a TripAdvisor company

foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 1 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 2 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 3 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 4 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 5 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 6 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 7 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 8 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 9

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 625 03 30

De kleurrijke en exotische Indiase keuken op zijn best

Of het nu de chicken tikka, de mango lassie of tandoorikip is, hier proeft elk gerecht net als in India. Alles is perfect gekruid, zoals het hoort in deze keuken en het smaakt nog beter in combinatie met een slokje authentiek Indiaas Cobrabier. Voor even vergeet je dat je in Nederland bent.

Jagsin

Werkelijk heerlijk gegeten met mijn gezin. Voor de kleintjes is butter chicken echt een aanrader. Zelf koos ik voor de kip madras, goed pittig ! Sfeer was goed en de bediening was vriendelijk. Al met al een geslaagde avond

Gegeten op 30 juli 2016

keesda

Gisteren hier voor de tweede keer gegeten. Ook nu was het weer voortreffelijk. Het lamsvlees was heerlijk en zeer mals. Bediening is attent en vriendelijk. Ook deze keer weer mensen in het restaurant uit het land van herkomst van de gerechten. Lijkt me zeker een bewijs voor de kwaliteit van de gerechten hier. We komen hier zeker terug !!

Gegeten op 10 augustus 2016

Lucky1

Heerlijk Indiaas restaurant, De Tandoori mix grill is zeker een aanrader, vraag voor de hete saus want die geven ze niet standaard erbij. Daarnaast is de service lekker vlot en snel. Echer mag wel wat informeler, maar eten is zeker goed. Decor ziet er okay uit, geeft een moderne uitstraling.

Gegeten op 13 juli 2016

Rotterdam24

Via online reservering

Rustige en leuke ambiance. Bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Lekker gegeten en aan te raden voor een ieder die typisch Indiaas wil dineren.

Gegeten op 12 juni 2016

vikramjit

Ik heb heel lekker chickentikka massala en mixgril met groenten en naan. Heerlijk service was vriedlijk mensen ik kom snel terug

Gegeten op 25 mei 2016

Azar34

ik kom vaak bij motimahal eten en ik proef de verschil het eten van motimahal en het eten van andere indiaase restaurant het is gewoon de kwality van het eten en de lekkere kruiden voor alle de tandoori-chicken is lekker dan van die andere indiaase restaurant en de gerechten zijn uitstekend je proeft het verschil echt. Probeer de Tandoori garlic Tikka, zeker een aanrader, minpunt voor dit gerecht moet je wel iets langer wachten dan normaal. Maar dat is het zeker waard.

Gegeten op 10 mei 2016

maria23smith

Vroeger wel eens hier gegeten, toen ook zeer bevallen. Heel erg dicht bij het centraal station. Wat heel handig is om hierheen te komen. We hadden een bedrijfsuitje, veel mensen moesten uit verschillende steden komen. Lekker handig met de trein en dan 5 minuten lopen. We konden met zijn alle op het terras wat erg gezellig was. (20 personen) We hadden een groeps menu, veel verschillende gerechten wat zeer aangenaamd was. Zeker de Seekh kabab was goed.
Eten erg snel op tafel, zeker een plus punt. Kom zeker terug hier!

Gegeten op 6 mei 2016

Noa334

Onderbelicht pareltje in Amsterdam! Van buiten ziet het er maar normaal uit maar als je eenmaal binnen bent ziet het er echt prachtig uit. Dit is een moderne Indiase restaurant met indiase trekjes. Goed gedaan. Restaurant is erg sfeervol ingericht. Personeel was erg vriendelijk. Eten was heerlijk en de prijs/kwaliteit verhouding is super! Wij hadden het 5 gangenmenu gekozen wat echt een aanrader is om de verschillende smaken van de Indiase keuken te leren kennen. Ook het zelfgemaakte ijs was heerlijk! Ik ben fan!

Gegeten op 22 april 2016

lr2016

Via online reservering

Een stukje kip van de tandoori mixed grill was volledig ongaar. Dat mag niet gebeuren in een (professioneel) restaurant. Ongare kip kan zowel salmonella, campylobacter als listeria bevatten en is een risico voor de gezondheid.

Behalve dit vonden we het eten ook niet zo smaakvol.

Gegeten op 6 mei 2016

janpiet2012

Het is voor de tweede keer in een maand dat ik hier kwam eten. Het eten was opgewarmd en niet vers. Het kip was superdroog , die waarschijnlijk uren heeft staan pruttelen.
Ik vind het heel jammer, maar van zo'n restaurant verwacht je wel wat beter.

Jammer,maar ons zien ze niet meer terug.Er zijn meerdere ,betere restaurants.
De service was dit keer ook niet vriendelijk.

Gegeten op 1 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Motimahal Indiaas Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.