a TripAdvisor company

2. Kantonees
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 030 231 62 36

GertFranssen

We zijn verzot op chinees eten en hoe authentieker het lijkt, hoe liever we het hebben. Bij toeval uitgekomen bij restaurant Paradijs, maar zeker niet voor de laatste keer. Hoewel de bediening - zoals bij zoveel traditionele chinese restaurants - kortaf en snel is, was het eten prima van smaak, hoeveelheid en uiterlijk. We hebben vrij 'traditioneel' gegeten (combinatiegerecht), voorafgegaan door wat (te) gefrituurde dim-sums (helaas is na 17:00 uur niet meer van de uitgebreide dim-sumkaart te bestellen). Het eten was gewoon lekker en goed en de prijs absoluut doenbaar en fatsoenlijk. We hadden best wel wat over en dat konden we zonder problemen in een doggy-bag meekrijgen om er de volgende dag ook nog van te kunnen genieten. Prima chinees restaurant, de ietwat kortaffe bediening zouden we niet anders willen hebben omdat we ons dan niet meer 'bij de chinees' wanen.

Gegeten op 17 mei 2015

Yumika

Ik kom hier al jaren (minimaal tien jaar) en vind de Dim Sum lekker. Met name de Chinese groente, lekker vers. Bediening is niet persé vriendelijk en het decor is ook niet speciaal. Maar voor een lunch zeker een aanrader!

Gegeten op 11 april 2015

art1958

Vanavond met een collega gegeten bij Paradijs. Het eten was goed en de bediening was zo slecht dat het weer vermakelijk was. Borden vielen uit de hand van de ober en de gerechten en drankjes werden rondgebracht met een etenskar die niet in het bejaardenhuis zou misstaan. Ook de dame die met gerechten liep en ze weer terugbracht naar de keuken omdat ze niet wist waar het heen moest was erg vermakelijk. Zoals al gezegd het eten was van goede kwaliteit en de entourage brengt je weer terug in de tijd. Het is een Chinees restaurant zoals die vroeger was. Papieren kleedjes, mensen moeten met hun afhaal bestelling door het restaurant. Ik waande me echt weer terug in de tijd. Als je de humor inziet van de bediening is het hier echt goed toeven. Ik kreeg hier wel een beetje het 1 april gevoel.

Gegeten op 1 april 2015

femke28

Afgelopen donderdag middag met mijn vriend ge-dimsum in utrecht bij paradijs.
Heel erg lekker gelunch en alle gerechtjes waren goed en vooral lekker warm. De bediening waren het slechte beeld voor dit restaurant, vroeg om wat alle gerechtjes zijn met uitleg en weet je en ze negeren je echt letterlijk en het lijkt erop of ze nergens zin in heeft.
Decor, tja ouderwetse restaurantje en hier ga je zeker niet voor een romantische dinner maar ik kom zeker terug voor de heerlijke dimsum

Gegeten op 26 maart 2015

hapje_drankje

Met z'n 4-en op zaterdag middag aan de Dim Sum bij Paradijs. We hadden gereserveerd aangezien we een kind(erwagen) bij ons hadden en ik zeker wilde weten dat we een tafel hadden. Die hadden we dus, met voldoende plek voor de kinderwagen en verder een overvol restaurant; goede start!

Zoals al eerder in andere recensies aangegeven ga je hier niet direct heen voor het fantastische decor of voor de service. Al moet ik zeggen dat die service eigenlijk 100% meevalt, als je maar van je laat horen en wetende dat ze nogal direct kunnen zijn. Het hoort er gewoon bij!

De Dim Sum en soep waren goed. Daarnaast proberen wij altijd een groente wok gerecht te bestellen dat niet op de NL kaart staat. Uitdaging is altijd om het uitgelegd te krijgen, hetgeen voor mooie gesprekken zorgt, maar ook dit keer is het weer gelukt.

De rekening tenslotte viel heel erg mee, al met al weer een goede ervaring in het Paradijs.

Gegeten op 14 februari 2015

never_fadedFlowerz

Vandaag samen met mijn moeder en mijn zusjes naar toe geweest. De eten is in principe goed, niet te veel zout of te vet. De service kan beter voor sommige medewerkers van de restaurant. De sfeer is een beetje oud, een beetje klein ruimte. Maar eten is natuurlijk de belangrijkste.

marianv

Regelmatig eten wij bij dit authentieke chinees/kantonees restaurant. Buiten- en binnenkant nodigen niet uit voor een gezellige avond, maar het eten is heerlijk. Bediening is professioneel, maar afstandelijk. Authentieke chinees/kantonese dim sum hapjes en -gerechten (groene kaart!). Vooral (halve) pekingeend met flensjes en geroosterde spareribs zijn heerlijk. Vergeet vooral niet in het weekend voor lunch of diner te reserveren. Ook afhalen mogelijk.

Gegeten op 14 februari 2015

Knorrie73

Authentieke dim sum! Wat ons betreft de beste in Utrecht. Dit keer samen met vrienden gegaan die nog nooit dim sum hadden gegeten. Niet alles staat op de (Nederlandstalige) kaart, gelukkig spreekt mijn man Kantonees en kon hij nog wat gerechtjes die we misten bestellen. De vrienden zijn ook overtuigd en gaan zeker terug komen naar Paradijs. Je moet er niet komen voor de entourage, die overigens heel gezellig is voor Chinese begrippen ;-), maar zeker wel voor lekker en goedkoop eten.

Gegeten op 10 januari 2015

rico6

Gegeten op 27 december 2014

papa piet

genoten van een lunch met allemaal Dim Sum. Gefrituurde kleine hapjes, samengesteld door de keuken. Een echt verrassingsmenu dus. Smakelijk en uiterst betaalbaar ca 15 euro pp. Minpuntje was dat het kindermenu voor onze jongste vergeten was, kwam pas toen de groten al bijna klaar waren. Bediening werd gedaan door twee oudere heren die uiterst efficient het afgeladen restaurant bedienden. Weinig tijd en geduld voor gastvrijheid en beleefdheid, maar trek je dat vooral niet persoonlijk aan, je gaat bij het Paradijs eten vanwege het geweldige authentieke chinese eten. Erg populair bij chinese nederlanders dus kom op tijd of reserveer.

Gegeten op 22 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Paradijs in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Paradijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.