Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Gaarde de Sluis

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

byfrij

In klein winkelcentrum van Driebergen gelegen restaurant. Gratis parkeren voor de deur. Eenvoudig functioneel ingericht restaurant. Met drie personen de Aziatische rijsttafel gegeten, soep, kleine (wel vette) loempia's, hoofdgerecht aantal gerechten, kip, garnalen, rundvlees en koffie toe. Schalen waren erg leuk opgemaakt. De rijsttafel wel lekker allemaal, maar niet speciaal. Maar dat straalt dit restaurant ook niet uit. Vriendelijke bediening zoals het hoort bij een Chinees.

Gegeten op 1 februari 2013

emka

• Uitstekend

• Uitstekend

Altijd goed, altijd lekker, en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mijn 1e keus afhaalchinees.

ajmuil

• Matig

Onlangs even hier gegeten omdat we geen zin hadden om zelf te koken. Het is een erg eenvoudige en \'traditioneel\' Chinees restaurant. Het eten was niet slecht maar de Foe Yong Hay was veel te zout.

Marceldbr

• Redelijk

• Redelijk

Chinees eten raakt uit. Ook de nieuwe eigenaar kan daar geen verandering in brengen. Redelijk eten, beetje sfeerloos. De wachtende, je aangapende, gasten voor het afhaalgedeelte is hinderlijk.

ktk81

• Matig

Matig eten, groente die er soms verlept uitziet en smaakt. En de maaltijdloempia die bij het opensnijden de olie er spontaan uit vloeit. Wel goede ingerichte sfeer en bediening. Maar dat is helaas niet voldoende voor een avondje uit eten gaan.

Schrijf zelf een recensie over Gaarde de Sluis in Driebergen

Schrijf hieronder je recensie over Gaarde de Sluis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.