Venetië

• 7.8

• 7.4

Richardskonings
  • Recensies in de laatste twee jaar

A great place for pasta and Italian food. It is just the right combination of chic and sensible, you can enjoy a fancy meal without having to sell your house afterwards. The quality is quite good and I have not complaints about the service. Remember to ask for the house red wine, it's your best option for the Mediterranean dishes.

Gegeten op 3 juni 2013

basduzzz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier kom ik nou altijd mijn ijsje halen. Het proeft allemaal vers heerlijke smaken! Personeel is lekker italiaans. En de service is best snel. Je kan je ijsje lekker voor de deur op eten in het zonnetje. Jammer dat het 's winters geen traiteur is.. Misschien een goed idee? Ik kan niet wachten om in de zomer van 2014 weer mijn ijsjes te halen bij Venetië!

Gegeten op 15 augustus 2013

omnomnom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit ijstentje in de Scheldestraat maakt me blij. Een ijsje kopen is niet zoals boodschappen doen: je doet het niet omdat het nodig is, maar om jezelf (of een ander) te verwennen. Dat begrijpen ze hier! Geen sjagerijnige koppen, maar een vriendelijke/vrolijke bediening achter de balie.

Daarna op het terrasje je ijsje opeten. Wel langs een drukke straat! Maar in ieder geval kun je zitten.

Ook een goede optie als dessert als je in een van de vele eettentjes in de Scheldestraat hebt gegeten! Altijd een ruim scala aan smaken.

-Catharina
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het beste ijs vd stad, simpel.
Links de standaard smaken v fruit, vanille, choco etc. en in de rechterbakken wisselende specialiteiten zoals apple crumble, bosvruchten mascarpone, limoncello of 'Mars'ijs (de reep, niet de planeet ;-))
En, naturellemente: èchte slagroom! Want hoe erg is het niet als je een lekker ijsje bestelt en zo'n smerige gas-smaak klefkledder uit de spuitfles je hele ijs vernielt.
De bediening is professioneel, de meesten alleen voor de zomer over uit Italie en spreekt nauwelijks Nederlands, dit hindert niet, want ze hebben er zin in.
De inrichting is klassiek. Mooi om te zien dat de natuurstenen tegels qua patroon zo mooi doorlopen, duidelijk Italiaans vakwerk. Het terras is aan de drukke Scheldestraat, lawaaierig dus. Lekker laat open tot 0:00 uur en vijf voor twaalf rennen de mensen nog naar binnen voor gauw een ijs.
En terecht.
Voor een hoorntje met twee bolletjes plus slagroom betaal je 2,80 en dat is het gewoon waard.

huubvanosch

• Goed

Het ijs is van een hele goede kwaliteit, de mensen maken de sfeer en niet zozeer het interieur. Hier een ijsje halen op een zomeravond na het eten is een verassing die we na onze verhuizing naar Eindhoven zeker zullen gaan missen. Echt een familie ijssalon, jong met oud komt hier gezamenlijk genieten.

MauriceNed

• Uitstekend

Heerlijk ijs, vriendelijke mensen en veel keuze! Top!

trekinlek

• Matig

Compleet uit de hand gelopen prijzen, is het (helaas) niet waard; er zijn veel betere alternatieven.

Boaty Bootverhuur

• Uitstekend

Heerlijk ijs en altijd vriendelijk!

Yasfou

• Uitstekend

Heerlijke kwalitatief goede ijs! Zelfs de suikervrije ijs is goed te doen.

remcop

Heerlijke ijsjes

Schrijf zelf een recensie over Venetië in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Venetië. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!