Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Oude Bakkerij

2. Frans
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 666 17 26

Mmmhmm

Een groep van 23 personen.
Vooraf een 3 gangen menu afgesproken,met keuze uit drie verschillende hoofdgerechten,zalm,kip of biefstuk.
Een amuse als voorgerecht en een grand dessert.
Heerlijke gerechten en prachtig opgemaakt.
Met alle wensen is rekening gehouden,super vriendelijk en behulpzaam personeel. De chefkok/eigenaresse heeft een waar meesterstuk geleverd.
Prijs -en kwaliteitsverhouding kan echt niet beter!
We waren hier al eerder geweest en was zo goed bevallen dat we bij de Oude bakkerij een feestje wilde geven. En een feest was het in alle opzichten.
Entourage is huiselijk en top is de centrale open haard.
Kortom we komen hier zeker nog vaker terug.
José en personeel enorm bedankt voor deze onvergetelijke avond!

Gegeten op 22 november 2014

HansterReegen

Na een flink aantal jaren weer eens neergestreken bij een vroeger favoriet restaurant. Waar het vroeger altijd druk was waren er nu maar een paar tafeltjes bezet. Het voorgerecht was smakelijk maar eenvoudig, kipfilet en salade. Ik koos als hoofdgerecht een kogelbiefstuk die op zich prima was maar die tot mijn spijt verzoop in de overheersende Stroganoff saus.. Die vond ik ook niet erg lekker en dan is het jammer dat de saus niet apart geserveerd werd. De zelf gemaakte frites en mayonaise waren heerlijk en de geschonken geweldige Rioja maakte veel goed. De appeltaart bij het dessert was droog en smakeloos. De bediening was vriendelijk maar de wachttijd tussen de gerechten was vrij lang. Kwam dat omdat men met de weinige bezette tafeltjes zo lang mogelijk gasten in de zaak wilde houden?
We waren met 6 personen en de prijs viel alles mee dus heel kritisch wil ik niet zijn. Het was echter zeker niet de oude Bakkerij zoals ik me die uit vroeger tijden herinnerde

Gegeten op 19 november 2014

Sietwolt

Eten was prima. Voorgerechten met salades goed rijk gevarieerd. Soep uitstekende kwaliteit. Hoofdgerechten met oa wagyu-rund prima. Goed mals en smakelijk. Nagerechten uitstekend. Kortom mooie gelegenheid in de omgeving van Utrecht/De Meern. Absolute aanrader. Prijs / kwaliteit verhouding goed

Gegeten op 9 augustus 2014

Bgottgens

29-3-2014 als werkelijk alle restaurants in de buurt vol zitten,zelfs de naburige Chinees, geeft dat wel te denken op zaterdagavond. Eenmaal aan tafel werd het duidelijk. Dit restaurant heeft een ander concept nodig. De ontvangst was vriendelijk na het bestellen van het eerste beter wijntje werd vrij snel duidelijk. Ondanks de redelijk forse prijs pet glas €5,- kreeg mijn partner een werkelijk minimale hoeveelheid. Ik heb hier vriendelijk wat over gezegd echter werd hier niet meer op gereageerd ondanks toezeggingen hierover. Het eten was erg aan de prijs op het driegangen dag menu na. En dit was op het voorgerecht na niet van een denderende kwaliteit. Een carpaccio van €14 en een biefstuk van € 21, is in deze ambiance erg overvraagd. Mijn advies ga je inkoop versimpelen en zorg dat er een strak formule voor een goede prijs staat. Bijvoorbeeld een dag of weekmenu; vis, vlees of vegetarisch. Simpel en goed zonder pretenties. Als ze op deze voet doorgaan zullen ze niet overleven. Werkelijk alle restaurants in de buurt zitten op zaterdagavond overvol. Denk na beste eigenaar

Midden

Gegeten op 10 maart 2014

Skyrider

Op doorreis even via Google een restaurant gezocht. Samen met vriendin hier gegeten. Ontvangst was zeer vriendelijk. Zaten nog 4 gasten aan 1 tafeltje en later kwam er nog een stel binnen. Gaf mij al te denken. Bediening was vriendelijk maar niet bijzonder. We hadden niet veel tijd en namen geen voor en nagerecht. Mijn partner bestelde een biefstuk €21,- en ik een kipsaté €19,- voor die prijs dachten we moet het wel speciaal zijn. Tot dat het werd opgediend. 2 stokjes kipsaté met een laffe pindasaus en bedje van sla en silveruitjes en jawel 4 stukjes gekleurd kroepoek. Mijn partner had een biefstuk met wat bordvulling, stelde niets voor. Ook kregen we een klein bord met grauwe frites dit was voldoende voor 1 persoon. Wij eten zeer regelmatig buiten de deur, maar dit is toch wel beneden peil. Totaal geen prijs/kwaliteit verhouding. Zeker 30% te duur. Heb dit tegen de serveerster gezegd, maar geen reactie. Had beter naar een snackbar kunnen gaan. Dit restaurant is geen aanrader en wij komen hier nooit meer. Wat een slecht restaurant.

Gegeten op 27 februari 2014

lekkerslurpen

Gegeten op 6 februari 2014

luiz1

Wat moet ik zeggen! het was een vreselijk bestelling, ik heb een portie spare ribs bestelde en krijg ik een, droog,weinig en duur portie ik zou in deze restaurant nooit meer wat bestellen.

Midden

Gegeten op 28 oktober 2013

LindaAaa

Wij aten op een zomeravond op het gezellige terras, dat voor het restaurant aan de rustige weg ligt. De bediening is heel aardig, snel, accuraat, en springt in op speciale wensen. Het eten is niet heel bijzonder. De kip van de kitste was droog en de satesaus niet heel bijzonder van smaak,,maar dan wel extra pittig gemaakt met veel rode peper. De kogelbiefstuk was prima. De kinderen vonden de spare ribs oké maar niet bijzonder. De kaart is nogal voorspelbaar. De prijsstelling is te hoog voor de kwaliteit van het eten, zeker omdat de uitvoering niet bijzonder, verrassend of kwalitatief extra goed is.
Ik denk dat wij volgende keer voor een ander restaurant kiezen. Jammer, want de entourage en de bediening smaken op zich naar meer!

Gegeten op 26 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over De Oude Bakkerij in De Meern

Schrijf hieronder je recensie over De Oude Bakkerij. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.