• foto's van Motimahal in Amsterdam - 1

Toon telefoonnummer 020 625 03 30

• 8.7 10 65

• 8.0

• 7.5

De kleurrijke en exotische Indiase keuken op zijn best

Of het nu de chicken tikka, de mango lassie of tandoorikip is, hier proeft elk gerecht net als in India. Alles is perfect gekruid, zoals het hoort in deze keuken en het smaakt nog beter in combinatie met een slokje authentiek Indiaas Cobrabier. Voor even vergeet je dat je in Nederland bent.

Jan343
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik zou met mijn familie ergens een avondje gaan uit-eten, waarop onze keuze op deze Indian Curry House was gevallen.
Bij aankomst werd ik vriendelijk uitgenodigd om met mijn familie(6 man) plaats te nemen aan ons telefonisch gereserveerde tafel. Het was niet zo druk en de kaarsen+achtergrondmuziek maakten de sfeer helemaal af.

Service: We moesten wel even wachten voordat ons bestelling genoteerd werd, waarschijnlijk om even naar het menu te neuzen? Maar daarna werd het eten wel redelijk snel op tafel geserveerd. Daarnaast was het personeel wel vriendelijk en deden ze er alles aan om je 'thuis' te laten voelen.

Eten: geen toevoeging aan, was lekker pittig, want daar houd ik persoonlijk van, maar de volgende keer zal ik wel wat anders op het menu nemen om iets nieuws uit te proberen.

Sfeer: Knus, interieur was mooi ingericht met schilderijen en kaarsen, rustgevend door muziek.

Prijs/kwaliteit: Redelijk goed, rond de 20-23 eur.p/man heb je een compleet diner.

Kortom: Dit restaurant is naar mijn mening een aanrader en de diversiteit op het menu is groot en de service was correct dat was voor mij wel belangrijk.

Gegeten op 12 maart 2014

Sandra43
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst heb ik hier met mijn familie(fan van Indiaas) gegeten, echt heerlijk eten! Zoete gerehten zoals butter chicken en chicken kashmiri waren super lekker. Ook al ben ik normaal van de zoete gerechten, vond ik ook de pittige gerechten zoals lam madras en garnalen jalfrezi heel erg lekker (we hadden meerdere gerechten gedeeld, zodat we alles konden proeven). Ook kregen we bij de gerechten onbeperkt rijst, dat was heel erg fijn. Nan brood (in verschillende smaken) bij de gerechten is een echte aanrader.
De bediening zijn mensen met tulbanden die ook heel erg spontaan waren en een leuk praatje kwamen maken. De décor ziet er zeer goed, het is heel anders ander dan een andere gemiddelde Indiase restaurant
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 16 maart 2014

robin25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je als Amsterdammer hier nog nooit bent geweest heb je echt heel veel gemist!
En als je niet uit Amsterdam komt trouwens ook, want het is echt een restaurant om voor om te rijden!
Aller eerst de geuren en de rust, dan de mooie kleuren van de gerechten en ten slotte de smaakpapillen, een sensatie!
Heerlijke currrys en het verse brood daarbij..maar ook de rijst..
En dan zeg ik nog niets over de bediening.
Die is uitzonderlijk gastvrij, geheel in indiase stijl, waar is de klant nog zo koning! Juist, hier bij Moti Mahal!
Je gaat met een heel fijn en voldaan gevoel naar huis.

Gegeten op 8 maart 2014

P_Aarts
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beste Indiaans restaurant van Amsterdam, without a doubt:). Super eten, enkel Indiaanse klanten, niet duur, supervriendelijke bediening. Kortom, een feest om hier te eten! En wat een opluchting; de rest van de restaurants in deze buurt zijn zo toeristisch. Wij wonen om de hoek en dit is nu ons favoriete restaurant!

Gegeten op 8 maart 2014

Raviinder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was heel gezellig avond, sfeer was fantastisch. Butter chicken, Tandoori mix grill, garlick nan was heeeeel lekker. kom zeker terug

Gegeten op 10 maart 2014

Oosje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was lekker! Vooraf hadden we naan-brood met mintsaus genomen. Die was al een beetje pittig.
Daarna Butter Chicken en Chicken met gember, uien en paprika in pittige currysaus.
De kip was mals en de rijst licht en bijzonder.
Als toetje pistache-ijs, als lekkere afsluiting.
Mannen met tulband in de bediening.

nico1986
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een werkbezoek maar besloten om hier even wat te eten.
Het was heel druk, dus dacht dat het eten hier lekker zou zijn. Het viel echter heel erg tegen.
Naar mijn idee hoort indiaas eten heerlijk gekruid, lekker pittig te zijn. Althans dat ben ik gewend, maar hier ging het helemaal mis.

Door de drukte niet goed geholpen, de gastheer was zelfs een beetje geirriteerd.
Had gevraagd het eten iets pittig te houden, maar kreeg kip die overigens heel mals was, maar zonder enige smaak. Het leek op kip met een beetje tomatensaus, geen indiaas gerecht. Best wel jammer allemaal.

Voorlopig geen Motimahal meer voor mij !!!

Gegeten op 21 februari 2014

Sergot
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst hier wezen eten met een verjaardag, Restaurant ziet er zeer goed uit. Mooie interieur, het bevat niet de interieur wat de meeste Indiase restaurant bevatten, het is lekker modern. Verder was het eten heel erg goed, hier kunnen ze echt koken. Hoorde van de ober dat de Chef al sinds de opening van het restaurant daar werkt. Complimenten aan de chef! We werden echt vriendelijk behandeld, alles op de kaart werd goed uitgelegd. Hier komen we zeker nog terug.

Gegeten op 7 februari 2014

Saba12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs in dit helemaal gerenoveerde restaurant gegeten, het eten was al zeer goed, hier niks op te merken. Service was vriendelijk en goed zoals altijd. Het decor is helemaal veranderd, het ziet er echt indrukwekkend uit, het heeft een moderne sfeer gekregen, dit hebben niet veel Indiase restaurants. Hier kom ik zeker nog terug!

Gegeten op 2 februari 2014

Michel786
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed restaurant met fantastische gerechten unit de tandoor, vriendelijke en behulpzame bediening. Mixed grill bestaande uit verschillende soorten vlees gecombineerd met heerlijke currys and lamb. Een a abraded als u van Indians eten houd

Schrijf zelf een recensie over Motimahal in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Motimahal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!