Beluga Loves You

Gegeten op 28 maart 2015

Just-Fan

Gegeten op 25 maart 2015

waldorf en statler

Leuk concept qua ontvangst in lounge om daar van een apperatief en pre amuse te genieten. Heerlijke gerechtjes worden uitgeserveerd in een "jersey boys" achtig decor waarbij de boys flitsend de gerechten neerzetten en gehaast en daardoor moeilijk te verstane uitleg geven. De zaak oogt wat ongezellig maar de tafels met bankjes waardoor je naast elkaar zit is erg origineel en gezellig. Het 10 gangen amuse menu is een aanrader.

Gegeten op 6 maart 2015

TanyaHendriks

Hele fijne ervaring (want zo mag een bezoekje aan Beluga wel omschreven worden) gehad. Bij binnenkomst de keuze om direct aan tafel te gaan of nog een drankje te doen in de lounge. Wij kozen voor de lounge. Ik ben zwanger en vroeg of de mogelijkheid bestond om een alcoholvrije cocktail te krijgen. Zo heb ik de hele avond de meest originele creaties gedronken! Helemaal top! We kregen in de lounge al een aantal heerlijke amuses en kregen wij de mogelijkheid het menu in te zien. We hebben gekozen voor het 6 gangen verassingsmenu van de chef. Mijn man met bijpassend wijnarrangement. Ook dit was ronduit fantastisch. Hun "signature dish" in cocktail glas was erg leuk! Eenmaal door het krokantje waarop "Hit me!" staat met grote letters, heen gebroken vind je een ware Italiaanse smaaksensatie. De volgende gangen waren eveneens top! Veel vis, o.a. rog (overheerlijk), langoustine, oester, maar ook kalfsvlees en het dessert waren van top kwaliteit. Wij hebben genoten en kunnen het iedere culinaire liefhebber van lekker eten icm ongedwongen maar perfecte service een bezoek aan Beluga Loves You zeker aanbevelen! Andere verhalen over te luidde muziek hebben wij niet zo ervaren.

Bob328

Wow, wat een geweldige ervaring was dit! Het begint al met de ontvangst in de lounge, waar je heerlijk een aperitief kan drinken en een aantal amuses krijgt. Daarna word je naar je tafel begeleid en mag je plaatsnemen in de prachtige zaal. We keken onze ogen uit! Helemaal geweldig was dat patron Hans van Wolde even aanschoof om kennis te maken.
We kozen beiden voor het 6 gangen verrassingsmenu, aangepast naar dieetwensen, en passende wijnen. We hebben heerlijk gegeten! Alle gerechten waren mooi opgemaakt, precies goed que grootte, en zo lekker van smaak. Ook de wijnen waren geweldig, mede doordat de sommelier er zo enthousiast over vertelde. Na het eten koffie gedronken in de lounge. Omdat Hans van Wolde achter de draaitafels ging staan, bleven we hangen en dronken we nog een cocktail. Ook deze was een ware smaaksensatie.
Als ik dan toch een kritiekpuntje mag noemen, dan is het dat de service op een enkel moment niet helemaal vlekkeloos ging. Zo hebben we een tijdje zonder water gezeten en bleek ook dat we bij 1 gang geen nieuwe wijn krijgen. Dat we daarnaar moesten vragen, zou eigenlijk niet moeten op dit niveau. Maar, het is ze vergeven!
Kortom, wil je een keer echt wat meemaken, dan zou ik zeker aanraden hier naartoe te gaan!

Gegeten op 31 januari 2015

ada16

Afgelopen vrijdag gegeten bij Beluga. Voor ons was het echt een feestje! Gastvrij onthaal, prima ambiance en geweldig lekker eten. Wij hebben echt nog nooit zo lekker gegeten en gedronken. Het is duur, maar wij vonden het het geld echt waard. We hadden een zes gangen diner.

Gegeten op 20 februari 2015

wimvdkamp

We kwamen voor de lunch en hebben 5 gangen gegeten. Van geen van deze gangen waren wij onder de indruk. De heilbot en de paella vonden we zwaar onder de maat. Ook wij vonden de muziek veel te hard, maar dat hoort bij het nieuwe concept. Wij hadden iets meer verwacht van Beluga!

Gegeten op 17 januari 2015

FreekdeBruijn

Heerlijke en mooie avond gehad bij Beluga. Wat een goed concept en prima prijs-kwaliteit verhouding. We werden bij binnenkomst goed geholpen met de 2 rolstoelen die we bij ons hadden. Het interieur is modern en verfrissend. De rondetafel was perfect met 6 personen. Het eten was van hoog niveau en past bij het vernieuwde concept. De bediening vlekkeloos. Wat ons betreft was de muziek ook een klein struikelblok, met 2 oudere mensen die een slecht gehoor hebben wordt het halverwege de avond erg lastig nog gesprekken te voeren. Daarnaast was het antwoord op mijn vraag op er ook passende wijnen bij onze a la cart keuzes geschonken konden worden vreemd en amateuristisch ("we kunnen niet 24 verschillende wijnen open hebben staan"). Toen daarna de sommelier ons bij de wijnkeuze begeleidde was dit snel opgelost, echter wel via de bestelling van telkens hele flessen. Deze waren prachtig: ik geniet nog na van beide Rieslings en het wijngoed Vergelegen dat wij in rood en wit hebben mogen proeven (Wat een Cabernet!!).

Alle bij elkaar voor mij en mij familie een bijzondere avond met een heel goede keuken in een heerlijke stad als Maastricht, excellente keuze dus! Beluga bedankt!

Gegeten op 9 januari 2015

B78

Het eten en de wijnen waren erg goed. Er was duidelijk veel aandacht aan besteed. Hierover niets dan lof! Helaas ging het mis op het moment dat de muziek harder werd gezet en wij elkaar aan tafel niet meer goed konden verstaan. Op ons verzoek of de muziek misschien iets zachter gezet kon worden werd meteen voldaan. Echter kwam de eigenaar naar onze tafel en sprak ons hierop over aan. De toon die hij hanteerde hebben wij als denigrerend en uiterst onbeleefd ervaren.
Wij konden met zijn allen niet geloven hoe wij toegesproken werden en zowel de eetlust als de sfeer aan tafel waren per direct verdwenen. Wij hebben toen besloten om het diner vroegtijdig te verlaten. Wij zijn ons er terdege van bewust dat de muziek/ DJ het concept is van Beluga Loves You en dit is prima en vernieuwend, echter staat dit volledig los van de manier waarop wij bejegend zijn. Aan de andere recensies te zien zal dit wel een incident geweest zijn, echter helaas voor ons een reden om niet meer terug te keren.

Gegeten op 2 januari 2015

erwin74

Beluga loves you and we love Beluga! Wat een hemelse gerechten in deze tent, echt fantastisch dat de chef met alle zoet zuur bitter peper combinaties speelt. Wij gingen voor het zesgangen menu en met twee amuses er nog bij meer dan genoeg. Personeel was erg goed afgericht, de brigade vloog onopgemerkt door de zaak. Enige is dat wij om 20,30 hadden gereserveerd, volgende keer zou ik iets eerder komen want de eerste drie gangen gingen iets te snel, soms waren de zeer goed bijpassende em verrassende wijnen nog niet op

Gegeten op 7 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Beluga Loves You in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Beluga Loves You. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.