Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Spijs in Scheveningen - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 358 69 75

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

ronsed14

Via de Iensdeal bij Spijs terechtgekomen. De ambiance oogt als vergane glorie. De bediening is vlot en ter zake kundig.Tartaar van tonijn erg lekker, evenals de zeebaarsfilet en lekkere net rose gebakken Wagyuburger. Prima wijnen in het arrangement, niet spectaculair. Zonder deal behoorlijk aan de prijs en gebeurd me nooit, maar zelfs na de extra kaasgang nog niet echt voldaan.

Gegeten op 7 augustus 2014

Harteveld

Goed! Bediening vriendelijk, kundig en alert wanneer nodig.
3-gangen menu (vlees/vis/zoet) inclusief wijnarrangement dik in orde, mede door de uitleg bij wijn-spijscombinatie.
Ook de presentatie is geweldig!
Het ligt op steenworp afstand van het Scheveningse strand waar je achteraf nog een wandeling kan maken.. Leuk!

Gegeten op 8 augustus 2014

Ila87

Gegeten op 7 augustus 2014

PIM1971

Een van mijn favorieten in Scheveningen, net even buiten het centrum. Het eten is er altijd goed met geweldige wijnen. Het is alweer een tijdje gelden maar de laatste keer had ik een verassingsmenu vlees. Het hoofdgerecht van ossenhaas geserveerd met een super risotto en een mooie saus was heerlijk. De bediening is attent, kundig en alert. De serre is een heerlijke plek om te zitten. Absoluut een aanrader.

Gegeten op 17 april 2014

martindeproever

Gisteren me z'n drietjes gebruik gemaakt van de Iens-Deal bij restaurant Spijs.
Eigenlijk was alles dat we kregen superlekker. De tartaar van tonijn was heerlijk op smaak, de Zeebaarsfilet was om te smullen en de Wagyu burger boterzacht en precies goed gegaard. Eén en al smaakexplosie kregen we bij alle gangen voorgeschoteld. Grote pluim voor de koks en bediening, ze hebben ons een heerlijke avond bezorgd.

Gegeten op 31 juli 2014

Vellie

We hebben met z'n vieren gegeten op donderdagavond bij Spijs. We hadden de Iens Dinner Deal geboekt, een vier gangen diner.
Vooraf ontvingen we een aperitief en amuse, heerlijk om te starten. Daarna de tartaar van tonijn en de zeebaarsfilet. We hadden bijpassend wijnarrangement en kregen gruner veltliner en chardonnay bij het tweede gerecht. Vooral de tweede wijn sloot goed aan op het gerecht. Hoofdgerecht was de Wagyu burger. Die was heerlijk, had alleen wel wat meer bij gemogen om ook goed gevuld te raken. De australische rode wijn (shiraz) ging er goed bij.
Het dessert vergezeld van desserwijn (muscat) was een lekkere afsluiter. Al met al hele goede gerechten en dankzij de Iens Deal ook nog eens voor goede prijs.
Service was heel vriendelijke en deskundig met een tikje Haagse slag, zoals het hoort in Scheveningen. Decor binnen is netjes. Uitzicht wat minder.
Een aanrader!

Gegeten op 24 juli 2014

DHEssie30

Altijd al een keer bij Spijs willen eten. Nu kwam de Iens deal voorbij en een verjaardag stond in de planning, een mooie gelegenheid om het eens te gaan uit proberen. Het was een hele geslaagde avond. Een mooi (en smakelijk) menu en daarbij ook het wijnarrangement. Elke gang werd enthousiast toegelicht door de bediening evenals de wijn. Kom graag een keer terug!

Gegeten op 14 juli 2014

genieter37

Al jaren fan van dit restaurant. Een weekendje Scheveningen is gewoon niet compleet zonder hier gegeten te hebben. Bediening is zeer voorkomend, keuken goed. Heerlijk om te zien dat er Zwezerik op de kaart staat. Deze was prima bereid. De Tarbot uitmuntend!
Mocht je even geen gesprekstof hebben? Je kunt hier kleuren en tekenen op het tafelkleed.

Gegeten op 6 juli 2014

snoekie

Ontvangst zeer vriendelijk, waren vroeg, kregen mooie plek aan het raam in de serre. bediening uitstekend Met IENS deal hier gegeten. Wat kan deze eigenaar/chef koken.Subliem.
Ik houd van dit soort 1900/1920 panden. Niet dat akelige strakke.
Dit is een warm interieur, toch niet oudbollig en de stoelen zitten comfortabel.

Gegeten op 10 juli 2014

Hipenhot

Afgelopen zaterdag bij Spijs gegeten. We gingen uit eten om onze huwelijksdag te vieren en toevallig kwam de IENS-deal bij Spijs voorbij in onze mailbox. Aangezien we nog nooit bij Spijs geweest waren leek het ons leuk dit uit te proberen. Het is zeker een restaurant om te onthouden! De bediening was supervriendelijk. We zaten in de serre. Die kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar we zaten er toch gezellig. Het uitzicht is niet geweldig, zo op de weg, maar het was zaterdag wel leuk om alle mensen in oranje-outfit voorbij te zien lopen (Nederland speelde die avond de kwartfinale van het WK voetbal). Leuk dat je er op de tafel kunt tekenen, er ligt een groot vel papier en er zijn stiften. Zeker ook geschikt dus voor kinderen. Er was een gezin met kinderen, en die mochten zelfs hun eigen dessert in de keuken klaarmaken. Zo leuk! Het eten was goed. De amuse was een blini die wij wel iets te stevig vonden, maar verder hebben we prima gegeten. Misschien had er bij het hoofdgerecht wat meer groente gemogen.

Gegeten op 5 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Spijs in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Spijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.