Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Spijs in Scheveningen - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 358 69 75

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

Kirs77

Via online reservering

Heerlijk genoten van de dinerdeal.
Vriendelijk service met veel kennis van wijnen en specialiteiten. Echt een avondje uit! Kom zeker terug

Gegeten op 21 januari 2015

javdlaaken

Via online reservering

Uitstekende keuken. Bord ziet er uit als een plaatje en de gerechten smaken zelfs nog veel beter. Uitermate vriendelijke bediening. En hoe druk het ook is, alles komt precies op het moment dat je denkt: ja, de volgende gang

Gegeten op 16 januari 2015

MA-P

Wat een fijn restaurant is dit! We hadden om een rustig tafeltje gevraagd en we zaten heerlijk met z'n tweeën te genieten van de avond. We kwamen voor de iens-deal, een prachtig 4-gangen menu. De kingcrab met gamba en truffelmayonaise was voortreffelijk van smaak en opmaak. Het tussengerecht, de schelvis met gele bietjes en kreeftensaus was werkelijk fantastisch. Schelvis wordt altijd als een doodgewone vis gekenmerkt, maar als deze wordt bereid zoals door het keukenteam van Spijs, dan wordt het heel bijzonder! Wat een mooie smaken en wat een kraakvers visje. We dromen er nog van. Het hoofdgerecht was ook weer zo'n mooi gerecht, kalfslende met risotto met paddestoelen en een provencaalse jus. Een simpel gerecht, maar heerlijk van smaak. Er kwam geen einde aan de heerlijkheden. Het dessert, 2 kleine stukjes cheesecake met maracuja en gele room was verrukkelijk. Daarna nog koffie met lekkernijen. De geweldige avond kwam niet alleen door het eten, maar ook door de fantastische bediening. Alle leden van het team even vriendelijk en professioneel.
We komen hier zeker heel binnenkort terug!

Gegeten op 16 januari 2015

uitetenvoortwee

Via online reservering

Uitstekend restaurant. Wel een enigszins beperkte kaart als je niet van vis houdt. En jammer dat "plat" water uit een flesje moet komen.

Gegeten op 7 november 2014

martijn126

Via online reservering

Het eten was super heerlijk. De bediening gezellig en deskundig. Zeker voor herhaling vatbaar!!! Bedankt voor het verzorgen van een top avond

Gegeten op 31 oktober 2014

arendvoskuijl

Via online reservering

Het voorgerecht was lekker, rauwe tonijn/gefrituurde rivierkreeftjes met een speciale mayonaise, en een aziatische touch. Hoofdgerecht vlees was erg standaard, ik miste echte de smaak, die wel in de truffeljus zat. Nagerecht (alweer, zucht...) cheesecake. Porties vrij klein, niet voor de flinke eter. Prima restaurant, waar de ontvangst en service vriendelijk is, je leuk zit, maar waar de kok wel wat meer variatie in zijn gerechten en smaken mag durven aanbrengen. Waar ik dan aan denk? Aan al die lekkere nagerechten in franse restaurants, die als eenvoudige basis een melkvariatie hebben.

Gegeten op 4 oktober 2014

Wanneke

Helemaal leuk en lekker. Hebben met z'n vieren genoten van het overheerlijke eten, een goed glas wijn en een hele vriendelijke serveerster. Het weer zat ook nog mee, dus al met al een superavond. We komen zeker terug!

Gegeten op 1 augustus 2014

Michael Toorop

Het is altijd weer een feest om bij Spijs te eten. We hadden een driegangenmenu dat bijzonder goed smaakte. Amuses vooraf. In plaats van het dessert kozen wij voor de kaas. Dit koste euro 5 extra. Lekkere kazen, maar door de kleine hoeveelheid brood was het al met al een hartige hap. Het duurde even voordat het eten op gang kwam, maar uiteindelijk allemaal goed gekomen. De bediening is sneller met bijschenken van de wijn dan met het weghalen van de vieze glazen en lege schaaltjes. Het eten ziet er altijd fantastisch uit. Een prima restaurant.

Gegeten op 20 september 2014

cornelia45

We hebben heerlijk gegeten, mooi opgemaakt, fantastische smaken. Complimenten aan de kok.
Personeel erg gehaast, wat de sfeer niet ten goede komt.
Twee maanden van tevoren hebben we een tafel in de serre gereserveerd, omdat het daar wat rustiger is, en sommigen van ons slechthorend zijn. Bevestiging van reservering gehad, maar uiteindelijk kregen we géén plek in de serre. Het was netter geweest als ze ons dat gezegd hadden, dan waren we ergens anders gaan eten...Nu werden we voor het blok gezet.

Gegeten op 2 september 2014

jaap1987

Via iens dinner deals hier gegeten met vrienden. De gangenmenu was mooi gebalanceerd en het eten werd netjes opgemaakt. De bediening was vriendelijk en professioneel. De zeebaarsfilet was perfect voorbereid. We werden wel continue na elke gang gevraagd of we wijn wilden, terwijl we al vanaf het begin hadden gezegd dat we geen wijn wilden hebben. Vriendelijk maar opdringerig.

Gegeten op 1 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Spijs in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Spijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.