Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Paradijs

1. Restaurant
  2. Kantonees

Paradijs

1. Restaurant
  2. Kantonees
  1. Toon telefoonnummer 030 231 62 36

Panemera

Ze hebben hier heel lekker dim dum hapjes.Veel Chinezen mensen komen hier 's middag dim sum eten.
Het is een van de beste dim sum restaurant uit deze regio

Gegeten op 16 augustus 2014

Herman78

Voor het eerst gaan lunchen in het paradijs. Dim sum is hier het ding hier tijdens te lunch. Je kan kiezen uit een enorm aanbod, je doet er verstandig aan het personeel hiervoor te raadplegen.

Verder is er niet veel op de zaak aan te merken, het personeel is behulpzaam, maar niet Nederlands 'gezellig'. Het interieur kan een behoorlijke opfrisbeurt gebruiken, maar is niet storend. Leuke aanrader voor 'iets'anders in Utrecht

Gegeten op 22 augustus 2014

theovw

Eindelijk kwam het er van om een keer naar het Paradijs te gaan. Nu het nieuwe TivoliVredenburg geopend is, is dat natuurlijk een prachtige combinatie met een voorstelling in TV.
Het decor komt er niet zo goed vanaf,, maar egenlijk hoort dat misschien wel bij een goeie Chinees - liever aandacht voor het eten dan voor de franje.
We waren met zijn 5-en, en wilde eigenlijk gewoon wat lekkere dingen op tafel laten komen om kennsi te maken met hun keuken. Dat liep niet helemaal soepel, ook al omdat een van ons geen vlees at. Er werden weinig voorstellen gedaan door de dames.
Na afloop bleek de gastheer veel flexibeler. Hij zei ons dat we de volgende keer bij hem gewoon een menu voor 4 moesten bestellen, met eetwensen als geen vlees, en dat hij dan zou zorgen voor mooie gerechten.
Uiteindelijk aten we het Szechuan menu, aangevuld met een visschotel (garnalen in zwarte bonen xo saus). Dat bleek een goede keuze, en gevarieerd menu, alles smakelijk bereid, en het ene gerecht wat pittiger dan het andere. Meer dan voldoende, we kregen niet alles op.

Al met al een goede kennismaking, en we gaan zeker terug, en gaan dan met de gastheer aan de slag om een nog mooier menu op tafel te krijgen.

Gegeten op 17 juli 2014

patrickenmadelon

DimSum formidabel. Duidelijk in een goede olie gebakken. Veel als voorgerecht. Maar bleef naar meer smaken. Hoofdgerecht. Veel besteld met garnalen en rundvlees. De laatste met verse gember. Wat goed van smaak. Garnalen in xo saus, ze proeven alsof ze net vers uit zee komen. Veel rode peper erdoor, lekker knoflook. Kon gewoon niet stoppen. Gelukkig waren we met zijn vieren en konden we van elkaars gerecht nemen. Al vaker hier geweest. Altijd verrast door de vriendelijkheid en snelheid van het personeel. Drinken komt ook snel door. Jammer dat het te koop staat, je weet nu dat je altijd goed eet hier. Anders dan andere chinezen, kijk wel goed van welke kaart je bestelt. Je kan ook een "Nederlandse" kaart krijgen. Niet doen. Je komt om eens wat anders te eten dan van een Nederlandse Chinees. En er eten hier ook Chinezen, en dat zegt genoeg. Decor blijft wel van een Nederlandse Chinees.

Gegeten op 8 juni 2014

Proever43196

Beste Chinees van Utrecht. Rijsttafel Paradijs is echt een aanbeveling. Bediening is snel en accuraat, maar de entourage is wat matig. Dat deert echter niet, want de kwaliteit van het eten maakt alles goed!

Gegeten op 10 mei 2014

Censor1986

Gegeten op 13 april 2014

GerardS

Gisteren met collega's wezen eten bij Paradijs. We begonnen met de (vooraf bestelde) oesters, gevolgd door St. Jacobs schelpen. Een woord; voortreffelijk . Daarna een al net zo smakelijke Peking eend. Als hoofdgerecht een keuze uit diverse vleesgerechten sloot een heerlijke maaltijd af. Chinees eten zonder poespas; Paradijs.

Gegeten op 24 april 2014

joseramon1

We hebben dit restaurant pas dit week ondekt terwijl al 32 in utrecht woont , we gaan altijd naar Amsterdam om te Dim-sum maar deze restaurant doet er niet onder , echt kantonees , je moet wel even geduld hebben maar je merkt wel dat alles a la minute word berijd , de bediening is snel maar stug en de decor ..... Niet echt dat te noemen maar voor mij gaat om de eten, top

ErikScheffers

Vanmiddag heb ik een kleine maaltijd gegeten bij "Het paradijs". De maaltijd bestond uit Dim Sum, 6 kleine gefrituurde hapjes (8) en een soort gevulde pannenkoekjes (8). Voor het eten zou ik hier nog wel een keer terug willen gaan om ook een wat uitgebreidere maaltijd te proberen. De bediening en het decor zijn niet bijzonder. Voor kraanwater wordt 50 eurocent per glas gevraagd.

Gegeten op 9 maart 2014

Mr. M

Wij komen wekelijks bij restaurant paradijs eten of om af te halen. Het eten is altijd erg goed. Prijskwaliteit is top. Bediening is altijd snel en allert. De eigenaar en eigenares zijn ook bijna altijd op de werkvloer te zien. Het decor is helaas dramatisch, vandaar ook dat wij vaak afhalen. Een van mijn favoriete gerechten is Sichuan kai (als ik het niet verkeerd schrijf) dit is, licht pikante kip met groente en Sichuansaus. Aanrader is hun Chinese bami, deze is heerlijk met vrijwel al hun gerechten. Paradijs is naar mijn mening de absolute nr 1 Chinees in de omgeving van Utrecht.

Gegeten op 4 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Paradijs in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Paradijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.