't Spiehuis

1. Restaurant
  2. Frans-klassiek
  1. Toon telefoonnummer 035 666 82 36

arjenne

Gisteravond geheel onverwacht in 't Spiehuis terecht gekomen. Wat een vriendelijk ontvangst en wat hebben wij heerlijk gegeten! Zeer goed te merken dat dit een restaurant is gerund door een familie. Alles tot in de puntjes verzorgd. Wij komen hier graag een keer terug!

Gegeten op 17 april 2015

evelger

Wij waren, gezien de sterk verschillende recensies, nieuwsgierig geworden naar
t Spiehuis en hebben daar gisteren gedineerd. De kwaliteit van de perfect bereidde gerechten was zeer goed! Alle ingrediënten in zijn waarde gelaten!
Hier zouden wij elke week wel willen eten, echter dat laat de prijs helaas niet toe.
Alhoewel de prijs-kwaliteit verhouding goed te noemen is en wij hier graag nog eens terugkomen!!

Gegeten op 28 februari 2015

tastinglife

Hier weten ze nog wat service is! Mooi gelegen in de bossen vlakbij paleis Soestdijk. Ontvangst professioneel. Eerst een aperitief in de bar gedronken met een amuse. Hierna heerlijk genoten van de crabcocktail vooraf en vervolgens hertenrugfilet als hoofdgerecht. Ongelofelijk mals! De setting doet zich klassiek voor en de service is top (Goede huiswijn ook!). Er is meer dan voldoende keuze om volgende keer weer lekker verwend te worden!

Gegeten op 20 november 2014

steelentenboog

Blij dat ik uitgenodigd was, en zelf niet hoef te betalen erg matig alles ! De bediening valt op bekende klanten en geeft hun wel veel aandacht, klanten die er denk ik dikwijls komen.Meer eet cafe voor enorme prijzen een weg restaurant is zeker niet minder.

Gegeten op 3 juli 2014

Dinogusto

Gegeten op 20 juni 2014

Ali-Bab

een enkele keer eten wij hier met onze familie, waarvan de ouderen het Spiehuis waarderen. En telkens vragen wij ons af: wie komen hier? En bij het lezen van deze recensies hier denken wij: wie vinden dit " grandioos"? Ik heb het idee dat dit mensen zijn die houden van " veilig", van " zo zou mijn moeder hebben gekookt als zij had kunnen koken". Wij zijn dol op lekker eten en van ons hoeft het ook niet zeer ingewikkeld, maar het Spiehuis is toch wel de andere kant van de wereld. Twee coquilles in een veel te zoete ketjapsaus, en dan voor meer dan 21 euro. Getoaste boterhammen er bij. Tja. Gebakken zeetong, OK, met stukje bloemkool, stukje broccoli, enkele haricots verts en een stukje witlof, ja dat. En gebakken aardappeltjes. Bij binnenkomst een licht muffe geur. Wij hoeven geen hand van de gehele familie, hoe lief ook bedoeld.Een wijnkaart met Bordeaux, Bourgogne, Elzas. Een enorm glas ijs met slagroom. Tja tja tja.Het gevaar van Iens is dat u op al deze tienen afkomt met de gedachte dat u in het Rijksmuseum gaat eten.Het Spiehuis is oud en een beetje muf,verzorgd, degelijk, niet verfijnd en vrij duur. Koningin Juliana in haar jonge jaren ziet het allemaal aan van de muur.

Gegeten op 1 april 2014

mirjamdb

In het afgelopen halfjaar ben ik hier twee keer geweest en beide keren was de kwaliteit hier meer dan fantastisch. Gerechten die op de kaart van veel restaurants te vinden zijn, zoals gerookte zalm & paling met toast, worden hier gemaakt met producten van topkwaliteit. De oesters waren prachtig en vol van smaak; de biefstuk bijzonder goed, om van de gebakken aardappeltjes nog maar te zwijgen. Hier moet je gewoon een keer geweest zijn! Zorg dat je voldoende trek hebt, want de gerechten zijn allemaal vrij fors bemeten.
Het decor is zo ontzettend uit-de-tijd, dat het niet eens storend is. Oud Hollands antiek, veel koper aan de muur, zoals in een ouderwetse huiskamer. De bediening is voorkomend en prettig.

Gegeten op 25 januari 2014

rob162

Met mijn zwager en schoonzuster hier voor het eerst gegeten. De daglunch genomen was perfect. Fijne bediening, gezellige ambiance. En geen opgeprikt gedoe, personeel straalt klasse uit en heel wat jongeren ( en ouderen ) in de horeca kunnen daar nog heel veel van leren. Met zwager komt met zakenrelaties n.a.v. deze ervaring vrijdag weer.

Rob Jonker. Nieuw Vennep

Gegeten op 10 februari 2014

cjmcox

We hebben hier prima gegeten. Ze hebben een typische klassieke franse kaart. Inrichting restaurant komt hiermee ook overeen.
Oesters waren voortreffelijk. De hoofdgerechten tournedos, hazenbout waren prima, alleen de hazenbout had iets smeuiger gekund.
Attente en vriendelijke bediening.

Gegeten op 29 november 2013

Proever78068

Wederom heel erg genoten van een zalige maaltijd en een heerlijk verblijf. We namen het menu Marche. Zelfs voor niet visliefhebbers is het voorgerecht tongstrelend. De bediening is werkelijk weergaloos en kent zn gelijke niet. Na het eten nog even buiten zitten waarna de gastvrouw je snel kussens komt brengen en na het eerste kopje koffie vraagt of je nog een tweede wilt. Het is altijd een feest bij de familie herfst.

Gegeten op 21 september 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Spiehuis in Soest

Schrijf hieronder je recensie over 't Spiehuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.