• foto's van Spijs in Scheveningen - 1

• 8.3

• 8.0

Spijs doet mee!

Reserveer nu!

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

Bibitt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond van het verrassingsmenu genoten. Iedere hap een feestje.... Een absolute aanrader voor fijnproevers.... en bovendien zeer vriendelijk en attent personeel :)

julia12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als vanouds hebben we bij Spijs heerlijk gegeten. De kok van dit restaurant maakt het maalste stukje vlees, stelt nooit teleur. De wijnen zijn perfect afgestemd op de gerechten. De bediening is zeer vriendelijk. We voelen ons altijd happy hier :-)

Gegeten op 11 februari 2014

theofischer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een woensdagavond hier heerlijk en gezellig gegeten. "Surprisemenu" genomen van 4-gangen voor 29,50 en je krijgt meer dan waar voor je geld. Een aanrader en ieder gerecht was echt een lekkere verrassing!
Bediening was attent en prettig.
Absoluut een aanrader voor een aantrekkelijke prijs op een leuke lokatie.
Enige nadeel parkeren niet ideaal.

Gegeten op 5 februari 2014

Chef_Roderik
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer sfeervol restaurant. Uitermate attente bediening en soms zelfs wat te attent (erg aanwezig). De wijn uitleg is leuk, maar soms net even wat te snel/druk. Wel heel erg aardig!
Eten is prima. De Sushi onderdelen zou ik achterwege laten. De echte Sushi restaurants kunnen dit veel beter. Ik zou dit ook niet doen in een niet Japans restaurant. Als Amuse ok...maar niet als voorgerecht. Tenzij extreem goed.
De overige gerechten waren goed en zeer smaakvol. De sfeer van de serre en de aankleding van het restaurant is erg mooi en stijlvol. Het zicht over de Gevers Deynootweg is erg grappig/romantisch. Als ik er wel eens langs reed, dacht ik altijd "wat een drukke hoek voor een restaurant". Na het te hebben ervaren, vind ik het een meerwaarde en erg leuk.
Bij navraag of de kleurpotloden op tafel voor kinderen waren bedoeld, bleek dit niet het geval. Kinderen zijn uiteraard welkom, maar enige terughoudendheid was te horen in de stem van de Patron.... We waren nu met z'n tweeën, maar denk niet dat we er snel met de kinderen zouden gaan eten. Misschien over een paar jaar...
Alles bij elkaar een prima ervaring en zeker de moeite waard. Wij komen vast nog wel eens langs.

Gegeten op 7 oktober 2013

arolizo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fijn restaurant met een orignele optie, tekenen op het tafellaken!. Gerechten waren prima. Hier het aanbevolen menu gegeten en dat was prima. Goede wij erbij, aangename bediening. Rustige en intieme sfeer.

Gegeten op 8 november 2013

onno9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant ken ik nog onder de naam 'De Burgemeester van Scheveningen' en toen vond ik het al erg gezellig. De trams , bussen en auto's rijden bijna de serre in, maar dat is een leuk extraatje. Genoemde serre is het mooiste plekje van het huis, dus reserveren is gewenst, maar de rest van het restaurant is ook zeer sfeervol. Middeleeuwse sfeer, met modern tintje, sanitair proper. Ontvangst en bediening heel erg correct en prettig. Geen zin in een heel menu, dus slechts twee hoofdgerechten (vis) gekozen van de compacte kaart. Beide prima gekruid en mooi in balans, maar erg zuinige porties, dat wel. De wijnkaart is wel zeer omvangrijk. Voor twee proseccos, hoofdgerechten, 1 koffie, fles bronwater, drie likeurtjes en twee glazen rosé kwamen we op 100 euro uit. Dat vind ik een redelijke prijs. We gaan zeker terug voor een menu.

Gegeten op 17 november 2013

haag2012
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 2 personen op woensdagavond gegeten, serre was gezellig druk, verder erg rustig. 3 gangen menu gekozen (32,50). Bediening is erg gastvrij en vakbekwaam. Goede huiswijn pinot grigio en speciaal sapje voor mijn zwangere vrouw.
Voorgerecht proeverij met oa tonijn, zalmsushi, gamba etc. Leuk geserveerd, prima zonder erg uitgesproken te zijn. Cijfer 7.
Hoofdgerecht risotto met tournedos met overheerlijke jus was echt heel erg goed, bijbehorende merlot reserva was uitstekend, cijfer 9. Desert kaasplankje met tawny port was wederom overheerlijk en ook een 9 waard. Al met al is de prijs / kwaliteit verhouding hier meer dan goed te noemen en dus echt een aanrader.

Gegeten op 23 oktober 2013

koenvanulden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bovenverwachting. We hadden dit restaurant al geruime tijd op ons lijstje staan.
Gekozen voor het Surprisemenu met wijnarrangement. Deze serveren ze in de maand oktober vanwege hun 12,5 jarige bestaan. Je zou zeggen wat kun je verwachten voor €49,50 / 4 gangen met wijn?
Bij Spijs kun je dus veel verwachten. Mooie gerechten en nog mooiere wijnen.
Complimenten voor de sommelier, hij legt veel passie in zijn werk.
Wij komen zeker nog een keer terug. Een geslaagde avond!

Gegeten op 12 oktober 2013

ven
  • Recensies in de laatste twee jaar

De porties zijn zeer uitgekiend, dit betekent: je krijgt vrij weinig op je bord, waarbij feitelijk alleen een klein stukje vis of vlees echt is bereid, de rest op je bord is voorbereid, dit kan ook niet anders want de keuken is super klein. Verder wordt het aanbieden van een glas prosecco a 7,00 per stuk op een gladde wijze aanbevolen, toch snel kassa !!
Tevens erger ik mij wederom over de conische onderkant van de wijnglazen, heel horeca Scheveningen hanteert deze Haagse zuinigheid !! Dit scheel per glas minstens 1 a 2 slokken, lekker slim !?
Kortom Spijs is niet slecht maar een Bourgondisch gevoel krijg ik er niet, een glad marketinggevoel wel.

Gegeten op 28 september 2013

Pienvdl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend weeral heerlijk mogen genieten bij Spijs. Op het eten niets aan te merken, perfect. Ook de bediening was deze avond perfect. Juiste uitleg over het eten en goede kennis over de wijnen. Wat een genot!
Mooi hoe de entree is opgeknapt en ook de rest van het restaurant ziet er beter uit. Mooie foto's die er hangen en ze zijn nog te koop ook! Al met al, een aanrader.
Het enige minpuntje wat ik en mijn gezelschap konden vinden zijn de papieren vellen op de tafeltjes met de verkleurde stiften. Dit steekt af op de rest van het geheel.

Gegeten op 6 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Spijs in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Spijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!