Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Beluga Loves You

3. Topper 2014
  4. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 321 33 64

RoosPandelaar

Gister middag samen met mijn vriend een heerlijke lunch gegeten, en wat zeg ik heerlijk? Het was de beste lunch die we ooit hadden.

Van de bediening tot de keuken, wat zit hier veel liefde en passie in! In één woord TOP!

Hans van wolde die heel druk is maakt toch nog even een rondje bij de gasten, dit zegt zoveel over hem, iedereen word gewaardeerd en er word aan dacht aan ieder gegeven.

Ik kan niet anders zeggen dat ik alleen maar 10e kan geven!

Beluga we love you

Gegeten op 23 augustus 2014

Zuiderlingen

Mijn man en ik hebben hier samen gedineerd. Topavond gehad! We hadden 10 verschillende gerechten, het was een avondvullend programma. Er kwamen heuse kunstwerkjes voorbij. De gerechten werden zeer fraai opgediend elke keer weer met prachtig serviesgoed. Tot in de details klopten de gerechtjes. Behalve dat het er heel mooi uit zag, waren de smaken voortreffelijk. Koude en warme hapjes in 1 gerecht verrasten ons. Ook de gekozen structuren van de gerechten waren briljant. Het menu was perfect op gebouwd met heerlijk bijpassende wijnen en zelfs een biertje, heel bijzonder. De bediening was warm en verliep vlekkeloos. De sfeer in het restaurant is zeker niet opgeprikt, eerder stijlvol en harmonieus, waar wij ons zeer prettig bij voelden.
Wij hadden iets te vieren en dat is zeker gelukt, na afloop geslapen in de Beluga Mansion, op loopafstand, een prachtig luxe oud herenhuis in Maastricht. Dat maakte onze avond helemaal compleet.

Gegeten op 14 juli 2014

PriMa_genieten

Gegeten op 19 juli 2014

Alexander60

Avondje genieten met met mijn dochter. Het was een feest. Het 10-gangen menu met bijpassend wijnarrangement besteld. Wat een prachtige smaken! En oogstrelend op het bord. En de kadans waarin de 10 gerechten (plus nog wat amuses) doorkwamen was perfect. En dan bij een gerecht i.p.v. wijn een glaasje speciaalbier geserveerd krijgen. Geweldig! Het decor van de zaak is wat steriel, maar wat je er ook van kan vinden: zeker niet alledaags. Wij moesten er 240 km voor rijden, maar dat was het waard. Waarom dan geen 10 als cijfer? Zoals mijn professor destijds tegen mij zei: een 7 is is voor de wetenschappelijk medewerker, een 8 voor de briljante student, een 9 voor de professor himself en een 10 is alleen voor onze lieve Heer. Maar een beetje in de hemel ben je wel daar bij Beluga!

Gegeten op 21 juli 2014

eheusschen

Dit jaar voor de derde keer bij Beluga gaan eten als etentje voor ons huwelijk. Het voorgerecht kregen we buiten in de zon en vervolgens gingen we naar beneden waar een speciale ruimte voor ons was ingericht. Halverwege het diner kregen we een rondleiding in de keuken. Kort samengevat: de organisatie is top, de beniening is super en het eten overtreft alles. We hebben ondertussen weer voor september gereserveerd. Waarschijnlijk zegt dit voldoende...

Gegeten op 12 juni 2014

JoepvanDrunen

Beluga maakt alles waar. De bediening is werkelijk voortreffelijk. Je wordt onthaald alsof je de eerste en enige bent. Hans komt zelf langswandelen en geeft een hand. Wenst je een gemeend 'Smakelijk eten', en gaat zo de keuken weer in. Het eten is buitengewoon.
Elk gerecht daagt je smaakpapillen uit. Bij elke hap wordt je verrast. Of het nu een crème is verstopt in de bisque of de amuse met zwarte olijven thema. En alles wat geserveerd wordt is een kunstwerk op zich. De sommelier is zeer goed op de hoogte en je kan hem alles vragen. Enthousiast beantwoordt hij alle vragen. Enige minpuntje zou het uitserveren kunnen zijn. Op zich prima, maar krijg het gevoel met een arrogant mannetje te maken te hebben. Raffelt zijn verhaaltje af en je krijgt niet de kans te reageren. Door al het goede valt dit minpuntje echter in het niet en hebben wij met een bijzonder goed gevoel en een meer dan rijke ervaring Beluga in ons hart gesloten en zullen zeker terug keren.

Gegeten op 28 juni 2014

kipflo

Van alle sterrenrestaurants waar wij gegeten hebben, heb ik hier het meest genoten. Allereerst de bediening van de ontvangst tot het afscheid allerhartelijkst, voorkomend en niets is teveel. De entourage: fantastisch!!! Op de foto's dacht ik in eerste instantie wat koud, maar niets is minder waar, waar je ook zit het is gezellig en intiem. Het eten: ik heb er maar 1 woord voor subliem, van de 10 gerechten waren er 8 van uitzonderlijke klasse. Dan last but not least het concept: hier heeft men de tijdsgeest aangevoeld, mensen willen niet meer opgeprikt in een sterrenrestaurant zitten waar men arrogant probeert de laatste euro uit de gast te knijpen. Gasten willen duidelijkheid en value for money, want morgen willen we nog een keer uit eten of nog een stedentrip maken. 150 euro voor 10 fantastische gangen inclusief wijn, water, koffie en friandises is geen geld. Leuk ook om te zien dat er veel jonge mensen kwamen, dat is de toekomst voor een sterrenrestaurant. Hartelijk dank en tot snel!

Gegeten op 16 juni 2014

martinschoon

In dit restaurant een heerlijk driegangendiner genoten.
Eerst de amuses. Deze waren super van smaak, mooi op het bord opgemaakt en smaakte heerlijk.
De kaart is leuk, je kan kiezen uit gerechten tussen de €. 12,50 en €. 17.50.
Hierdoor kan je zelf een menu samenstellen.
Smaken en opmaak waren super! Alles echt mooi opgemaakt en super smaken. Hier is met zorg over nagedacht en gecreëerd! Alles van mooie kwaliteit!
De wijn die echt heerlijk was, maakt de rekening wel prijzig, maar alle waar naar zijn geld....
Echt super gegeten!
De bediening was uitstekend geinformeerd en kon zowel de gerechten als ook de wijnen met kennis en vaardigheid uitleggen.
Mooie zaak, waar je graag vaker wil komen!

Gegeten op 21 mei 2014

pvalkier

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet te grote gerechten in het 10-gangenmenu die in een prettig hoog tempo worden geserveerd. De wijnen zijn niet erg bijzonder. Vooral de desserts zijn van een erg hoog niveau.
Inrichting van de lounge en het restaurant zijn smaakvol en modern. Een vies glas (zonder verder excuus van het personeel) en servies met kapotte randen is wel een beetje slordig te noemen. De gastvrouw is bijzonder vriendelijk en capabel. Haar personeel helaas vrij onpersoonlijk en bijzonder gehaast. Er is absoluut geen connectie met de gasten, en dit stoorde mij. De muziek past in het concept, maar hoeft van mij echt het niet zo hard te klinken.
Mijn advies: draai de volumeknop van de muziek ietsjes terug en zorg dat het bedienende personeel minder gehaast hoeft te werken, zodat er iets meer tijd voor interactie met de gasten.

Gegeten op 24 mei 2014

STN789

Fantastische gerechten. Prachtige presentaties en absoluut 2 sterren waardig. Als vorige jaar het concept niet was omgegooid was de 3 ster er zeker gekomen.

Schrijf zelf een recensie over Beluga Loves You in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Beluga Loves You. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.