Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Beluga Loves You

3. Topper 2014
  4. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 321 33 64

Camon

Mooie binnenkomst in de lounge waar we onder het genot van een glas champagne heerlijke amuses kregen. gekozen voor het 10 gangen proeverij menu met wijnen. Stuk voor stuk erg lekker jammer dat bijna alles vis was. Jonge gastvrije bediening wat lekker los is en met goede verstand van wijn. Klein minpuntje hadden gevraagd om zwezerik in het menu te verwerken maar helaas niets van terug gezien.

Gegeten op 23 april 2014

xlaurensophie

Vandaag bij beluga gegeten. We moesten de trein van 2230 uur naar amsterdam halen dus we vroegen of dit mogelijk was. Gelukkig was het mogelijk om 6 gangen voor die tijd te hebben gegeten. We hebben erg lekker gegeten. Voor mij werd er een alcoholvrije cocktail gemaakt die erg lekker was. De gin tonic van mijn vriend was ook goed naar smaak. We begonnen met kleine bitterballen met groente en venkel erin. Daarna kregen we de chef special. Vervolgens de 6 gangen. Elke gang was erg lekker. Vooral gang 2, de krab met krokant suikerlaagje en kaviaar, was heerlijk. De bediening was een beetje stijfjes maar wel aardig en deed goed zijn werk. Water werd elke keer goed bijgevuld, we hebben niet erom hoeven vragen, net zoals het brood. We komen zeker een keer terug voor het 10 gangen diner.

Proever2013

Wat een mooie hedendaagse entourage. Heerlijke loungemuziek, vlotte bediening en mooi servies. Het 10-gangenmenu bevatte mooie gerechten waarbij de bereidingen van ganzenlever echt top waren. De wijnen pasten goed en werden ruim bijgeschonken? Al met al een aanrader.

Gegeten op 7 oktober 2014

chris89

Het diner dat ik genoot met mijn moeder en twee zussen sloeg echt alles. We voelden ons welkom, mede dankzij de sommelier die onze wensen snel kon omzetten. Heerlijke wijn. Heel veel ingrediënten perfect bij elkaar gepast, echte meesterwerkjes. De visgerechtjes zijn verrukkelijk, je weet niet wat je moet doen om er zo lang mogelijk van te genieten. Het leven wordt even heel simpel. Eerst dit hapje krab met selderiecoulis of toch dit fliedertje groente? Heel fijn bestek en mooi aardewerk, dat maakt van de 9 een 10 voor decor mij. Als ik iets moet opmerken aan de 'het kan beter kant' is het slechts over het volume van de muziek. Het was af en toe wat aan de harde kant en hinderde onze tafelconversatie iets.
Complimenten voor het team en heel erg bedankt voor een avond genieten chef!

Gegeten op 13 september 2014

RoosPandelaar

Gister middag samen met mijn vriend een heerlijke lunch gegeten, en wat zeg ik heerlijk? Het was de beste lunch die we ooit hadden.

Van de bediening tot de keuken, wat zit hier veel liefde en passie in! In één woord TOP!

Hans van wolde die heel druk is maakt toch nog even een rondje bij de gasten, dit zegt zoveel over hem, iedereen word gewaardeerd en er word aan dacht aan ieder gegeven.

Ik kan niet anders zeggen dat ik alleen maar 10e kan geven!

Beluga we love you

Gegeten op 23 augustus 2014

Zuiderlingen

Mijn man en ik hebben hier samen gedineerd. Topavond gehad! We hadden 10 verschillende gerechten, het was een avondvullend programma. Er kwamen heuse kunstwerkjes voorbij. De gerechten werden zeer fraai opgediend elke keer weer met prachtig serviesgoed. Tot in de details klopten de gerechtjes. Behalve dat het er heel mooi uit zag, waren de smaken voortreffelijk. Koude en warme hapjes in 1 gerecht verrasten ons. Ook de gekozen structuren van de gerechten waren briljant. Het menu was perfect op gebouwd met heerlijk bijpassende wijnen en zelfs een biertje, heel bijzonder. De bediening was warm en verliep vlekkeloos. De sfeer in het restaurant is zeker niet opgeprikt, eerder stijlvol en harmonieus, waar wij ons zeer prettig bij voelden.
Wij hadden iets te vieren en dat is zeker gelukt, na afloop geslapen in de Beluga Mansion, op loopafstand, een prachtig luxe oud herenhuis in Maastricht. Dat maakte onze avond helemaal compleet.

Gegeten op 14 juli 2014

PriMa_genieten

Gegeten op 19 juli 2014

Alexander60

Avondje genieten met met mijn dochter. Het was een feest. Het 10-gangen menu met bijpassend wijnarrangement besteld. Wat een prachtige smaken! En oogstrelend op het bord. En de kadans waarin de 10 gerechten (plus nog wat amuses) doorkwamen was perfect. En dan bij een gerecht i.p.v. wijn een glaasje speciaalbier geserveerd krijgen. Geweldig! Het decor van de zaak is wat steriel, maar wat je er ook van kan vinden: zeker niet alledaags. Wij moesten er 240 km voor rijden, maar dat was het waard. Waarom dan geen 10 als cijfer? Zoals mijn professor destijds tegen mij zei: een 7 is is voor de wetenschappelijk medewerker, een 8 voor de briljante student, een 9 voor de professor himself en een 10 is alleen voor onze lieve Heer. Maar een beetje in de hemel ben je wel daar bij Beluga!

Gegeten op 21 juli 2014

eheusschen

Dit jaar voor de derde keer bij Beluga gaan eten als etentje voor ons huwelijk. Het voorgerecht kregen we buiten in de zon en vervolgens gingen we naar beneden waar een speciale ruimte voor ons was ingericht. Halverwege het diner kregen we een rondleiding in de keuken. Kort samengevat: de organisatie is top, de beniening is super en het eten overtreft alles. We hebben ondertussen weer voor september gereserveerd. Waarschijnlijk zegt dit voldoende...

Gegeten op 12 juni 2014

JoepvanDrunen

Beluga maakt alles waar. De bediening is werkelijk voortreffelijk. Je wordt onthaald alsof je de eerste en enige bent. Hans komt zelf langswandelen en geeft een hand. Wenst je een gemeend 'Smakelijk eten', en gaat zo de keuken weer in. Het eten is buitengewoon.
Elk gerecht daagt je smaakpapillen uit. Bij elke hap wordt je verrast. Of het nu een crème is verstopt in de bisque of de amuse met zwarte olijven thema. En alles wat geserveerd wordt is een kunstwerk op zich. De sommelier is zeer goed op de hoogte en je kan hem alles vragen. Enthousiast beantwoordt hij alle vragen. Enige minpuntje zou het uitserveren kunnen zijn. Op zich prima, maar krijg het gevoel met een arrogant mannetje te maken te hebben. Raffelt zijn verhaaltje af en je krijgt niet de kans te reageren. Door al het goede valt dit minpuntje echter in het niet en hebben wij met een bijzonder goed gevoel en een meer dan rijke ervaring Beluga in ons hart gesloten en zullen zeker terug keren.

Gegeten op 28 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Beluga Loves You in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Beluga Loves You. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.