Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 625 03 30

De kleurrijke en exotische Indiase keuken op zijn best

Of het nu de chicken tikka, de mango lassie of tandoorikip is, hier proeft elk gerecht net als in India. Alles is perfect gekruid, zoals het hoort in deze keuken en het smaakt nog beter in combinatie met een slokje authentiek Indiaas Cobrabier. Voor even vergeet je dat je in Nederland bent.

helen5

Via online reservering

We werden ontvangen door de gastheer en mochten een tafeltje uitzoeken.
Als voorafje bestelden we Samosa vegetables en we kregen Papperdam van het huis, beide lekker.
Ik had Butter chicken met rijst besteld en dat was ook erg lekker., de lekkerste die ik tot nu toe gegeten heb.
De sfeer is prima.
Wat ik wel vreemd vond is dat de gastheer alleen mijn vriend aansprak... , zelfs als ik hem iets vroeg was het antwoord naar mijn vriend gericht, redelijk onverstaandbaar.. maar wel in bijna elke zin kwam het woordje meneer voor.. waarschijnlijk kon hij niet veel andere nederlandse woorden... mevrouw heb ik hem in ieder geval niet horen zeggen.
Voor het eten zou ik er zeker nog een keer naar toe gaan.

Gegeten op 24 januari 2015

pim07

Via online reservering

Decor, prima. Service, erg vriendelijk. Eten, heerlijk. Pluspunt vond ik ook dat er een klein raampje is waardoor je in de keuken kan kijken.

Gegeten op 23 januari 2015

aliabat

Hier kom ik al ruim tien jaar met veel plezier. De bediening is heel erg vriendelijk en dat zorgt ervoor dat je je meteen thuisvoelt. De sfeer is prettig en het eten is hartstikke lekker. Ik ben nog geen ander Indiaas restaurant tegengekomen dat dit restaurant overtreft.

Gegeten op 15 januari 2015

Nalle

Via online reservering

Leuk restaurant, aardige bediening al was het soms moeilijk ze te wenken (maar dat is eigenlijk altijd zo). Het eten was ook lekker maar er zat inderdaad geen groente bij, wat toch jammer is. Ook was het wat pittiger dan we hadden gedacht. De porties zijn erg groot.

Gegeten op 17 januari 2015

hpsingh

Eten was smaakvol. Chicken tikka vond ik overheerlijk. Bediening was niks verkeerds op aan te merken. Snel en netjes geholpen. Decor was niet fantastisch maar simpel en netjes. Er was een ontspannen rustige sfeer wat ikzelf belangrijk vind.

Gegeten op 12 januari 2015

yvonnelangen

Via online reservering

Motimahal is een verfrissing op het gebied van Indiase restaurants in Amsterdam. Erg goede service, een hele ruime keuze in de kaart en heerlijk eten. De inrichting is rustig en licht. Mooie bijkomstigheid is ook, dat het op loopafstand is van het Centraal Station. Een aanrader voor iedereen die van Indiaas eten houdt.

Gegeten op 11 januari 2015

sohail

Lekker en rustig gegeten in dit restaurant.We hadden 2 kipgerechten en 1 lams gerecht besteld. De lams had pittig moeten zijn maar helaas, was het mild.
De kipgerechten waren ook niet echt gekruid .Bij indiaas eten moeten de kruiden zich wel laten kennen.
De service is goed en vriendelijk.
Decor is simpel.

Gegeten op 7 januari 2015

Lucky1

We kwamen op het Centraal station hadden geen zin om te koken, dus we dachten we eten in de buurt wat. Ik was hier al eerder geweest wat me goed bevallen had en het was op loopafstand van het Centraal station. Heerlijk gegeten. De nan heeft een perfecte structuur. De gerechten zijn van een normale prijs maar van zeer hoge kwaliteit. Heerlijke vis en vlees curries. Het is ongetwijfeld een aanrader. Vriendelijke mensen, goede service en nogmaals geweldig eten.

Gegeten op 30 december 2014

Brinol

We hebben met 4 personen gegeten, verschillende gerechten (alleen hoofdgerecht) gehad.
Mijn vrouw en ik hebben samen een vegetarisch gerecht en de mix seafoodcurry gehad. Daarbij lekkere rijst. Lekker mild/pittig. Jammer dat er standaard geen salade bij zit. Alleen bij het vegetarisch gerecht een heel klein schaaltje.
Bediening van vlot en korte wachttijd.
Decor niet bijzonder, aan drukke weg. Interieur gewoontjes.

Gegeten op 29 december 2014

zevenbergen

We hebben met z'n tweeën twee verschillende gerechten (alleen hoofdgerecht) gehad. Eén met kip in currysaus en één met 3 soorten vis in currysaus. Daarbij heerlijke rijst.
Een goede keus. Het eten was lekker.
De bediening had wat sneller gekund. De ober verontschuldigde zich daar keurig voor. Hij had iets niet helemaal goed gedaan zodat het wat langer duurde voor we onze gerechten op tafel kregen. Hij werkte daar nog maar heel kort. Wel een vriendelijke en correcte bejegening.
Dit Indiase restaurant zag er sfeervol en verzorgd uit.
We kunnen dit aanraden en ligt in hartje Amsterdam niet al te ver van het Centraal Station.

Gegeten op 28 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Motimahal Indiaas Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.