Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Paradijs

2. Kantonees
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 030 231 62 36

statner

Met 16 mensen aan twee ronde tafels prima en gezellig gegeten. Het eten was zoals altijd prima op smaak en het was een rijkelijke dis. De bediening is redelijk tot goed maar altijd een beetje apart, maar de sfeer met de gasten en in de gehele zaak is goed. Reserveren is wel handig want het zit zowel tussen de middag als 's avonds vol. Ook komen er veel chinezen eten en dat lijkt me een garantie voor echt chinees eten.

Gegeten op 11 december 2014

Verfkwast

De dimsum gerechten waren prima, de gefrituurde hapjes waren niet te vettig, vrij smaakvol, vlot bezorgd. De bediening kon beter, was een beetje kortaf en vlug ondanks dat het restaurant redelijk leeg was, en het duurde even voordat ze naar ons toekwamen om een bestelling af te nemen. Er stonden achterin een aantal werknemers redelijk luid te kletsen met elkaar, dat was wel een beetje overheersend. Decor was verder redelijk ongeinspireerd, met hier en daar wat mankementen.

Gegeten op 11 december 2014

marieaux

Bij binnenkomst snel naar de tafel gebracht. Reserveren is in het weekend zeker nodig. Het is lekker zitten en je hebt gelijk het gevoel dat je in een authentiek Chinees restaurant bent. De bediening is vriendelijk, maar ik kan begrijpen dat andere proevers de bediening wat koel vinden. Ik denk dat het komt door de vlotte bediening.

Het eten bij Paradijs is HEERLIJK! Wat je vooral moet proberen is de wonton noodle soup. Ook is de Malai cake erg luchtig. Er zijn zoveel soorten om van te kiezen, dat je eigenlijk wel terug moet komen om de andere gerechtjes te kunnen proberen. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Het is niet duur, maar je krijgt er wel veel voor.

Het decor is wel wat verouderd, maar als je er alleen voor het eten gaat, moet je dat zeker doen!

Gegeten op 20 oktober 2014

eduard2

Geheel eens met de vorige recensie. Bediening is erg grof, eten is buitengewoon goed. Wij nemen altijd een halve Pekingeend (met z'n tweeën), bestaande vooraf uit de gelakte huid, flensjes en Hoisinsaus, daarna soep getrokken van de botten en vervolgens eendenfilets met rijst en groenten. Heerlijk driegangenmenu! En als je vroeg gaat eten (avondeten rond 18 uur), waan je je in China. Eveneens een aanrader voor Dim Sumlunch op zondagmiddag. Voor de avonturiers: Vraag de Chinese Dim Sumkaart en wijs gewoon wat aan. Surprise, surprise.

Gegeten op 26 november 2014

aldeau

Stugge, bijkans onbeschofte bediening, en een zeer smakelijk maal: dat is Paradijs in een nut shell. Simpel, gebakken garnaal in zoetzure saus en dito inktvis met peper en zout, goed bereidt en erg lekker. Eenmaal blijk gegeven van stukje enthousiasme aangaande maaltijd wordt de sfeer een stuk positiever. Komen hier zeker terug.

Gegeten op 22 november 2014

mrgeronimo

voor het eerst wezen eten. al vele malen voorbij gelopen en om eerlijk te zijn, de uitstraling liet mij niet voor niets voorbij lopen. maar uiterlijk zegt niks en dat was dan ook wel zeker zo. heerlijk met mijn vriendin gegeten. voorgerechten enkele dim-sums.niks op aan te merken. het was vers en niet uit een pakje. dat proef je meteen. als hoofdgerecht diversen gerechten genomen. alles zeer goed op smaak. peking eend was voortreffelijk en roasted pork om vingers bij af te likken. knapperige groenten alleen de eend met bot was meer bot dan vlees. maar het vlees wat er op zat was wederom een smaakexplosie. heerlijk. bij binnenkomst liepen we naar de bar waar een dame achter de bar driftig met haar mobiel bezig was en wij enkele minuten hebben moeten wachten tot een andere dame enigzins mopperend ons de tafel wees. het personeel was gehaast en niet erg vriendelijk. vlug vlug vlug. onze borden van voorgerechten waren nog net niet op en het hoofdgerecht was er al. binnen een uur stonden wij alweer buiten. qua interieur zijn ze blijven haken in de jaren 80. overal zag je wel scheuren, loslatende onderdelen van muren of met plakband aan elkaar vast gezet. ik moest er wel erg om lachen en het had zelf wel zijn charmes. of ik hier nog een keertje zou komen? voor het eten? dat 100% zeker wel maar voor de rest twijfel ik erg.

Gegeten op 23 november 2014

ChristiaanP

Echt Chinees eten! Ik eet minstens één keer in de twee maanden bij het Paradijs. De Dim-Sum is voortreffelijk en de overige gerechten ook erg goed. Twee aanraders zijn de Maleisische garnalen en een vleesgerecht dat wordt geserveerd op een hete plaat. Ik dacht dat het Kong Poh Yoek heette.

De bediening werkt hard en is soms slecht te begrijpen. Dit maakt het echter alleen maar leuker en authentieker. Verwacht alleen niet dat je tafel netjes gedekt wordt en je drankje er met enkele minuten is.

Gegeten op 6 november 2014

LiavR

Inktvis was te taai.
Bediening was kortaf, keek ook wel weg van de tafel als eten of drinken werd neergezet. Mijn opmerking dat de inktvis taai was, werd voor kennisgeving aangenomen

Gegeten op 3 oktober 2014

ivo8

Naar mijn mening één van de betere traditioneel Chinees restaurants.
Een ruim aanbod aan traditionele gerechten voor een niet al te dure prijs, kwalitatief goed eten en de juiste hoeveelheid.
De hete en zure soep met garnalen smaakte erg lekker en ook de varkensdarm met zoetzure saus was heerlijk. Als dessert heb ik roomijs genomen met gebakken banaan waar ik wederom van genoten had en voor vertrek Chinese thee.
Ook is het personeel erg vriendelijk hier en hebben goed gevoel voor humor.
Het decor is niet heel veel bijzonder, maar voor een Chinees restaurant als deze zekers ruim voldoende en qua ruimte ook geschikt voor grotere groepen.

Gegeten op 20 september 2014

Gerda1208

Heerlijk gegeten en vlotte, vriendelijke bediening met humor. Inderdaad geen bediening volgens de Michelin standaard, maar dat hoeft hier ook helemaal niet. We hadden 2x saté (kip en rundvlees), 3x dim sum (garnalen, inktvis, rundvlees), Peking eend, krokante kip, rundvlees, groente, rijst, nasi, bami en drankjes en betaalden € 21 pp. Prima prijs/kwaliteitverhouding! Tot We zijn helemaal overtuigd! Chinees hoe chinees hoort te zijn.

Gegeten op 13 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Paradijs in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Paradijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.