Paradijs

• 7.1

• 6.4

joseramon1
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben dit restaurant pas dit week ondekt terwijl al 32 in utrecht woont , we gaan altijd naar Amsterdam om te Dim-sum maar deze restaurant doet er niet onder , echt kantonees , je moet wel even geduld hebben maar je merkt wel dat alles a la minute word berijd , de bediening is snel maar stug en de decor ..... Niet echt dat te noemen maar voor mij gaat om de eten, top

ErikScheffers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag heb ik een kleine maaltijd gegeten bij "Het paradijs". De maaltijd bestond uit Dim Sum, 6 kleine gefrituurde hapjes (8) en een soort gevulde pannenkoekjes (8). Voor het eten zou ik hier nog wel een keer terug willen gaan om ook een wat uitgebreidere maaltijd te proberen. De bediening en het decor zijn niet bijzonder. Voor kraanwater wordt 50 eurocent per glas gevraagd.

Gegeten op 9 maart 2014

Mr. M
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen wekelijks bij restaurant paradijs eten of om af te halen. Het eten is altijd erg goed. Prijskwaliteit is top. Bediening is altijd snel en allert. De eigenaar en eigenares zijn ook bijna altijd op de werkvloer te zien. Het decor is helaas dramatisch, vandaar ook dat wij vaak afhalen. Een van mijn favoriete gerechten is Sichuan kai (als ik het niet verkeerd schrijf) dit is, licht pikante kip met groente en Sichuansaus. Aanrader is hun Chinese bami, deze is heerlijk met vrijwel al hun gerechten. Paradijs is naar mijn mening de absolute nr 1 Chinees in de omgeving van Utrecht.

Gegeten op 4 februari 2014

pfrenken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van ongeveer 15 personen hier in de vroege middag geluncht. Ik ben hier al vaker geweest met een groep en het is gewoon een aanrader om de kok te laten kiezen en een keur van gerechten op tafel te laten zetten. Deze keer kozen we voor de Kantonese Dim Sum. Een soort tapas maar dan op zn Kantonees zal ik maar zeggen. Als je wil weten wat dat precies in houdt, kun je het beste op de website van het restaurant kijken. Het smaakte in elk geval voortreffelijk. De bediening is wat laks en soms een beetje lomp maar dat is ook wel leuk als je je daar niet aan stoort. De inrichting is niet bijzonder, maar toch voldoende en je zit prima. Het gaat mij om de kwaliteit van het eten en daar is niets op aan te merken.

Gegeten op 30 januari 2014

marco51
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is hier echt Chinees en voortreffelijk. We hadden o.a. Peking eend en heerlijke dumplings als voorgerecht. De bediening was vlot en alleraardigst. Eten dat je niet op hebt, kan je zelfs mee naar huis nemen. Het decor is zoals alle Chinese restaurants.

Marcel_en_Nelleke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier weer eens met een groep (oude bekenden) wezen eten. De lieten de chef de vrije hand zodat er wat warme voorgerechten werden geserveerd en ook de hoofdgerechten was een selectie van hetgeen paradijs op de kaart heeft staan. We waren met 8 personen dus er werden nogal wat verschillende gerechten op tafel gezet :). Er werd aangegeven welke gerechten heet waren en welke niet.

Paradijs is een chinees die gelukkig afwijkt van hetgeen je normaal in chineese restaurants krijgt. Alle gerechten waren erg lekker en meer traditioneel klaar gemaakt dan je normaal ziet. Handig dat we aan een ronde tafel zaten met een draaiplateau zodat je goed bij alle gerechten kunt.

Geslaagde avond

Gegeten op 21 november 2013

lennardnl

Voortreffelijk gegeten!

De bediening kan beter; zo werden er gewoon menukaarten op onze tafel gelegd, en kwamen we er zelf achter dat één kaart puur Chinese gerechten bevat, en de andere kaart de meer vernederlandste.

Als je een restaurantje met een perfecte romantische sfeer zoekt, dan ben je hier aan het verkeerde adres, maar als je heerlijk eten voor een prima prijs zoekt, dan ben je wél goed!

Er worden grote porties geserveerd, die eventueel nog naar wens zijn te wijzigen (zo hadden wij een combinatie van 2 gerechten). Het eten wordt snel geserveerd, maar dat doet niets af aan de smaak.
Voor 2 personen hoofdgerecht en voor beiden 1 drankje waren we net iets onder de 30 euro kwijt.

Aangezien de porties nogal groot waren kregen we niet alles op, en hebben we het resterende eten in een doggybag (na het gevraagd te hebben) meegekregen.

Kortom: het eten is echt heerlijk, maar verwacht er verder (aankleding restaurant, bediening, etc.) niet teveel van.

Gegeten op 11 oktober 2013

robAdD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al heel lang een onmisbaar deel van de Utrechtse Horeca. Prijzenswaardig onveranderlijk. Geen moderniteiten of aanpassingen aan het ‘nieuwe Aziatisch’. Maar wel Dim Sum die je fantasie voorbijgaat. (Dat mag ook wel, want vaak weet je niet eens precies wat het is. Dat is ook niet belangrijk, want het is altijd lekker.) Maar ook voor de stevige vleeseter valt er het een en ander te beleven. Mijn voorkeur gaat uit naar de combinatie Sam Ping. Drie soorten verschillend bereid vlees. Dat combineren met Mihoen, met een lichte rooksmaak, is niet alleen een stevige, maar vooral ook een heerlijke maaltijd. Rustig genieten, met een pot Chinese thee er bij.

Gegeten op 7 oktober 2013

provut
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed en lekker eten een aanrader voor iedreen.
Goeie en vriendelijke bediening en het was niet duur.
Voortreffelijk!! Als je geen keuze kan maken wordt je goed geholpen.

Gegeten op 13 september 2013

gerrie5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Soms doen we net of we iets anders in Utrecht moeten doen, maar eigenlijk gaan we speciaal voor de Dim Sum lunch van Paradijs naar deze stad. Voor een habbekrats krijg je er heerlijke hapjes voorgeschoteld. De bediening was zo vriendelijk ons erop te wijzen dat we waarschijnlijk te veel gerechten wilden bestellen. We lieten er een paar weg en dat bleek precies genoeg. Het interieur is wat aftands maar de stoelen zijn nieuw. Paradijs heeft geen uithangbord en ziet er zo onopvallend uit dat we vaak denken dat het er niet meer is. Wie van een goede lunch houdt, doet zijn best het te vinden!

Gegeten op 12 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Paradijs in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Paradijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!