Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Branding

1. Indonesisch

De Branding

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 043 321 78 06

camiel2

In een van de gezelligste straatjes in het centrum van Maastricht, de Koestraat, een klein Indisch restaurantje De Branding.
Zo vaak langs langsgelopen en nu eindelijk eens gaan eten. Zeker de moeite waard!
De aardige ober neemt de tijd voor een gesprekje en uitleg over de gerechten. De rijsttafel is uitgebreid met een veelzijdigheid aan Indisch gekruide gerechtjes. Door het mooie weer was het nog heerlijk vertoeven op het knusse terrasje. Kortom: een aanrader!

gerhard2

Echt Indonesisch eten bij Vicky en Ab de Koning. Ok, het restaurant is qua inrichting gedateerd, maar wat een heerlijk eten voor een onnederlandse prijs! € 14,- voor 3 gerechten naar keuze of een uitgebreide rijsttafel voor € 20,-. Snelle, attente bediening. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 28 december 2013

pest66

Laatst bij de branding wezen eten.
Goede bediening, goede prijzen.
Geen blingbling, eerlijk eten.
Er mag wel geïnvesteerd worden in nieuw servies, is aan vervanging toe.
Verder goed en lekker, ruime keuze in milde, medium en pittige gerechten

Gegeten op 2 december 2013

oelie78

Wij komen uit Den Haag en zijn het echte indo eten, zeer verfijnde smaken, heel subtiel, gewend. Omdat we erg houden van indo eten en we veel goede reacties lazen zijn we hier beland. Wat een tegenvaller was dit zeg. Scherpe smaken, bij de een, volgens mij gebruiken ze geen verse kruiden (?), en bij de andere flauw en mat. Vond het dus zeer tegenvallen. Decor is heel oud en versleten, zijn we wel een beetje gewend, maar dan moet eten top zijn, laatste was niet het geval. Wij zullen nooit meer terugkomen.

Gegeten op 6 september 2013

estherdijkstra

Afgelopen vrijdag samen met een goede vriendin bij de Branding gegeten...Je kunt kiezen uit een volledige rijsttafel, daarnaast heb je een zeer voordelige variant, 14,50, dat is met 3 zelfgekozen gerechten.
Aangezien wij nogal laat binnen vielen, kozen wij voor sate babi, heerlijk!
De sfeer en de bediening is zeer goed. Een echte aanrader als je gezellig en voordelig indonesich wilt eten!

Gegeten op 15 november 2013

designfrieks

In dit knusse huiskamerrestaurant kun je bijna altijd terecht. Meestal is het gezellig druk. Voor een simpele of budgetmaaltijd maar ook voor meer uitgebreid en gezellig eten met een groep schotelt de bediening je geroutineerd aangename gerechten voor. Fijn adres!

Gegeten op 16 november 2013

ronvdb

Een van de weinige overgebleven Idonesische restaurant met de authentieke smaak. Rendang zoals rendang hoort te zijn. Meer dan vriendelijk geprijsd. Vlotte bediening. Omdat we op het terras van de toch al zo bijzonder aardige Koestraat zaten is er niet echt een mening over het interieur.

Gegeten op 26 juli 2013

chefducuisine

Goed Indisch eten het mooiste straatje van Maastricht; de Koestraat. Grote porties en goede smaken. Relatief goedkoop voor wat je krijgt! Enige minpunt (voor sommige mensen) is dat het lang kan duren voordat je eten op tafel staat...

Gegeten op 12 april 2013

foodnotes

We komen al 20 jaar in de Branding. We vinden het nog steeds een bijzonder lekker Indonedisch restaurant, waar de ingredienten authentiek en vers zijn. Dit keer hadden wij een mengelmoes van een hele hoop zelf uitgezochte gerechten, zoals De pisang goreng, de pangsit goreng, de sambal goreng telor etc. Ze smaaketen allen heerlijk. Ook de prijs / kwaliteit verhouding is goed. De gerechten worden echter vrij traag geserveerd. maar de vriendelijkheid van de bediening maakt echter veel goed. Het decor van dit smalle restaurant is eenvoudig maar gezellig. De ligging in de Koestraat is heel centraal.

Gegeten op 15 februari 2013

bas53

Voor de 3e keer gegeten hier. Dit keer slechte ervaring. We begonnen met een scheur in het bierglas. Kan gebeuren. Na het plaatsen van de bestelling hebben we 45 minuten moeten wachten. In de tussentijd moeizaam om een drankje te bestellen. Bij het opdienen van heten was het lauw, niet warm. Hier ook melding van gemaakt, geen reactie. Tot slot hebben we zelf de rekening opgehaald bij de bar, geen contact te krijgen met de bediening. Kortom, dit keer heeft het restaurant er met de pet naar gegooid in onze beleving.

Gegeten op 12 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over De Branding in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over De Branding. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.