Man Far

• 8.7

• 7.6

PeterEet4U
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst hapje gegeten bij Man Far. Dacht snel een loempia te scoren. Werd zo sympathiek ontvangen en bestelde een Nasi Rames en een bier. Opvallend lekker en perfect getapt biertje waarbij ik een groot blad kroepoek kreeg aangeboden van het huis. De eenvoudige versie van het menu gekozen dus niet speciaal met kip en sate. Dat was ook niet nodig, het bord was boordevol met diverse soorten gestoofd vlees en een bal gehakt, boontjes in tomaten saus, koolgroenten. Een smakelijke maaltijd. Personeel heeft aandacht, is sympatiek en heeft stijl. Volgende keer ga er Chinees eten.

Gegeten op 4 april 2014

soignee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag met gezelschap van 6 wezen eten. Sinds 1968 bestaan ze en eten is nog steeds voortreffelijk! Ti pan gerechten en krokante Bapi pangang zijn de klassiekers. Bediening is attent, vriendelijk en humoristisch! Kortom een aanrader in Utrecht en ons zien ze vaker terug!

Qisgood
  • Recensies in de laatste twee jaar

We eten hier regelmatig en laten ook bezorgen. Maar de laatste keer waren we niet tevreden. De koeloekai en tsja sieuw was droog. Zoals altijd had ik ook kippensoep besteld, maar hier zaten opeens champignons in en de kroepoek was taai. Ook de koffie is niet zo lekker.
Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 28 april 2013

SEvelien
  • Recensies in de laatste twee jaar

Behulpzame en vriendelijke bediening in een sfeervolle buurtambiance. Veel eten voor je geld, de prijs-kwaliteitsverhouding is prima!

Gegeten op 3 februari 2013

Proever58915
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier al 25 jaar en dat zegt genoeg! Bediening is erg gastvrij en vriendelijk en het eten is altijd heerlijk. Onlangs ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd hier met 25 man, was geweldig goed georganiseerd. We hadden niet anders verwacht!

Gegeten op 9 november 2012

Mars V
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een meuk. Eten bezorgen laten. Een grote kleffe boel. Sauzen niet apart op gerechten. Bah. Kan me voorstellen dat ter plekke eten beter smaakt. Echte afrader zo.

Gegeten op 22 november 2012

jaelleke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier vanavond samen met mijn man voor het eerst gegeten. We hadden een overheerlijk chinees tomatensoepje vooraf, daarna hadden we allebei de tippan babi pangang, wat supermals en ook lekker krokant vlees was, echt heerlijk klaargemaakt! De porties waren zo groot dat we wat restjes mee naar huis hebben genomen. Als dessert had ik ananas met ijs en slagroom en ook dit was voortreffelijk! Tenslotte krijgt ook het personeel een 10 van mij, ze waren erg vriendelijk, behulpzaam en servicegericht. Toprestaurant. Geen wonder dat ze al zo lang bestaan. Wij komen hier zeker vaker!
Jael Pieters

Gegeten op 4 augustus 2012

jan1945

• Uitstekend

Wij komen er om de 14 dagen op zondag, dit doen wij al 15 jaar, het eten en de bediening is er uitstekend.
Fam.Bohmer

rachel-01

• Uitstekend

Op 28 mei hadden we gereserveerd. Nadat ik wat slechte recensies had gelezen hield ik mijn hart vast. Dit wordt niks dacht ik! Nou het was precies het tegenovergestelde, het eten (diverse ti-pan gerechten) en de service was geweldig! De mensen die hier slecht gegeten hebben snap ik echt niet, wij hebben zelfs de "kliekjes" mee naar huis genomen! Omdat een familielid jarig was werd er ook een foto gemaakt van ons allemaal, ingelijst en aan ons meegegeven. Erg leuk! Al met al een echte aanrader!!

DB

• Slecht

Afgehaald 11 januari 09. Alleen de bami was lekker. De rest allemaal weggegooid. Sausjes zijn smaakloos en het vlees is vet. De sate was ronduit smerig.

Schrijf zelf een recensie over Man Far in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Man Far. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!