a TripAdvisor company

1. Afhalen
  2. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 030 231 86 03

Mildred01

Om te beginnen; voor de sfeer/decor moet je hier niet heen gaan. Geen muziek en jarig aangekleed, maar dat stoorde mij niet. Ik had een pasteitje, broodje bapao en een kippensoep. Het pasteitje was oké, het broodje bapao was echt niet lekker, eerder opnieuw opgewarmd dan gestoomd, zelfs een broodje thuis uit de magnetron smaakt lekkerder. De soep was het lekkerst maar ook niet geweldig. Veel taugé en kip weinig andere dingen. Mij zien ze niet meer terug.

Gegeten op 12 november 2015

noavd

wij komen hier regelmatig en nemen dan allemaal heerlijk kleine gerechtjes.

er is volop keus voor zowel de vleesliefhebbers als vegetsariers.

de sfeer uitstraling is wat gewoontjes,maar gezellig genoeg om er heerlijk te eten na een dagje winkelen

Gegeten op 12 augustus 2015

DominiqueD90

Vandaag nog geweest! Zelf kom ik niet bij Mitra om te eten. Ik haal het eten bij Mitra vrijwel altijd af. Lekker thuis allerlei kleine gerechtjes op tafel neerzetten. Het personeel is super vriendelijk! Echte aanraders zijn de Sambal Goreng boontjes, Sambal Goreng Tahu en de Ayam Ketjap.

Gegeten op 15 september 2015

NoaJacobs

Ik ben onlangs getrouwd en wij wilden graag een Indonesische rijsttafel aan onze gasten aanbieden. Na uitgebreid onderzoek bij meer dan 6 verschillende Indo's in verschillende steden (Utrecht, Breukelen, Zoetermeer etc) hebben wij volmondig gekozen voor Mitra. Zij waren met kop en schouders beter dan de rest! Eindelijk rundvlees zonder vetrandjes, de rijst is echt goed droog klaargemaakt, de pittige makreel is heerlijk en ik hou niet van zo van Tempeh, maar bij Mitra was deze ook echt lekker. Ze zijn alles komen brengen in Woerden en ze hebben ook alles weer opgehaald, dus kwa service zit het ook goed! Vol lof voor deze toko die ook al 30 jaar draait en dat is natuurlijk niet voor niets.

Gegeten op 26 juni 2015

heidy

Heb hier weer Bami Goreng Ramas Special gehaald.
Dat is bami met Redang, een halve ei belado, dambal goreng tahu, sambal goreng boontjes, sadur Ladeh, 2 droge gerechten en 2 stokjes sate,
Ik kan hier 2 dagen van eten. Het is echt heerlijk.
Ik zit in een scootmobiel en de medewerker liep zelfs mee naar de lift.
Heerlijk eten en prima service.

Gegeten op 3 juni 2015

corinepauline

Eten gehaald bij Mitra. Het eten is altijd goed,vers, heel Indisch. Mijn Indische familieleden komen zelfs uit Den Haag voor Mitra. Iets duurder wellicht, maar dat is het zeker waard.
Voor de gezelligheid ga je er niet eten; ongezellig en functioneel. Voor de lunch gaat het op zich wel.

Gegeten op 15 april 2015

hillerislambers

Wij zijn al jaren vaste klant bij Toko Mitra. Ook dit keer voor zes man een verscheidenheid aan gerechten besteld. De sfeer was prettig en ook de service was uitstekend. De smaak van de gerechten daarentegen is niet meer zo lekker als ooit is geweest. De Sayur Lodeh was flauw, de Ikan Bali, normaal gesproken mijn favoriete gerecht, was aan de droge kant. De smoor had ook pittiger gekund. De Atjar Ketimun was ook minder kruidig en fris.
Kortom de prijs-kwaliteit verhouding is niet meer wat het lange tijd is geweest, en dat is echt jammer.

Gegeten op 18 maart 2015

heidy

Heb hier Bami Goreng Ramas Special gehaald.
Het was echt veel, bami, sambal goreng boontjes, en veel meer.
De service was ook heel goed, heel vriendelijk.
Ik ga hier zeker weten terugkomen.
Je kan je eten daar eten of ophalen.

Gegeten op 16 september 2014

kritischeter

Alsof je in Indonesië ergens diep weggestopt in een winkelcentrum een restaurantje bezoekt, zo ligt ook Toko Mitra erbij in hartje Utrecht. Een soort grote kantine met koelvitrines en wat geïmproviseerde Indische versieringen. Je komt er alleen voor het eten. Bord leeg is weggaan. Het zit er wel vaak vol met Indische mensen, dus dat eten belooft wat goeds. Wij doen een late lunch. De kaart is al jaren hetzelfde en biedt weinig vernieuwing. Geen weekschotel of meekoken met het seizoen bij Mitra, dat is wel jammer natuurlijk. We gaan voor de Risolles Pedis, een gefrituurd flensje met een runderragout. Best lekker, beetje pittig en goed op smaak. De Soto Ajam ziet er mooi uit en heeft ook een goeie, geconcentreerde smaak waarin het citroengras goed te proeven is. Simpel bord soep met een eitje en tauge. We besluiten met een Pisang Goreng, die wat cake-achtig is, maar prima. Cassis en cola uit een blikje. Volgende keer de Rames-schotels uitproberen. Gezellig is het er niet, tl-verlichting, koelvitrines, een wat smoezelige keuken. Het schoonmaakapparaat voor de vloer staat gewoon in het restaurant geparkeerd. Je moet er een beetje de charme in zien die de meeste restaurantjes in Azië hebben en dan is Mitra een leuk tentje met vriendelijk personeel waar je voor weinig een bord eten kan krijgen.

Gegeten op 12 juli 2014

Paul_Frenken

Beetje kil, grote vitrines, best wel veel volk. Het gaf me wel een snackbargevoel. Niet echt de sfeer die ik bij een Indonesisch restaurantje en toko verwacht. Een kaart waarop ik de rijsttafels mis. Wel kun je natuurlijk allerlei gerechten los bestellen, maar toch. Een gemis. De bami rames speciaal, ik denk laat ik maar het duurste pakken, is eigenlijk best wel karig. Veel bami maar weinig erop. Een brei eigenlijk. Het smaakt wel maar ik mis iets. Geen sfeer, gewoon een drukke snackbar. Jammer.

Gegeten op 5 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Toko Mitra in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Toko Mitra. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.