a TripAdvisor company

't Oude Raedthuys

1. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 0183 304 557

ellaran

Wij hebben hier op 06-02-2016 onze 25-jarige bruiloft gevierd. Vanaf het eerste moment dat we binnen kwamen voelden we ons welkom. Aan al je wensen wordt voldaan. De locatie in de kelder was perfect, de bediening was super en het eten boven verwachting goed. Een aanrader voor iedereen die iets te vieren heeft.

Gegeten op 6 februari 2016

k-loten

Wat een top avond: ontvangst door vriendelijke dames, goede service, lekkere gerechten. Ik vind de prijs/kwaliteit super. We genieten iedere keer weer! Zeer prettig dat je uit verschillende open wijnen kunt kiezen!
Ik eet (bijna ) altijd carpaccio, verrukkelijk! En vanavond gad ik als hoofdgerecht de zalmfilet.... En de koffie Raedthuys subliem gedaan. Wij komen snel weer

Gegeten op 19 augustus 2015

Brigitte222

We wilde er eerst zaterdags met 2 personen eten maar volgens de eigenaresse was het te vol en het zou ten koste van de kwaliteit gaan als wij nog zouden eten. Het was nog geen half negen en nog tafeltjes vrij. Dus besloten we de dag daarop met hoge verwachting toch te gaan eten. We kregen als eerste de wijnkaart voordat we de menukaart hadden. We hadden als voorgerecht de garnalencocktail en de tapas beide wel lekker maar absoluut niet in verhouding met de prijs. Het hoofdgerecht bestond uit een T Boon van 400 gr. Waarvan 200 gr. Vet en de rest veel te rauw was en de lamsrack die ook veel te rauw was en de smaak totaal niet overeenkwam met lamsvlees. De eigenaresse bood ons nog wel een drankje van de zaak aan omdat het zo lang duurde maar dat was toen we beide net een eigen bestelling van drankjes hadden gekregen. Vervolgens nadat het eten op was hebben we nog zeker een half uur gewacht voordat de vuile borden van de tafel werden opgeruimd. Toen kwamen ze vragen of we nog een nagerecht wilde, maar omdat het allemaal zolang geduurd hadden we er geen zin meer in. Vervolgens vroegen woon de rekening, maar blijkbaarwas het daar niet te druk voor want die was er zo. Al met al een veel te duur en te slecht restaurant, wij komen nooit meer terug!!!

Gegeten op 2 augustus 2015

nkastelein

Wij aten hier met 6 personen op zaterdagavond. Een zeer aangename setting (ook al zaten we in de 'kelder') in het dorpshart van Wourdrichem. Ook de bediening was vriendelijk en attent. Het eten was prima bereid (wij hadden oa de proeverij van voorgerechten gevolgd door lamsrack en de black angus biefstuk), hoewel het onderscheid tussen 'rood' en 'medium' onzichtbaar was en veel sauzen uit potjes lijken te komen. Het was allemaal lekker maar op geen manier bijzonder. Een 'speciaal' gerecht was de biefstuk met gamba's. Misschien aardig bedacht, maar gewoon 2 gamba's bij de biefstuk leggen doet niet zoveel met het gerecht (en kosten ook nog eens 4euro).

Kortom, wij hadden een aangename avond en we hebben lekker gegeten, maar de plek heeft meer potentie dan de keuken er nu van maakt.

fam6

waren jaren niet meer bij Oude Raedthuys geweest (zeker 10 jaar) en gingen met verwachtingen aan vorige bezoeken erheen.
Het voorgerecht, een verrassing van visgerechten was een regelrechte teleurstelling. Voor een visplaats als Woudrichem met daarbij een grote visverwerkende industrie in die plaats kiezen voor vissoorten die rechtstreeks uit de supermarkt lijken te komen is een teleurstelling. De bijbehorende sausjes lijken zo uit de fles te komen. De zalm bij dit voorgerecht was al gedeeltelijk uitgedroogd. De hoofdgerechten (3 personen met elk een ander gerecht) was smakelijk. Lekkerste gerecht was het toetje.. Bediening was uiterst vriendelijk op het vrolijke af. We hebben een prettige avond gehad maar met weinig fantasie en kennis hadden hier betere gerechten op tafel kunnen komen.

Gegeten op 8 februari 2015

Rubenduinker

In het oude Raedthuys kun je goed eten. Gerechten zijn niet culinair maar "gewoon" lekker. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Leuk om de chef bezig te zien in de open keuken die je vanuit het restaurant kunt zien. Bediening vriendelijk en losjes.

Gegeten op 7 februari 2015

keesvaandel

Heerlijk diner in een fantastische omgeving. We hebben vooraf de carpaccio genomen daarna een zeetong prima gebakken en een uitstekende wijnkeuze.
Bediening is rap en correct we gaan dit zeker weer eens aandoen.
een fantastische omgeving.

Gegeten op 12 december 2014

Lieves

Afgelopen zondag heerlijk gegeten in een vol restaurant. De sfeer buiten nodigt al uit en ook binnen is het warm aangekleed. We zaten boven met uitzicht op de open keuken, waar de kok het eten stond te bereiden. Het vlees was mals en zowel de etagère als de vleesspies waren leuk opgediend (tip). Bijgerecht salade was niet bijzonder, frietjes waren lekker. De service is voldoende. Twijfels over wat de bestelling was, werden nagevraagd. Het tempo en de tijd tussen de gangen was perfect. Het personeel is overigens erg vriendelijk; doet z'n best voor je. Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 21 december 2014

Kristahobo

Heerlijk gegeten! Vooraf een gezellige, lekkere etagère 'oude raedhuis'. Daarna surf en turf met een perfecte biefstuk. En als afsluiter een zoete etagère. Bediening was erg vriendelijk.
Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 28 augustus 2014

Heske2

Oude Raedhuys is midden het oude Woudrinchem gelegen en is een sfeervolle ambiance. Wij waren met een groep van 10 personen bestaande uit volwassen en kinderen. Het opnemen van de keuzes verliep stroef, de vis van het menu bleek op, vervolgens kozen wij A la Carte, keuze doorgeven maar helaas geen lamsrack. Het voorgerecht torentje van vis werd leuk gepresenteerd echter bestond uit diverse vissoorten die rechtstreeks uit de verpakking leken. Ons vlees hoofdgerecht was akkoord, maar niets bijzonders. De Tong was van klein formaat. Het tempo zat er niet in, dus na het hoofdgerecht kozen wij voor koffie om maar snel weg te kunnen. Jammer er is zo veel meer mogelijk met zo'n mooie locatie.

Schrijf zelf een recensie over 't Oude Raedthuys in Woudrichem

Schrijf hieronder je recensie over 't Oude Raedthuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.