a TripAdvisor company

foto's van Spijs in Den Haag - 1 foto's van Spijs in Den Haag - 2 foto's van Spijs in Den Haag - 3 foto's van Spijs in Den Haag - 4 foto's van Spijs in Den Haag - 5 foto's van Spijs in Den Haag - 6 foto's van Spijs in Den Haag - 7 foto's van Spijs in Den Haag - 8 foto's van Spijs in Den Haag - 9 foto's van Spijs in Den Haag - 10 foto's van Spijs in Den Haag - 11

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 358 69 75

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

rian87

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Met de actie van het 'Iens Menu' terug gegaan naar Spijs. Het eten was opnieuw een dikke tien waard. Zowel het eten als de service hebben niets aan niveau afgedaan voor deze actie (wat je soms bij restaurants wel ziet). Alle gerechten waren uitstekend, met speciale dieetwensen werd goed rekening gehouden en het dessert was voor ons alledrie de grote favoriet.

Hierbij hadden wij het bijpassende wijnmenu gekozen wat ook opnieuw erg goed is bevallen. Het waren andere wijnen dan wij eerder bij Spijs hadden gedronken, (wijnen die wij vervolgens nu ook vaak in huis halen!) en de combinaties waren goed.

Absoluut een aanrader en wij komen hier zeker weer terug.

avollering

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Heerlijk 4-gangendiner gegeten met zalige amuse, soepje van rode paprika. Verder alle 4 de gangen voortreffelijk. Gezellige ambiance en vriendelijke bediening.

stephanie_kuypers

Via online reservering

Het eten was heel erg lekker! De bediening was ook erg goed en vriendelijk, rustige achtergrondmuziek en gewoon alles heel goed

hec

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een prachtig ingericht restaurant. De sfeer is rustig, geen harde muziek; ideaal om even bij te praten met een goede vriendin. Bediening erg vriendelijk, tafeltjes lekker ruim van elkaar en het eten was formidable. Tot een volgende keer !
Tip: liever een mooie bloem op tafel als een setje stiften.

AenT

Via online reservering

Prettige ontvangst: restaurant ging eerder open zodat we optimaal konden genieten van het 4-gangendiner voor we naar het theater gingen. We smulden van alle onderdelen van de Iensdeal. Twee heerlijke visgerechte, tonijn net aangebakken en daardoor van binnen rauw, precies zoals wij dat graag eten. Mooi stuk kabeljauw op lekkere verse groente met bite.
Sappig stuk vlees, ook echt saignant gebakken. Lekker dessert en smakelijke wijnen. Voorkomende bediening die de tijd goed in de gaten hield: onze complimenten!

mauddekoninck

Via online reservering

Heerlijk menu voor n heel redelijke prijs!
porties die iets voorstelden en die niet enkel mooi om te zien waren, behoorlijk wat groenten bij goed klaargemaakte vis en vlees.

yxander

Via online reservering

Geweldige gegeten en prima service. Hierdoor was het verjaarsdiner zeer geslaagd. Goede wijnkeuze in het arrangement bij de diverse gangen. Komen graag weer terug!

Mar216

Via online reservering

In een ongedwongen sfeer met zeer vriendelijke bediening lekker gegeten bij Spijs. Leuk dat Spijs bij het dinerarrangement een aperitief aanbiedt. Het voorgerecht tonijn met slibtong, tussengerecht met kabeljauw waren zeer smakelijk. Dit gold eveneens voor de tournedos, precies goed gebakken. Het nagerecht zoet vond ik iets minder. Al met al een aanrader voor een lekker eten in een prettig restaurant

Rdvanvliet

Via online reservering

Echt een aanrader in alle opzichten. Top service, ambiance & gerechten! Heerlijk gegeten.
Wij komen zeker nog een keer terug!

lustjenogpeultjes

Via online reservering

Uitstekend 4 gangen menu met amuse en aperitief.Mooie bijpassende wijnen.
Zeer vriendelijk en deskundig personeel.Gezellig en goed bezet restaurant voor de woensdagavond.En dat allemaal voor een zeer schappelijke iens deal prijsje, gingen wij(echtpaar) na genoten te hebben van al dat lekkers met een blij gevoel huiswaarts.

Schrijf zelf een recensie over Spijs in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Spijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.