• foto's van Pomo in Utrecht - 1

2. Surinaams
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 030 231 92 72

sharonnn

Bij binnenkomst denk je; oh wat een simpel aangekleed tentje. (Maar dat hoort er aan de andere kant ook wel een beetje bij) het was vroeg en dus nog rustig. . Werden netjes geholpen. Bestelden alleen 2 hoofdgerecht. Roti kip en moksi bami (gegrild gekruid varkens vlees en ook kip) ja het duurde wel even voordat het op tafel stond (50 min) maar het eten was zo voortreffelijk dat we dat al snel vergeten waren .. wat hebben we gesmuld! Kip valt van het bot. Varkensvlees met een krokant jasje. Bami top. Roti echt heerlijk. Alles naar onze mening vers! En netjes opgediend! De bediening was vriendelijk. Hier gaan we zeker vaker heen. Ook om eens iets anders van de kaart te proberen! Top!

Gegeten op 18 april 2015

Maxiens

We kwamen wat vroeger want we gingen naar de Schouwburg. Fijne plek bij het raam. Parbo-biertje, kroepoek met sambal, Petjil en Bami resp Nasi Goreng Rames. Alles kwam redelijk snel door en smaakte echt prima!!

Bediening leuk, lief en niet kruiperig. Wat is dit restaurant toch een zeldzaam pareltje! En voor ons Hollanders: zeer redelijk geprijsd!

Gegeten op 3 april 2015

J_Vrij

Pomo is gesitueerd in het centrum van Utrecht, zodat openbaar vervoer de enige optie is. Het restaurant zelf is klein. De per gast beschikbare ruimte is dat ook, waardoor gerechten over de tafel en over de hoofden van anderen moeten worden aangegeven. Als er iemand naar het toilet wil, moeten andere gasten schuiven. De ambiance is sfeervol, de bediening vriendelijk en enthousiast. De menukaart is voldoende gevarieerd, de gerechten zijn goed van smaak en kwaliteit - vooral de Nasi Goreng Rames is een aanrader! - en de prijzen uiterst schappelijk. Een prima keuze, ware het niet dat de bedrijfsvoering absoluut onvoldoende is: we hádden gereserveerd, arriveerden met een negenpersoons gezelschap rond 19.45 uur, konden na een half uur eindelijk bestellen en kregen het bestelde pas om 21.10 uur! Dit restaurant is een absolute aanrader voor hen die zéér veel tijd hebben.

Gegeten op 27 februari 2015

FM69

Op zaterdagavond wezen eten met vriend. Het was druk en dat had gevolg voor het bestellen van het eten en het opdienen van eten. Absoluut vriendelijke bediening maar we waren 45 minuten verder voordat we aan voorgerecht konden beginnen. Wel lekkere scampi's als voorgerecht genoten. Als hoofdgerecht had ik vegetarische nasi. Mooi opgediend maar één satéstokje met drie blokjes tahoe was wel erg magertjes. Smaak was wel goed.!

Gegeten op 7 februari 2015

martin141

Vooraf hadden we de saotosoep: prima, maar lichtelijk zout. Als hoofdgerecht de nasi gorang rames en de Pom. Vooral de Pom was bijzonder lekker. Service vond ik prima: ze kwamen sneller de bestelling opnemen dan wij de kaart konden bestuderen. Gezellig en attente bediening! Hier ga ik vaker eten.

Gegeten op 18 december 2014

goudsmaak

Prettige en gastvrije sfeer in Pomo. Vriendelijke en goede bediening. En het eten smaakte prima. Saotosoep met knapperige groenten. Ook bij de Moksi Nasi en Bami beetgare groenten. Kip en varkensvlees mals en niet droog. Duidelijk was te proeven dat het eten met zorg was bereid.
En dat alles voor redelijke prijzen. Detail: mooie tafelkleden !

Gegeten op 26 november 2014

I-N

Na het lezen van de positieve recensies hebben wij op een vrijdagavond spontaan gereserveerd. We zijn deze avond zeker niet teleurgesteld! De roti met lamsvlees was heerlijk. Het vlees was heerlijk mals en erg goed van smaak. De bediening uitermate vriendelijk. Het restaurant zelf heeft een eenvoudige inrichting. Enig minpuntje: we moesten redelijk lang (>1 uur) wachten op ons eten. De kwaliteit van het eten maakte dit echter ruimschoots goed! Wij komen terug.

Gegeten op 14 november 2014

eduh

Een knus en compact restaurant met prima en eenvoudig eten voor een schappelijke prijs en goede bediening. Wij eten hier wel vaker en de roti is zeer smakelijk.
Topper is de fris fruitige sambal die men zelf bereidt. Wij hebben een potje gekocht om mee te nemen. Wij gaan hier zeker nog regelmatig terugkeren.

Gegeten op 31 oktober 2014

Marcointerim

Gisteravond met een ex-collega hier gegeten. Wist wel dat het er al heel lang zit en ben er vroeger vaak langs gereden. Nu dus een keer geprobeerd op aanraden van. Zeer vriendelijke, snelle (ik lees hier soms andere commentaren maar niets van gemerkt!) en attente bediening. Hadden beiden de Nasi Goreng Rames en die was zonder meer uitstekend van kwaliteit. Geen opgewarmde droge hap maar heerlijk sate (keuze van kip of varken), nasi groenten etc. etc. Voor mij echt wel te veel maar zeker een reden om een keer terug te keren met mijn vrouw. Het feit dat ze er ook nog Sambucca schenken is voor mij een pre!

Gegeten op 16 oktober 2014

boek

We hebben heerlijk gegeten bij Pomo. Er staan voldoende vegetarische gerechten op de kaart. Ik had vooraf wat kroepoek en de vegetarische roti als hoofdgerecht: heerlijk! De porties zijn groot genoeg. Ik had geen plaats meer voor een heel nagerecht maar ik kon buiten de kaart om ook alleen een kopje thee met spekkoek bestellen.

De sfeer is heel informeel en gezellig. De dame in de bediening kon ons goed adviseren en ze kwamen ons zonder problemen nog een 2e kopje thee brengen terwijl we nog de laatste gasten waren.

Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. We hebben samen gegeten voor 50 euro.

Er staan nog zoveel lekkere dingen op de kaart dat we graag een keertje terugkomen!

Gegeten op 21 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Pomo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Pomo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.