Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Aan Tafel in Utrecht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 - 240 04 43

De smaakvolle Frans-Nederlandse keuken

Hier draait het om een ding en dat is genieten. Smullen met een hoofdletter S. Poulet noir, confit de canard, zeebaars, kabeljauw, diamanthaas; Aan Tafel bezoek je voor de uitmuntende Frans-Nederlandse keuken. Tongstrelende seizoengerechten met af en toe een zonnige, mediterrane knipoog. Eten waar je heel gelukkig van wordt.

joostklp

At hier met vier vrienden. Ontvangst niet bepaald hartelijk. Personeel was ongeduldig bij gestelde vragen. Verder was het verrassingsmenu matig en de kaasjes konden ook beter. Voor een drie-gangen menu was het ook vrij weinig.

Gegeten op 17 december 2014

jleij

Heerlijke gegeten, met als kleine verrassing een mini soep. Mooie aankleding van het restaurant, stijlvol. De bediening is uiterst vriendelijk. Al met al een echte aanrader.

Gegeten op 23 augustus 2014

proefteus

Leuk klein en knus restaurant met beperkte kaart ( ik ben fan! Alles tenminste vers) had het menu vlees genomen en prijs kwaliteit zijn in verhouding. Dame in bediening was vlot, wist veel te vertellen over de wijn en gerechten. Het wijnarrangement voor en hoofd een rode wijn had ik anders aangepakt. Ook zou het wat royaler geschonken kunnen worden want bijschenken wordt in rekening gebracht.
Al met al een fijn adres en ga voor het menu want de prijzen a la carte zijn aan de hoge kant.

Gegeten op 14 december 2014

jansenmaan

Via online reservering

Voor het eerst hier gegeten, gezellige, ontspannen sfeer. Drie van ons lieten zich verrassen en één had gekozen voor herterugfilet. Het waren niet heel grote porties, maar alles wel heel smakelijk en leuk opgemaakt. De wijnen waren ook goed uitgekozen. Een leuk kaasplankje met een Pedro Jimenez, heerlijk. We wonen niet in de buurt, maar raden zeker aan hier een keer te gaan eten.

Gegeten op 6 december 2014

JGroenhuijzen

Heerlijk verrassingsmenu van vier gangen gegeten. Vooraf fazantenborst gevolgd door zwijn met als afsluiter een kaasplankje. Bediening zeer attent en kundig. Het bijpassende wijnarrangement is ook zeker een aanrader. Eten was zeer goed qua proporties, smaak en garnituur. Restaurant is sfeervol ingericht en geeft je een warm en huiselijk gevoel. Meer dan tevreden en wij komen zeker terug.

Gegeten op 28 november 2014

LeoJose

We werden alleraardigst ontvangen en kregen het tafeltje aan het raam. Op advies van de vriendelijke serveerster durfden we het verrassingsmenu aan waarbij we konden kiezen tussen vlees en vis. We kregen daarbij een deskundig advies van de serveerster over de bijpassende wijnen. Het eten was uitstekend, zowel qua smaak, presentatie als hoeveelheid. De serveerster kwam goed getimed langs, niet te weinig en zeker niet te vaak. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 22 november 2014

Judithellen

Wij hebben 'Aan tafel' ervaren als een heel goed, sfeervol restaurant. Het is met smaak ingericht en doet absoluut gezellig aan. De bediening is uitstekend: erg vriendelijk, vlot en ter zake kundig ( ze gaf bv een prima advies over de wijnen).
Op aanraden van de serveerster, hebben we gekozen voor het verrassingsmenu (1x vlees, 1x vis), beide menu's waren bijzonder smakelijk, qua portiegrootte precies goed en op mooi opgemaakte borden geserveerd.

Gegeten op 22 november 2014

emesha

Afgelopen week hier gegeten met vrienden. We hebben gekozen voor een 4-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. De gerechten waren erg lekker, de borden mooi opgemaakt en de wijnen pasten er goed bij. Het zoete dessert hebben we ingeruild voor een kaasplankje: heel leuk geserveerd aan tafel! De ambiance was gezellig en knus en de bediening goed. Hier komen we graag terug!

Gegeten op 21 november 2014

shape-up

Samen met een vriendin hier gegeten. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Het voorgerecht was duo van zalm. Hoofdgerecht was Wilde Eendenborst. De gerechten waren goed bereid en smaakten voortreffelijk. Dus heerlijk gegeten in een leuke ambiance.

Gegeten op 21 november 2014

mcgr

Woensdag was ik weer in Utrecht en daar maar weer eens gegeten bij Aan Tafel. Heerlijke seizoenssalade met pompoen als voorgerecht gegeten. Daana de zwijnshaas met een lekkere portie krokante frieten. Goed rose van binnen en heerlijk van smaak. Daarna de kaasplank als vanouds met een heerlijke PX erbij. Kortom, weer prima getafeld en tot de volgende keer.

Gegeten op 19 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Aan Tafel in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aan Tafel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.