Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Il Pozzo

1. Italiaans

Il Pozzo

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 030 231 18 61

ceesbraak22

Heerlijke pizza's gegeten alleen was de service helaas wat minder, de decor zag er strak en italiaans uit. Eten was heerlijk, had een pizza tonno bestelt en kreeg het 15 minuten later op tafel alleen de drankjes duurde wel lang. maar voor de rest een toprestaurant!

Gegeten op 22 augustus 2014

Bauke4

Voor het eerst sinds jaren weer eens gegeten, en nu weet ik weer waarom wij er niet meer komen. Lekker eten, italiaans koken kunnen ze wel. Uitzicht over Oude Gracht is en blijft mooi (maar dat geldt ook voor de andere terrassen). Maar het personeel, vooral de oude garde is belabberd. "Gaat u maar na de boom een plekje zoeken" (terwijl er voldoende plek was). Achter de boom teruggestuurd: "daar kunt u veel beter zitten". Ober kwam na lange tijd: knikje omhoog met hoofd "en?". Geen oogcontact, we werden gewoon genegeerd, en zelfs bij het afrekenen kon er geen bedankje af. Nee, de komende 5 jaar komen we er niet weer....

Gegeten op 23 augustus 2014

jos67

Ossenhaas smaakte goed en werd mooi geserveerd. Jammer dat het personeel je alleen ziet als terrasvulling. Gezien vorige recensies doet de eigenaar hier niets mee en ziet hij zijn gasten als eenmalige bezoekers.

Gegeten op 21 augustus 2014

LarissaH_

Afgelopen week door de zon en het grote terras bij Il Pozzo bij gaan zitten. Een calzone al tonno besteld, die heel erg lekker was! Het terras was helemaal vol dus moesten de 2e keer wel langer op onze drankjes wachten maar dat was begrijpelijk.

Gegeten op 25 juli 2014

younnie

Geluncht bij Il Pozzo. Heel mooi gelegen aan de Utrechtse gracht. Maar daarmee is al het positieve wel gezegd. Het broodje gezond was niet al te speciaal. Werdt geserveerd in een onhandige mandje en leek al vooraf klaar te zijn gemaakt. De service was erg chaotisch, maar ook ongeïnteresseerd.
Ik heb eerderbij Il Pozzo pizza gegeten en dat was prima, maar hier hebben ze voor mij en mijn gezelschap echt een slechte beurt gemaakt.

Gegeten op 22 juli 2014

Marces

We dachten gezellig een drankje te drinken, met een kleine versnapering, maar echt gezellig werd het niet. Wat een chagrijnige bediening zeg. Ongelofelijk. Over onze hoofden stonden ze op elkaar te vitten en er kon geen lachje af. Het brood met knoflookboter was lekker en erg vers. Dat dan wel.
We gaan hier nooit meer terug, er is genoeg keuze en een slechtere bediening dan hier kom je niet tegen.

Gegeten op 12 juli 2014

r03nd

Persoonlijk vind ik Il Pozzo een erg goed adres voor hun (calzone) pizza's, welke altijd erg lekker zijn. Ik heb dan ook niks anders gegeten nog daar. Het is een erg groot restaurant, desondanks is de pizza meestal redelijk vlot klaar. Een enkele keer vergeten ze je bestelling.
Het decor binnen is niet mijn smaak, maar is wel logisch ingedeeld.
De service vind ik een aandachtspuntje, meestal word je niet vriendelijk geholpen. Soms lijkt het alsof ze liever niet hebben dat je er bent op de een of andere manier. Ik denk dat daar ook een verband ligt met de grootte van het restaurant.

Gegeten op 20 mei 2014

CasSoeteman

Vorige maand op het terras bij Il Pozzo gegeten. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. We bestelden een pasta met zalm en roomsaus, en een pizza met prosciutto. Vooraf kregen we wat brood met kruidenboter. Het brood was wat aan de droge kant, maar de kruidenboter was lekker. De pasta en de pizza vonden we allebei iets te zout, waardoor we het niet helemaal op hebben gegeten. Wel vaker hier gegeten en toen was het wat minder zout en dus lekkerder.

Gegeten op 6 juni 2014

jennifer8

We aten met een grote groep meiden bij Il Pozzo. Onze binnenkomst begon al vervelend. De meeste van ons hebben een pizza besteld, die volgens mij bij iedereen prima smaakte. Ikzelf had een pizza salami. Lekker dunne pizza, zoals ie hoort te zijn. Niet te vettig. Een aantal had pasta, zag er ook prima uit. Helaas slechte service, was voor ons toch echt ons afstudeeretentje heeft verpest. Qua locatie is het een leuke zaak, het eten is prima, maar niet bijzonder. De service was slecht.

Gegeten op 17 juni 2014

Joshi

Pizza met zo'n rechthoekige plak ham erop, ik moest meteen aan de chinees denken. De groenten die ik terugvond in de pasta en pizza leken uit een potje te komen en waren redelijk smakeloos. De pasta was waterig en had flink wat peper en zout nodig. Ik vond het zo jammer, het terras zat vol dus ik ging ervan uit dat het een goede italiaan zou zijn, maar dat is helaas niet zo. De bediening wisselde steeds, ik denk dat we wel 5 verschillende personen aan tafel hebben gehad. Ik heb het restaurant van binnen niet gezien, maar op weg naar de toiletten stond overal rotzooi en het stonk ontzettend naar toiletverfrisser, iets wat je niet wilt ruiken in een restaurant..

Gegeten op 23 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Il Pozzo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Il Pozzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.