a TripAdvisor company

foto's van Pomo in Utrecht - 1 foto's van Pomo in Utrecht - 2 foto's van Pomo in Utrecht - 3 foto's van Pomo in Utrecht - 4

Pomo

2. Surinaams
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 030 231 92 72

vanessa22

Naar pomo geweest, na binnenkomst op een zondag redelijk druk maar niet normaal een wachttijd van 3 kwartier voor dat onze bestelling werd opgenomen. Na nog een uur wachten eindelijk de maaltijd gekregen maar die was beschamend, moksi metin nasi, normaal gesproken krijg je vier verschillende soorten vlees maar hier was alleen kip en varken en superkleine porties, 1 klein kommetje nasi, en voor extra nasi (nog zijn bakje) betaal je 4,50 !
Echt een slechte ervaring, ga liever naar een ander surinaams restaurant in utrecht. Ronald oostveen

Gegeten op 16 augustus 2015

ringrocket

Na jaren eindelijk weer eens een echt geweldig lekkere sateh, zoals ik hem in gedachten heb wanneer ik over sateh fantaseer. De lekkerste rundvlees sateh in Utrecht denk ik !
Ook het andere eten is heerlijk en wordt lekker warm en vers opgediend.
Heerlijk eten en erg fijne gezellige rustige sfeer met super aardige bediening.
Hier ga ik zeker nog vaker heen. Had ik al veel eerder moeten doen (ben er jaren langs gefietst op weg naar station).

Gegeten op 8 augustus 2015

jadevanhasselt

Vandaag gedineerd bij Pomo (Roti Javakip). Lekker eten, schappelijke prijs, zeer vriendelijke bediening en een simpel maar leuk ingericht restaurant. Het klopt dat je even moet wachten voor je je eten krijgt, maar het voordeel is dat alles warm en vers is. Je kunt geen warme, verse maaltijd verwachten binnen vijftien minuten. Toppertje!

Gegeten op 24 juni 2015

nicky13

Hier met koningsnacht gegeten, waardoor het erg druk was en we even op het eten moesten wachten. Dit was echter zeker de moeite waard! De Javaanse kip roti is echt een aanrader. We vonden beiden ook dat de portie precies groot genoeg waren. Het personeel is erg vriendelijk! De aankleding is echter wel een beetje knullig, maar dit is niet storend en we vonden het ergens er ook wel bij passen.

Gegeten op 26 april 2015

sharonnn

Bij binnenkomst denk je; oh wat een simpel aangekleed tentje. (Maar dat hoort er aan de andere kant ook wel een beetje bij) het was vroeg en dus nog rustig. . Werden netjes geholpen. Bestelden alleen 2 hoofdgerecht. Roti kip en moksi bami (gegrild gekruid varkens vlees en ook kip) ja het duurde wel even voordat het op tafel stond (50 min) maar het eten was zo voortreffelijk dat we dat al snel vergeten waren .. wat hebben we gesmuld! Kip valt van het bot. Varkensvlees met een krokant jasje. Bami top. Roti echt heerlijk. Alles naar onze mening vers! En netjes opgediend! De bediening was vriendelijk. Hier gaan we zeker vaker heen. Ook om eens iets anders van de kaart te proberen! Top!

Gegeten op 18 april 2015

Maxiens

We kwamen wat vroeger want we gingen naar de Schouwburg. Fijne plek bij het raam. Parbo-biertje, kroepoek met sambal, Petjil en Bami resp Nasi Goreng Rames. Alles kwam redelijk snel door en smaakte echt prima!!

Bediening leuk, lief en niet kruiperig. Wat is dit restaurant toch een zeldzaam pareltje! En voor ons Hollanders: zeer redelijk geprijsd!

Gegeten op 3 april 2015

J_Vrij

Pomo is gesitueerd in het centrum van Utrecht, zodat openbaar vervoer de enige optie is. Het restaurant zelf is klein. De per gast beschikbare ruimte is dat ook, waardoor gerechten over de tafel en over de hoofden van anderen moeten worden aangegeven. Als er iemand naar het toilet wil, moeten andere gasten schuiven. De ambiance is sfeervol, de bediening vriendelijk en enthousiast. De menukaart is voldoende gevarieerd, de gerechten zijn goed van smaak en kwaliteit - vooral de Nasi Goreng Rames is een aanrader! - en de prijzen uiterst schappelijk. Een prima keuze, ware het niet dat de bedrijfsvoering absoluut onvoldoende is: we hádden gereserveerd, arriveerden met een negenpersoons gezelschap rond 19.45 uur, konden na een half uur eindelijk bestellen en kregen het bestelde pas om 21.10 uur! Dit restaurant is een absolute aanrader voor hen die zéér veel tijd hebben.

Gegeten op 27 februari 2015

FM69

Op zaterdagavond wezen eten met vriend. Het was druk en dat had gevolg voor het bestellen van het eten en het opdienen van eten. Absoluut vriendelijke bediening maar we waren 45 minuten verder voordat we aan voorgerecht konden beginnen. Wel lekkere scampi's als voorgerecht genoten. Als hoofdgerecht had ik vegetarische nasi. Mooi opgediend maar één satéstokje met drie blokjes tahoe was wel erg magertjes. Smaak was wel goed.!

Gegeten op 7 februari 2015

martin141

Vooraf hadden we de saotosoep: prima, maar lichtelijk zout. Als hoofdgerecht de nasi gorang rames en de Pom. Vooral de Pom was bijzonder lekker. Service vond ik prima: ze kwamen sneller de bestelling opnemen dan wij de kaart konden bestuderen. Gezellig en attente bediening! Hier ga ik vaker eten.

Gegeten op 18 december 2014

goudsmaak

Prettige en gastvrije sfeer in Pomo. Vriendelijke en goede bediening. En het eten smaakte prima. Saotosoep met knapperige groenten. Ook bij de Moksi Nasi en Bami beetgare groenten. Kip en varkensvlees mals en niet droog. Duidelijk was te proeven dat het eten met zorg was bereid.
En dat alles voor redelijke prijzen. Detail: mooie tafelkleden !

Gegeten op 26 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Pomo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Pomo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.