Javaans Eetcafé

1. Indonesisch
  2. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 360 36 31

stef13

Bij binnenkomst gastvrij ontvangen en goed bediend , de inrichting is vrij donker en verrassend maar persoonlijk werd ik er niet echt vrolijk van , smaken verschillen natuurlijk de muziek vond ik niet echt passend.
Het eten was smaakvol en zag er goed uit alleen de boontjes komen waarschijnlijk uit de diepvries voor € 17,50 vind ik dat het ook allemaal vers moet zijn dat proef je ook .
het toetje was een beetje teleurstellend het flensje was rubberachtig niet vers gebakken dat kon je proeven en de slagroom uit een spuitbus "niet doen in een restaurant thuis prima maar niet als je uit eten gaat.
Het ijs was top we hebben een leuke avond gehad en kom nog zeker terug.

Gegeten op 12 februari 2015

magrietenfrank

Heerlijk en eerlijk Indisch eten, voor bijzonder redelijke prijs. Personeel is vriendelijk en niet gehaast. Interieur zijn leuk kan iets beter.
Aanrader ..

Gegeten op 25 januari 2015

JeroenvdB

Aardig eetcafe met een indonesische keuken. Echt indonesisch moet je het misschien niet noemen, overduidelijk zijn de smaken aangepast aan de Nederlandse smaak en mist er verfijning die je wel bij een goed indonesisch restaurant zou hebben. Het is verder allemaal niet slecht qua smaak, bediening en uitstraling, wel wat aan de prijs voor een eetcafe.

Gegeten op 16 januari 2015

jan122

Regelmatig ga ik met mijn vriendin bij het Javaans eetcafe eten. We nemen meestal de Nasi Rames. Erg lekker. De bediening is vriendelijk, en het bier (Bintang of Westmalle) smaakt ons in combinatie met het eten (klein beetje pedis) goed. Spekkoek of kokostoetje is ook zeer de moeite waard! Oja: een gezellig décor.

Gegeten op 11 december 2014

Jan-en-Linda

De rijsttafel was erg matig. Kapot gekookte groente, uitgedroogd vlees. Jammer, met wat meer aandacht hoeft dit niet. De stijl van bediening moet je van houden, wij vonden het opdringerig maar anderen zullen het leuk vinden. Leuk interieur.

Gegeten op 14 december 2014

Laurita

Heerlijke avond gehad bij dit restaurant. We hadden de rijsttafel, waar eventueel extra bijbesteld kon worden. Bij de koffie werd er onverwachts een heerlijke koffielikeur naast geserveerd. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 29 november 2014

florine_h

We hebben hier gegeten met een bon van de leukste deal, een driegangen verassingsmenu. Vooraf een lekker kippensoepje, als hoofdgerecht een uitgebreide rijsttafel, waarbij we ook nog de kans kregen om dingen waarvan we meer wilden extra te krijgen. Als nagerecht kregen we ijs met spekkoek. Ook was de bediening vriendelijk en de het restaurant gezellig aangekleed. Wij hebben een erg leuke avond gehad!

Gegeten op 18 november 2014

pleiaden

Prima eten maar niks bijzonders. Bij de rijsttafel kregen we relatief veel vlees, beetje jammer. Aardige bediening. Minpuntje: geen kraanwater.

Gegeten op 1 oktober 2014

paul209

gisteren gezellig gegeten met mijn vrouw. heerlijk .we hadden het grote menu. meer dan genoeg hoor ....
toch is het leuk als je gezellige muziek hoort past helemaal bij mijn leeftijd.
helaas geen korting bon mee genomen. maar dat hoeft ook niet prijs kwaliteit is prima.
leuke bediening hoor attent en de dames passen goed in de sfeer

Gegeten op 18 september 2014

Similaun

Voor een lekker ouderwets opgemaakt bord met nasi goreng, zoals de kaart schrijft, ben je in dit restaurant aan het juiste adres. En wat krijg je dan: pittig gebakken rijst geserveerd met babi ketjap, ayam kari, een stokje satéh ayam, rudjak manis, acar ketimun, sambal goreng buncis en sayur lodeh. Dit alles gegarneerd met een gebakken ei, serundeng en sambal goreng kentang.
En dat alles met een lekker speciaal biertje er bij, genieten dus.

Gegeten op 16 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Javaans Eetcafé in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Javaans Eetcafé. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.