Toko Asha

• 7.0

• 5.8

BaraJunk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier al jaren en het is een verrukkelijke zaak, de juiste sfeer bij de juiste hap! Ik ken lang niet het hele assortiment maar alleen al de sambal(s) doen me naar mijn volgende bezoek uitkijken.

Gegeten op 31 januari 2014

dutch165
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik woon in Frankfurt. Als ik in rotterdam ben ga ik altijd langs om een rotie te gaan eten hmmmm.
En de sambal erbij is een heerlijkheid. Ik breng de mevrouw altijd aan gelachen hoor. Denk dat men eerst naar zich kijken moet als men over ze klaagt
Hoop gauw weer in rotterdam te zijn, als oud spangennaar en roti te eten. WIL VAN WISSEN

Gegeten op 29 juni 2013

myview
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom al jaren bij Asha, puur voor het eten, want dat over het algemeen goed, zeker als het om authentieke Hindoestaanse gerechten gaat. De Pom is ronduit flauw en een beetje dun van constitentie, ik maak m eerlijk gezegd lekkerder. In de bakkeljauw zit heeeeeel veeel ui en weing bakkeljauw, jammer. De bloeddorst is zalig, jammer dat ze geen sambel ketjap hebben voor erbij, dat smaakt het lekkerst bij bloedworst. Die maak ik thuis dus zelf. De porties roti zijn aan de kleine kant, heel weinig groenten. Bediening is vriendelijk maar sober, aan kklantenbindin doen ze niet, geen blijk van herkenning, althans niet openlijk, als je daar dus al jaaaaaaren komt. Heb het idee dat ze de arrogantie hebben dat de mensen toch wel komen, juist vanwege die paar goeie gerechten die ze hebben. En al die andere 'mindere' punten nemen we maar voor lief
Tip: bestel telefonisch, hoef je niet lag te

Oira
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toko Asha, als je er komt om af te halen, is het helemaal prima! Ik zou er niet 'gezellig' gaan zitten, want het is er niet bepaald sfeervol. De bediening is nogal stug, in de drie jaar dat ik er af en toe kom heb ik de dame achter de counter welgeteld 2 keer zien glimlachen.
Het eten is het echter waard. De gemarineerde tempeh en tofu is ontzettend lekker! De roti is erg goed. Ik ken zelfs mensen die er voor vanuit andere steden komen. Persoonlijk vind ik er wel altijd wat weinig groenten bij zitten, maar dat ligt waarschijnlijk echt aan mij.

Wat ik echter niet snap; WAAROM gaan ze zo ontzettend vroeg dicht? Ik heb het al zeer vaak meegemaakt dat ik dacht "Oh jee, nog snel even roti halen voordat ze dicht gaan", dat ik nog net voor 18:30 binnen was, en er vervolgens zeker 10 mensen beteuterd voor de inmiddels gesloten deur stonden. En dit dan elke keer als ik op het nippertje iets te eten ging halen. Je zou toch juist verwachten dat zo'n restaurant tussen 18:00 en 20:00 de meeste inkomsten binnen haalt?

Dus, als je de tijd in de gaten houdt en er vroeg bij bent, kan je hier heel goed eten!

Gegeten op 25 april 2013

melody7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd weer eens roti en bara gegeten. Deze keer niet afgehaald maar in de zaak zelf gegeten. De bara gevuld met tomaat/kip smaakte naar bakkeljauw(niet erg als je dat besteld maar het moest toch echt tomaat/kip zijn) misschien de lepel van de bakkeljauw gebruikt? De roti's kip en kipfilet smaakten goed. De plaat en het vlees zoals een roti moet zijn. De tafels stoelen ramen en vloer hebben dringend een grote schoonmaak beurt nodig! Als je restaurant zo smerig is nodigt het niet uit om hier nog is te gaan eten. Een niet schone zaak betekend meestal ook geen schone keuken. Dit was voor ons helaas de laatste keer Asha.

Gegeten op 15 maart 2013

erik b
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een echt Surinaams afhaaleettent. Ik heb er gegeten aan de witte formica-tafels. Heerlijke bara's en vlot verkregen. Je komt er niet voor de gezelligheid, eerder voor afhalen.

Gegeten op 23 augustus 2012

Stanley010
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik als kritische Surinamer haal hier vaak eten .
De zaak zelf ziet er niet echt uit maar het gaat om eten.
De rotie met kip kerrie is heerlijk,miss wel de beste van R'dam.
Wat wel minder is dat je na zon belachelijk kleine portie nog steeds honger heb.Het lijkt meer op een kindermenu!!
Nasi slaat helemaal nergens op,dat kan je beter op de binneweg halen oid,bami idem.

Kiraa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb er heerlijk gegeten! Een bara (soort van broodje) met kip kerrie en een roti kip voor thuis. Die bara wordt vers gemaakt je kan meekijken in de keuken. Bediend door een vriendelijke vrouw. Decor te beschrijven als relax en gezellig. Een echte aanrader!

Gegeten op 28 juli 2012

claudiaj1974
  • Recensies in de laatste twee jaar

Personeel is erg vriendelijk, aankleding is sober maar eten is uitstekend.
Zeker de gevulde Bara's zijn aan te raden. Roti is top, al lijkt het wel dat ze de laatste tijd steeds meer peper erin doen.

Vind het jammer dat ze helaas al zo vroeg dichtgaan maar daarintegen zijn ze in vergelijking met andere afhaalrestaurants weer heel vroeg open.

*eSThER*
  • Recensies in de laatste twee jaar

Decor en de service zijn sober, maar dat maakt niets uit, het eten is goed. Vandaag voor m'n collega's en mezelf roti (kip speciaal en vegetarisch speciaal) gehaald. Erg lekker! Bij de vega roti krijg je een pompoenprutje, iets met aubergine, kouseband en aardappel, allemaal even smakelijk. Een aanrader om hier iets te gaan halen.

Schrijf zelf een recensie over Toko Asha in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Toko Asha. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!