Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pomo in Utrecht - 1

1. Restaurant
  2. Surinaams
  1. Toon telefoonnummer 030 231 92 72

Renske

Wederom heerlijk gegeten hier. Voorgerecht had ik dit keer kipsaté i.p.v. varkenssaté. Die was wat droger dan het varken. De pindasaus was even smakelijk als vorige keer. Mijn vriend en ik hadden moksi meti, ik met gebakken rijst, hij met witte. Gebakken rijst was niet denderend, de rest was zeer smakelijk hoewel de sladressing op het bord wel érg zoet was (en proefde ik nu kruidnagel erdoorheen?). Mijn ouders hadden nasi rames en nasi goring en hebben daar zeer van genoten. Wederom zeer attente, aardige bediening. Mijn moeder vond de witte wijn niet koel genoeg en vertelde dat. Daar werd prima op gereageerd en bij de volgende was het voor elkaar. Voor het toetje had ik weer de palulu, want die was vorige keer goed bevallen. De stukjes meloen waren vrij bitter, voor de rest was het heel lekker. Mijn moeder vroeg om een aangepast toetje. Dat was geen probleem. Ons kleine kindje kon wegens omstandigheden niet van de borst drinken, dus moest er melk opgewarmd worden. Ook dat werd door ze gefaciliteerd. Superfijn om daar van op aan te kunnen.

Gegeten op 5 september 2014

Renske

Gegeten op 15 augustus 2014

menzel

Fresh en healthy food= Soul food for your soul and body:)
Geniet nooit met mate, want dan doe je jezelf tekort. Elke seconde, minuut, uur enzovoort beleef je maar één keer in je leven. Geniet er daarom nú van en richt je aandacht niet alleen op wat nog komt of is geweest. Leef je in het moment en geniet je ervan? Dan voel je je blijer, vrolijker, energieker en ben je eenvoudigweg meer in balans. Dus zet niet de rem op je geluk, maar geniet in het hier en nu

Gegeten op 27 augustus 2014

Casartelli

Op advies van een vriend hier wezen eten. Ik ben zelf niet echt bekend met de Surinaamse keuken, maar werd zeer positief verrast door Pomo! De locatie is iets buiten het centrum en de ambiance is wellicht wat simpel, maar het eten is heerlijk!
Goede Bami Rames en heerlijke spekkoek.
Aanrader!

Gegeten op 23 juli 2014

oelala

Goed gegeten. de pom en de nasi rames zijn heerlijk.
prijs / kwaliteit zijn prima

leuke gezellige entourage. Sfeervol. Bediening is erg vriendelijk.

Gegeten op 25 juli 2014

Avanderhorst

Vandaag eten gehaald bij Pomo. Wij zijn echt Surinaams eten gewend en dat vind je hier niet! De smaak van de saoto soep was erg vlak en er zat bijvoorbeeld geen rijst bij. De bamie en nasie zagen er goed uit, maar ook daarvan was de smaak niet veel. Al met al een teleurstelling en dat voor €36,50 en vanuit Amsterdam naar Utrecht en terug. Voor ons geen Pomo meer!

Gegeten op 25 juli 2014

isanne1

Even een reactie op (polonius)

Zelf ben ik ook vegetariër, en het klopt. Pomo heeft niet veel vegetarische gerechten, maar de vegetarische gerechten die ze hebben zijn echt fantastisch lekker! Nergens anders krijg je zo een grote en lekkere portie Surinaams/Javaanse vega bami of bijvoorbeeld vega roti... hééérlijk!

De vega tahoe sate is overigens ook echt een aanrader als voorgerecht. kan je ook zonder satesaus bestellen ;-)

Gegeten op 21 maart 2014

Polonius

Ter ere van de verjaardag van mijn vriendin zijn wij wezen eten bij Pomo. Als vegetarier is er weinig keuze op de kaart, dus vaak zal ik er niet terugkeren. Het eten is overigens zeer smaakvol. Gezien de zeer rustige avond was de bediening vlot. Echter ook begripvol voor het feit dat wij elkaar veel te vertellen hadden dus niet direct bij het plaatsnemen wisten wat wij wilden drinken (hier wel keuze genoeg voor de vegetarier :-) ). Aanrader voor Pomo is om creatiever te zijn voor mensen die vegetarisch zijn. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht biedt echt te weinig keuze. Beiden bestellen komt neer op een heleboel satesaus. De gerechten waren zeker zeer smaakvol te noemen.

Gegeten op 19 februari 2014

Lisa001

Pomo heeft heel lekker eten voor een goede prijs! Vooral de Javaanse kip en de Roti is smakelijk.

Het duurde wel een half uur voordat we een bakje kroepoek kregen en het eten duurde bijna een uur. Maar we blijven steeds terugkomen, omdat het zo lekker is.
Als je er rekening mee houdt (door te zorgen dat je geen honger hebt van te voren), is het niet zo erg. Daarnaast is de bediening wel heel vriendelijk.

Gegeten op 11 januari 2014

mirandavandeno

heerlijk gegeten! supermalse kip bij de nasi rames en zijdezachte spekkoek met prachtige aardbeien erbij. hier worden ingredienten met zorg uitgezocht en met liefde klaargemaakt. De dames in de bediening waren oprecht hartelijk en voor ons gevoel helemaal niet traag (zoals ik eerder tegenkwam in de recensies). aanrader!

Gegeten op 14 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Pomo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Pomo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.