Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Monterosso

1. Restaurant
  2. Italiaans

Monterosso

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 030 691 43 21

merel5

Deze week heb ik samen met mijn vriend bij Monterosso gegeten. We werden naar een het achterste gedeelte van het restaurant verwezen: een gezellige hoek met Italiaanse muziek op de achtergrond. Vooraf namen we samen een antipasto misto en een rood wijntje genaamd serai. We vroegen om een pauze tussen het voor- en hoofdgerecht. De tijd tussen de twee gerechten was precies goed en de bediening voelde dit aan. Mijn vriend koos mixed grill van vlees en ik nam een pasta met ossenhaaspuntjes. Heerlijk gegeten en weer een heerlijk rood wijntje. Het nagerecht deelden we samen en dat was de klassieker: zelfgemaakte tiramisu! Heerlijk om te delen met een kopje koffie. Fijne bediening die aandacht geeft en heerlijke gerechten. Top!

Gegeten op 26 september 2014

Yvettesteusel

Het was weer verrukkelijk! Heerlijk gegeten alleraardigste bediening, servicegericht en vlot zonder sneltreinvaart. Authentieke sfeer in hartje Zeist, pure nostalgie.
Nu al een aantal keren hier gegeten en de vlees kaart aan het af gaan, tot nu toe geen tegenvaller, pure smaken en herkenbaar zoals bedoeld.
Mijn partner is de pizza fan, en spreekt vol lof over de dunne krokante bodem met goede en verse ingrediënten ruimschoots belegd.
De wijnkaart is ook zeer aan te raden, zij weten je uitstekend bij elk gerecht een mooie wijn te adviseren.
In de zomer zit je onder volle trossen druiven te eten in de buitentuin.
Wij hopen nog vele keren hier te mogen eten.

Gegeten op 15 oktober 2014

RWB

Restaurant met 2 gezichten, achterin is het aangenaam en mooi, je zit in een soort serre, maar die was vol. Dus moesten we naar het gedeelte aan de straatkant, da's zo'n beetje een kerker. Bedompt door gebrek aan afzuiging, in en uitlopen van bezorgjongens en afhalers en de bediening schitterd door afwezigheid. Als extraatje moet je je door de keuken worstelen om te kunnen pinnen, man man man.

De gerechten zelf zijn best goed, maar de ambiance vóór is zo slecht dat je beter voor achter kunt reserveren.

Gegeten op 21 mei 2014

marjoleinD

Heerlijke pizza's en lasagna, de pizza's zijn rijkbelegd met goede ingrediënten. Ze serveren lekkere wijn die goed bij de gerechten past. Minpuntje is dat een karaf kraanwater berekend wordt.

Gegeten op 25 mei 2014

jolanda102

Ik had van een vriendin gehoord dat ze bij Monterosso zalige pizza's hebben met een heerlijke dunne bodem en daar was ik eigenlijk wel nieuwsgierig na,en inderdaad de heerlijkste pizza gegeten!!! Echt zalig mijn man had de rissotto met groente was Perfect!!!Tiramissu was goddelijk.
De service was gewoon goed snel,aardig goed op elkaar ingespeeld.
Redelijke prijzen.
Gaan zeker vaker eten bij Monterosso.

Gegeten op 27 mei 2014

yvonne119

Heerlijk gegeten! Iedere keer weer! Vooral als je niet voor de "standaard" pizza gaat maar echt een maaltijd wilt moet je hier zijn..... De Filetto in Frac is geweldig!!!!!

Het is altijd druk maar de bediening is en blijft vriendelijk

Gegeten op 19 januari 2014

nestea

Zaak zat helemaal vol, maar toch nog net een tafeltje voor 2. We werden getreiterd door enkele vliegjes, dus zaten wat ongemakkelijk. Pizza Parma was erg lekker, maar achteraf had ik de hele avond dorst, dus toch niet helemaal tevreden. De PARMIGIANA viel erg tegen. De aubergine was tot snot gekookt en dus was het een grote brei geworden. De smaak was wel goed.
Zou niet zo snel weer teruggaan.

Gegeten op 25 oktober 2013

carmenruska

Wij komen hier al jaren en tot op heden de lekkerste pizza hier in de regio en dan bedoel ik ook ver buiten de regio!!!!! De zaak is schoon en verzorgd en de bediening top!!!! De koks weten hier en pizza hoort te smaken en het is altijd weer een feestje om hier te eten. Vanavond weer met mijn gezin en vrienden.

Topchef

De pizza was top. Lekker vers met prima ingrediënten. Verder een vriendelijke bediening. Over de oubollige inrichting, de stoelen vol vlekken, de stoffige vensterbanken en de vloer kunnen we het beter niet hebben. Want alles is hier gewoon goor. Dat kan echt niet meer. Voortaan de pizza maar weer laten bezorgen.

Gegeten op 3 juli 2013

veggievlog

Op gewone donderdagavond anderhalf uur zitten wachten op een simpele bestelling. Waarschijnlijk te weinig personeel. Pizza's waren wel OK.

Gegeten op 10 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Monterosso in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Monterosso. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.