Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Monterosso

1. Restaurant
  2. Italiaans

Monterosso

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 030 691 43 21

marjoleinD

Heerlijke pizza's en lasagna, de pizza's zijn rijkbelegd met goede ingrediënten. Ze serveren lekkere wijn die goed bij de gerechten past. Minpuntje is dat een karaf kraanwater berekend wordt.

Gegeten op 25 mei 2014

jolanda102

Ik had van een vriendin gehoord dat ze bij Monterosso zalige pizza's hebben met een heerlijke dunne bodem en daar was ik eigenlijk wel nieuwsgierig na,en inderdaad de heerlijkste pizza gegeten!!! Echt zalig mijn man had de rissotto met groente was Perfect!!!Tiramissu was goddelijk.
De service was gewoon goed snel,aardig goed op elkaar ingespeeld.
Redelijke prijzen.
Gaan zeker vaker eten bij Monterosso.

Gegeten op 27 mei 2014

yvonne119

Heerlijk gegeten! Iedere keer weer! Vooral als je niet voor de "standaard" pizza gaat maar echt een maaltijd wilt moet je hier zijn..... De Filetto in Frac is geweldig!!!!!

Het is altijd druk maar de bediening is en blijft vriendelijk

Gegeten op 19 januari 2014

nestea

Zaak zat helemaal vol, maar toch nog net een tafeltje voor 2. We werden getreiterd door enkele vliegjes, dus zaten wat ongemakkelijk. Pizza Parma was erg lekker, maar achteraf had ik de hele avond dorst, dus toch niet helemaal tevreden. De PARMIGIANA viel erg tegen. De aubergine was tot snot gekookt en dus was het een grote brei geworden. De smaak was wel goed.
Zou niet zo snel weer teruggaan.

Gegeten op 25 oktober 2013

carmenruska

Wij komen hier al jaren en tot op heden de lekkerste pizza hier in de regio en dan bedoel ik ook ver buiten de regio!!!!! De zaak is schoon en verzorgd en de bediening top!!!! De koks weten hier en pizza hoort te smaken en het is altijd weer een feestje om hier te eten. Vanavond weer met mijn gezin en vrienden.

Topchef

De pizza was top. Lekker vers met prima ingrediënten. Verder een vriendelijke bediening. Over de oubollige inrichting, de stoelen vol vlekken, de stoffige vensterbanken en de vloer kunnen we het beter niet hebben. Want alles is hier gewoon goor. Dat kan echt niet meer. Voortaan de pizza maar weer laten bezorgen.

Gegeten op 3 juli 2013

veggievlog

Op gewone donderdagavond anderhalf uur zitten wachten op een simpele bestelling. Waarschijnlijk te weinig personeel. Pizza's waren wel OK.

Gegeten op 10 januari 2013

Quijas

Afgelopen vrijdag gegeten. Personeel was bestelling vergeten iedereen na ons kreeg het eten eerder! Tot overmaat van ramp kregen we de verkeerde bestelling. Daarna eindelijk ons eten maar te vroeg gejuichd het was incompleet. Na afloop ons ongenoegen geuit maar helaas niets mee gedaan zelfs niet gevraagd of het gemaakt had. Eten verder goed maar bediening ver beneden maats.

Gegeten op 3 augustus 2012

AFK11

Verreweg de lekkerste pizza's uit de omgeving! Traditionele italiaanse bodem en rijk belegd met verse producten. Als voorgerecht is de scampi forno zeker een aanrader. Soms wat jonge meiden maar verder een prima service.

SanW

• Goed

• Goed

We eten hier wel vaker. Ook nu waren de pizza's prima, lekker knapperige bodem en rijkelijk gelegd. Hoofd van de bediening als altijd wat chagrijnig, maar de rest van de dames deden goed hun best. Dit maal geen toetje genomen, maar de tiramisu is hier altijd erg lekker. Kortom de lekkerste pizza van Zeist, nog altijd hier.

Schrijf zelf een recensie over Monterosso in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Monterosso. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.