Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Oude Raedthuys

1. Mediterraan

't Oude Raedthuys

1. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 0183 304 557

Kristahobo

Heerlijk gegeten! Vooraf een gezellige, lekkere etagère 'oude raedhuis'. Daarna surf en turf met een perfecte biefstuk. En als afsluiter een zoete etagère. Bediening was erg vriendelijk.
Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 28 augustus 2014

Heske2

Oude Raedhuys is midden het oude Woudrinchem gelegen en is een sfeervolle ambiance. Wij waren met een groep van 10 personen bestaande uit volwassen en kinderen. Het opnemen van de keuzes verliep stroef, de vis van het menu bleek op, vervolgens kozen wij A la Carte, keuze doorgeven maar helaas geen lamsrack. Het voorgerecht torentje van vis werd leuk gepresenteerd echter bestond uit diverse vissoorten die rechtstreeks uit de verpakking leken. Ons vlees hoofdgerecht was akkoord, maar niets bijzonders. De Tong was van klein formaat. Het tempo zat er niet in, dus na het hoofdgerecht kozen wij voor koffie om maar snel weg te kunnen. Jammer er is zo veel meer mogelijk met zo'n mooie locatie.

Pecaro

Gegeten op 28 juli 2013

Liliath666

Vooraf de Oude Raedthuys etagere besteld; wat een feestje op tafel. Het hoofdgerecht, de Raedthuys Saltimbocca was lekker mals, en samen met de krokante Parmaham ook zeker een vermelding waard. Het nagerecht, de Perfecte afsluiter omschrijft alles hoe ik deze avond heb beleefd. Bediening correct, gerechten uitstekend, een fantastische locatie en een dito sfeer. Top!

Gegeten op 14 april 2013

elisabeth12

Op deze mooie zomeravond werden wij buiten op het prachtig gelegen terras bediend door uiterst vriendelijk personeel. Het Tapas plankje was rijkelijk gevuld met lekkere hapjes. Het knapperige brood smaakte ons ook goed. Jammer dat het met de hoofgerechten minder was. Wij hadden gevraagd om de eendenborst en de lamsbiefstuk niet te rood te serveren, toch kregen wij deze gerechten te rood op ons bord. Het werd door de bediening goed opgelost, maar het blijft vervelend als je twee van de drie gerechten terug moet sturen. De begeleidende groente was minimaal en de sla was ondanks de lekkere dressing heel gewoontjes. De maaltijdsalade vitello tonnato van de derde gast kon wel wat meer vitello gebruiken, de tonijnsaus was ook nogal karig. Fijn dat je hier met dit warme weer een karaf kraanwater bij de wijn kunt krijgen. Teleurstellend dat deze later wel op de rekening stond. Het is beter om je gasten dit van te voren te laten weten.

Gegeten op 12 augustus 2012

ellermep

Wij hebben hier op zaterdagavond gegeten. De lokatie van het restaurant is mooi gelegen en de inrichting is stijlvol.
De bediening was erg vriendelijk en vlot. Binnen zat het vol, maar we werden op tijd bediend. Een klein foutje met de saus werd erg goed en snel opgelost.
Het eten was erg lekker, goed bereid en heerlijke toetjes.
Wij hebben hier samen heerlijk gegeten en een leuke avond gehad.

Gegeten op 28 juli 2012

MiekiePiekie

Wat een prachtige locatie, stijlvol ingericht met moderne en klassieke elementen. Alleen het toilet zit onhandig halverwege een trap, dus wachten op je beurt is lastig.
Wij kozen voor het driegangenmenu en zowel de vlees- als de visvariant veel flink in de smaak. Geen bijzondere gerechten maar wel goed bereid en voorzien van warme groente en lekkere frietjes. De pannacotta was goddelijk (en dat is bij de meeste restaurants helaas niet zo...)!
De dame die ons bediende leek eerst een beetje afstandelijk maar bleek later heel vriendelijk en adequaat te zijn, net als de andere dames. We hebben een reuze leuke avond gehad en voelden ons zeer welkom.

Gegeten op 21 juli 2012

wendela84

• Goed

• Goed

In januari 2012 prima gelunched bij 't Oude Raedthuys. Vergeleken bij de prijzen die we in de randstad kennen was dit zéér betaalbaar. Het personeel was vriendelijk en deed bij het bestellen niet moeilijk over veranderingen en bijzonderheden. Het eten zelf was niet bijzonder maar wel prima van kwaliteit. Zeker gezien de prijzen. Kortom: prima plek om te gaan lunchen. Geen ervaring met avondeten.

-sanne-

• Uitstekend

Onze bruiloft hier gehouden. Na de ceremonie heerlijk op het terras geborreld en aansluitend binnen gegeten in het restaurant. Alles is mogelijk, zeer prettig persoonlijk contact, heerlijk eten en fantastische bediening.

mies1987

• Uitstekend

Wij zijn op woensdag avond op aanraden van vrienden hier gaan eten. We hebben een super leuke avond gehad, ondanks dat het een door de weeks avond was zat het restaurant vol tot mijn verbazing. We begonnen met vis vooraf en als hoofd de surf en turf. Mijn steak had iets rauwer gemogen maar dat had ik niet gevraagd beetje dom. Ondanks dat was het heerlijk. We hebben lekker aan de wijn gezeten en gingen voldaan naar huis een echte aanrader die gewoon van lekker eten houd. Ambiance is geweldig.

Schrijf zelf een recensie over 't Oude Raedthuys in Woudrichem

Schrijf hieronder je recensie over 't Oude Raedthuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.