a TripAdvisor company

foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 1 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 2 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 3 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 4 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 5 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 6 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 7 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 8 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 9 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 10 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 11 foto's van Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam - 12

Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant

2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 020 471 00 39
  2. www.sapporo.nl

David S

Door toeval bij Sapporo gaan eten, een andere Japanner was dicht. Aan de plaat gegeten en dat was een heel goede keuze. We hadden niet al teveel trek dus maar 2 gerechten uit het keuzemenu genomen i.p.v. een heel menu; zalm en ribeye rolletjes en mijn tafelpartner de dorade en entrecôte. Perfect bereid, soep en de gebakken rijst uit het menu waren ook heerlijk. We gaan zeker nog een keer terug met iets meer trek zodat we een uitgebreid menu kunnen bestellen.

Gegeten op 11 juni 2016

Scoiattolo61

Erg lekker gegeten. Met z'n tweeën aan de bakplaat. Wat helpt is dat er leuke mensen naast je zitten, dat was bij ons dus het geval.
Beiden gekozen voor het Sapporo menu met Sapporo bier. Het menu is prima mix van vis en vlees gerechten, wat wil je nog meer.
Uiterst vriendelijke bediening.

Top avondje, vaker eten.

Gegeten op 24 juni 2016

stacey1

Na lang zoeken naar een nieuw Tappanyaki restaurant (na sluiting Nippon) zijn we hier terecht gekomen. Uit eten met 2 kids van 4. Heel lekker gegeten aan de plaat. Natuurlijk blijft eten aan de plaat prijzig maar over "te veel" betalen kan je hier niet spreken. Ik vond de ervaring met de kindjes hier erg leuk maar heb wel enige twijfel of ik een romantisch diner voor 2 hier zou laten plaatsvinden. Het is meer een casual restaurant met een "extra spark".

Gegeten op 8 april 2016

teddy6

Absoluut mijn favoriet! Het eten aan de plaat is uitmuntend en de service ook goed. Ik at het TOKYO menu, bestaand uit vlees. Elk gerecht was heerlijk, maar vooral van de rib eye rolletjes heb ik genoten. Na het eten aan de plaat, wat ik een show op zich vond, buiten nog lekker kunnen zitten en nog even kunnen nagenieten! Zeker voor iedereen die van teppanyaki en sushi houdt meer dan geschikt en het proberen waard.

Gegeten op 7 juni 2016

patricia20

We hebben hier sushi gegeten en tempura shrimp. De vis was vers en lekker. De rijst viel nogal uit elkaar. De tempura shrimp was ok, erg vettig deeg doch. En 3 garnalen voor 15 euro is ook wel erg veel geld.
De rekening viel erg hoog uit terwijl de kwaliteit nou niet heel veel beter vond dan sommige all you can eat restaurants.

Gegeten op 7 juni 2016

naas1

Het eten is heerlijk alleen de gastvrouw vind ik een onbeschofte bijdehandje,Je betaalt flink voor je maaltijd vervolgens word je gevraagd om buiten je dessert te eten. Op het moment dat je weigert krijg je een grote mond! Overige personeel is top! Maar voor ons was dit de laatste keer!

Gegeten op 24 mei 2016

Erick29

Ech een lekker Japans in Amsterdam, de gerechten worden goed voorbereid, iets duurder dan andere Japanners maar de kwaliteit iš erg goed. Een aanrader

Gegeten op 11 mei 2016

B-UniQue010

Het eten was super lekker, alleen trap niet in het duurste keuze menu van 83,50. Je heb namelijk het idee dat je meer krijgt als het menu 72,50. In werkelijkheid staat er OF in de zin van vis OF vlees waar bij het opnemen van de bestelling niet om werd gevraagd. Je krijgt dus exact hetzelfde alleen er wijzigd 1 geregd (zalm of inktvis) en hier betaal je !!!-11 EURO-!!! meer voor. Ik voelde me echt zwaar bedonderd! En toen ik er om vroeg hoe het zat ging ze bijdehand doen, kregen we niets meer te drinken en kreeg ik als goedmakertje een stukje gare vis. Dus al met al, top gegeten alleen had ik het goedkopere menu van 72,50 moeten nemen dan was ik niet voor 11 euro genaaid!

Gegeten op 12 mei 2016

ChezAnand

We aten hier met een groep. Zeer vriendelijke bediening en de wijnen zijn verrassend goed.
We aten een mix van Sushi en Tempura. We vonden de vis iets te droog. Maar vlees kunnen ze uitstekend bereiden.Het restaurant is zeer druk, je kan elkaar niet goed verstaan. Dus qua akoestiek moet ze daar nog iets aan doen als er meerdere groepen zitten. Zeker een aanrader.

Gegeten op 29 januari 2016

theloot

Kom regelmatig bij Sapporo maar bleek nog geen recensie te hebben staan :-) Uitstekende teppanyaki zaak waar ook de kleinere eters (dames?) uitstekend uit de voeten kunnen met een kleiner keuze menu of verse sushi. De zaak is niet erg groot maar er zijn altijd wel minimaal 3 van de 4 teppanyaki platen bezet waardoor het en gezellig is en de ruimte om binnen te lopen meestal nog wel bestaat. Goed, iets betaalbaarder, alternatief voor het bekendere en duurdere alternatief in de buurt.

Gegeten op 3 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Sapporo Teppanyaki & Sushi Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.