Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof

1. Frans
  2. 62% Duurzaam

Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof

1. Frans
  2. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 302 02 89

meneer34

Eindelijk weer eens een café waar je echt lekker kan eten en een portie krijgt waarvan je echt vol zit. De hamburger Chilli Cheese, was echt de beste hamburger die ik ooit heb gegeten (een kritische grote eter). De bediening doet erg zijn best om je een plezierige avond te geven. Enthousiast vertellen over de keuzes (vlees van de hamburger komt bij de buurman sterslager vandaan en dat proef je!) , het nieuwe bierassortiment of gewoon even vragen of alles naar wens is. Gebeurt niet vaak dat zelfs nog de kok even komt gedag zeggen. Ondanks dat de Reinkenstraat nog een grote puinhoop is qua werkzaamheden, beveel ik iedereen aan om hier eens lekker te genieten van een drankje en een hapje!

Gegeten op 24 september 2014

Paulinevdh

Vooropgesteld: de (live) muziek is okee, het eten was aan de matige kant;
Ik heb wel eens een betere Miyaki burger gegeten (deze was echt te well done) en de barploeg had z'n avond niet helemaal. Het was lang wachten op ons eten en drinken.
Kan een keer gebeuren, daarom nu onvoldoende, misschien nog een volgende keer. Het is een cafe, dus daar moet je rekening mee houden, maar de toiletten mogen echt schoner.
Al met al hebben we betere ervaringen gehad.

Gegeten op 3 augustus 2014

Marchrist

Leuke kroeg met een prima kaart. We eten hier geregeld en drinken hier nog meer.
De bediening is erg vriendelijk, vooral Daan (barman met de baard) en eigenaresse Soes. Enkele weken geleden vierde een vriend van ons hier zijn veertigste verjaardag, we aten toen aan een lange tafel die het personeel speciaal voor ons in elkaar had gezet. Tevens hadden ze de bar versierd en hebben ze hem toegezongen. Dit soort service doet je altijd terugkomen! Kortom een toptent, een aanwinst voor de buurt!

Gegeten op 5 juni 2014

marijke66

Heerlijke sateh!!! The best there is. Gaan vanavond kijken en luisteren naar de band met Lenny Mesir. Heb er zin in!!! Sfeer is er goed, geweldig vriendelijk personeel. Kwam hier in mijn jonge jaren ieder weekend. Toen was het nog De Stoof.

Gegeten op 24 mei 2014

sonja7

Wat een top zaak, ongedwongen sfeer met fantastische live muziek op de achtergrond, super vriendelijke bediening, maar dan waar het om gaat het eten. Voorgerecht was voor ons beiden een ruime portie gamba's piri piri , heerlijk op smaak en lekker vers knapperig brood erbij. Voor partner was er daarna een vers afgesneden van de kwaliteitsslager ernaast prachtige malse ribeye en ik heb de lekkerste sate ooit gegeten. Heerlijke frietjes en een mooie salade erbij. De aanbevolen wijn erbij was een feestje. Kortom ik ga snel terug !!!!!

Gegeten op 23 april 2014

Benji76

Heerlijk eten. Personeel is super en zeer klantvriendelijk. Altijd gezellig en je komt er niets te kort. Een echte aanrader als je van een gezellige en ongedwongen sfeer houd met leuke mensen en muziek.

oostende

Prima eetcafé in een leuke entourage. Een heerlijk voorgerecht in de vorm van gamba's in piri piri saus. Pittig, maar zeer volle smaken die dansen op de tong. De kipsaté is van uitmuntende kwaliteit en wordt geserveerd met een heerlijke salade. De zeer goede en vriendelijke bediening is door ons met enthousiasme ontvangen. Echt een aanrader als je niet haute cuisine wil gaan dineren maar kiest voor een eenvoudig maar met veel smaak bereide maaltijd. Tevens heeft men een uitgebreide bierkaart. Aanrader!

Gegeten op 26 december 2013

harleyjan63

meerdere keren heb ik bij Foots gegeten en werkelijk alles op de kaart is heerlijk! mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de mixed grill: spare-rib, rib-eye en saté. de sfeer is prima, net als de bediening: men neemt de tijd voor je en doet alles om je het naar de zin te maken.
overigens is Foots ook prima geschikt voor een feest: ik heb er mijn verjaardag gevierd en nog nooit is een feest beter geweest dan bij Foots!
werkelijk een topzaak die niet duur is maar wel gezellig!!

Gegeten op 22 oktober 2013

MissZago

Altijd leuk en lekker bij FOOTS. Vriendelijke bediening, Beste saté (niet vergelijkbaar met die van toko's - maar dat terzijde) en het fijnste is dat we er met onze kinderen (8 en 3) altijd ongedwongen kunnen eten. Sfeer is relaxed, waardoor de kids dat ook zijn. Wij blijven terugkomen.

Gegeten op 17 september 2013

frits13

Wij kwamen eigenlijk voor de bluesavond (met Ron Woestenburg) maar hebben meteen een hapje gegeten. Dat hapje bleek een kwalitatief hoogstaande hap te zijn met alles erop en eraan. Mijn vrouw koos voor sliptongetjes (boterzacht) en voor mij leek een mixed grill wel lekker. Die bleek ook aan alle verwachtingen te voldoen. De bijgeserveerde frites moet door de belgen zijn goedgekeurd, lekker knapperig en vers gebakken. De wijn zat in een glas waar een echt restaurant zich niet voor hoeft te schamen en het geheel werd opgediend door een enthousiaste medewerker met duidelijk plezier in zijn werk.
Kortom, verwacht geen luxe restaurant omgeving maar voor een gezellig avondje stappen met lekker eten vooraf moet je bij Foots zijn.

Gegeten op 26 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.