a TripAdvisor company

1. Frans
  2. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 302 02 89

Doroootje

Gisteren gegeten bij Foots. Het eten was prima, echter de service veel minder. We hadden vooraf kaasstengels besteld, echter deze waren er na 3 kwartier nog niet. Na het na te vragen vertelde de bediening doodleuk dat ze de bestelling was vergeten. Andere gasten kregen nootjes bij hun drankjes, wij niet. Zelfs niet nadat ze dus onze bestelling vergeten was, ter compensatie.
Leuke tent, echter belabberde bediening, erg jammer.

Gegeten op 19 juli 2016

--Berry--

Naar aanleiding van veel positieve berichten vanavond naar Foots geweest, ook omdat er live muziek was.
Wat een geweldige avond!
Meer dan uitstekende bediening, een geweldige gastvrouw, leuke entourage en gezellig publiek. De zaak zat dan ook helemaal vol, en dat op woensdagavond.
De menukaart wordt gepresenteerd op een krijtbord en wij kozen beiden voor de truffel hamburger en daar hebben we geen spijt van. Een heerlijke sappige burger van topkwaliteit vlees, knapperige frites, prima salade en meer dan voldoende.
De avond afgesloten aan de gezellige bar en genoten van muziek.
Het mag duidelijk zijn dat dit niet het laatste avondje Foots was!

Gegeten op 29 juni 2016

lve1992

We werden erg gastvrij ontvangen in dit gezellige eetcafé. De vriendelijke bediening, vele stamgasten en live muziek zorgde voor een prettige sfeer. Voor de vleesliefhebber is er veel keus. Ik heb genoten van een heerlijke Foots burger, met een speciaalbiertje van de tap. Ook de andere gerechten zoals de ribeye en ossenhaaspuntjes zagen er goed uit.

Gegeten op 1 juni 2016

marianne265

Fantastisch gegeten. Ossehaaspuntjes, gamba's, inktvisringen. Alles met enorm veel liefde voor het eten klaargemaakt. Veel aandacht aan besteed. Supervers en smaakvol. Topkok!!! De bediening is waanzinnig....een "thuis" waar je welkom bent en waar de klant de koning is. Kortom: een echte aanrader.

Gegeten op 28 mei 2016

ienslover

Slakken! waar krijg je ze nog?, saté en crème brullee, dat was onze keuze, en die was verrassend goed. Uitgebreide kaart, dus voor ons een 10.
Vroeger kwamen we al in de Stoof, maar dit cafe doet er zeker niet voor onder.
Er hangt een fijne sfeer, gezellige zaak. Tot snel.

Gegeten op 14 januari 2016

marjam12

Foots is een echt buurtcafé. Gezellig mensen aan de bar en ook mensen die komen eten. De bediening is vriendelijk en gastvrij. De zaak is gezellig en donker. Veel hout. We zaten achterin met 7 personen aan een grote tafel.
De menukeus is behoorlijk groot. Er is van alles te eten: van heerlijke sate tot sliptongetjes. Van grote hamburgers tot pasta. Zelf de hamburger gegeten. Echt megagroot en megalekker. Ook de pasta carbonara was heerlijk volgens mijn tafelgenote. De saus was ook precies oke, zodat het gerecht niet te machtig werd. De sliptongetjes waren heerlijk en een bordje voor de graatjes werd ZEER op prijs gesteld. Een pluspunt erbij. Eigenlijk zou ik geen minpunt kunnen noemen. Mijn rode wijn was lekker en de witte, ach die kon misschien wat droger, maar was uiteindelijk toch ook lekker. Ik zou zeggen: buurtgenoten en ook mensen die van heinde en ver zijn: ga hier eens een hapje eten!!

Gegeten op 23 februari 2016

janwessel

Eerst aan de bar gezeten met een heerlijk broodplankje. Daarna als een voorgerecht een Frans uien soep gegeten, ook heerlijk. En als hoofdgerecht onbeperkt spareribs met een licht pittige marinade gegeten en dit smaakte echt goed! Service door het personeel en in de keuken ben ik goed over te spreken. Kortom een leuk tentje, goede bediening, goede muziek en heerlijk eten en voor niet al te veel €.

Gegeten op 7 februari 2016

S1978

Wat een gezellig buurtcafé is dit.
Kom er graag, spare ribs zijn erg lekker.
Veel vaste klanten, buurtbewoners weten deze leuke kroeg zeker te vinden.
Fijne ongedwongen sfeer, aanrader!

Gegeten op 5 december 2015

Wilco_proeft

Voor een eetcafe heeft Foots een zeer hoogstaand niveau! Je komt in een gezellige huiskamersfeer, waar de bediening informeel, vriendelijk, maar ook kennisvol is. Uit een kleine keuken komen heerlijke gerechten, waarbij vermeldingswaard is dat het vlees biologisch en supermals is.
Een echte aanrader!

Gegeten op 23 oktober 2015

regjamsch

Via Airbnb appartement geboekt in Den Haag. In de map met informatie werd door de eigenaar van het appartement, muziekcafé FOOTS aangeprezen en terecht. Met gezin bestaand uit 2 volwassenen en 2 kinderen voortreffelijk aldaar gegeten. Sfeervolle entourage met hartelijk ontvangst en werden op een prettige manier voorgelicht wat de keuken te bieden heeft. Het vlees betrekken zij o.a. van hun buurman slager bekroond met 2 sterren (de enige 2 sterren slager in Den Haag). Ouders hebben gekozen voor de hamburger (200gr puur biologisch rundvlees) en de weekhamburger (bereidt op de manier zoals Elvis Presley zijn hamburger placht te eten), de kids gingen voor de kipsate en portie gemengd vlees. Uiteraard werd het vlees gegrild en mooi opgediend met heerlijke verse salade en superverse aardappelfrieten. Vooraf hadden wij warm afgebakken brood met kruidenboter en aiolisaus. De sfeer was familiar en gemoedelijk, kinderen worden hartelijk ontvangen. En bierliefhebbers komen hier ook aan hun trekken :-)
Al met al een hoge mate van gastvrijheid aanwezig waar het goed vertoeven is en bij deze aan te bevelen om te genieten van een drankje en heerlijk eten.

Gegeten op 23 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.