a TripAdvisor company

Grieks Eethuis Taverna

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 030 233 49 39

Griekse specialiteiten

Grieks Eethuis Taverna is gevestigd aan de karakteristieke Oude Gracht in Utrecht. Pal aan het water geniet je hier van klassiekers uit de Griekse keuken. Culinaire tradities staan hier hoog in het vaandel, maar worden van tijd tot tijd in een modern jasje gestoken. Een verzameling mooie wijnen maakt het geheel hier helemaal af!

ReneetjeIJss

Vriendelijk personeel, sfeervol en gezellig ingericht echt Grieks zo in de werfkelder. Eten erg smaakvol en top presentatie, wil je het net anders dan op de kaart kan dat altijd. Verhouding prijs kwaliteit erg goed. Heerlijk verwarmt en overdekt terras. Echt een aanrader als je in Utrecht bent.

Mildred01

Bediening en ambiance erg goed. Grote porties wat ook erg fijn is. Bediening spreekt vooral Engels, voor mijn geen punt. Ik begon met de tompouce van zalm en garnalen, weinig garnalen maar smaak was goed. Hoofdgerecht mixed grill was lekker maar echt veel te zout, zonde want het de stukken vlees waren wel lekker sappig. Aan het eind wel aangegeven dat het te zout was en de ober zei hierop grappend ''nobody is perfect''. Hoop dat ze wel wat met de tip doen.

Gegeten op 15 april 2016

marl_oes

Via online reservering

We werden vlak bij de ingang neergezet. Op zich geen probleem, weinig tafels, dus ruimte voor gesprekken. Helaas was dit niet het geval, omdat wachtende mensen bij ons op de bank neergezet werden en ook mensen die nog een drankje als afsluiter deden ook als groep naast ons werden neergezet. Vrijwel direct aan onze tafel. We hebben zelf steeds moeten vragen of we wat te drinken mochten.
Het eten kon ook vele malen beter. Ik had vooraf de haloumi. Die was veel te lang gebakken, droog en niet lekker meer, dit werd bijgestaan door wat krullen komkommer (ook niet vers gesneden) wat droge sla en een klein schaaltje honing. Bij het voorgerecht werden 2 stukjes stokbrood geserveerd, zonder iets van smeersel erbij. Als hoofgerecht had ik de lamskotelet, wederom te lang en droog gebakken. Smaakte niet meer echt naar lamsvlees. Helaas dus niet de gewenste ervaring bij Taverna.

Gegeten op 23 april 2016

vakereten

Via online reservering

Helaas mag ik na 3 keer geen recensie meer schrijven, maar het is en blijft een prima restaurant in alles. Wij hebben weer genoten van een vriendelijke bediening, een gunstige prijs
lekker eten en verder waren de toiletten ook schoon.
Gr..Theo

Gegeten op 21 april 2016

fabian20

Via online reservering

Eten erg lekker, mooie opmaak. Prima gastheer (en gastvrouw) ook erg lief voor onze Kasper van 3 jaar! Ben je in de buurt, zeker naar binnen gaan.

Gegeten op 18 april 2016

emaria

Via online reservering

Prima gegeten. Voor een grieksrestaurant is het decor erg gezellig. Gerechten waren lekker geen hoogstaande gerechten maar gewoon goed en prijs-kwaliteit was uitstekend.

Gegeten op 17 april 2016

Opzoeknaarbeleving

Via online reservering

Het eten is zoals je in een Grieks restaurant in Nederland mag verwachten. Prima te eten en op het vele af. De bediening was aardig, maar de organisatie kan veel beter. Er is geprobeerd een modern decor neer te zetten, maar dat is ten dele gelukt. Op basis van de huidige gemiddelde scores te weten 8,0; 8.1; 7,8 had ik meer verwacht

Gegeten op 16 april 2016

EK33

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een leuke ambiance en een zeer vriendelijke bediening.
De porties waren wel.erg groot, wat dan weer zonde omdat niemand zijn bord leeg at.
Zeker een aanrader.

Gegeten op 15 april 2016

joyzzz

Via online reservering

We hebben al meerdere malen gegeten in dit eethuis in verband met de goede locatie aan de gracht. Nu wederom met de iens dinnerdeals, waarbij we 40 procent korting kregen op een drie gangen diner. De hele kaart was beschikbaar. De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten goed. We namen de calamari en carpaccio vooraf, prima hoeveelheden. Als hoofdgerecht namen we de lamskoteletten en de mixed grill. Beiden waren goed op smaak. Als nagerecht hadden we de een oreo taart en de dame blance. De oreo taart was een goed vullende verrassing.

Gegeten op 10 april 2016

florian8

Via online reservering

Lekker gegeten, alles was prima in orde. In een kelder met veel tafeltjes is het wel altijd wat rumoerig, maar dat hoort bij de locatie.

Gegeten op 9 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Grieks Eethuis Taverna in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Grieks Eethuis Taverna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.