a TripAdvisor company

foto's van Aan Tafel in Utrecht - 1 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 2 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 3 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 4 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 5 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 6 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 7 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 8 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 9 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 10 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 11 foto's van Aan Tafel in Utrecht - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 - 240 04 43

De smaakvolle Frans-Nederlandse keuken

Hier draait het om een ding en dat is genieten. Smullen met een hoofdletter S. Poulet noir, confit de canard, zeebaars, kabeljauw, diamanthaas; Aan Tafel bezoek je voor de uitmuntende Frans-Nederlandse keuken. Tongstrelende seizoengerechten met af en toe een zonnige, mediterrane knipoog. Eten waar je heel gelukkig van wordt.

Missmies

Via online reservering

Wij hebben hier zondag gegeten met iens dinerweek. Voorgerecht zalmtartaartje met eetbare bloemen. Het is mooi maar het smaakt me toch niet. Hoofdgerecht rund bavette met witte asperges. Dat was erg goed en zacht. Nagerecht een pistache chocolade mini muffin met klein bolletje ijs. Dit viel me een beetje tegen. Het was niet spannend. Restaurant is klein maar gezellig. Bediening was ook oke. Glazen wijn mogen wel ietsjes voller ingeschonken worden de volgende keer. Zeker gezien de prijs van 5,50 per glas. Het ligt ietsjes buiten het centrum, maar vanaf Stadsschouwburg goed te lopen.

Gegeten op 10 mei 2015

tom149

Via online reservering

Eten was heerlijk. Wijnarrangement had een goede fit met menu. Aankleding en bediening prima. Boeken dus, zonder risico.

Gegeten op 2 mei 2015

alessiomelis

Heerlijk verrassingsmenu gehad met bijpassend wijnarrangement.
Mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 1 mei 2015

hawa

Gezellige sfeer en overheerlijk menu met bijpassende wijnen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gegeten op 3 mei 2015

gatas

Weer eens wezen eten bij mijn favoriete restaurantje in Utrecht. Vlak bij de Mailiebaan gezellig gelegen in de Nachtegaalstraat, lekker weg van de drukte van de binnenstad. Het was weer heerlijk. Rundersukade vooraf smolt weg op de tong. Prachtige opmaak. Hoofdgerecht Poulet Noir idem dito. Na voor mij als altijd die heerlijke kaasplank met een lekkere PX. Genieten. Ik vernam dat er sinds een aantal maanden een nieuwe kok aan het roer staat. Complimenten, wat mij betreft is de kwaliteit nog beter geworden dan het al was.

Gegeten op 8 april 2015

Binnert

Prima plek voor een zakelijk of persoonlijk gesprek. Het eten is zeer smaakvol maar iets te pretentieus voor mij, maar dat is smaak. De bediening is gastvrij en erg vriendelijk.
Wij waren er wat vroeg, dan is het heel stil en kan iedereen horen wat je zegt. Daarop zetten ze de muziek aan, keurig!, waardoor de gasten onderling geen last van elkaar hadden.

Gegeten op 24 maart 2015

maslubbers

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Aan Tafel. Het zijn mooie, en bijzondere gerechten die ook lekker zijn en wat ons betreft voldoende hoeveelheid. Helaas duurde het wel erg lang, terwijl we om 7 uur startte wachtten we om 9.00 uur nog steeds op onze hoofdmaaltijd (als 2e gang). Verder was de eigenaresse uiterst vriendelijk,maar leek de overige bediening soms een beetje op zoek naar wat ze moets doen. Dat had wat adequater gemogen, door bijvoorbeeld wat extra brood bij te vullen of op tijd wijn bij te schenken.

Gegeten op 7 maart 2015

sebb

Heb heerlijk met een vriendin bij Aan tafel gegeten, 4 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam en het eten was fantastisch in smaak en presentatie. Ik kom snel nog een keer eten!

Gegeten op 20 februari 2015

wim169

Gisteren weer eens heerlijk met mijn compagnon bij ons vaste toprestaurant gegeten. En het was weer erg genieten. Het zat lekker vol en het was gezellig. 4 gangen verrassingsmenu gekozen en het was weer smullen, zowel voor het oog als voor de smaakpapillen. Topper was voor mij de eend als hoofggerecht. Ik weet niet meer wat er allemaal in zat maar de smaken waren voortreffelijk en mooi op elkaar afgestemd. Gecombineerd met heerlijke wijnen en de fijne bediening hier, maakte het voor ons weer een smakelijke afsluiting van een mooie zakenweek.

Gegeten op 6 maart 2015

Ihsan7

Gezellig uit eten met een vriendin bij aan Tafel. Bij aankomst zijn wij heel vriendelijk ontvangen en naar ons tafel begeleid. Vooraf heb ik overheerlijke eend met bloemkool gekregen met veel diversiteit en smaken op het bord. Als hoofdgerecht had ik Poulet Noir en dat was overheerlijk. De sfeer was knus en romantisch te noemen. Zeker aanrader voor mensen die heerlijk willen eten. Ik ga zeker terug.

Gegeten op 3 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Aan Tafel in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aan Tafel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.