Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Potsenmaeker Pannekoekenhuys

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 033 462 17 77
  2. www.potsenmaeker.nl

lucas16

Wat een heerlijk tentje! Ik heb zelden zulke lekkere pannenkoeken gegeten. Veel keus. Ze hebben zelfs een kip-kerrie pannenkoek. Een aanrader.
Vriendelijk en professioneel personeel en er hangt een goede sfeer. Beetje oud-hollands. Alsof het al honderd jaar het zelfde is. Ik heb genoten!

Gegeten op 26 oktober 2014

duckdonald

Op een vrijdagavond gegeten met 4 personen. De pannenkoeken waren erg lekker. 3 verschillende geproefd en alle drie prima.Het was erg druk en waarschijnlijk daardoor was de aardige bediening niet helemaal zoals het hoorde. Bij 2 gezelschappen die later dan binnen kwamen werd de bestelling eerder opgenomen waardoor wij wat lang moesten wachten. De inrichting is erg simpel.
Wij vonden het een leuk restaurant maar niet een waar je een omweg voor gaat rijden.

Gegeten op 17 oktober 2014

FoodiesNr1

Ik had mij zeer verheugd om hier te gaan eten met mijn vriend die van jongs af aan in Amersfoort heeft gewoond.
Vroeger veel in deze tent geweest en was erg te spreken over de authentieke smaak en kwaliteit.
Ik ben zelf fervent pannenkoekenliefhebster en heb bij veel verschillende gegeten in het land.
De service was prima, de sfeer intiem.
Helaas vielen de pannenkoeken ons zeer tegen, beide spek appel pannenkoeken genomen echter was de structuur niet goed; taai en zompig, ingrediënten erop gegooid ipv zorgvuldig verdeeld de smaak van pannenkoeken zelf erg flauw en er zat weinig contrast tussen de (te zure) appel en de zoutloze spekblokjes? (in meeste pannenkoekenrestaurants wordt spek in repen of plakken in pan gebakken waarna beslag erover wordt gegoten deze waren kort in een te hete pan gegooid waardoor spek niet knapperig was en aan 1 kant verbrand)
Service was prima niets op aan te merken, vriendelijke dames serveerden ons afwisselend.
Ander minpuntje was de Irish coffee, deze was niet voorzien van basterdsuiker waarmee op de kaart wordt geadverteerd echter kregen we er een zakje witte suiker bij en de whiskey was ver te zoeken.
Al met al een leuk avondje uit helaas vielen de pannenkoeken en Irish coffee tegen.
Hopelijk kan restaurant/chef iets met deze aanmerkingen.

Gegeten op 19 oktober 2014

lianne11

Wij komen hier regelmatig eten vanwege de goede ligging in het centrum van Amersfoort.
De inrichting is zoals je verwacht: veel hout. Maar dit is zeker niet storend !
Het eten is verrukkelijk, de bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Wel hebben wij enige keren gehad dat de rekening niet klopte en wij driekwartier op de rekening moesten wachten.
Echter maakt het lekkere eten en de bediening dat weer goed.
Wel zou extra personeel wel een aanrader zijn.
Wij komen zeker terug.

Gegeten op 30 augustus 2014

Stephan89

ken u dat !?
u heeft op een mooie zomerse dag een lekker eindje gefietst en komt langs een pannenkoeken restaurant.
u denkt lekker, gaat zitten en u heeft meteen al spijt
schreeuwende/rondvliegende kinderen, louw slecht getapt bier en niet een keer de zelfde serveerster aan uw tafel.
alles waarom ik normaal gesproken pannenkoeken vermijd maakt dat ik hier juist graag wel kom.
pannenkoeken zijn uitmuntend, personeel is vriendelijk en snel, de sfeer is altijd goed, makkelijk te bereiken in de binnenstad van Amersfoort en niet ergens in een boerderij ver buiten het centrum, maar bovenal geen schreeuwende rondrennenden kinderen

Gegeten op 12 juli 2014

herat

Heerlijke pannenkoeken zijn hier te verkrijgen, werkelijk niet normaal. Ze beschikken over een uitgebreide menukaart en de service is ook top!

Heerlijke plek in amersfoort1 Wij zullen dit tentje aan iedereen aanraden die we kennen.

Gegeten op 3 mei 2014

Tantelienz

Goed pannenkoekhuis! Mijn gezelschap had een specialiteit, ik had een spek-kaas-ui. Allebei waren erg lekker. Dun, luchtig, niet te vet. Grote pot degelijke stroop op tafel. Snelle service, bediening was vriendelijk, maar niet erg enthousiast. Sfeer gemoedelijk, gelukkig niet alleen op kinderen gericht.

Gegeten op 14 februari 2014

Wilm6

Een prima pannenkoekenhuis, gezellig donkerrood interieur. Heerlijke pannenkoeken en lekkere mogelijkheden om deze te vergezellen met een (speciaal)biertje.

Gegeten op 1 november 2013

bacalhaucomnatas

Goede pannenkoeken, knus, vriendelijke bediening, schone toiletten. Ik was meer dan tevreden. Veel meer kan ik niet zeggen, het blijft een pannenkoekenhuis. Prima lunch

Gegeten op 9 oktober 2012

Jan201

lekkere pannenkoek maar bedienig wat traag heel druk waaroor het een kippenhok lijkt en de tafels wel wat krap op elkaar

Gegeten op 9 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Potsenmaeker Pannekoekenhuys in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Potsenmaeker Pannekoekenhuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.