Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof

• 8.7

• 8.3

Benji76
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten. Personeel is super en zeer klantvriendelijk. Altijd gezellig en je komt er niets te kort. Een echte aanrader als je van een gezellige en ongedwongen sfeer houd met leuke mensen en muziek.

oostende
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eetcafé in een leuke entourage. Een heerlijk voorgerecht in de vorm van gamba's in piri piri saus. Pittig, maar zeer volle smaken die dansen op de tong. De kipsaté is van uitmuntende kwaliteit en wordt geserveerd met een heerlijke salade. De zeer goede en vriendelijke bediening is door ons met enthousiasme ontvangen. Echt een aanrader als je niet haute cuisine wil gaan dineren maar kiest voor een eenvoudig maar met veel smaak bereide maaltijd. Tevens heeft men een uitgebreide bierkaart. Aanrader!

Gegeten op 26 december 2013

harleyjan63
  • Recensies in de laatste twee jaar

meerdere keren heb ik bij Foots gegeten en werkelijk alles op de kaart is heerlijk! mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de mixed grill: spare-rib, rib-eye en saté. de sfeer is prima, net als de bediening: men neemt de tijd voor je en doet alles om je het naar de zin te maken.
overigens is Foots ook prima geschikt voor een feest: ik heb er mijn verjaardag gevierd en nog nooit is een feest beter geweest dan bij Foots!
werkelijk een topzaak die niet duur is maar wel gezellig!!

Gegeten op 22 oktober 2013

MissZago
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd leuk en lekker bij FOOTS. Vriendelijke bediening, Beste saté (niet vergelijkbaar met die van toko's - maar dat terzijde) en het fijnste is dat we er met onze kinderen (8 en 3) altijd ongedwongen kunnen eten. Sfeer is relaxed, waardoor de kids dat ook zijn. Wij blijven terugkomen.

Gegeten op 17 september 2013

frits13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij kwamen eigenlijk voor de bluesavond (met Ron Woestenburg) maar hebben meteen een hapje gegeten. Dat hapje bleek een kwalitatief hoogstaande hap te zijn met alles erop en eraan. Mijn vrouw koos voor sliptongetjes (boterzacht) en voor mij leek een mixed grill wel lekker. Die bleek ook aan alle verwachtingen te voldoen. De bijgeserveerde frites moet door de belgen zijn goedgekeurd, lekker knapperig en vers gebakken. De wijn zat in een glas waar een echt restaurant zich niet voor hoeft te schamen en het geheel werd opgediend door een enthousiaste medewerker met duidelijk plezier in zijn werk.
Kortom, verwacht geen luxe restaurant omgeving maar voor een gezellig avondje stappen met lekker eten vooraf moet je bij Foots zijn.

Gegeten op 26 juni 2013

vondikoe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen woensdag hier voor de daghap geweest. De daghap, voor slechts €7,50 bestond uit rode kool, aarappelpuree en 2 gehaktballetjes met jus. Klinkt op zich simpel... totdat je een hap neemt. Wow! Wat een fijne smaak!

Hoewel de portie ruim voldoende was, had ik achteraf best spijt dat ik niet nog een bord besteld had. Het smaakte gewoon erg goed! Tel daarbij de enorm vriendelijke bediening en de leuke, gezellige sfeer daarbij op en je hebt een leuke start van de avond!

De live muziek op de woensdagavond was overigens ook erg goed! Ik ben benieuwd naar de rest van het menu, en anders ga ik hier ook weer eens gewoon langs voor een biertje en een borrelhapje.

Gegeten op 13 maart 2013

Mkrol
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toevallig hier binnen gelopen omdat voorbijgangers vertelden dat het heerlijk eten is en het vlees van de biologische slager naast het eet cafe. De lekker Big Foots Burger gegeten met een frisse salade en lekker gebakken patatjes voor €14,50. De wijn was ook goed en de bediening erg vriendelijk. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 7 februari 2013

bijland
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een wellicht naar verwachting uitziend gewoon prettig eetcafé (warm, gezellig, donkerbruin), heb ik hier wel een uitzonderlijk zalige Confiture de Canard gegeten: zo zalig mals en zacht en rosé, begeleid door een stoofpeertje en rosevaltaardappeltjes, echt top! Het dag/week-dessert was ogenschijnlijk zwaar (stevige chocolademousse met room), maar zo goddelijk lekker dat lepel na lepel toch vrij gemakkelijk naar binnen ging. Voeg daar de zeer sympathieke en enthousiaste service bij en je hebt een superdiner.

Gegeten op 16 december 2012

chantalsleaford
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier hebben ze allerlei heerlijke eetcafe gerechten, zoals spare-ribs of sateh. De beste in Den Haag durf ik wel te zeggen. De service is goed, volop gezelligheid en vaak live-muziek. De eigenaresse maakt er samen met haar bar-en keukenpersoneel een feestje van!

pieter10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een eetcafe nog vrij prijzig, al is er natuurlijk de daghap voor 7,50. Maar goed, veel biologisch vlees, relaxte sfeer en bediening. Groenten lekker knapperig. Dan ga je toch met een positief gevoel weg.

Schrijf zelf een recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!