a TripAdvisor company

't Oude Raedthuys

1. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 0183 304 557

nkastelein

Wij aten hier met 6 personen op zaterdagavond. Een zeer aangename setting (ook al zaten we in de 'kelder') in het dorpshart van Wourdrichem. Ook de bediening was vriendelijk en attent. Het eten was prima bereid (wij hadden oa de proeverij van voorgerechten gevolgd door lamsrack en de black angus biefstuk), hoewel het onderscheid tussen 'rood' en 'medium' onzichtbaar was en veel sauzen uit potjes lijken te komen. Het was allemaal lekker maar op geen manier bijzonder. Een 'speciaal' gerecht was de biefstuk met gamba's. Misschien aardig bedacht, maar gewoon 2 gamba's bij de biefstuk leggen doet niet zoveel met het gerecht (en kosten ook nog eens 4euro).

Kortom, wij hadden een aangename avond en we hebben lekker gegeten, maar de plek heeft meer potentie dan de keuken er nu van maakt.

fam6

waren jaren niet meer bij Oude Raedthuys geweest (zeker 10 jaar) en gingen met verwachtingen aan vorige bezoeken erheen.
Het voorgerecht, een verrassing van visgerechten was een regelrechte teleurstelling. Voor een visplaats als Woudrichem met daarbij een grote visverwerkende industrie in die plaats kiezen voor vissoorten die rechtstreeks uit de supermarkt lijken te komen is een teleurstelling. De bijbehorende sausjes lijken zo uit de fles te komen. De zalm bij dit voorgerecht was al gedeeltelijk uitgedroogd. De hoofdgerechten (3 personen met elk een ander gerecht) was smakelijk. Lekkerste gerecht was het toetje.. Bediening was uiterst vriendelijk op het vrolijke af. We hebben een prettige avond gehad maar met weinig fantasie en kennis hadden hier betere gerechten op tafel kunnen komen.

Gegeten op 8 februari 2015

Rubenduinker

In het oude Raedthuys kun je goed eten. Gerechten zijn niet culinair maar "gewoon" lekker. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Leuk om de chef bezig te zien in de open keuken die je vanuit het restaurant kunt zien. Bediening vriendelijk en losjes.

Gegeten op 7 februari 2015

keesvaandel

Heerlijk diner in een fantastische omgeving. We hebben vooraf de carpaccio genomen daarna een zeetong prima gebakken en een uitstekende wijnkeuze.
Bediening is rap en correct we gaan dit zeker weer eens aandoen.
een fantastische omgeving.

Gegeten op 12 december 2014

Lieves

Afgelopen zondag heerlijk gegeten in een vol restaurant. De sfeer buiten nodigt al uit en ook binnen is het warm aangekleed. We zaten boven met uitzicht op de open keuken, waar de kok het eten stond te bereiden. Het vlees was mals en zowel de etagère als de vleesspies waren leuk opgediend (tip). Bijgerecht salade was niet bijzonder, frietjes waren lekker. De service is voldoende. Twijfels over wat de bestelling was, werden nagevraagd. Het tempo en de tijd tussen de gangen was perfect. Het personeel is overigens erg vriendelijk; doet z'n best voor je. Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 21 december 2014

Kristahobo

Heerlijk gegeten! Vooraf een gezellige, lekkere etagère 'oude raedhuis'. Daarna surf en turf met een perfecte biefstuk. En als afsluiter een zoete etagère. Bediening was erg vriendelijk.
Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 28 augustus 2014

Heske2

Oude Raedhuys is midden het oude Woudrinchem gelegen en is een sfeervolle ambiance. Wij waren met een groep van 10 personen bestaande uit volwassen en kinderen. Het opnemen van de keuzes verliep stroef, de vis van het menu bleek op, vervolgens kozen wij A la Carte, keuze doorgeven maar helaas geen lamsrack. Het voorgerecht torentje van vis werd leuk gepresenteerd echter bestond uit diverse vissoorten die rechtstreeks uit de verpakking leken. Ons vlees hoofdgerecht was akkoord, maar niets bijzonders. De Tong was van klein formaat. Het tempo zat er niet in, dus na het hoofdgerecht kozen wij voor koffie om maar snel weg te kunnen. Jammer er is zo veel meer mogelijk met zo'n mooie locatie.

Pecaro

Gegeten op 28 juli 2013

Liliath666

Vooraf de Oude Raedthuys etagere besteld; wat een feestje op tafel. Het hoofdgerecht, de Raedthuys Saltimbocca was lekker mals, en samen met de krokante Parmaham ook zeker een vermelding waard. Het nagerecht, de Perfecte afsluiter omschrijft alles hoe ik deze avond heb beleefd. Bediening correct, gerechten uitstekend, een fantastische locatie en een dito sfeer. Top!

Gegeten op 14 april 2013

elisabeth12

Op deze mooie zomeravond werden wij buiten op het prachtig gelegen terras bediend door uiterst vriendelijk personeel. Het Tapas plankje was rijkelijk gevuld met lekkere hapjes. Het knapperige brood smaakte ons ook goed. Jammer dat het met de hoofgerechten minder was. Wij hadden gevraagd om de eendenborst en de lamsbiefstuk niet te rood te serveren, toch kregen wij deze gerechten te rood op ons bord. Het werd door de bediening goed opgelost, maar het blijft vervelend als je twee van de drie gerechten terug moet sturen. De begeleidende groente was minimaal en de sla was ondanks de lekkere dressing heel gewoontjes. De maaltijdsalade vitello tonnato van de derde gast kon wel wat meer vitello gebruiken, de tonijnsaus was ook nogal karig. Fijn dat je hier met dit warme weer een karaf kraanwater bij de wijn kunt krijgen. Teleurstellend dat deze later wel op de rekening stond. Het is beter om je gasten dit van te voren te laten weten.

Gegeten op 12 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over 't Oude Raedthuys in Woudrichem

Schrijf hieronder je recensie over 't Oude Raedthuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.