a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 666 17 26

ponton1600le

Op 2e paasdag met echtgenote, dochter met vriend weer eens na jaren geprobeerd bij de oude Bakkerij! Voorgerechten waren prima! Vriend van dochter had mixed grill en ikzelf had gekozen voor de Ierse biefstuk. Was ook prima echter echtgenote en dochter hadden gekozen voor de spareribs. Deze werden zwart geblakerd geserveerd en waren niet te eten. Dochterlief ging onmiddellijk reclameren en de allervriendelijkste serveerster (dat wel) bood onmiddellijk aan iets anders uit te kiezen en bood ook echtgenote en dochter een drankje van het huis aan. Beiden besloten toen maar te gaan voor de Ierse biefstuk met de gedachte dat dit niet te lang zou duren immers bij de vriend van mijn dochter en mijzelf was het eten al opgediend. De serveerster gaf aan dat het 7 minuten zou duren. Welnu, de kok was waarschijnlijk lichtelijk geïrriteerd want vriend en ik waren al ruimschoots uitgegeten voordat de gerechten voor de dames opgediend werden! Al met al was het een lange zit van ruim 2 1/2 uur en gingen wij met een onvoldaan gevoel huiswaarts.

Gegeten op 6 april 2015

supercc

Gegeten na een lange tijd bij de Bakkerij .
Het voorgerecht was lekker wel prijzig en het hoofdgerecht de Sparribs waren niet lekker aangebrand en niet mals deze maar teruggestuurd en daarvoor in de plaats de biefstuk genomen. Mijn medeeters waren reeds klaar toen wij de biefstuk kregen dat duurde lang. Al met al geen aanrader deze zaak.

Gegeten op 6 april 2015

marja91

Gezellig drinken bij de open haard. Vriendelijk personeel. Erg rustig! Eten niet lekker. Voorafje ok. Hoofdgerecht en dessert droog en smakeloos. Alsof het uit de diepvries komt. Spareribs zwart. Dat hoort zo, zeggen ze. Tegenvaller en niet goedkoop.

Gegeten op 12 maart 2015

PrinsReinier

Gezellig restaurant. Mooie haard. Goed eten. Wel erg rustig, maar dat is niet vreemd op woensdagavond. Biedt gelegenheid voor georganiseerde bijeenkomsten

Gegeten op 21 januari 2015

Mmmhmm

Een groep van 23 personen.
Vooraf een 3 gangen menu afgesproken,met keuze uit drie verschillende hoofdgerechten,zalm,kip of biefstuk.
Een amuse als voorgerecht en een grand dessert.
Heerlijke gerechten en prachtig opgemaakt.
Met alle wensen is rekening gehouden,super vriendelijk en behulpzaam personeel. De chefkok/eigenaresse heeft een waar meesterstuk geleverd.
Prijs -en kwaliteitsverhouding kan echt niet beter!
We waren hier al eerder geweest en was zo goed bevallen dat we bij de Oude bakkerij een feestje wilde geven. En een feest was het in alle opzichten.
Entourage is huiselijk en top is de centrale open haard.
Kortom we komen hier zeker nog vaker terug.
José en personeel enorm bedankt voor deze onvergetelijke avond!

Gegeten op 22 november 2014

HansterReegen

Na een flink aantal jaren weer eens neergestreken bij een vroeger favoriet restaurant. Waar het vroeger altijd druk was waren er nu maar een paar tafeltjes bezet. Het voorgerecht was smakelijk maar eenvoudig, kipfilet en salade. Ik koos als hoofdgerecht een kogelbiefstuk die op zich prima was maar die tot mijn spijt verzoop in de overheersende Stroganoff saus.. Die vond ik ook niet erg lekker en dan is het jammer dat de saus niet apart geserveerd werd. De zelf gemaakte frites en mayonaise waren heerlijk en de geschonken geweldige Rioja maakte veel goed. De appeltaart bij het dessert was droog en smakeloos. De bediening was vriendelijk maar de wachttijd tussen de gerechten was vrij lang. Kwam dat omdat men met de weinige bezette tafeltjes zo lang mogelijk gasten in de zaak wilde houden?
We waren met 6 personen en de prijs viel alles mee dus heel kritisch wil ik niet zijn. Het was echter zeker niet de oude Bakkerij zoals ik me die uit vroeger tijden herinnerde

Gegeten op 19 november 2014

Sietwolt

Eten was prima. Voorgerechten met salades goed rijk gevarieerd. Soep uitstekende kwaliteit. Hoofdgerechten met oa wagyu-rund prima. Goed mals en smakelijk. Nagerechten uitstekend. Kortom mooie gelegenheid in de omgeving van Utrecht/De Meern. Absolute aanrader. Prijs / kwaliteit verhouding goed

Gegeten op 9 augustus 2014

Bgottgens

29-3-2014 als werkelijk alle restaurants in de buurt vol zitten,zelfs de naburige Chinees, geeft dat wel te denken op zaterdagavond. Eenmaal aan tafel werd het duidelijk. Dit restaurant heeft een ander concept nodig. De ontvangst was vriendelijk na het bestellen van het eerste beter wijntje werd vrij snel duidelijk. Ondanks de redelijk forse prijs pet glas €5,- kreeg mijn partner een werkelijk minimale hoeveelheid. Ik heb hier vriendelijk wat over gezegd echter werd hier niet meer op gereageerd ondanks toezeggingen hierover. Het eten was erg aan de prijs op het driegangen dag menu na. En dit was op het voorgerecht na niet van een denderende kwaliteit. Een carpaccio van €14 en een biefstuk van € 21, is in deze ambiance erg overvraagd. Mijn advies ga je inkoop versimpelen en zorg dat er een strak formule voor een goede prijs staat. Bijvoorbeeld een dag of weekmenu; vis, vlees of vegetarisch. Simpel en goed zonder pretenties. Als ze op deze voet doorgaan zullen ze niet overleven. Werkelijk alle restaurants in de buurt zitten op zaterdagavond overvol. Denk na beste eigenaar

Midden

Gegeten op 10 maart 2014

Skyrider

Op doorreis even via Google een restaurant gezocht. Samen met vriendin hier gegeten. Ontvangst was zeer vriendelijk. Zaten nog 4 gasten aan 1 tafeltje en later kwam er nog een stel binnen. Gaf mij al te denken. Bediening was vriendelijk maar niet bijzonder. We hadden niet veel tijd en namen geen voor en nagerecht. Mijn partner bestelde een biefstuk €21,- en ik een kipsaté €19,- voor die prijs dachten we moet het wel speciaal zijn. Tot dat het werd opgediend. 2 stokjes kipsaté met een laffe pindasaus en bedje van sla en silveruitjes en jawel 4 stukjes gekleurd kroepoek. Mijn partner had een biefstuk met wat bordvulling, stelde niets voor. Ook kregen we een klein bord met grauwe frites dit was voldoende voor 1 persoon. Wij eten zeer regelmatig buiten de deur, maar dit is toch wel beneden peil. Totaal geen prijs/kwaliteit verhouding. Zeker 30% te duur. Heb dit tegen de serveerster gezegd, maar geen reactie. Had beter naar een snackbar kunnen gaan. Dit restaurant is geen aanrader en wij komen hier nooit meer. Wat een slecht restaurant.

Gegeten op 27 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Oude Bakkerij in De Meern

Schrijf hieronder je recensie over De Oude Bakkerij. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.