a TripAdvisor company

De Branding

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 043 321 78 06

astrid163

Gezellig straatje om te eten, maar de service vond ik niet goed. Ik heb het wellicht wat laat gemeld, maar in ruim de helft mijn pittige garnalen vond ik darmkanalen (behorend bij het 14 euro voor 3 gerechtjes-menu) . Ik heb op een apart bordje de garnaal en het darmkanaal ontleed en vervolgens aan de ober laten zien. Hij heeft met mijn commentaar niets gedaan en me de volledige rekening laten betalen.

Mij zie je hier dus niet meer terug.

Gegeten op 10 april 2015

geert44

In een simpele warme omgeving kun je hier bijna gratis een hapje lekker ouderwets indonesisch eten krijgen. Voor 14 euro mag je drie lekkere gerechtjes kiezen uit een lijst van zo'n 25. Allemaal mooi vers bereid en geserveerd met een lekkere atjar ketimoen een een goede gebakken sambal. Ook nog een vriendelijke bediening door de eigenaar maakt dit eetcafe tot een echte aanrader in het centrum van het mooie maastricht.

Gegeten op 8 februari 2015

Liesje51

Heerlijk eten, prettige bediening, de witte huiswijn is geen aanrader, zeg maar :-).....dat was het enige minpunt. Heb spijt dat ik dat niet meteen gezegd heb.

Gegeten op 23 januari 2015

camiel2

In een van de gezelligste straatjes in het centrum van Maastricht, de Koestraat, een klein Indisch restaurantje De Branding.
Zo vaak langs langsgelopen en nu eindelijk eens gaan eten. Zeker de moeite waard!
De aardige ober neemt de tijd voor een gesprekje en uitleg over de gerechten. De rijsttafel is uitgebreid met een veelzijdigheid aan Indisch gekruide gerechtjes. Door het mooie weer was het nog heerlijk vertoeven op het knusse terrasje. Kortom: een aanrader!

GerhardO

Echt Indonesisch eten bij Vicky en Ab de Koning. Ok, het restaurant is qua inrichting gedateerd, maar wat een heerlijk eten voor een onnederlandse prijs! € 14,- voor 3 gerechten naar keuze of een uitgebreide rijsttafel voor € 20,-. Snelle, attente bediening. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 28 december 2013

pest66

Laatst bij de branding wezen eten.
Goede bediening, goede prijzen.
Geen blingbling, eerlijk eten.
Er mag wel geïnvesteerd worden in nieuw servies, is aan vervanging toe.
Verder goed en lekker, ruime keuze in milde, medium en pittige gerechten

Gegeten op 2 december 2013

oelie78

Wij komen uit Den Haag en zijn het echte indo eten, zeer verfijnde smaken, heel subtiel, gewend. Omdat we erg houden van indo eten en we veel goede reacties lazen zijn we hier beland. Wat een tegenvaller was dit zeg. Scherpe smaken, bij de een, volgens mij gebruiken ze geen verse kruiden (?), en bij de andere flauw en mat. Vond het dus zeer tegenvallen. Decor is heel oud en versleten, zijn we wel een beetje gewend, maar dan moet eten top zijn, laatste was niet het geval. Wij zullen nooit meer terugkomen.

Gegeten op 6 september 2013

estherdijkstra

Afgelopen vrijdag samen met een goede vriendin bij de Branding gegeten...Je kunt kiezen uit een volledige rijsttafel, daarnaast heb je een zeer voordelige variant, 14,50, dat is met 3 zelfgekozen gerechten.
Aangezien wij nogal laat binnen vielen, kozen wij voor sate babi, heerlijk!
De sfeer en de bediening is zeer goed. Een echte aanrader als je gezellig en voordelig indonesich wilt eten!

Gegeten op 15 november 2013

designfrieks

In dit knusse huiskamerrestaurant kun je bijna altijd terecht. Meestal is het gezellig druk. Voor een simpele of budgetmaaltijd maar ook voor meer uitgebreid en gezellig eten met een groep schotelt de bediening je geroutineerd aangename gerechten voor. Fijn adres!

Gegeten op 16 november 2013

ronvdb

Een van de weinige overgebleven Idonesische restaurant met de authentieke smaak. Rendang zoals rendang hoort te zijn. Meer dan vriendelijk geprijsd. Vlotte bediening. Omdat we op het terras van de toch al zo bijzonder aardige Koestraat zaten is er niet echt een mening over het interieur.

Gegeten op 26 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over De Branding in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over De Branding. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.