Il Pozzo

Il Pozzo

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 030 231 18 61

Ramses81

Na dagje Utrecht besloten Italiaans te eten bij een van de populairste Italiaan van Utrecht. Het restaurant is gelegen aan de gracht, waarschijnlijk in zomer met terras een geweldige locatie. Echter nu is het een zielig aanzicht. Interieur is ontzettend oud en totaal niet mooi of gezellig ingericht. Ook niet 'traditioneel'. Om het restaurant binnen te komen loop je allereerst langs de toiletten die ontzettend stinken alsof je onderweg bent op vakantie een even stopt bij een tankstation om naar toilet te gaan... Het eten was verder ok, niet bijzonder of echt uitgesproken Italiaans. De verschillende voorgerechten, soort van Italiaanse tapas zijn wel een ontzettende aanrader. Daarna houdt het snel op. De pizza's zijn gewoon niet bijzonder en teveel kaas. Bediening is niet vriendelijk en maken teveel fouten of komen 10 minuten later vragen wat wij ook alweer wilden drinken...echter aan het eind kregen we een andere ober en die was wel zeer vriendelijk.

Gegeten op 20 februari 2015

messie

Op het eerste oog een gedateerde maar gezellige "grot". Eenmaal aan tafel zie je hoe smoezelig het is. 15 euro voor een smaakloze ontdooide carpaccio en 15 euro voor een pizza die in het vet van de kaas druipt.. en dan zullen we maar geen woorden vuil maken aan de denigerende service..

Gegeten op 14 februari 2015

Christian_Michiel

Meerdere malen hier gegeten, eten is erg smaakvol en wordt geserveerd in ruime porties. Pizza's zijn ook erg lekker en groot. De bediening is vriendelijk maar het overgrote deel van de medewerkers spreekt slecht Nederlands en nog minder Engels. Zeker een aanrader als je van lekker Italiaans eten houdt, niet als je haast hebt.

Gegeten op 23 januari 2015

bas1202

Eten hier was prima, zowel de pizza als de pasta. Met name de penne salmone vond ik een echte aanrader. Het decor was prima, maar niets bijzonders. De service vond ik acceptabel, alleen moest wel actief contact worden gezocht met het personeel eer dat je geholpen werd. Maar op het moment dat je de aandacht had, verliep alles snel en soepel.
Kortom een aanrader voor de mensen die met een klein(er) budget toch lekker Italiaans willen eten in Utrecht.

Gegeten op 30 januari 2015

nathaliebikkel

Pizza's waren heerlijk alleen nogal jammer dat we steeds vergeten werd met drankjes enzo bediening was ook niet echt vrolijk maar we zullen zeker langs komen als we weer een pizza willen eten want het was verrrukelijk. decor was mooi en het was best ruim van binnen

Gegeten op 10 januari 2015

VMKW

Ondanks de drukte was onze gereserveerde tafel meteen beschikbaar. Vriendelijke mannelijke bediening. Pizza's zijn prima en de dikke Filetto di Manzo al pepe was een lust voor het oog en de smaakpapillen. Diverse malen werd ons gevraagd of alles naar wens was en konden wij zelf aangeven wanneer het volgende gerecht door kon komen.

Geslaagde avond dus tot snel maar weer

Gegeten op 24 januari 2015

BE112

Il Pozzo is een van de oudere Italiaanse restaurants van Utrecht. Echt nog een recht toe recht aan Italiaan. Pizza, pasta en een aantal duurdere vlees- en visgerechten. Niet exclusief, wel aardig om eens binnen te lopen. Vaak behoorlijk druk, veel tafeltjes die in de werfkelder soms iets te dicht op elkaar staan. Door de drukte is de akoustiek soms wat lastig wat het niet echt geschikt maakt om eens 'bij te praten' aan tafel. Bediening vriendelijk.

Gegeten op 30 december 2014

irmaaalbers

Na een dagje Utrecht hadden mijn man en ik zin in pizza. Na enig speurwerk komen we terecht bij dit restaurant. We zijn blij met dit restaurant aan de gracht. Bij binnenkomst zien we een (te) groot restaurant met een jaren zestig allegaardje kringloop interieur die het geweldige historische pand enorm geweld aan doen. Heel veel op een gepropte tafeltjes geven de indruk van een soort eetgrot. De bediening is ok, de pizza lekker, maar niet meer dan dat. De champignons en olijven op de pizza smaken waterig en het ei bevat stukjes eierschaal. Bah. Prima voor even een snelle hap na een dagje Utrecht maar niet voor de kritische eter.

Gegeten op 2 januari 2015

Paulien_

Vriendelijk ontvangen, snel naar een tafel gebracht, en snel drankjes op tafel. We bestelden 3 pizza's voor ons vieren. Dat was geen enkel probleem. Pizza Margaritha was erg lekker vonden we allemaal. Quatro stationne smaakte ook goed. Pizza salame vonden we minder, vrij zout. Personeel is vriendelijk en werkt snel. Kleine knikjes naar bediening worden opgemerkt. De zaak zelf oogt ouderwets. Er vlogen bij onze tafel kleine vliegjes rond. En daardoor oogt de zaak niet schoon. Dat is een minpunt.

Gegeten op 30 december 2014

Polonius

Als vervanging voor onze traditionele plek (welke gesloten was wegens vakantie) 'acceptabel' te noemen. Vooral (te) groot, veel (jong) publiek en daardoor in mijn beleving veel minder intiem en sfeervol te noemen. De omgeving voor lief nemende, hebben wij toch een heerlijke pizza gegeten. Erg goed van smaak, de huiswijn was redelijk en de entourage is zeker niet de eerste keuze. Prima plek voor winkelend publiek om na afloop betaalbaar te eten. Wij verkiezen echter de rust, bekendheid en sfeer bij 'onze' pizzeria. Daar waar de pizza's kleinschaliger gemaakt worden en dat proef je! Voor een eenmalig uitstapje vooral genoten van de smaak van de pizza.

Gegeten op 29 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Il Pozzo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Il Pozzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.