a TripAdvisor company

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

basmaat

Afgelopen woensdag alweer voor de tweede keer dit jaar bij Roberto geweest die vorige week voor het eerst open ging na de winter. Ik had twee van mijn favoriete smaken: frollini en pistache en dan met nootjes en slagroom. Wat een smaaksensatie! De zaak is dit jaar opnieuw ingericht met weer nieuwe prijzen aan de muur. Hier gaan we dit jaar weer vaak komen.

Gegeten op 9 maart 2016

W_J

Zeker een van de betere ijssalons in Nederland. Enkele bijzondere smaken, wat bij veel andere ijssalons zelden het geval is. En prima van smaak. Zowel goed wat betreft kwaliteit als kwantiteit.

Gegeten op 8 augustus 2013

jp86

Het was alweer een aantal jaren geleden dat ik voor het laatst bij Roberto een ijsje heb gegeten, maar het ijs was nog even lekker als toen! Bij Roberto wordt al het ijs zelf gemaakt en dat proef je. Ik had pistache en iets met koekjes, mijn vriend bosvruchten en witte chocolade. Vaak wordt pistache aangelengd met amandel essence, maar hier is pistache echt pistache! En niet onbelangrijk, zonder kleurstof! Ook de overige smaken die we hadden waren heerlijk: het bosvruchten ijs was lekker fris en niet te zoet en de witte chocolade heerlijk romig. Duur was het zeker niet, voor twee ijsjes met ieder 2 bolletjes waren we nog geen 5 euro kwijt.

Gegeten op 28 juli 2013

Bladderdough

Lekker ijs met een goede prijs!

De keren dat ik er ben geweest was de smaak van de week voortreffelijk, bijvoorbeeld italiaanse koekjes met karamel, heerlijk.

Aardige mensen in de bediening vond ik ook.

Gegeten op 6 juli 2013

hansalbers

Goede ijsjes, maar vond het voor de rest erg mager allemaal! Geen idee of ik op een verkeerde dag kwam maar het personeel was niet erg vriendelijk.

Gegeten op 1 oktober 2012

wortelwortel

Traditionele ijssalon met prima ijs en af en toe ondeugende smaken. Vooral het citroenijs is ontzettend lekker. Interieur is redelijk standaard, maar wel sfeervol. Bediening is wisselend; sommige meiden zijn vlot, anderen nors.

riannekeeler

De bolletjes zijn super klein. De mevrouw deed superwijsneuzerig en de smaken vielen me tegen vergeleken met de verhalen hier. Daarbij vind ik het decor wel wat gedateerd. Moet elke ijsco hetzelfde eruit zien?

Gegeten op 27 augustus 2012

Rutgermuurling

Super ijs en voor ons het ommetje meer dan waard. Verrassende smaken en lekkere combinaties. Al hebben we wel het idee dat de bolletjes kleiner worden...

Lmopen

Ik kom hier al 10 jaar, hierdoor is mijn ijs-standaard erg hoog. Het ijs is altijd heerlijk en de mai prima (smaak die elke week anders is, smaak die nog nooit eerder door roberto is gemaakt) is altijd verrassend lekker! De service is geweldig, het personeel bestaat voornamelijk uit studenten die erg hard werken. De rijen zijn lang maar het loopt goed door. Een echte aanrader!

keeskoets

Vanmiddag hier een ijsje gegeten. Echt heerlijk ijs, ongelofelijk. Vooral pistache is echt perfect van smaak. Verder is het personeel vriendelijk en wordt je vlot geholpen. Een absolute ijs-topper !

Schrijf zelf een recensie over Roberto Gelato in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Roberto Gelato. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.