Potsenmaeker Pannekoekenhuys

• 7.5

• 7.4

Tantelienz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed pannenkoekhuis! Mijn gezelschap had een specialiteit, ik had een spek-kaas-ui. Allebei waren erg lekker. Dun, luchtig, niet te vet. Grote pot degelijke stroop op tafel. Snelle service, bediening was vriendelijk, maar niet erg enthousiast. Sfeer gemoedelijk, gelukkig niet alleen op kinderen gericht.

Gegeten op 14 februari 2014

Wilm6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een prima pannenkoekenhuis, gezellig donkerrood interieur. Heerlijke pannenkoeken en lekkere mogelijkheden om deze te vergezellen met een (speciaal)biertje.

Gegeten op 1 november 2013

bacalhaucomnatas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede pannenkoeken, knus, vriendelijke bediening, schone toiletten. Ik was meer dan tevreden. Veel meer kan ik niet zeggen, het blijft een pannenkoekenhuis. Prima lunch

Gegeten op 9 oktober 2012

Jan201
  • Recensies in de laatste twee jaar

lekkere pannenkoek maar bedienig wat traag heel druk waaroor het een kippenhok lijkt en de tafels wel wat krap op elkaar

Gegeten op 9 januari 2013

elwin1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Top Top Top... Zonder ook maar enige pretenties al jaren top kwaliteit, zowel in eten, service en uitstraling. Kom hier echt al jaren en ben een trouwe fan van de inmiddels fameuze Kip Kerrie pannenkoek, heb zelfs mijn eigen kleine variant (met aanpassingen) gekregen... Menig internationale gast (zowel zakelijk als privé) heb ik hier naar toe meegenomen en allen waren ze aangenaam verrast, zelfs “Bretonnen” vonden het heerlijk, dus wat mij betreft, zonder enige twijfel is de Potsenmaeker het lekkerste pannenkoekhuys van Midden Nederland, if not heel Nederland

Vebbio
  • Recensies in de laatste twee jaar

De lekkerste pannenkoek in ruime regio is hier te verkrijgen !! Gevuld, hand gebakken in open keuken, smaakvol en dus zoals het hoort maar tegenwoordig een uitzondering. Prettige service en traditionele sfeer.

Gegeten op 4 november 2012

Linsie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pannenkoeken zijn prima, er staan bijzondere, lekkere combinaties op het menu. De inrichting is echt knus te noemen, zowel gezellig als nogal krap.

Gegeten op 20 oktober 2012

Jacintha1989
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een ontzettend knus, gezellig ouderwets restaurant! Erg gezellig en met twee man runnen ze de hele toko. De pannekoeken zijn echt heerlijk!:) De open keuken is ook erg leuk. Ik kom hier zeker een keer terug!.

maris1982
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier al járen en gemiddeld eens per 2 maanden. Even voor een snelle hap en een overheerlijke pannenkoek! Leuk ingericht, vriendelijk personeel. En ook lekkere nagerechten.

josvos
  • Recensies in de laatste twee jaar

De lekkerste pannekoeken met heerlijk verse ingredienten, niet van die dikke meelballen. Bij mooi weer heerlijk op de gezellige Groenmarkt eten. Een echte aanrader.

Gegeten op 24 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Potsenmaeker Pannekoekenhuys in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Potsenmaeker Pannekoekenhuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!