• foto's van De Omhelzing in Groningen - 1

• 7.6 10 10

• 7.5

• 6.9

De Omhelzing over zichzelf

Gunstig gelegen in de Groningse wijk Kostverloren vindt u onze geheel vernieuwd Indonesisch Eetcafé De Omhelzing. (voorgaande 10 jaar een begrip op de prinsesseweg).
Een nieuwe warme en huiselijke plek waar u kunt genieten van de traditioneel Indonesische keuken.

esther_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten in een aangename omgeving. Met een kleine groep hier gegeten, gestart met een proeverij van voorgerechten, stuk voor stuk smaakvol. Vervolgens een erg smakelijk hoofdgerecht met kip met daarbij voldoende groente en rijst. Geëindigd met koffie en spekkoek, waarna iedereen voldaan vertrok.

De gastvrouw was hartelijk, het wachten duurde soms wat lang (niet onlogisch, maar toch), misschien de volgende keer thuis al stiekem iets naar binnen werken.

Gegeten op 22 januari 2014

Joy123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep hier wezen eten. Gemengde gevoelens over het eten.
De smaken zijn wel uitgesproken Indonesisch, dat is prima. Maar mijn rendang was bijna koud en wat taai, terwijl de blado van mijn partner wel goed op smaak was. Er werden grote schalen met 2 soorten groentes bij geserveerd, lekker. Maar we misten de seroendeng en de gefruite uitjes erbij.
Jammer dat op de website geen prijzen staan, en ook op de bon wordt niet aangegeven wat welk gerecht gekost heeft, dat maakt het een beetje ondoorzichtig.
Het interieur oogt wat ongezellig door de grote lampen aan het plafond. Maar de bediening was vriendelijk en makkelijk in de omgang, dat maakt veel goed.

Gegeten op 25 januari 2014

eagle57
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben op aanraden van een collega gegeten bij dit restaurant als voorbereiding op onze vakantie in Indonesie. We werden vriendelijk ontvangen, de service was prima, evenals het eten. Als voorgerecht Pangsit en als hoofdgerecht de rijsttafel. De wachttijden waren precies goed om nog even een vlot geserveerd drankje te nemen. Wij waren blij verrast met de smaak van de gerechten en de uitleg daarover. Natuurlijk is het een eetcafe in een buurtwinkelcentrum en is het interieur niet overdadig, maar alle meubilair en het servies en bestek was netjes, heel en schoon. Prijs/kwaliteit verhouding erg goed, wat ons betreft een aanrader..

Gegeten op 19 januari 2014

PetraVellinga
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is hier lekker, jammer dat ze niet meer aan de prinsesseweg zitten (dichter bij centrum). De wijnkaart steekt een beetje mager af tegen het lekkere eten. Personeel is vriendelijk.

Gegeten op 22 maart 2013

ET_Drent
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn Indische moeder kookt indisch op een niveau dat iedereen die bij haar eet geweldig vindt en dus een goede vergelijkingsfactor voor dit soort restaurants. Deze keer een van de weinige keren dat ik eindelijk ook (bijna=90%) dat niveau tegenkwam.
Minpunt was de kroepoek: middelmatig, leek sterk op de kroepoek die kant-en-klaar in een supermarkt gekocht kan worden.
Rest van de rijsttafel was uitstekend, kenmerkend was wel ons groepje, ondergetekende en 8 Hollandse mede-eters, alle schalen leeg aten. Extra rijst was geen probleem, zodra de bodem van de rijstschalen in zicht kwam werd een nieuwe schaal gebracht. Typerend was dat iedereen, inclusief 3 fors uitgevallen tafelgenoten, na afloop vol en voldaan vertrok.
En, de bediening was uiterste vriendelijk en attent!

Gegeten op 23 mei 2013

SushiBabes
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben een leuke avond gehad in de Omhelzing. Het is een Indonesisch eetcafé in een wijk buiten het centrum van Groningen. De bediening is relaxed en heel vriendelijk en prijs-kwaliteitverhouding is erg goed.
Wij hadden besteld: voorafje ' kleine omhelzing' 6 gefrituurde hapjes: garnaal, loempia en kip en tahoe. Prima borrelhapjes bij een biertje.
Als hoofdgerecht: gado gado en saté ajam. We hebben, toen De Omhelzing nog op de Prinsessenweg zat, Oma's rijsttafel gegeten: een aanrader. We komen zeker nog een keertje terug!

Gegeten op 9 mei 2013

Lekkere eter uit de omgeving
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een tijdje geleden gegeten. Aangezien de leuke verhalen hadden we hoge verwachtingen. Het viel ons een beetje tegen. Het eten was niet warm en niet op smaak. De bediening had meer tijd voor hun zelf dan voor andere gasten. Lang wachten en weinig gedronken omdat de bediening niet scherp was. Wij komen hier niet weer terug.

Gegeten op 16 januari 2013

Johan46
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eenvoudig ingericht indonesisch restaurant met heel gastvrije bediening. We hebben gekozen voor een rijsttafel. Deze was heel gevarieerd en heerlijk vanwege de vele indonesische smaken. Voor wie in Groningen echt indonesiche wil eten, die moet hier naar toe gaan. Een beetje buiten het centrum, maar je hebt een smaakvolle avond

Gegeten op 25 januari 2013

Ayola
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is heerlijk. Alles heeft veel smaak en alles smaakt anders. Met de rijsttafel zit je zeker goed. Ruime porties: met z'n vieren is een tweepersoonsrijsttafel met een extra gerecht zeker voldoende.

peter44
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs met een grote groep bij De Omhelzing geweest. Van buitenaf ziet het er niet heel uitnodigend uit, maar binnen is het sfeervol ingericht. Voor het gemak hadden we gekozen voor een uitgebreide Indonesische rijsttafel. Ze bieden een goede service om het iedereen naar de zin te maken. Er was voldoende bediening zodat iedereen (ook de overige klanten) snel genoeg geholpen kon worden. Het bijbestellen van extra rijst etc was geen probleem. De diverse vleesgerechten waren goed op smaak met de juiste hoeveelheid kruiden. Wij hebben het als groep goed naar onze zin gehad.

Schrijf zelf een recensie over De Omhelzing in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over De Omhelzing. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!