a TripAdvisor company

foto's van Pomo in Utrecht - 1 foto's van Pomo in Utrecht - 2 foto's van Pomo in Utrecht - 3 foto's van Pomo in Utrecht - 4

Pomo

2. Surinaams
  3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 030 231 92 72

eduh

Wij komen hier wel een paar keer per jaar en zijn dol op dit Surinaamse restaurant.
Helaas viel het dit keer een beetje tegen. De gerechten waren niet allemaal even goed warm en we moesten erg lang wachten ondanks dat het niet erg druk was. Ook werd alles niet tegelijkertijd opgediend dus het was een beetje rommelig. Neemt niet weg dat alles wel weer lekker van smaak was en we zullen zeker terug komen al was het maar voor die heerlijke eigen sambal.

Gegeten op 10 april 2016

khennin

De sate is echt fantastisch hier met name de varkensvlees en ossenhaas, alleen dat is al de moeite waard! Leuke tent verder met een goede sfeer en aardige bediening.

Gegeten op 13 mei 2016

fonsvandervelden

We aten nasi-goreng rames en pom. Beide gerechten waren uitstekend klaargemaakt, mooi opgediend en erg smakelijk. Bovendien zijn de porties niet te groot of te klein. We hadden vroeg (18.00 uur) gereserveerd en hoefden niet lang te wachten voordat het eten kwam. De bediening was vriendelijk en attent.

De inrichting van Pomo is al zo’n 25 jaar min of meer hetzelfde: een gezellige warme uitstraling die ook weer niet te kneuterig is. Wellicht kunnen de schilderijen een keer vervangen worden.

Voor vier personen rekenden we in totaal, met drankjes, iets meer dan € 80 af. Ik ken geen restaurant in Utrecht met zo’n goede prijs kwaliteit verhouding

Gegeten op 11 februari 2016

Loes1955

Sfeervol ingericht Surinaams restaurant, met vriendelijke bediening. Het duurde wel lang voordat de pindasoep geserveerd werd, maar dat werd aardig opgelost door ons een portie kroepoek van het huis te geven. De moksi nassi was erg lekker, evenals de pom.

Gegeten op 3 februari 2016

marcel_o

Ik ben nog nooit in Suriname geweest, dus geen idee hoe het hoort te smaken. Maar ik heb in Nederland wel al vaak moksi meti gegeten en deze bij Pomo was de lekkerste tot nu toe. Lekker mals vlees, heerlijke jus met een volle smaak en vooraf geweldige varkens- en kipsaté. Ik kom hier zeker terug. De mevrouw in de bediening (de eigenaresse?) is prettig, niet overdreven dienstbaar, maar wel persoonlijk en dat past bij dit eten. Aanrader.

Gegeten op 1 november 2015

vanessa22

Naar pomo geweest, na binnenkomst op een zondag redelijk druk maar niet normaal een wachttijd van 3 kwartier voor dat onze bestelling werd opgenomen. Na nog een uur wachten eindelijk de maaltijd gekregen maar die was beschamend, moksi metin nasi, normaal gesproken krijg je vier verschillende soorten vlees maar hier was alleen kip en varken en superkleine porties, 1 klein kommetje nasi, en voor extra nasi (nog zijn bakje) betaal je 4,50 !
Echt een slechte ervaring, ga liever naar een ander surinaams restaurant in utrecht. Ronald oostveen

Gegeten op 16 augustus 2015

ringrocket

Na jaren eindelijk weer eens een echt geweldig lekkere sateh, zoals ik hem in gedachten heb wanneer ik over sateh fantaseer. De lekkerste rundvlees sateh in Utrecht denk ik !
Ook het andere eten is heerlijk en wordt lekker warm en vers opgediend.
Heerlijk eten en erg fijne gezellige rustige sfeer met super aardige bediening.
Hier ga ik zeker nog vaker heen. Had ik al veel eerder moeten doen (ben er jaren langs gefietst op weg naar station).

Gegeten op 8 augustus 2015

jadevanhasselt

Vandaag gedineerd bij Pomo (Roti Javakip). Lekker eten, schappelijke prijs, zeer vriendelijke bediening en een simpel maar leuk ingericht restaurant. Het klopt dat je even moet wachten voor je je eten krijgt, maar het voordeel is dat alles warm en vers is. Je kunt geen warme, verse maaltijd verwachten binnen vijftien minuten. Toppertje!

Gegeten op 24 juni 2015

nicky13

Hier met koningsnacht gegeten, waardoor het erg druk was en we even op het eten moesten wachten. Dit was echter zeker de moeite waard! De Javaanse kip roti is echt een aanrader. We vonden beiden ook dat de portie precies groot genoeg waren. Het personeel is erg vriendelijk! De aankleding is echter wel een beetje knullig, maar dit is niet storend en we vonden het ergens er ook wel bij passen.

Gegeten op 26 april 2015

foodlove27

Bij binnenkomst denk je; oh wat een simpel aangekleed tentje. (Maar dat hoort er aan de andere kant ook wel een beetje bij) het was vroeg en dus nog rustig. . Werden netjes geholpen. Bestelden alleen 2 hoofdgerecht. Roti kip en moksi bami (gegrild gekruid varkens vlees en ook kip) ja het duurde wel even voordat het op tafel stond (50 min) maar het eten was zo voortreffelijk dat we dat al snel vergeten waren .. wat hebben we gesmuld! Kip valt van het bot. Varkensvlees met een krokant jasje. Bami top. Roti echt heerlijk. Alles naar onze mening vers! En netjes opgediend! De bediening was vriendelijk. Hier gaan we zeker vaker heen. Ook om eens iets anders van de kaart te proberen! Top!

Gegeten op 18 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Pomo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Pomo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.