Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Beluga Loves You

3. Topper 2015
  4. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 321 33 64

erwin74

Beluga loves you and we love Beluga! Wat een hemelse gerechten in deze tent, echt fantastisch dat de chef met alle zoet zuur bitter peper combinaties speelt. Wij gingen voor het zesgangen menu en met twee amuses er nog bij meer dan genoeg. Personeel was erg goed afgericht, de brigade vloog onopgemerkt door de zaak. Enige is dat wij om 20,30 hadden gereserveerd, volgende keer zou ik iets eerder komen want de eerste drie gangen gingen iets te snel, soms waren de zeer goed bijpassende em verrassende wijnen nog niet op

Gegeten op 7 november 2014

erik179

Spontaan binnengelopen bij beluga loves u,aangezien we in de buurt waren en iets te vieren hadden . Gelukkig was er nog plek voor de lunch .
Het interieur heeft iets cosmopolitis en de tinten geven het een aangename blik. Allereerst een mooie opmaak van amuses in een stenen compositie .
Zeer goed van smaak ! Daarop volgend alleen maar parade 's van heerlijke gerechten.In totaal kozen wij voor 4 gangen en dit was zeker genoeg ! Zeer mooie Roodbaars die een geweldige gegrild bovenhuidje had ! Attent dat we een gesigneerd boek mochten kopen ! Wij komen terug ! Nathalie en erik

Gegeten op 7 november 2014

Pilot

Wat een wereldtent, wat een wereld eten en wat een wereldse bediening. Zo is een topzaak. Een wijnarrangement met eigenaardig lekkere wijnen, een wervelende bediening, een tafel in de keuken met uitzicht op de keukenbrigade, aperitiefje en koffie in de zwoele nazomer op het terras..... Het leven is goed bij Beluga. De gerechten zijn werelds, met zorg gemaakt, prachtig opgemaakt. Beluga is een topper!

Gegeten op 19 september 2014

VinoMartino

Voor de 2e keer in 10 jaar is niet veel , maar toch wel wat vergelijkings materiaal voorhanden .
Het bezoek onlangs was duidelijk ''anders'' . Goed gegeten ; dat vooropgesteld , gastheren wat stijfjes , zeker gezien de nog wat hippere sfeer dan voorheen . ( muziek.. ach ja )
Wijnkeuze uitleg gevraagd en over gediscussieerd , niet helemaal mijn ding bij een paar gerechten , en zelf wat lomp (Z-A) Chard) bij bijv. de tong/tomkai sc . Saus bij hert was zeker nog niet af , en beneden niveau.
De andere 4 gang onberispelijk !! top
Prijsniveau top voor wat je krijgt ; tot ziens

Gegeten op 6 oktober 2014

Camon

Mooie binnenkomst in de lounge waar we onder het genot van een glas champagne heerlijke amuses kregen. gekozen voor het 10 gangen proeverij menu met wijnen. Stuk voor stuk erg lekker jammer dat bijna alles vis was. Jonge gastvrije bediening wat lekker los is en met goede verstand van wijn. Klein minpuntje hadden gevraagd om zwezerik in het menu te verwerken maar helaas niets van terug gezien.

Gegeten op 23 april 2014

xlaurensophie

Vandaag bij beluga gegeten. We moesten de trein van 2230 uur naar amsterdam halen dus we vroegen of dit mogelijk was. Gelukkig was het mogelijk om 6 gangen voor die tijd te hebben gegeten. We hebben erg lekker gegeten. Voor mij werd er een alcoholvrije cocktail gemaakt die erg lekker was. De gin tonic van mijn vriend was ook goed naar smaak. We begonnen met kleine bitterballen met groente en venkel erin. Daarna kregen we de chef special. Vervolgens de 6 gangen. Elke gang was erg lekker. Vooral gang 2, de krab met krokant suikerlaagje en kaviaar, was heerlijk. De bediening was een beetje stijfjes maar wel aardig en deed goed zijn werk. Water werd elke keer goed bijgevuld, we hebben niet erom hoeven vragen, net zoals het brood. We komen zeker een keer terug voor het 10 gangen diner.

Proever2013

Wat een mooie hedendaagse entourage. Heerlijke loungemuziek, vlotte bediening en mooi servies. Het 10-gangenmenu bevatte mooie gerechten waarbij de bereidingen van ganzenlever echt top waren. De wijnen pasten goed en werden ruim bijgeschonken? Al met al een aanrader.

Gegeten op 7 oktober 2014

chris89

Het diner dat ik genoot met mijn moeder en twee zussen sloeg echt alles. We voelden ons welkom, mede dankzij de sommelier die onze wensen snel kon omzetten. Heerlijke wijn. Heel veel ingrediënten perfect bij elkaar gepast, echte meesterwerkjes. De visgerechtjes zijn verrukkelijk, je weet niet wat je moet doen om er zo lang mogelijk van te genieten. Het leven wordt even heel simpel. Eerst dit hapje krab met selderiecoulis of toch dit fliedertje groente? Heel fijn bestek en mooi aardewerk, dat maakt van de 9 een 10 voor decor mij. Als ik iets moet opmerken aan de 'het kan beter kant' is het slechts over het volume van de muziek. Het was af en toe wat aan de harde kant en hinderde onze tafelconversatie iets.
Complimenten voor het team en heel erg bedankt voor een avond genieten chef!

Gegeten op 13 september 2014

RoosPandelaar

Gister middag samen met mijn vriend een heerlijke lunch gegeten, en wat zeg ik heerlijk? Het was de beste lunch die we ooit hadden.

Van de bediening tot de keuken, wat zit hier veel liefde en passie in! In één woord TOP!

Hans van wolde die heel druk is maakt toch nog even een rondje bij de gasten, dit zegt zoveel over hem, iedereen word gewaardeerd en er word aan dacht aan ieder gegeven.

Ik kan niet anders zeggen dat ik alleen maar 10e kan geven!

Beluga we love you

Gegeten op 23 augustus 2014

Zuiderlingen

Mijn man en ik hebben hier samen gedineerd. Topavond gehad! We hadden 10 verschillende gerechten, het was een avondvullend programma. Er kwamen heuse kunstwerkjes voorbij. De gerechten werden zeer fraai opgediend elke keer weer met prachtig serviesgoed. Tot in de details klopten de gerechtjes. Behalve dat het er heel mooi uit zag, waren de smaken voortreffelijk. Koude en warme hapjes in 1 gerecht verrasten ons. Ook de gekozen structuren van de gerechten waren briljant. Het menu was perfect op gebouwd met heerlijk bijpassende wijnen en zelfs een biertje, heel bijzonder. De bediening was warm en verliep vlekkeloos. De sfeer in het restaurant is zeker niet opgeprikt, eerder stijlvol en harmonieus, waar wij ons zeer prettig bij voelden.
Wij hadden iets te vieren en dat is zeker gelukt, na afloop geslapen in de Beluga Mansion, op loopafstand, een prachtig luxe oud herenhuis in Maastricht. Dat maakte onze avond helemaal compleet.

Gegeten op 14 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Beluga Loves You in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Beluga Loves You. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.