Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Spijs in Scheveningen - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 358 69 75

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

arendvoskuijl

Via online reservering

Het voorgerecht was lekker, rauwe tonijn/gefrituurde rivierkreeftjes met een speciale mayonaise, en een aziatische touch. Hoofdgerecht vlees was erg standaard, ik miste echte de smaak, die wel in de truffeljus zat. Nagerecht (alweer, zucht...) cheesecake. Porties vrij klein, niet voor de flinke eter. Prima restaurant, waar de ontvangst en service vriendelijk is, je leuk zit, maar waar de kok wel wat meer variatie in zijn gerechten en smaken mag durven aanbrengen. Waar ik dan aan denk? Aan al die lekkere nagerechten in franse restaurants, die als eenvoudige basis een melkvariatie hebben.

Gegeten op 4 oktober 2014

Wanneke

Helemaal leuk en lekker. Hebben met z'n vieren genoten van het overheerlijke eten, een goed glas wijn en een hele vriendelijke serveerster. Het weer zat ook nog mee, dus al met al een superavond. We komen zeker terug!

Gegeten op 1 augustus 2014

Michael Toorop

Het is altijd weer een feest om bij Spijs te eten. We hadden een driegangenmenu dat bijzonder goed smaakte. Amuses vooraf. In plaats van het dessert kozen wij voor de kaas. Dit koste euro 5 extra. Lekkere kazen, maar door de kleine hoeveelheid brood was het al met al een hartige hap. Het duurde even voordat het eten op gang kwam, maar uiteindelijk allemaal goed gekomen. De bediening is sneller met bijschenken van de wijn dan met het weghalen van de vieze glazen en lege schaaltjes. Het eten ziet er altijd fantastisch uit. Een prima restaurant.

Gegeten op 20 september 2014

cornelia45

We hebben heerlijk gegeten, mooi opgemaakt, fantastische smaken. Complimenten aan de kok.
Personeel erg gehaast, wat de sfeer niet ten goede komt.
Twee maanden van tevoren hebben we een tafel in de serre gereserveerd, omdat het daar wat rustiger is, en sommigen van ons slechthorend zijn. Bevestiging van reservering gehad, maar uiteindelijk kregen we géén plek in de serre. Het was netter geweest als ze ons dat gezegd hadden, dan waren we ergens anders gaan eten...Nu werden we voor het blok gezet.

Gegeten op 2 september 2014

jaap1987

Via iens dinner deals hier gegeten met vrienden. De gangenmenu was mooi gebalanceerd en het eten werd netjes opgemaakt. De bediening was vriendelijk en professioneel. De zeebaarsfilet was perfect voorbereid. We werden wel continue na elke gang gevraagd of we wijn wilden, terwijl we al vanaf het begin hadden gezegd dat we geen wijn wilden hebben. Vriendelijk maar opdringerig.

Gegeten op 1 augustus 2014

ronsed14

Via de Iensdeal bij Spijs terechtgekomen. De ambiance oogt als vergane glorie. De bediening is vlot en ter zake kundig.Tartaar van tonijn erg lekker, evenals de zeebaarsfilet en lekkere net rose gebakken Wagyuburger. Prima wijnen in het arrangement, niet spectaculair. Zonder deal behoorlijk aan de prijs en gebeurd me nooit, maar zelfs na de extra kaasgang nog niet echt voldaan.

Gegeten op 7 augustus 2014

Harteveld

Goed! Bediening vriendelijk, kundig en alert wanneer nodig.
3-gangen menu (vlees/vis/zoet) inclusief wijnarrangement dik in orde, mede door de uitleg bij wijn-spijscombinatie.
Ook de presentatie is geweldig!
Het ligt op steenworp afstand van het Scheveningse strand waar je achteraf nog een wandeling kan maken.. Leuk!

Gegeten op 8 augustus 2014

Ila87

Gegeten op 7 augustus 2014

PIM1971

Een van mijn favorieten in Scheveningen, net even buiten het centrum. Het eten is er altijd goed met geweldige wijnen. Het is alweer een tijdje gelden maar de laatste keer had ik een verassingsmenu vlees. Het hoofdgerecht van ossenhaas geserveerd met een super risotto en een mooie saus was heerlijk. De bediening is attent, kundig en alert. De serre is een heerlijke plek om te zitten. Absoluut een aanrader.

Gegeten op 17 april 2014

martindeproever

Gisteren me z'n drietjes gebruik gemaakt van de Iens-Deal bij restaurant Spijs.
Eigenlijk was alles dat we kregen superlekker. De tartaar van tonijn was heerlijk op smaak, de Zeebaarsfilet was om te smullen en de Wagyu burger boterzacht en precies goed gegaard. Eén en al smaakexplosie kregen we bij alle gangen voorgeschoteld. Grote pluim voor de koks en bediening, ze hebben ons een heerlijke avond bezorgd.

Gegeten op 31 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Spijs in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Spijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.