a TripAdvisor company

1. 8,4 10 1 103

2. 8,2

3. 7,9

De smaakvolle Frans-Nederlandse keuken

Hier draait het om een ding en dat is genieten. Smullen met een hoofdletter S. Poulet noir, confit de canard, zeebaars, kabeljauw, diamanthaas; Aan Tafel bezoek je voor de uitmuntende Frans-Nederlandse keuken. Tongstrelende seizoengerechten met af en toe een zonnige, mediterrane knipoog. Eten waar je heel gelukkig van wordt.

Proever81653

Gisterenavond hier gegeten. De zaak was praktisch leeg (2 tafels, plus 2 mensen op het terras), dat geeft een wat lege sfeer, zeker omdat de 2 man bediening achterin de zaak de krant zat te lezen.

Aan tafel werkt alleen met een verrassingsmenu van de dag, naar keuze 1 t/m 5 gangen. Omdat we iets te vieren hadden, zijn we voor de 5 gangen optie gegaan. De gerechten waren wisselend. 1e voorgerecht (licht) gerookte tonijn. Mooi opgemaakt met wat salade en avocado creme. Goed, maar de smaak was iets te vlak, 1 bolletje creme vervangen door wasabi oid zou beter zijn geweest. 2e voorgerecht was zeebaars met pastinaakpuree. Dit was prima. Tussengerecht bulgur met geroosterde aubergine. Erg lekker, wel een heel grote portie in een 5 gangen menu, en het ziet er niet echt fraai uit. Hoofdgerecht gerookte/gebraden eend, asperge, lamsoren en wat jus. Goede smaken en goed klaargemaakt, maar het zag er toch wel erg uit als een bord eten thuis. De borden waren erg warm, de jus droogde daardoor heel snel in. En de portie was weer te groot. Nagerecht cheesecake (heel klein stukje) met zelfgemaakt ijs en fruit. Dit was weer wel prachtig opgemaakt en smaakte prima.

Kortom, goed, lekker maar niet spectaculair.

Gegeten op 28 mei 2016

frances8

Via online reservering

Lekker eten, met diverse bijzondere ingrediënten. Net iets anders dan anders.
Leuk en goed personeel, erg attent, snel en betrokken.
Het 'decor' kan iets spannender en meer passend bij de keuken.

Gegeten op 29 april 2016

Eltica

Via online reservering

We hadden een gezellige avond, het was rustig in het restaurant en de tafeltjes staan op een prettige afstand van elkaar, waardoor je goed met mekaar kan kletsen. Het eten was ok, ik vond metname de witlof en bietjes die bij het hoofdgerecht zaten lekker en origineel. Het vlees of de vis had beter aangekleed kunnen worden. De tonijn vond ik niet erg vers smaken. Het toetje was weinig spannend, namelijk cheesecake met sorbetijs. De wijnen die bij de gerechten werden aangeboden waren lekker, niet bijzonder. Het duurde vrij lang voor de gangen werden opgediend, ook al was het niet druk. Het herentoilet kon niet op slot, waarschijnlijk een tijdelijk mankement, maar toch.

Gegeten op 26 april 2016

TheavoorIens

We hebben heerlijk gegeten. De gerechten werden prachtig opgediend. Kleine schilderijtjes die verrassend lekker waren. De bediening was vriendelijk en zorgzaam. Enige minpunt was de aanwezigheid van een hond. Deze blafte ook nog een aantal keren zeer hinderlijk. Dit vond ik echt zeer storend en ongepast in een restaurant van dit kaliber.

Gegeten op 5 maart 2016

neburottink

Via online reservering

Na 2 jaar hier weer gegeten. Ditmaal enkel mogelijk met een verrasings menu. Een verassing was het zeker! We hebben heerlijk gegeten. Zijn zeer gastvrij ontvangen. Zeer goede en vriendelijke bediening.

Echt een aanrader voor een culinair avondje uit!

Gegeten op 2 maart 2016

Martijnvandijk

Via online reservering

het eten wat heerlijk, er werd door een rustige voorjaarsvakantiedonderdag zowat privé voor ons gekookt :-)
vriendelijke en rustige bediening
aanrader

Gegeten op 25 februari 2016

wim169

Via online reservering

Weer eens erg lekker gegeten bij Aan Tafel met mijn compagnon. 4 gangen verrassingsmenu met lekkere BOB wijntjes bevielen ons erg. Erg fijn dat de tafeltjes wat meer uit elkaar staan, zodat je ook voor business diner fijn is. Bedienen goed, deskundig en gelukkig niet teveel aanwezig. Wel leuk dat de kokkin-chef wel af en toe aan tafel komt om haar mooie creaties toe te lichten. Tot de volgende keer maar weer!!

Gegeten op 24 februari 2016

Leonie-Utrecht

Het vijfgangen-verrassingsmenu inclusief wijnarrangement is niet speciaal. 1 vegetarische gang, 3 gangen vlees en een simpel zoet dessert. De optie kaasplank bestaat blijkbaar niet. Het eten was niet verrassend/ bijzonder.
Tot en met de 3e gang duurde het vrij lang voordat het eten doorkwam. Hadden om 19.30u gereserveerd en om 22.30u hadden we slechts gang 1 en 2 op.
Bediening was wel aardig, maar ik vond het niet zo netjes dat ze over mensen heen hingen bij t aangeven van zaken. Als ze namelijk 2 stappen opzij zouden hebben gezet, had dat keurig tussen de gasten door gekund. Ook raar dat degene in ons gezelschap zonder wijnarrangement, geen ander drankje aangeboden kreeg.
Wel leuke ambiance, maar ik ken zoveel leukere en betere zaken in Utrecht dat ik hier niet meer kom.

Gegeten op 20 februari 2016

jannemîeke2

Gisteravond bij Aan Tafel gegeten en gekozen voor de 5 gangen met bijpassende wijn. Het eten was oké, maar niet bijzonder. Twee gerechten bestonden allebei grotendeels uit spruitjes en we misten een gang met vis. Bij 5 gangen verwachten we wat meer variatie.
Het dessert was niet spannend (sorbetijs, chocolademousse en iets met vanille), we hadden graag de keuze voor een kaasplankje gehad.
Al met al een gezellige avond met heerlijke wijnen. Maar het eten kan wat ons betreft echt beter.

Gegeten op 19 februari 2016

ruud205

Heerlijk gegeten bij Aan Tafel in een sfeervol decor met top gezelschap,een bevlogen chef kok en super aardige bediening. Zeker een aanrader. Bezoek zakelijk regelmatig restaurant, maar Aan Tafel staat vanaf nu hoog in de lijst. De combinatie van allerlei ingrediënten zijn heerlijk en de opmaak van de borden een schilderij. Het is zeker niet de laatste keer dat ik hier gegeten heb. Ruud

Gegeten op 16 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Aan Tafel in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aan Tafel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.