a TripAdvisor company

1. Frans
  2. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 302 02 89

janwessel

Eerst aan de bar gezeten met een heerlijk broodplankje. Daarna als een voorgerecht een Frans uien soep gegeten, ook heerlijk. En als hoofdgerecht onbeperkt spareribs met een licht pittige marinade gegeten en dit smaakte echt goed! Service door het personeel en in de keuken ben ik goed over te spreken. Kortom een leuk tentje, goede bediening, goede muziek en heerlijk eten en voor niet al te veel €.

Gegeten op 7 februari 2016

S1978

Wat een gezellig buurtcafé is dit.
Kom er graag, spare ribs zijn erg lekker.
Veel vaste klanten, buurtbewoners weten deze leuke kroeg zeker te vinden.
Fijne ongedwongen sfeer, aanrader!

Gegeten op 5 december 2015

Wilco_proeft

Voor een eetcafe heeft Foots een zeer hoogstaand niveau! Je komt in een gezellige huiskamersfeer, waar de bediening informeel, vriendelijk, maar ook kennisvol is. Uit een kleine keuken komen heerlijke gerechten, waarbij vermeldingswaard is dat het vlees biologisch en supermals is.
Een echte aanrader!

Gegeten op 23 oktober 2015

regjamsch

Via Airbnb appartement geboekt in Den Haag. In de map met informatie werd door de eigenaar van het appartement, muziekcafé FOOTS aangeprezen en terecht. Met gezin bestaand uit 2 volwassenen en 2 kinderen voortreffelijk aldaar gegeten. Sfeervolle entourage met hartelijk ontvangst en werden op een prettige manier voorgelicht wat de keuken te bieden heeft. Het vlees betrekken zij o.a. van hun buurman slager bekroond met 2 sterren (de enige 2 sterren slager in Den Haag). Ouders hebben gekozen voor de hamburger (200gr puur biologisch rundvlees) en de weekhamburger (bereidt op de manier zoals Elvis Presley zijn hamburger placht te eten), de kids gingen voor de kipsate en portie gemengd vlees. Uiteraard werd het vlees gegrild en mooi opgediend met heerlijke verse salade en superverse aardappelfrieten. Vooraf hadden wij warm afgebakken brood met kruidenboter en aiolisaus. De sfeer was familiar en gemoedelijk, kinderen worden hartelijk ontvangen. En bierliefhebbers komen hier ook aan hun trekken :-)
Al met al een hoge mate van gastvrijheid aanwezig waar het goed vertoeven is en bij deze aan te bevelen om te genieten van een drankje en heerlijk eten.

Gegeten op 23 oktober 2015

monschipython

Het Foots ligt in de Reinkenstraat, een van de leukste winkelstraten van Den Haag met alles wat je nodig hebt: bakker, ambachtelijke slager, schoenherstellerij, haringkarren en gezellige kroegen en eetcafés. En de Foots is heel gezellig, maar je kun hier ook lekker bijkletsen omdat de muziek, als er geen live muziek is, niet zo hard staat en leuk in de achtergrond blijft. Het menu staat op de krijtbord aan de muur en bied een leuke selectie. Maar de attente en heel vriendelijke serverster heeft ons ook nog alle speciale aanbiedingen uitgelegd. Na een ruime portie stokbrood hadden wij dan een heel smaakvolle saté en het stoofvlees (lekker met speciale bier bereid); alle twee gerechten een voldoende portie en geweldig van smaak. Dat verwacht je bijna niet in een kroeg – anders als de uitgebreide bier selectie (van de tap en op fles) vooral de interessante bieren op de wisseltap. Alleen jammer dat het saté op een soort rond plank geserveerd werd in plaats van een leuke (porselein-) bord. Maar de heel aardige en beleefde serverster liet ons er niet lang over mijmeren en heeft met har uitstraling en har vrolijke manier de avond mooi afgerond.

Gegeten op 6 oktober 2015

françoise12

Heerlijk 4 X gegeten bij Foots! Het is er altijd gezellig en ik voel me daar heerlijk op mijn gemak. De sfeer is goed, als er life muziek is, is het echt een feest ! De bediening is ook uitstekend. Al bij al een aanrader!

Gegeten op 5 augustus 2015

Popfotograaf

Vandaag in de tuin bij Foots gegeten. Je vergeet gewoon dat het midden in Den Haag zit te eten. De warmte van gastvrouw Soesila is overweldigend en je voelt je gelijk thuis. We begonnen met stokbrood, verse kruidenboter en ayoli. Vers gebakken en knapperig wit en bruinbrood met een kruidenboter waarvan de knoflooksmaak nou eens niet overheerste. Top
Als hoofdgerecht kozen we voor een mixed gril en een sateschotel. Niet het goedkoopste maar wel elke cent dubbel en dwars waard. Met name de spareribs zijn onovertroffen. Foots is een echte aanrader voor een kwalitatief goed en gezond diner.
Eigenlijk zouden we deze recentie niet willen schrijven want dit restaurant wil ik voor mezelf houden.

joe1970

De spareribs zijn geweldig! Het vlees valt van het bot en is heerlijk gemarineerd.
Close to perfection, complimenten!
Sfeer is heerlijk ouderwets "bruin café", bediening vriendelijk en vlot;
Zeer zeker voor herhaling vatbaar vatbaar en een aanrader.

Gegeten op 20 juli 2015

Robert1966

Op aanraden van vrienden onlangs bij Muziekcafé Foots gegeten. Expres op woensdagavond vanwege de live-muziek. De ontvangst was zeer hartelijk; je voelt je inderdaad gelijk welkom.
Als bieradvies kregen we een slokje IPA (Indian Pale Ale) te proeven, zodat we niet langer hoefden na te denken. Wat een lekker geurig biertje. Wel snel zijn, want na twee maanden wordt er weer gewisseld van tapbiertjes! Vooraf hadden we een lekker rustiek geserveerd plankje met twee soorten stokbrood, aioli en kruidenboter. Als voorgerecht had ik de escargots; erg lekker. Mijn vrouw bestelde de soep van de dag, tomatensoep. Lekker pittig en gelukkig niet te zoet! Als hoofdgerecht bestelde ze de vegetarische hamburger, die op zich lekker was, alleen was een simpel vegetarisch pastagerecht beter in de smaak gevallen. Dit als positief bedoelde tip. De anderen uit ons gezelschap, en ik, bestelden de spare-ribs. Geweldig lekker!
Voorgegaard, zodat ze makkelijk van het bot vielen. Lekker gemarineerd en goed op smaak.
Echt een topper; andere recensenten hebben niet overdreven! Als kritische spare-rib proever heb ik dit gerecht op meerdere plaatsen gegeten, maar deze overtreffen ook mijn andere topper tot dusver. Ik twijfelde eerst tussen de sateh en de ribs, maar ik heb dus geen spijt gehad van mijn keuze. Het nagerecht hebben we even overgeslagen, maar namen een lekkere cappuccino. We hebben echt een hele plezierige avond gehad! Wij gaan zeker terug, en gaan dan voor de sateh. Foots, ga zo door!

Gegeten op 17 juni 2015

joyce150

Burger van de maand en specials worden gewaardeerd! De kaart varieert aangenaam vaak en de bediening is vriendelijk, huiselijk en gezellig!

Gegeten op 5 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.