• foto's van Aan Tafel in Utrecht - 1

• 8.2

Aan Tafel doet mee!

Reserveer nu!

De smaakvolle Frans-Nederlandse keuken

Hier draait het om een ding en dat is genieten. Smullen met een hoofdletter S. Poulet noir, confit de canard, zeebaars, kabeljauw, diamanthaas; Aan Tafel bezoek je voor de uitmuntende Frans-Nederlandse keuken. Tongstrelende seizoengerechten met af en toe een zonnige, mediterrane knipoog. Eten waar je heel gelukkig van wordt.

bellisima
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd weer een genot om bij Aan Tafel aan te schuiven. Als eerste gang had ik de gebakken schelvis met gewokte zeekraal, creme van gepofte ui en een witte wijnsaus...mooie combinatie. Daarna de gegrilde lamsfilet, lekker medium en fijn gekruid met passende toebehoren zoals o.a. gewokte groene asperge, gefrituurde aubergine enz....heerlijke smaaksensatie! Als dessert de gevulde appel met fris walnotenijs...lekkerrr. Dit alles begeleid door een wijnarrangement die goed aansluit op de culinaire hoogstandjes. Heb ooit geschreven dat Aan Tafel de gouden speld in de culinaire Utrechtse hooiberg is en daar blijf ik bij...niet alleen door het heerlijke eten maar ook door de sfeervolle inrichting en de deskundige doch ongedwongen bediening. Tot ziens maar weer!

Gegeten op 2 april 2014

gatas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was al weer een tijd geleden dat we bij Aan Tafel zijn gaan eten. Maar het voelde als gisteren toen we binnen kwamen. Het was lekker druk en gezellig. Kortom basis voor een heerlijk avondje ontspannen. Maar eens a la carte gegaan. Heerlijke tonijn als hoofdgerecht. Perfect klaar gemaakt en gegarneerd met wakame, gewokte groent en heerlijke sesam. Als nagerecht natuurlijk de kaasplank, als vanouds met het kaaskarretje gepresenteerd en geserveerd. Wijn was weer goed geadviseerd en bediening fijn. Duimen omhoog!

Gegeten op 29 maart 2014

erica2708
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer een bezoekje gebracht aan mijn favoriete adresje. Het was weer als vanouds, goede gerechten, goede service. Een andere gastvrouw die het begreep/goed geinstrueerd was. 1 wijn vond ik zelf wat minder maar dat is een kwestie van smaak. Wil je goed betaalbaar met goede service, niet te formeel, gewoon gepast heerlijk eten, ga naar Aan tafel.

Gegeten op 29 maart 2014

Viktorb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren buitengewoon lekker gegeten hier op onze huwelijksdag. Een hartelijke ontvangst werd gevolgd door een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu. Als vervanging voor nagerecht een kaasplank genomen. Persoonlijk geserveerd bij ons aan tafel, wat erg leuk was. Keuzes aan verschillende kazen erg lekker. Verder wijnarrangement genomen. Geserveerde wijnen en uitleg waren uitstekend. Zeer positief verrast over de avond en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 maart 2014

rsulten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Perfect gedineerd bij dit restaurant. Fijne ontvangst. We waren wat later en het was al gezellig druk. A la carte gegeten. Vooraf de zeebaars met gamba. Prima van structuur en erg lekker. Hoofdgerecht een perfecte tonijn met wakame. Lekker mals en heerlijk oosters van smaak. Geadviseerde wijnen bij de gerechten waren prima in balans. Bediening fijn en gelukkig niet opdringerig. Al met al een zeer geslaagde avond.

Gegeten op 27 februari 2014

tobias6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer bedroevende ervaring dit keer. Wilde hier de verjaardag van mijn bedrijfje vieren maar het werd qua eten niet bepaald feestelijk. Zeer matig hapje vooraf wat bestond uit een soort gerookte zalm. Daarna heel aardige tonijnfilet met heerlijke gamba als voorgerecht. Helaas was dit meteen ook het hoogtepunt. Daarna een zeer matig stukje witvis, schelvis, gevolgd door het hoofdgerecht wat lam zou moeten zijn maar er niet echt naar smaakte. Redelijk mals maar saai en kleurloos bereid met beperkte bijlagen. Tot slot datgene wat hier tot 4 jaar gelden subliem te noemen was, het kaasplanken. Nu helaas een viertal zeer droge kazen met weinig smaak en een aardige blauwschimmelkaas. Dit alles gecombineerd met zgn bijpassende wijnen die erg vlak en goedkoop bleken te smaken. Eind afrekening was 137 euro voor een drie en viergangen verassingsmenu met bijpassende wijnen. Helaas we zullen hier niet meer terugkeren.

Gegeten op 2 maart 2014

tineke
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben lekker geten, hij eend en hert, ik het verrassingsmenu, maar dan vegetarisch. Het was helaas geen grote verrassing, want het waren slechts de gerechten van de menukaart. Saillant detail ook nog's dat als ik wintersalade en risotto apart had besteld, ik goedkoper uit was geweest. Laten we het er op houden dat de portie risotto in mijn geval als hoofd groter was dan als tussengerecht. De desserts, verrassing en poire d'hiver, middel of the road, de wentelteefjes van suikerbrood niet echt geweldig. De bediening attent en het decor modern, hoewel wat koud en wel erg kleine tafeltjes, maar geullig wel met voldoende afstand tot de andere tafels.

Gegeten op 1 februari 2014

partoe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week gegeten met een grote groep. Prima verrassingsmenu, er zat alleen een stuk plastic in mijn amuse. Goed, kan af en toe gebeuren. De zaak heeft een beetje een truttig uiterlijk. We hebben wel erg lang gezeten voor 4 gangen, het is goed om wat ruimte te hebben tussen de gangen en we hadden ook de tijd, maar ruim vier uur was toch best heftig!

Gegeten op 15 november 2013

mcgr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week maar weer eens in Utrecht lekker gaan eten bij Aan Tafel. Het was weer genieten en eerlijk gezegd nog meer dan de vorige keer. Onder prima bediening dit keer maar eens a la carte. Gestart met heerlijke herfstsalade. De wilde zeebaars vervolgens was super van smaak en structuur. Nagerecht natuurlijk gekozen voor de sublieme kaasplank. Lekker zelf kiezen en begeleid met een heerlijke PX. Weer een super avond gehad. Bedankt maar weer!

Gegeten op 19 oktober 2013

jennykarso
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was een verrukkelijke avond. Het voorgerecht (eekhoornsoep) en hoofdgerecht ( hertenbiefstuk) waren verrukkelijk! Uitleg bij elk gerecht was fijn om te horen. De bediening was correct. Echt een aanrader voor een lekker avondje uit eten.

Gegeten op 2 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Aan Tafel in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aan Tafel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!