Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Buffet van Odette

3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 423 60 34
  2. www.buffet-amsterdam.nl

Proever212

Afgelopen zondag hier geluncht. Het bleek plotseling toch terrasweer te zijn dus konden we lekker buiten zitten! Echt heel fijn. De bediening waarschuwde ons wel dat het erg druk was en dat het allemaal wel iets langer kon duren. We keken snel op de kaart en gaven onze bestelling door. Het eten kwam super snel en was heerlijk. Heel vriendelijk personeel, het was onze eerste keer maar we komen snel weer terug!

Gegeten op 12 oktober 2014

Lieve_

Ik heb hier vandaag gebruncht. Heerlijk frans-bistro feel, vriendelijk en oplettend personeel en heeerlijke taartjes (vooral de sticky toffee cake, lekkerste die ik in lange tijd heb gehad). Heerlijk geroosterd krentenbrood van Hartog met oude (hoewel, hij had ouder gekund) kaas. Af en toe zat ik verlekkerd te kijken naar wat mijn buren kregen, dat moet ik ook uitproberen! Zeker een plek om terug te komen.

Gegeten op 16 oktober 2014

marleen1971

Odette heeft het op deze plek goed voor elkaar! Ze kookt heerlijke en eerlijke gerechten, mooi op smaak gebracht met veel verse kruiden en met pure producten, geen fratsen hier.
Neem de gerookte zalm met smeuïge Franse berglinzen, gepocheerd ei en lekker brood, een heerlijk gerecht, niet te zwaar en vol smaak. Mijn favoriet hier.
Het kippetje met ingemaakte citroen is ook altijd goed en de koffie is heerlijk. Daarnaast goede (biologische) wijnen, en een rijke toevoer van tafelwater.
Goede bediening en een topplek in de fijnste buurt van Amsterdam (sorry, ik ben buurtbewoner, dus niet helemaal objectief).
Ik hoop dat Odette hier nog heel lang blijft.

Gegeten op 28 september 2014

Helene-tje

Onze Italiaanse ober was vriendelijk, eten was lekker maar € 3,50 rekenen voor 2 sneetjes brood met olijfolie is wel overdreven duur (geef er dan de tapende bij...als wat brood bij 4 personen lunch er niet vanaf kan...)

Gegeten op 31 augustus 2014

chantall-d

Wij genoten van een dagje Toerist in eigen stad en daarbij stond dit restaurantje op de lijst als lunchadres. Mijn metgezel had hier al eerder gegeten en was er erg over te spreken!
Als je binnenkomt ervaar je soort Frans bistro-idee. Erg aangenaam. Het was best druk op de regenachtige maandag. De service vonden wij onpersoonlijk en niet vriendelijk. Het duurde heel lang voordat ons een kaart werd aangeboden. Uiteindelijk toen we, al het lekkers want de kaart is top!!, bekeken hadden duurden het een hele tijd voordat ons eten kwam. De serveerster vergat ons zelfs bestek te geven en wilde eigenlijk alweer door. Dit was erg jammer.
Desalniettemin, de lunch was subliem. Ik had een heerlijke linzensalade met gerookte zalm en mieriksmayonaise. Wat een heerlijke combinatie. Goede prijzen voor een iets beter gevulde portemonnee.

Aanrader? Zeker. Maar je moet geen ongeduldig typje zijn ;-)! Ik wil hier zeker weer eens eten en dan reserveer ik een tafel en boek ik twee uurtjes uit voor de lunch!

Gegeten op 25 augustus 2014

saskia

Vandaag geluncht bij Odette. Mijn tafelgenoot zat buiten al te wachten op mij. Helaas achterste rij waardoor ik me via andere gasten naar het tafeltje moest wurmen. We konden naast elkaar op de bank zitten. Gezellig maar eigenlijk is een dergelijk tafeltje bedoelt om tegenover elkaar te zitten. Zodra de borden komen zit je elkaar namelijk constant met de armen in de weg, wil je ergens een stukje van afsnijden. Afijn, dat even qua de ' niet comfort' . Ik moet zeggen dat de jongeman erg aardig en oplettend was. Dus ik herken de kritiek op de service niet. Nog even wat meer ervaring opdoen en ik geef een acht, het scheelde niet veel. Dan het eten, de lunch. Prima, mijn tafelgenoot had de makreel en ikzelf de artisjok. Het smaakte allemaal voortreffelijk. Heel vers en met zorg gemaakt. Ik moet erbij zeggen dat alleen een artisjok voor lunch als je trek hebt zeer magertjes is. Ik heb thuis nog even een boterham gesmeerd. Volgens mij is dat niet de bedoeling. Serveer er nog wat extra linzensalade bij oid zou ik zeggen.
Al met al lekker gegeten. Ik kom terug als ik geen behoefte aan terras heb maar gewoon comfortabel wil kunnen zitten;)...binnen dus!

Gegeten op 2 juli 2014

wizness

Heerlijke lunch (gerookte zalm met linzen en mieriksmayo), prachtig zaakje, ongeinteresseerd en ietwat onvriendelijk personeel. Kon geen praatje/lachje vanaf en bord werd redelijk neergekwakt...
Jammer, enthousiast personeel had het helemaal afgemaakt!

Gegeten op 23 juni 2014

eudia

Ik kom al twee jaar 's morgens bij Odette om een kopje koffie te drinken en af en toe gun ik mezelf een ontbijtje. Het eten dat aangeboden wordt (in mijn geval ontbijt, brood met oude kaas, koffie en een sapje is wat aan de dure kant, maar ok.
Maar als 'vaste klant' weet ik wel dat Odette voor de verbouwing prima, vriendelijk, verwelkomend personeel had. Nu lijkt ze het afgelopen half jaar moeite te hebben om vriendelijk en competent personeel in te huren. Heel erg jammer. Toen ik afgelopen zaterdag bijna een tafeltje geweigerd werd omdat ik alleen was heb ik besloten mijn zaterdagmorgen-verwenmoment ergens anders te zoeken. Odette heeft het afgedaan voor mij.

Gegeten op 1 juni 2014

harrietteloeffen

leuke inrichting, kaart met veel aantrekkelijke gerechten en omschrijvingen herkomst. royale porties met lekker eten. Bediening 5 voor de startende dame, 7 voor de later optredende heer.

Gegeten op 10 maart 2014

Dollan

We kwamen hier eigenlijk bij toeval terecht maar geen spijt van! Erg lekker gegeten, gezellige sfeer, leuke bediening. We hadden een drie gangen maaltijd voor 30,-, echt heerlijk!

Gegeten op 25 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Buffet van Odette in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Buffet van Odette. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.