Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Il Pozzo

1. Italiaans

Il Pozzo

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 030 231 18 61

pietops

Leuke italiaanse restaurant met verschillende soorten pizza's en pasta's.
Ik koos uiteindelijk voor de pizza tonno en mijn collega voor een pasta aliolie.
Beiden waren heerlijk.

Gegeten op 4 december 2014

Sofia_M

Leuke locatie aan de gracht. Echter, het decor binnen is wel aan vervanging toe. Oogt allemaal wat "viezig". Ook een akoestische aanpassing zou geen kwaad kunnen. Het is erg luidruchtig. Voor een leuke sfeer hoef je hier niet te komen. Wat een brutale lui zeg. Rommelige bediening, verkeerde bestelling opnemen en zonder pardon een bord voor je neus wegtrekken omdat die toch voor een andere klant bedoeld was. Ook erg jammer dat de helft van mijn tafelgenootjes al waren begonnen en wij nog moesten wachten. Dit terwijl het niet eens heel erg druk was.
Wat betreft het eten, een pizza silicano besteld. Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.

Gegeten op 25 november 2014

Mark uit Utrecht

We werden ontvangen met een "buona sera" en de ober liet ons een tafeltje uitzoeken voor twee personen. De drankjes werden snel daarna opgenomen en uitgeserveerd door een vlotte jongeman die de drankjes met veel flair op tafel zette.

Mijn tafelgenote viel als hoofdgerecht voor de penne met groente en zelf koos ik voor de pizza mozzarella. De smaak van beide was heerlijk.

De mannelijke bediening is niet heel vriendelijk. Na het hoofdgerecht rondkijkend in het restaurant valt de ouderwetse plavuizen vloer op, die hoognodig een opkanpbeurt nodig heeft. Maar ook de kleur van de werkkelder en de gedateerde hanglampjes met kapotte gloeilampen kunnen we een opkanpbeurtje gebruiken.

Al met al een prima restaurant voor wie een snelle en kwalitatief goede Italiaanse hap wil nuttigen. Voor een romantisch diner voor twee zou ik zelf een andere keuze maken.

Gegeten op 28 november 2014

jessiebrink

Wat een prachtige locatie lekker aan het water, groot terras alleen service vond ik nogal minder, werd snel vergeten. Maar voor de rest was het allemaal oke. en pizza's waren goed.

Gegeten op 20 november 2014

Doelemans

lekkere pizza's bij dit restaurant, gezellige sfeer en een leuke terras. Ik kwam hier met collega's we hadden allemaal pizza besteld en daarna nog een heerlijke toetje gehad. toprestaurant zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 15 november 2014

Ceesvlees

Leuke locatie, heerlijke pizza's alles was mooi optijd.
Vrolijke bediening en decor zag er goed uit niks te klagen zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 november 2014

erickarochem

Heerlijke pizza's bij il pozzo, ik had een pizza tonno besteld en binnen 15 min was het op tafel. Bediening was oké en mocht wel wat meer lachen en voor de rest was alles top.
Grote terras mooie uitzicht.

Gegeten op 17 oktober 2014

ievk

Ik vind de pizza's hier de lekkerste van Utrecht! Ik heb zelf de pizza tonno genomen, ook één van hun persoonlijke favorieten. Die is echt heerlijk. Ik ben hier heel vaak geweest en neem meestal een specialiteit van de kaart, deze zijn altijd goed.
De service is niet bepaald goed; weinig oplettend, lange wachttijden. Onze ober had zelfs commentaar op de samenstelling van ons gezelschap (één vrouw en vier mannen; is dat vreemd?) en vroeg zich vooraf alvast hardop af hoe wij gingen betalen (even ter illustratie; wij zijn allemaal academici, zijn in de dertig en zien er ook vrij netjes uit, niet "trashy" of studenten of zoiets).
Het decor is prima en het terras is fantastisch (in de zon), maar buiten oogt het wel vrij goedkoop.

Gegeten op 18 oktober 2014

ceesbraak22

Heerlijke pizza's gegeten alleen was de service helaas wat minder, de decor zag er strak en italiaans uit. Eten was heerlijk, had een pizza tonno bestelt en kreeg het 15 minuten later op tafel alleen de drankjes duurde wel lang. maar voor de rest een toprestaurant!

Gegeten op 22 augustus 2014

Bauke4

Voor het eerst sinds jaren weer eens gegeten, en nu weet ik weer waarom wij er niet meer komen. Lekker eten, italiaans koken kunnen ze wel. Uitzicht over Oude Gracht is en blijft mooi (maar dat geldt ook voor de andere terrassen). Maar het personeel, vooral de oude garde is belabberd. "Gaat u maar na de boom een plekje zoeken" (terwijl er voldoende plek was). Achter de boom teruggestuurd: "daar kunt u veel beter zitten". Ober kwam na lange tijd: knikje omhoog met hoofd "en?". Geen oogcontact, we werden gewoon genegeerd, en zelfs bij het afrekenen kon er geen bedankje af. Nee, de komende 5 jaar komen we er niet weer....

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Il Pozzo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Il Pozzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.