a TripAdvisor company

2. Topper 2015
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 302 02 89

frenk2

Een heerlijke sateh gegeten. De verwelkoming was byzonder gastvrij, de bediening uitermate vriendelijk. De ambiance gaf je een gevoel van thuiskomen. We hebben een zeer ontspannen, gezellige avond gehad, mede dankzij de muzikale omlijsting van Frenk van Meeteren, Marius Bos en Peter Wassenaar. Kortom, mi is Foots een terechte Iens-topper!

Gegeten op 7 mei 2015

jeal

Gezellige kroeg, echte kroeg kaart, saté is een aanrader, spareribs vielen tegen, sfeer is goed, zomers kan je heerlijk buiten in de tuin eten. Goede prijs prestatie

Gegeten op 8 maart 2015

berry21

Foots eetcafe, wie dacht dat je in Den Haag niet kan onthaasten in een tong-, oog- en oor-strelende ambiance, moet hier absoluut naartoe. Ik schaam me dat ik pas na 8 jaar Den Haag hier binnen ben gekomen dankzij fantastische vrienden. Allereerst voel je je hier welkom. Je wordt door een zeer vriendelijke barman en oogstrelende gastvrouw binnengehaald in een warm bed. Een sfeer van een combinatie van buurt-/vriendencafe, heerlijke live bluesmuziek en lekker eten omarmt je. Het is waar, je moet wat geduld hebben aleer je geserveerd wordt, maar het is het wachten meer dan waard. Mijn vrouw had gekozen voor een tong-strelende sate van ossehaas en ik voor de spareribs. Wat een symfonie van smaken. Ik schaamde me bijna te moeten stoppen met eten. Je krijgt hier met afstand een van de beste sparerib-schotels van Nederland. Foots is een van die zeldzame gelegenheden die standaard een maal per maand op je agenda dient te staan. Een absolute aanrader die van mij een ster krijgt, niet alleen voor het eten, maar voor de hele ambiance.
Foots Eetcafe, Reinkenstraat 8, 2517 CV Den Haag, 070-3020289. EEN ABSOLUTE MUST!!!!!!!

Gegeten op 25 februari 2015

meneer34

Eindelijk weer eens een café waar je echt lekker kan eten en een portie krijgt waarvan je echt vol zit. De hamburger Chilli Cheese, was echt de beste hamburger die ik ooit heb gegeten (een kritische grote eter). De bediening doet erg zijn best om je een plezierige avond te geven. Enthousiast vertellen over de keuzes (vlees van de hamburger komt bij de buurman sterslager vandaan en dat proef je!) , het nieuwe bierassortiment of gewoon even vragen of alles naar wens is. Gebeurt niet vaak dat zelfs nog de kok even komt gedag zeggen. Ondanks dat de Reinkenstraat nog een grote puinhoop is qua werkzaamheden, beveel ik iedereen aan om hier eens lekker te genieten van een drankje en een hapje!

Gegeten op 24 september 2014

Paulinevdh

Vooropgesteld: de (live) muziek is okee, het eten was aan de matige kant;
Ik heb wel eens een betere Miyaki burger gegeten (deze was echt te well done) en de barploeg had z'n avond niet helemaal. Het was lang wachten op ons eten en drinken.
Kan een keer gebeuren, daarom nu onvoldoende, misschien nog een volgende keer. Het is een cafe, dus daar moet je rekening mee houden, maar de toiletten mogen echt schoner.
Al met al hebben we betere ervaringen gehad.

Gegeten op 3 augustus 2014

Marchrist

Leuke kroeg met een prima kaart. We eten hier geregeld en drinken hier nog meer.
De bediening is erg vriendelijk, vooral Daan (barman met de baard) en eigenaresse Soes. Enkele weken geleden vierde een vriend van ons hier zijn veertigste verjaardag, we aten toen aan een lange tafel die het personeel speciaal voor ons in elkaar had gezet. Tevens hadden ze de bar versierd en hebben ze hem toegezongen. Dit soort service doet je altijd terugkomen! Kortom een toptent, een aanwinst voor de buurt!

Gegeten op 5 juni 2014

marijke66

Heerlijke sateh!!! The best there is. Gaan vanavond kijken en luisteren naar de band met Lenny Mesir. Heb er zin in!!! Sfeer is er goed, geweldig vriendelijk personeel. Kwam hier in mijn jonge jaren ieder weekend. Toen was het nog De Stoof.

Gegeten op 24 mei 2014

sonja7

Wat een top zaak, ongedwongen sfeer met fantastische live muziek op de achtergrond, super vriendelijke bediening, maar dan waar het om gaat het eten. Voorgerecht was voor ons beiden een ruime portie gamba's piri piri , heerlijk op smaak en lekker vers knapperig brood erbij. Voor partner was er daarna een vers afgesneden van de kwaliteitsslager ernaast prachtige malse ribeye en ik heb de lekkerste sate ooit gegeten. Heerlijke frietjes en een mooie salade erbij. De aanbevolen wijn erbij was een feestje. Kortom ik ga snel terug !!!!!

Gegeten op 23 april 2014

Benji76

Heerlijk eten. Personeel is super en zeer klantvriendelijk. Altijd gezellig en je komt er niets te kort. Een echte aanrader als je van een gezellige en ongedwongen sfeer houd met leuke mensen en muziek.

oostende

Prima eetcafé in een leuke entourage. Een heerlijk voorgerecht in de vorm van gamba's in piri piri saus. Pittig, maar zeer volle smaken die dansen op de tong. De kipsaté is van uitmuntende kwaliteit en wordt geserveerd met een heerlijke salade. De zeer goede en vriendelijke bediening is door ons met enthousiasme ontvangen. Echt een aanrader als je niet haute cuisine wil gaan dineren maar kiest voor een eenvoudig maar met veel smaak bereide maaltijd. Tevens heeft men een uitgebreide bierkaart. Aanrader!

Gegeten op 26 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.