen voor 10€. Hoofdgerecht prima. Jammer dat er niet standaard mayo geserveerd werd. Bediening was nogal plichtmatig. Niet echt een aanrader. Prijs/kwaliteit is niet helemaal in balans.

Gegeten op 12 april 2014

mdekock

Super leuk restaurant! Helemaal nieuw ingericht, en mooie vernieuwde terassen! Echt een aanrader!! Ook voor een leuk bedrag kun je een lekker en goed menu eten!

Gegeten op 5 augustus 2013

reviewers

Een uitstekend adres wanneer je even snel en goed wilt lunchen, dat heeft men bij Den Tol prima georganiseerd. Om te dineren is het echter wel een adres wat erg wisselvallig kan zijn. Terwijl de machine rond lunchtijd over het algemeen gesmeerd loopt, wil het in de avond met de bediening nog wel eens haperen. Vooral wanneer er feesten in de grote zaal aan de gang zijn, leidt het restaurant daar echt onder. Voorgerechten zijn soms flink aan de maat, kleine eters moeten daar wel rekening mee houden. Hoofdgerechten zijn op zich in orde, maar de ene keer beter dan de andere. Prijsniveau is niet echt laag te noemen, een drie gangen menu met drank komt toch al gauw op €50 per persoon. De zaak doet een tikkeltje ouderwets aan, maar je zit er wel gezellig. De bediening is vriendelijk, veel mensen werken er al jaren. De terassen aan de achterzijde zijn in orde, maar je kijkt vanaf het terras wel op de parkeerplaats uit, wat minder gezellig is. Den Tol is een adres waar commercieel wordt gekookt en dat doen ze met succes want ze zitten er al zo'n 30 jaar. Een prima adres voor een degelijke hap eten. Liefhebbers van de hoogwaardige culinaire keuken zullen echter liever een ander adres uitkiezen.

Gegeten op 13 juli 2013

melvin4

Prima wegrestaurant waar lokalen zoals wij ook regelmatig eten. De kaart is niet sprankelend en ook de inrichting is gedateerd, maar de mensen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Het eten is vrij simpel, net iets beter dan gemiddeld wegrestaurant en buitengewoon betaalbaar. You pay for what you get, verwacht dus geen topproducten. Wel prima en altijd plek. Ook leuk detail: overdag zitten er heel vaak motoragenten en andere rijkspolitie te eten, die uniformen, daar moet je tegenkunnen.

Gegeten op 5 december 2012

Sara_donker

te triest voor woorden! als vegetarier krijg je bij wijze van verrassingsmenu een omelet van eieren die niet vers leken, met een torentje grijze rijst en wat rauwe wortelreepjes. Bord is onaangeroerd richting keuken gegaan.
Op een latere reactie aan de tol, als je wordt uitgenodigd kan je immers bij wijze van goed fatsoen niet gaan klagen ter plaatse, is nooit meer gereageerd. Een kant en klaar maaltijd van enig willekeurig merkt is zeker beter.

Gegeten op 12 februari 2013

kara

zeer goed wegrestaurant, prima eten en leuke bediening. Wij gaan hier regelmatig eten en nog steeds naar volle tevredenheid.

Proever1589

• Matig

• Matig

Een gastvrij restaurant waar je het best met je oma of andere oudere familieleden naar toe kan gaan omdat alles lekker (te)gaar is. Voor mij dus te oudbollig, beetje jaren 70 idee.

Schrijf zelf een recensie over Den Tol in Meteren

Schrijf hieronder je recensie over Den Tol. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.