Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

AC De Meern

1. Hollands

AC De Meern

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 030 666 14 44

LotteVB

Een wegrestaurant welke er top uit ziet. Dit is een geschikte plek voor business lunches of om even koffie te drinken.
Het restaurant zelf heeft een mooi intrieur met verschillende zithoeken voor elke situatie. Tevens grenst het restautant ook aan de Starbucks.

Gegeten op 4 december 2013

PilotWob

Vanmiddag hier gelunched. Geen bijzondere gerechten op de kaart. Daarvoor kom je hier ook niet. Ik heb een lekkere Italiaanse bol met carpaccio gegeten. Hier was niets op aan te merken. Het was druk, de bediening was dan ook niet zo snel, maar vriendelijk.
Verder is het een prima plekje om te zitten.

Gegeten op 5 december 2013

korteraar

precies zoals je van een AC-restaurant mag verwachten. een snelle kop koffie, een snelle uitsmijter, een snelle bediening en ook snel afrekenen. niks meer en niks minder. voeg daar ook nog even de snelle glimlach aan toe van de medewerkers...dan is dit wat ik zoek voor een snelle

Gegeten op 17 september 2013

Voorelkwatwils

Met drie personen wilden wij na een dagje uit nog wat eten. Alhoewel wij de enige gasten binnen waren die nog wilden eten viel ons de gebrekkige belangstelling van de bediening voor ons op. De als bijgerecht bestelde grote salade werd als maaltijd voor de derde persoon beschouwd. De extra patat werd zonder overleg als vervanging van de aardappelen opgevat en het nalaten om te vragen of er nog drankjes nodig waren was weer een gemiste kans. De schnitzel was zeer vlak van smaak en miste elke structuur. De bij geserveerde pepersaus was een regelrechte aanval op de smaakpapillen in een poging om een eenvoudig gerecht om zeep te helpen. Wat een blamage deze saus die wel uit een pakje leek te komen. Als je iets serveert moet je het wel proeven want dit was azijnzuur met een bijtende bittere smaak. Zelden heb ik zo iets walgelijks als saus voorgeschoteld gekregen. Het ontbreken van een schijfje citroen op de schnitzel maakte nuttigen van het bord eten tot een niet aantrekkelijke bezigheid. De paar goedgegaarde boontjes omwikkeld door een plakje spek konden het totale beeld niet opvijzelen. In tegenstelling hiermee stond de uitstekende salade. Deze was van verse sla, komkommer en tomaten en rijkelijk voorzien van ingrediënten zoals kip, olijven, croutons en een heerlijke dressing. De prijs/kwaliteit verhouding was voor de schnitzel volledig zoek. Dit is voor ons dan ook de reden om dit restaurant niet zo snel weer te bezoeken.

Gegeten op 27 augustus 2013

anne67

Onduidelijk bij binnenkomst wat de AC is. Zo netjes! Een echte brasserie. Zeer vriendelijke bediening. Eten redelijk ruime keus. Dwz van alles wat.
Soep goed - salade wat slaperig en oud. Klein vliegje op het bord. Aardappels aan een zijde mooi blank, aan andere verkleurd, ouder. Heel anders dan verwacht.
De schnitzel en cordonblue kwamen waarschijnlijk uit de frituur. Beetje waterig als bij de friettent. De bonen niet gaar en spek taai. Friet goed, sla ook. Aardappelen dezelfde als bij voorgerecht maar nu warm.
Het dessert, een persoon, de mousse. Kwam na een dik half uur. Gelukkig was het lekker ondanks dat hij zeker niet vers leek. Wat bleek, de chocolade saus moest nog uit de ontdooid worden vertelde de ober? Vreemd dat hij dat aan tafel zegt. Smaakte zeker niet verkeerd.

Service was best snel. Vooral de dames liepen hard. Dank daarvoor. Jullie maakten het deels goed. Binnen een uur waren we aan de derde gang. Dat terwijl het aardig vol leek te zitten. Helaas duurde het bij deze gang erg lang voordat ze überhaupt de tweede hadden af geruimd. Na ruim een half uur werd er gevraagd waarop we zaten te wachten en kwam er actie.

Nogmaals erg jammer. Had er gezien de recensies meer van verwacht dan een heerlijke bak water voor de hond.

Gegeten op 7 augustus 2013

mrudolf

Gisteren gegeten bij autogril de Meern, voorheen was dit AC de Meern. Gewoon prima gegeten, goed soepje en prima salade. Nette enigszins onwennige bediening. Wel waren ze in staat om verbinding te maken.

Kees Hordijk

We kozen voor zalm en mixed grill. Zalm met tagiatella was lekker. mixed grill matig van kwaliteit. Vlees soms droog en met weinig zorg klaargemaakt. Er zou iets van aardappeltjes en groentegarnituur bij zijn, maar dat stelde niets voor. Groentegarnituur halve tomaat en paar kleine stukjes paprika, aardappels twee kleine stukjes quiche. Daarom vroeg de bediende "wilt u er frites bij". Voor de prijs mag je bij een wegrestaurant niet verwachten dat je groente en frites apart moet bestellen/betalen. Zaak zag er netjes en verzorgd uit.

Gegeten op 27 mei 2013

Cybie

Volgens mij is AC De Meern veranderd in Autogrill. In ieder geval is er wat veranderd sinds die Starbucks er zit. Het interieur was spiksplinternieuw, modern en gezellig met veel lichtinval.

Ik had een U.S.A. biefstuk en manlief een schnitzel. Voor de kids is er een uitgebreid kidsmenu met o.a. pasta bolognese en een 'goodiebag' met verrassingen. De biefstuk was, tegen mijn verwachtingen in (het is een wegrestaurant), supermals. Heerlijke gebakken krieltjes erbij en een schaaltje prei dat ook best lekker was. De schnitzel van mijn man zag er keurig uit en was ook heel smakelijk.

Als je geen culinair hoogstandje verwacht maar gewoon een goed bord lekker eten, dan is dit echt prima.

tesca

• Slecht

Gisteren in dit restaurant een menu van de kaart gekozen. Het eten was redelijk maar meer mag je in een dergelijke gelegenheid ook niet verwachten evenmin als een redelijke prijs.

Dus veel geld voor matig eten ongeacht de keuze voor een 'voordeel' menu. Maar dan; erg lang wachten (het was niet druk) en een te hoge rekening. De onbeschofte ober wenste daar niet op te worden aangesproken en deed het af met 'zo doen we dat hier altijd'! Ondertussen kwalificeerde hij een (wel) vriendelijke serveerster als "dat meisje weet nergens van".

Snel ingrijpen management!

moorkoponline

• Slecht

Normaal schrijf ik niet snel over een wegrestaurant, maar wat eet je hier slecht. Vieze oude bende met toiletten die je niet graag bezoekt.

Schrijf zelf een recensie over AC De Meern in De Meern

Schrijf hieronder je recensie over AC De Meern. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.