a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Fantastisch gegeten. Ossehaaspuntjes, gamba's, inktvisringen. Alles met enorm veel liefde voor het eten klaargemaakt. Veel aandacht aan besteed. Supervers en smaakvol. Topkok!!! De bediening is waanzinnig....een "thuis" waar je welkom bent en waar de klant de koning is. Kortom: een echte aanrader.

Gegeten op 28 mei 2016

ienslover

Slakken! waar krijg je ze nog?, saté en crème brullee, dat was onze keuze, en die was verrassend goed. Uitgebreide kaart, dus voor ons een 10.
Vroeger kwamen we al in de Stoof, maar dit cafe doet er zeker niet voor onder.
Er hangt een fijne sfeer, gezellige zaak. Tot snel.

Gegeten op 14 januari 2016

marjam12

Foots is een echt buurtcafé. Gezellig mensen aan de bar en ook mensen die komen eten. De bediening is vriendelijk en gastvrij. De zaak is gezellig en donker. Veel hout. We zaten achterin met 7 personen aan een grote tafel.
De menukeus is behoorlijk groot. Er is van alles te eten: van heerlijke sate tot sliptongetjes. Van grote hamburgers tot pasta. Zelf de hamburger gegeten. Echt megagroot en megalekker. Ook de pasta carbonara was heerlijk volgens mijn tafelgenote. De saus was ook precies oke, zodat het gerecht niet te machtig werd. De sliptongetjes waren heerlijk en een bordje voor de graatjes werd ZEER op prijs gesteld. Een pluspunt erbij. Eigenlijk zou ik geen minpunt kunnen noemen. Mijn rode wijn was lekker en de witte, ach die kon misschien wat droger, maar was uiteindelijk toch ook lekker. Ik zou zeggen: buurtgenoten en ook mensen die van heinde en ver zijn: ga hier eens een hapje eten!!

Gegeten op 23 februari 2016

janwessel

Eerst aan de bar gezeten met een heerlijk broodplankje. Daarna als een voorgerecht een Frans uien soep gegeten, ook heerlijk. En als hoofdgerecht onbeperkt spareribs met een licht pittige marinade gegeten en dit smaakte echt goed! Service door het personeel en in de keuken ben ik goed over te spreken. Kortom een leuk tentje, goede bediening, goede muziek en heerlijk eten en voor niet al te veel €.

Gegeten op 7 februari 2016

S1978

Wat een gezellig buurtcafé is dit.
Kom er graag, spare ribs zijn erg lekker.
Veel vaste klanten, buurtbewoners weten deze leuke kroeg zeker te vinden.
Fijne ongedwongen sfeer, aanrader!

Gegeten op 5 december 2015

Wilco_proeft

Voor een eetcafe heeft Foots een zeer hoogstaand niveau! Je komt in een gezellige huiskamersfeer, waar de bediening informeel, vriendelijk, maar ook kennisvol is. Uit een kleine keuken komen heerlijke gerechten, waarbij vermeldingswaard is dat het vlees biologisch en supermals is.
Een echte aanrader!

Gegeten op 23 oktober 2015

regjamsch

Via Airbnb appartement geboekt in Den Haag. In de map met informatie werd door de eigenaar van het appartement, muziekcafé FOOTS aangeprezen en terecht. Met gezin bestaand uit 2 volwassenen en 2 kinderen voortreffelijk aldaar gegeten. Sfeervolle entourage met hartelijk ontvangst en werden op een prettige manier voorgelicht wat de keuken te bieden heeft. Het vlees betrekken zij o.a. van hun buurman slager bekroond met 2 sterren (de enige 2 sterren slager in Den Haag). Ouders hebben gekozen voor de hamburger (200gr puur biologisch rundvlees) en de weekhamburger (bereidt op de manier zoals Elvis Presley zijn hamburger placht te eten), de kids gingen voor de kipsate en portie gemengd vlees. Uiteraard werd het vlees gegrild en mooi opgediend met heerlijke verse salade en superverse aardappelfrieten. Vooraf hadden wij warm afgebakken brood met kruidenboter en aiolisaus. De sfeer was familiar en gemoedelijk, kinderen worden hartelijk ontvangen. En bierliefhebbers komen hier ook aan hun trekken :-)
Al met al een hoge mate van gastvrijheid aanwezig waar het goed vertoeven is en bij deze aan te bevelen om te genieten van een drankje en heerlijk eten.

Gegeten op 23 oktober 2015

monschipython

Het Foots ligt in de Reinkenstraat, een van de leukste winkelstraten van Den Haag met alles wat je nodig hebt: bakker, ambachtelijke slager, schoenherstellerij, haringkarren en gezellige kroegen en eetcafés. En de Foots is heel gezellig, maar je kun hier ook lekker bijkletsen omdat de muziek, als er geen live muziek is, niet zo hard staat en leuk in de achtergrond blijft. Het menu staat op de krijtbord aan de muur en bied een leuke selectie. Maar de attente en heel vriendelijke serverster heeft ons ook nog alle speciale aanbiedingen uitgelegd. Na een ruime portie stokbrood hadden wij dan een heel smaakvolle saté en het stoofvlees (lekker met speciale bier bereid); alle twee gerechten een voldoende portie en geweldig van smaak. Dat verwacht je bijna niet in een kroeg – anders als de uitgebreide bier selectie (van de tap en op fles) vooral de interessante bieren op de wisseltap. Alleen jammer dat het saté op een soort rond plank geserveerd werd in plaats van een leuke (porselein-) bord. Maar de heel aardige en beleefde serverster liet ons er niet lang over mijmeren en heeft met har uitstraling en har vrolijke manier de avond mooi afgerond.

Gegeten op 6 oktober 2015

françoise12

Heerlijk 4 X gegeten bij Foots! Het is er altijd gezellig en ik voel me daar heerlijk op mijn gemak. De sfeer is goed, als er life muziek is, is het echt een feest ! De bediening is ook uitstekend. Al bij al een aanrader!

Gegeten op 5 augustus 2015

Popfotograaf

Vandaag in de tuin bij Foots gegeten. Je vergeet gewoon dat het midden in Den Haag zit te eten. De warmte van gastvrouw Soesila is overweldigend en je voelt je gelijk thuis. We begonnen met stokbrood, verse kruidenboter en ayoli. Vers gebakken en knapperig wit en bruinbrood met een kruidenboter waarvan de knoflooksmaak nou eens niet overheerste. Top
Als hoofdgerecht kozen we voor een mixed gril en een sateschotel. Niet het goedkoopste maar wel elke cent dubbel en dwars waard. Met name de spareribs zijn onovertroffen. Foots is een echte aanrader voor een kwalitatief goed en gezond diner.
Eigenlijk zouden we deze recentie niet willen schrijven want dit restaurant wil ik voor mezelf houden.

Schrijf zelf een recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Muziekcafé FOOTS: van oudsher De Stoof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.