a TripAdvisor company

foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 1 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 2 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 3 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 4 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 5 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 6 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 7 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 8 foto's van Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam - 9

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 625 03 30

De kleurrijke en exotische Indiase keuken op zijn best

Of het nu de chicken tikka, de mango lassie of tandoorikip is, hier proeft elk gerecht net als in India. Alles is perfect gekruid, zoals het hoort in deze keuken en het smaakt nog beter in combinatie met een slokje authentiek Indiaas Cobrabier. Voor even vergeet je dat je in Nederland bent.

Tobey

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Onbegrijpelijk waar al die tienen en die andere hoge cijfers vandaan komen.
De Indiase keuken staat bekend om zijn fijne vegetarisch eten dus ik nam het meest gevarieerde vegetarische menu. Is ook weer eens wat anders dan tandoori. Soep vooraf was lekker. Hoofdgerecht een bord met vier gerechtjes was op zich smakelijk maar niets bijzonders. Inclusief rijst(droog, lauw) naan brood, beetje verlepte sla, sausje en een nagerecht(een soort amandelvla).
Mijn tafelgenote had rijst met king praws, die niet zo groot waren. Daar zat verder geen groente bij. Saai, inspiratieloos, lauw en flauw.
Werkelijk helemaal niets bijzonders maar juist zeer, zeer matig.
Het is niet heel groot en het zat nog niet half vol toen we binnenkwamen maar toen we het eten op hadden zat het vol(voornamelijk toeristen) en konden de twee heren van de bediening het niet meer aan. De irritaties namen zichtbaar toe want alle mensen konden niet of nauwelijks meer bediend worden.
Ook de inrichting heeft niets opmerkelijks. Nee, dan weet ik wel betere, gezelligere en sfeervollere Indiase restaurants in Amsterdam en die zijn er dan ook genoeg. Al doen de recensies anders vermoeden voor mij is dit de zoveelste toeristentent aan de Nieuwezijds Voorburgwal.
O ja, vermeldingswaardig is de prijs van het drinken: 3,50 voor een glaasje appelsap, geen flesje dus dat zou zomaar uit een pak achter de bar ingeschonken kunnen zijn.

Gegeten op 3 mei 2015

Sandra43

In het weekend weer eens hier gegeten. Heel mooie restaurant met een moderne uitstraling en Indiaas decor. Chicken tikka massala en chicken korma waren uit de kunst. Presentatie van voor gerechten en nagerechten was prachtig. Heel vriendelijke bediening, personeel met zicht van alles. Echt een aanrader.

Gegeten op 25 april 2015

Lucky1

Weer hier heerlijk gegeten, dit is ons vaste Indiase tentje geworden, kom hier minstens 1 keer per maand! Bediening was erg aardig, alleen deden ze er dit keer wel langer over dan de vorige keren.
Geen enkel gerecht was te scherp overigens, en er was meer dan genoeg. Er is een leuke sfeer. Wel een beetje druk waardoor je soms hard moest praten maar was het zeker wel waard. Kom er zeker nog terug volgende maand!

Gegeten op 19 april 2015

proever janneke

Via online reservering

De sfeer was gezellig. Veel Indiase mensen kwamen er even eten. De bediening was prima. De voorgerechten waren goed, niet bijzonder. Er werd verschillend gedacht over het hoofdgerecht. De seekh kebab was niet pittig genoeg. De saag murgh vond ik lekker.

Gegeten op 20 april 2015

Debiie

Heerlijk bij Moti Mahal gegeten. De inrichting is prachtig, echt verbluffend, het is traditioneel maar dan met een moderne twist.
Het eten is overheerlijk, we hadden het Royale menu wat echt een aanrader is. Hele lekkere hapjes.
de bediening was over het algemeen goed, alleen dat het wat soms lang duurde. Maar wel een aanrader voor een heerlijke avond!!

Gegeten op 24 maart 2015

schrijfmap

Wij hebben hier heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening.

Toch wel paar minpuntjes, bij het raam tocht het verschrikkelijk, wij zijn ook ergens anders gaan zitten. Verder voelt de vloer van de wc erg plakkerig aan tijdens het lopen, niet fijn.

Maar goed, wij zouden er zeker nog wel een keer naar toe gaan.

Gegeten op 27 maart 2015

sandy193

Het restaurant ziet er van binnen niet speciaal uit, maar het eten is meer dan uitstekend! Er komen veel pakistanen en indiase mensen. Het eten is dus origineel en niet aangepast aan de nederlandse smaak. De Tandoori Chicken Balti is echt heel lekker. Echt een aanrader!!!
Het is er wel onzettend druk, dus reserveren is geen overbodige luxe.

Gegeten op 27 maart 2015

Janvanklaveren

Bij Moti Mahal geweest met 3 personen. Kregen een tafel dichtbij het raam toegewezen.

We bestelden Tandoori Chicken en een vegetarisch gerecht. Het was wel lekker maar miste de pittige smaak van de kruiden.Bij indiaas eten denk je aan de kruiden,deze waren in zeer matige hoeveelheid te proeven. Best wel jammer.
Groente was ook mild.

De lassi was best wel lekker en de cobra beer ook.

Service is goed en vriendelijk.

De inrichting is rustig .

Gegeten op 13 maart 2015

robin25

Hier met 15 man aangeschoven, wat helemaal geen problem voor dit restaurant, lekker allemaal aan 1 lange tafel met de jarige aan het hoofd voor de volle aandacht. Wel even wachten op het voorgerecht, wat wil je met 15 man die allemaal iets anders nemen, maar dat was het wachten meer dan waard. We kregen alvast pupperdums van het huis. Aanrader is de Chicken Tikka Masala , de smaak was erg lekker. Bediening is goed en vriendelijk. Bij de bestelling van de hotwings werden we keurig gewaarschuwd dat het echt pittig was. Was erg gezellig. Lekker muziekje op de achtergrond. Doen we zeker nog een keer!

Gegeten op 17 maart 2015

Deepa

Voordat ik voor mijn werk weer naar het buitenland vertrok hier een hapje gegeten. Het eten smaakte zeer goed, ik had de butterchicken met garlic naan, deze was uitstekend. Alleen de service kon wat mij betreft wel wat beter maar ik denk dat het ook kwam doordat het superdruk was.
Decor ziet er goed uit, het is goed verzorgd. Kom er nog zeker terug.

Gegeten op 7 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Motimahal Indiaas Restaurant in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Motimahal Indiaas Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.