Beluga Loves You

4. 46% Duurzaam
  6. 2 Michelinsterren
  1. Toon telefoonnummer 043 321 33 64

ada16

Afgelopen vrijdag gegeten bij Beluga. Voor ons was het echt een feestje! Gastvrij onthaal, prima ambiance en geweldig lekker eten. Wij hebben echt nog nooit zo lekker gegeten en gedronken. Het is duur, maar wij vonden het het geld echt waard. We hadden een zes gangen diner.

Gegeten op 20 februari 2015

wimvdkamp

We kwamen voor de lunch en hebben 5 gangen gegeten. Van geen van deze gangen waren wij onder de indruk. De heilbot en de paella vonden we zwaar onder de maat. Ook wij vonden de muziek veel te hard, maar dat hoort bij het nieuwe concept. Wij hadden iets meer verwacht van Beluga!

Gegeten op 17 januari 2015

FreekdeBruijn

Heerlijke en mooie avond gehad bij Beluga. Wat een goed concept en prima prijs-kwaliteit verhouding. We werden bij binnenkomst goed geholpen met de 2 rolstoelen die we bij ons hadden. Het interieur is modern en verfrissend. De rondetafel was perfect met 6 personen. Het eten was van hoog niveau en past bij het vernieuwde concept. De bediening vlekkeloos. Wat ons betreft was de muziek ook een klein struikelblok, met 2 oudere mensen die een slecht gehoor hebben wordt het halverwege de avond erg lastig nog gesprekken te voeren. Daarnaast was het antwoord op mijn vraag op er ook passende wijnen bij onze a la cart keuzes geschonken konden worden vreemd en amateuristisch ("we kunnen niet 24 verschillende wijnen open hebben staan"). Toen daarna de sommelier ons bij de wijnkeuze begeleidde was dit snel opgelost, echter wel via de bestelling van telkens hele flessen. Deze waren prachtig: ik geniet nog na van beide Rieslings en het wijngoed Vergelegen dat wij in rood en wit hebben mogen proeven (Wat een Cabernet!!).

Alle bij elkaar voor mij en mij familie een bijzondere avond met een heel goede keuken in een heerlijke stad als Maastricht, excellente keuze dus! Beluga bedankt!

Gegeten op 9 januari 2015

B78

Het eten en de wijnen waren erg goed. Er was duidelijk veel aandacht aan besteed. Hierover niets dan lof! Helaas ging het mis op het moment dat de muziek harder werd gezet en wij elkaar aan tafel niet meer goed konden verstaan. Op ons verzoek of de muziek misschien iets zachter gezet kon worden werd meteen voldaan. Echter kwam de eigenaar naar onze tafel en sprak ons hierop over aan. De toon die hij hanteerde hebben wij als denigrerend en uiterst onbeleefd ervaren.
Wij konden met zijn allen niet geloven hoe wij toegesproken werden en zowel de eetlust als de sfeer aan tafel waren per direct verdwenen. Wij hebben toen besloten om het diner vroegtijdig te verlaten. Wij zijn ons er terdege van bewust dat de muziek/ DJ het concept is van Beluga Loves You en dit is prima en vernieuwend, echter staat dit volledig los van de manier waarop wij bejegend zijn. Aan de andere recensies te zien zal dit wel een incident geweest zijn, echter helaas voor ons een reden om niet meer terug te keren.

Gegeten op 2 januari 2015

erwin74

Beluga loves you and we love Beluga! Wat een hemelse gerechten in deze tent, echt fantastisch dat de chef met alle zoet zuur bitter peper combinaties speelt. Wij gingen voor het zesgangen menu en met twee amuses er nog bij meer dan genoeg. Personeel was erg goed afgericht, de brigade vloog onopgemerkt door de zaak. Enige is dat wij om 20,30 hadden gereserveerd, volgende keer zou ik iets eerder komen want de eerste drie gangen gingen iets te snel, soms waren de zeer goed bijpassende em verrassende wijnen nog niet op

Gegeten op 7 november 2014

erik179

Spontaan binnengelopen bij beluga loves u,aangezien we in de buurt waren en iets te vieren hadden . Gelukkig was er nog plek voor de lunch .
Het interieur heeft iets cosmopolitis en de tinten geven het een aangename blik. Allereerst een mooie opmaak van amuses in een stenen compositie .
Zeer goed van smaak ! Daarop volgend alleen maar parade 's van heerlijke gerechten.In totaal kozen wij voor 4 gangen en dit was zeker genoeg ! Zeer mooie Roodbaars die een geweldige gegrild bovenhuidje had ! Attent dat we een gesigneerd boek mochten kopen ! Wij komen terug ! Nathalie en erik

Gegeten op 7 november 2014

Pilot

Wat een wereldtent, wat een wereld eten en wat een wereldse bediening. Zo is een topzaak. Een wijnarrangement met eigenaardig lekkere wijnen, een wervelende bediening, een tafel in de keuken met uitzicht op de keukenbrigade, aperitiefje en koffie in de zwoele nazomer op het terras..... Het leven is goed bij Beluga. De gerechten zijn werelds, met zorg gemaakt, prachtig opgemaakt. Beluga is een topper!

Gegeten op 19 september 2014

VinoMartino

Voor de 2e keer in 10 jaar is niet veel , maar toch wel wat vergelijkings materiaal voorhanden .
Het bezoek onlangs was duidelijk ''anders'' . Goed gegeten ; dat vooropgesteld , gastheren wat stijfjes , zeker gezien de nog wat hippere sfeer dan voorheen . ( muziek.. ach ja )
Wijnkeuze uitleg gevraagd en over gediscussieerd , niet helemaal mijn ding bij een paar gerechten , en zelf wat lomp (Z-A) Chard) bij bijv. de tong/tomkai sc . Saus bij hert was zeker nog niet af , en beneden niveau.
De andere 4 gang onberispelijk !! top
Prijsniveau top voor wat je krijgt ; tot ziens

Gegeten op 6 oktober 2014

Camon

Mooie binnenkomst in de lounge waar we onder het genot van een glas champagne heerlijke amuses kregen. gekozen voor het 10 gangen proeverij menu met wijnen. Stuk voor stuk erg lekker jammer dat bijna alles vis was. Jonge gastvrije bediening wat lekker los is en met goede verstand van wijn. Klein minpuntje hadden gevraagd om zwezerik in het menu te verwerken maar helaas niets van terug gezien.

Gegeten op 23 april 2014

xlaurensophie

Vandaag bij beluga gegeten. We moesten de trein van 2230 uur naar amsterdam halen dus we vroegen of dit mogelijk was. Gelukkig was het mogelijk om 6 gangen voor die tijd te hebben gegeten. We hebben erg lekker gegeten. Voor mij werd er een alcoholvrije cocktail gemaakt die erg lekker was. De gin tonic van mijn vriend was ook goed naar smaak. We begonnen met kleine bitterballen met groente en venkel erin. Daarna kregen we de chef special. Vervolgens de 6 gangen. Elke gang was erg lekker. Vooral gang 2, de krab met krokant suikerlaagje en kaviaar, was heerlijk. De bediening was een beetje stijfjes maar wel aardig en deed goed zijn werk. Water werd elke keer goed bijgevuld, we hebben niet erom hoeven vragen, net zoals het brood. We komen zeker een keer terug voor het 10 gangen diner.

Schrijf zelf een recensie over Beluga Loves You in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Beluga Loves You. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.