Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

YPHONE 6

1. Chinees

YPHONE 6

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 280 01 12

SergevdE

Grappige en rare/aparte naam. Het eten is lekker en de prijs kan niet beter in hartje Rotterdam. De service is gewoon goed en vriendelijk. Het decor is niet mijn smaak. De prijs-kwaliteit verhouding voor deze locatie in Rotterdam maken alles helemaal goed. Bedankt voor het lekkere eten!

Gegeten op 15 juni 2013

lekkerbekje 58

Zo'n all you can eat restaurant straalt toch iets uit van een vreetschuur. Maar desondanks was het hier niet echt slecht.
We kregen een korte rondleiding van een aardige mevrouw die de gang van zaken uitlegde en iets vertelde over de diverse etenswaren.

De sushi was goed en de oesters ook.
Een sliptong van de teppanyaki smaakte prima en de ossehaas uit de wok was lekker. Jammer was dat er teveel vetsin werd gebruikt maar dat is bijna bij iedere chinees het geval.
Verder 3 soorten sambal waarvan van 1 ik het recept kreeg nadat ik daarom vroeg.

Kortom, best smakelijk gegeten en we komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 2 juni 2013

Moque

Het eten is helaas niet zo lekker meer als bij Idols. Eten in de schalen was lauw en er is geen tongfilet meer om te wokken. De sushi en rauwe vis is wel erg lekker. De all-in prijs is vrij duur, vooral als je niet zoveel drinkt. De zaak is wel mooi geworden, ondanks de naam. Maar al met al geen aanrader.

Gegeten op 9 mei 2013

inekevanvliet

hier wezen eten met me vriendin voorheen idols nu heet het hoe kom je er op: YPHONE 6
eten slecht begon al met de soep champions soep met stokbr en kruiden boter soep was net snot zo vies glibberig en kruidenboter brem zout
had eigenlijk gelijk weg moeten gaan al la minut
toen kleine loepiatjes en andere voor gerechtjes allemaal week of koud.dat was 2
toen kwm het ergste wokken allerlei groenten dat zag er wel aardig uit 1 probleem er was vis,kip,en beef en dat vind ik alle 3 niet lekker kip dref in zijn eigen nat!!
en toen kwam het totaal geen varkens vlees zoals babi pangang,spek of om te wokken varkenshaas of vlees
heb ik nog nooit meegemaakt
div keren iets aangegeven maar de medewerkster was blind en doof voor alles,boter was niet te zout en er was genoeg te eten
arrogant dus maar dat straalde ze ook uit
toen het dessert een chocolade fontein bruin en wit met spekkies,fruit en andere dingetjes en wat denkt je de chocola was zo dun die bleef nergens op vastzitten
deze wok is dus echt slecht en ongezellig
hoop geld 26.95en je moet nog gauw weg wezen ook je krijgt 2 uur om alles te doen
jammer dat de formule van idols totaal weg is want dat was erg goed

Gegeten op 6 april 2013

OoOanjaOoO

Vanavond met mijn dochter bij Idols gegeten maar wat is dat tegen gevallen eten totaal geen smaak aan de woksauzen zijn waterig ossehaas taai bij het lopende buffet viel ook alles tegen de mini loempias helemaal week gefrituurde garnalen geen smaak aan al met al slecht niet voor herhaling vatbaar jammer wij hebben voorheen beter gegeten met veel meer smaak
de bediening loop maar zenuwachtig heen en weer

Gegeten op 15 maart 2013

Brigith

Let op Idols is vernieuwd.

Het decor is er zeker mooier op geworden. Helaas het eten niet, de lekkere voorgerechtjes zijn afgeschaft. Wel is er nu een tepanyaki, maar die is niet zo lekker, het het vlees was nog deels rauw. Ook de smaak van de wokgerechten was anders dan voorheen en naar onze mening minder lekker.

Verder is ook de prijs gewijzigd, het is nu all in incl. drank voor 29 euro. Maar je mag nog maar 2uur eten of 3 uur voor 35 euro, voor een gezellige avond uit is dat al flink haasten

Gegeten op 9 februari 2013

Raluca

Wij gaan weleens naar Idols voor een paar gerechten die we erg lekker vinden. Bediening is helaas erg slecht: het duurt erg lang voor je opgemerkt wordt.

Gegeten op 21 september 2012

1966frank

De productien zien er erg vers uit en smaken ook erg lekker. Het vlees is in niet te grote stukjes gesneden, je kan zo van alles wat eten en of proeven. De koks maken het eten snel klaar en besteden er toch de juiste aandacht aan. Er is ook een diversiteit aan verse vruchten hier hou ik persoonlijk erg van.
een minpuntje kan ik nu niet bedenken.

Vleesje

• Goed

• Goed

Heel veel keus en lekker eten.ook DIM SUM en SUSHI
Maar wel heel massaal. Veel lange tafels.
Bij het wokken niet te lang wachten vanwege veel koks.

MaceW

• Slecht

• Slecht

29 december 2011 hier gegeten. Een aantal bakken was leeg, waaronder ook ijsbakken. Ik ben van mening dat dit niet mag gebeuren in een restaurant met dit concept. Mij zie je hier niet meer.

Schrijf zelf een recensie over YPHONE 6 in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over YPHONE 6. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.