Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Hotel Arena, TODRINK & DINE in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 850 24 60

M.Klein

Ruim een jaar geleden hadden we zakelijk gedineerd bij To Dine, echter was het mij toen erg tegen gevallen. Het eten was ronduit slecht te noemen. Vorige week toch weer gegeten bij To Dine en tot mijn grote verbazing was het eten uitmuntend. We hebben zitten genieten!
De menukaart is divers en gevarieerd.
Ik zelf had als voorgerecht makreel op Japanse wijze en vervolgens de 3 bereidingen van kreeft en hoofdgerecht gekonfijte eend .
Ik durf te zeggen dat ik in tijden niet ZO lekker heb gegeten. Alles was goed op smaak, de porties waren prefect en mijn tafelgenoten waren tevens erg onder de indruk.
Jammer was wel dat de bediening weinig productkennis hadden en erg slordig te werk gingen.

Gegeten op 8 april 2014

marlady

Onlangs wezen eten in to dine van hotel arena ivm de verjaardag van mijn vrouw, erg genoten moet ik zeggen. Mooie gerechten op de kaart, leuke wijnkaart en veel wijnen die per glas gedronken kunnen worden, vooral de franse chardonnay is top. wij hadden gekozen voor de eendenlever en kreeft, heerlijke gerechten daarna de tongschar en kalfshaas, ook weer top en leuk om een lichte vleesjus te serveren bij de tongschar als dessert hadden we het grand dessert gedeeld, allemaal leuke kleine toetjes bij elkaar. kortom een plek om vaker naar terug te gaan.

Gegeten op 5 maart 2014

roelands

Tja, gemengde gevoelens bij Hotel Arena. Het interieur op het oog nog strak en hip, maar de sleet zit er duidelijk in: beschadigd meubilair en een verveloze vloer. De dames van de receptie zijn duidelijk meer met zichzelf en elkaar bezig dan met de gasten aan de balie. De ontvangst door ober Ruben is losjes en ongedwongen. De kaart is smoezelig en vol spelfouten. Vreemd om wijnen van 60, 70 en 120 euro op een beduimeld A4 tje te zien staan ( waaronder een 'Meursalt') . Het voorgerecht, de marbré met eendenlever is in één woord fantastisch. Dat belooft veel voor het hoofdgerecht: dagverse vis met schuim van hollandse garnalen. De dagverse kabeljauw ligt echter in een saffraan saus... Keuken: dat kan écht niet met maar drie hoofdgerechten op je kaart. Nadat we hier iets van zeggen wordt er even later een schaaltje roze/oranje saus zonder ook maar de smaak van garnalen met wat brood op tafel gezet: 'dan kunt u nog wat dopen'. De koffie is van het huis; dat dan weer wel. Hotel Arena: ga er wat van maken.

Gegeten op 11 april 2013

kritischegenieter

Hotel Arena is een leuke ambiance. De maaltijd is creatief samengesteld met mooie verse producten. Leuk gepresenteerd, adequaat bereid. Bij het ontvangen van de rekening blijkt ook de prijs/kwaliteit verhouding een fijne ervaring.

Gegeten op 28 januari 2013

Paasmedezout

Vaker bij hotel Arena geweest en altijd tevreden geweest, vandaag een hoogtepunt! Binnengewandeld met een vriend beide horeca eigenaar dus met extra detail gekeken naar service en design. Werden eerst vriendelijk en heel professioneel geholpen door een wat ouder Nederlandse meneer. Binnen gaan zitten omdat terras een beetje fris was , vlakbij de bar ( aangegeven bij de barman, wat altijd netjes is ). Daarna kwam een shift change en vetrok de wat oudere meneer voor een luidruchtige jongere bediende die je al van 10 meter hoorde aankomen. toen onze 2 biertjes op raakte maakte ik en mijn vriend een weddenschap over hoe lang het zou duren voordat er een persoon naar onze tafel zou komen om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat wouden drinken ( geen oogcontact gemaakt om het hem wat moeilijker te maken ). Ik zij 3m (wat nog acceptabel is) vriend zij 5m. Het was uiteindelijk 8m ( waren maar 3 tafels ) nadat de bediende bij onze tafel kwam nam hij 1 glas mee en vetrok meteen. Ik besluit om meteen te gaan afrekenen , bij het afrekenen op een asociaal manier geholpen door de zelfde persoon ( zonder glimlach) ( zonder dankjewel ) ( zonder tot ziens ). Elke keer als ik zo een persoon in de Horeca tegenkom moet ik van binnen huilen , want uiteindelijk zijn het dit soort mensen die Amsterdamse Horeca een slechte naam geven, persoonlijk heb ik altijd een fijne ervaring aan Hotel Arena overgehouden maar na dit gebeuren zou ik me als eigenaar schamen ( en hoop dat de manager of eigenaar dit ook leest ). Mijn bezoekdag was Woensdag 21 augustus !!

Annelise

• Uitstekend

Vanavond met 4 personen verrassend goed gegeten bij Hotel Arena. Ik hield mijn hart vast vanwege de lage score voor de kwaliteit van het eten en de bediening. Mijns inziens onterecht. We hadden alle vier verschillende hoofdgerechten die stuk voor stuk prima uitgevoerd waren. Uitstekende wijn per glas. Vriendelijke en kundige bediening. Ik kom hier terug!

JvanMourik

• Uitstekend

Wederom heerlijk gegeten in Todrink deze keer
Het was weer gezellig druk en heb me heerlijk vermaakt om die 2 jongens die er stonden
Ga zo door ben erg te spreken over de bediening en het eten

oliviaPetro

• Slecht

• Slecht

afgelopen woensdag gegeten, eten was redelijk, personeel slecht. Er liep iemand in het restaurant die er liever niet wilden zijn en die meer met zijn telefoon bezig was. Of te wel geen aanrader.

ben1234567

• Matig

• Matig

Hoe lang hebben ze nu al dat concept van to drink, to eat etc. daar ben ik nu wel klaar mee
Gisteren weer gegeten daar met groep van 6+3, het eten was goed, de bediening daarentegen belabberd, moest ook erg lang wachten op het eten

mitta2012

• Uitstekend

ik en 3 vrienden hebben hier gegeten en wat gederonken. We maakte gebruik van de promotie; 3-gangen menu inclusief aperitief en koffie voor 35,- prima prijs voor goed eten . We werden hartelijk verwelkomt toen we het café inliepen door het vrolijke en vriendelijke personeel waarna wij konden genieten van een heerlijke proeverij samengesteld door de chef in het restaurant. Bediening en eten; geweldig! Hier komen wij zeker terug!

Schrijf zelf een recensie over Hotel Arena, TODRINK & DINE in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Hotel Arena, TODRINK & DINE. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.