Monterosso

• 7.1

• 6.4

nestea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaak zat helemaal vol, maar toch nog net een tafeltje voor 2. We werden getreiterd door enkele vliegjes, dus zaten wat ongemakkelijk. Pizza Parma was erg lekker, maar achteraf had ik de hele avond dorst, dus toch niet helemaal tevreden. De PARMIGIANA viel erg tegen. De aubergine was tot snot gekookt en dus was het een grote brei geworden. De smaak was wel goed.
Zou niet zo snel weer teruggaan.

Gegeten op 25 oktober 2013

carmenruska
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier al jaren en tot op heden de lekkerste pizza hier in de regio en dan bedoel ik ook ver buiten de regio!!!!! De zaak is schoon en verzorgd en de bediening top!!!! De koks weten hier en pizza hoort te smaken en het is altijd weer een feestje om hier te eten. Vanavond weer met mijn gezin en vrienden.

Topchef
  • Recensies in de laatste twee jaar

De pizza was top. Lekker vers met prima ingrediënten. Verder een vriendelijke bediening. Over de oubollige inrichting, de stoelen vol vlekken, de stoffige vensterbanken en de vloer kunnen we het beter niet hebben. Want alles is hier gewoon goor. Dat kan echt niet meer. Voortaan de pizza maar weer laten bezorgen.

Gegeten op 3 juli 2013

veggievlog
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op gewone donderdagavond anderhalf uur zitten wachten op een simpele bestelling. Waarschijnlijk te weinig personeel. Pizza's waren wel OK.

Gegeten op 10 januari 2013

Quijas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag gegeten. Personeel was bestelling vergeten iedereen na ons kreeg het eten eerder! Tot overmaat van ramp kregen we de verkeerde bestelling. Daarna eindelijk ons eten maar te vroeg gejuichd het was incompleet. Na afloop ons ongenoegen geuit maar helaas niets mee gedaan zelfs niet gevraagd of het gemaakt had. Eten verder goed maar bediening ver beneden maats.

Gegeten op 3 augustus 2012

AFK11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verreweg de lekkerste pizza's uit de omgeving! Traditionele italiaanse bodem en rijk belegd met verse producten. Als voorgerecht is de scampi forno zeker een aanrader. Soms wat jonge meiden maar verder een prima service.

SanW

• Goed

We eten hier wel vaker. Ook nu waren de pizza's prima, lekker knapperige bodem en rijkelijk gelegd. Hoofd van de bediening als altijd wat chagrijnig, maar de rest van de dames deden goed hun best. Dit maal geen toetje genomen, maar de tiramisu is hier altijd erg lekker. Kortom de lekkerste pizza van Zeist, nog altijd hier.

VMKW

• Uitstekend

Wij eten hier gemiddeld 1 x per maand. Het eten is uitstekend. Authentiek Italiaans en smaakvol bereid. Pizza's zijn zoals pizza's horen te zijn en prima belegd.

Perfetto zoals ze in Italië zeggen en ook mijn Thaise vrouw geniet volop in dit restaurant.!
Zomers lekker buiten zitten onder de druivenranken!!

Aanrader!

Luca321

• Uitstekend

Pas hier gegeten. Eindelijk een restaurant in de buurt waar je wel Italiaans kan eten. Geen "nederlandse" pizza's met kaas en enorm dik belegd, maar gewoon de pizza's zoals je die in Zuid-Italie ook krijgt! Een andere goede graadmeter vind ik de gemixte vlees en kaas voorgerecht. In veel restaurants krijg je daar standaard (voorverpakt) vlees. Hier is/lijkt alles vers en is het zeker niet standaard. Ik ga hier zeker nog heel vaak komen!

bmd

• Goed

Met mn man en kinderen pizza gegeten en vlees van de gril, het was als van ouds lekker. Het restaurant was afgeladen vol en toch liep het allemaal redelijk. Gewoon zo doorgaan dames!

Schrijf zelf een recensie over Monterosso in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Monterosso. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!