isanne1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Even een reactie op (polonius)

Zelf ben ik ook vegetariër, en het klopt. Pomo heeft niet veel vegetarische gerechten, maar de vegetarische gerechten die ze hebben zijn echt fantastisch lekker! Nergens anders krijg je zo een grote en lekkere portie Surinaams/Javaanse vega bami of bijvoorbeeld vega roti... hééérlijk!

De vega tahoe sate is overigens ook echt een aanrader als voorgerecht. kan je ook zonder satesaus bestellen ;-)

Gegeten op 21 maart 2014

Polonius
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ter ere van de verjaardag van mijn vriendin zijn wij wezen eten bij Pomo. Als vegetarier is er weinig keuze op de kaart, dus vaak zal ik er niet terugkeren. Het eten is overigens zeer smaakvol. Gezien de zeer rustige avond was de bediening vlot. Echter ook begripvol voor het feit dat wij elkaar veel te vertellen hadden dus niet direct bij het plaatsnemen wisten wat wij wilden drinken (hier wel keuze genoeg voor de vegetarier :-) ). Aanrader voor Pomo is om creatiever te zijn voor mensen die vegetarisch zijn. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht biedt echt te weinig keuze. Beiden bestellen komt neer op een heleboel satesaus. De gerechten waren zeker zeer smaakvol te noemen.

Gegeten op 19 februari 2014

Lisa001
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pomo heeft heel lekker eten voor een goede prijs! Vooral de Javaanse kip en de Roti is smakelijk.

Het duurde wel een half uur voordat we een bakje kroepoek kregen en het eten duurde bijna een uur. Maar we blijven steeds terugkomen, omdat het zo lekker is.
Als je er rekening mee houdt (door te zorgen dat je geen honger hebt van te voren), is het niet zo erg. Daarnaast is de bediening wel heel vriendelijk.

Gegeten op 11 januari 2014

mirandavandeno
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk gegeten! supermalse kip bij de nasi rames en zijdezachte spekkoek met prachtige aardbeien erbij. hier worden ingredienten met zorg uitgezocht en met liefde klaargemaakt. De dames in de bediening waren oprecht hartelijk en voor ons gevoel helemaal niet traag (zoals ik eerder tegenkwam in de recensies). aanrader!

Gegeten op 14 januari 2014

Ricardo
  • Recensies in de laatste twee jaar

van de week hier gegeten, was erg lekker, het eten wordt met zorg klaar gemaakt. je moet hiervoor wel een tijdje wachten, maar dat is geen probleem als je in gezelschap van anderen bent.

de prijzen zijn prima in orde voor wat je krijgt, het is niet overdreven veel maar ook niet te weinig. misschien dat er wat meer rauwkost bij mag omdat de gerechten misschien pittig kunnen zijn.

zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.

Gegeten op 27 november 2013

thomas75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant met eenvoudige inrichting met Surinaamse sfeer, met afhaalmogelijkheden. Erg vriendelijke bediening; hebben hier heerlijke roti gegeten. Niet duur, erg goede prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 24 augustus 2013

rooskamp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg goed restaurant. We hebben roti gegeten en dat was heerlijk. Bijzonder lekker vonden we de satesaus!! Het is binnen wat krap, maar zeker een aanrader om lekker en goedkoop te eten

Gegeten op 12 september 2013

PVG67
  • Recensies in de laatste twee jaar

In Utrecht geen gebrek aan goede Surinaams eettentjes, en Pomo vormt hierop geen uitzondering. De Nasi Goreng Rames is prima, de Moksi Meti goed, de vegetarische Nasi Goreng Rames ietsje te zompig (kan gebeuren). De Roti moeten we nog proberen, maar we komen zeker terug.

Gegeten op 20 augustus 2013

Filianne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een prima tent als je zin hebt in lekker surinaams eten. De aardige bediening is ook een enorme plus. Zeker een keer het proberen waard!

Gegeten op 29 maart 2013

JordyBeukeboom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekkere vegetarische gado gado gegeten.

Bediening was assertief, beleefd en vriendelijk. Alleen het ophalen van het geld voor de rekening duurde wat lang.

Decor is eenvoudig, maar sfeervol

Gegeten op 16 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Pomo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Pomo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!