Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Voyager Sheraton Amsterdam Airport

sebastiaanbeens

Gegeten op 21 oktober 2014

KarinLZ

Via online reservering

Het eten was goed en lekker! De bediening was attent en leuk. Verder blijft het een hotel-restaurant; hoge plafonds en dat maakt het niet gezelliger, terwijl de aanklding wel goed is. Ook heel leuk in de bar de jazz-band op een tv-scherm; net echt!

Gegeten op 21 augustus 2014

Plimsoll

Samen met 3 internationale gasten, een Deen, een Duitser, een Zwitser (en ik als Nederlandse gastheer) hier geluncht. Nadat de slecht verstaanbare ober ons tot 3 x toe het buffet had aanbevolen (wat geen optie was, zoals we hem vertelden, omdat 1 van de gasten met krukken liep) uiteindelijk a la carte besteld. De (medium rare) Ribeye was verschrikkelijk slecht; flinterdun, niet met een fijn vetadertje zoals het hoort, maar doorzeefd met zeentjes en volstrekt smakeloos. Bij 1 gast de specifiek bestelde boontjes vergeten, bij mij de bestelde frieten vergeten. Alle borden vertoonden hetzelfde patroon: geen! Geen garnituur behalve 3 groene asperges, geen opmaak, Niets!
Ongeinteresseerde, onattente en niet deskundige bediening.
Kortom, ik schaamde me voor de vertoning!

Gegeten op 4 maart 2014

RichDenHaag

Maandagavond hier gegeten met collega en gast.
Voorgerecht van gerookte makreel stelde teleur. Geen rooksmaak te bekennen, de vis was vlak van smaak terwijl makreel zoveel karakter kan hebben! Het lekkerste was eigenlijk de piccalilli saus die bij de makreel werd geserveerd. Zelfgemaakt hoop ik.
De lam-shank was redelijk maar werd te koud opgediend. Ik miste "seasoning". Net als het voorgerecht was dit te flauw.
Het nagerecht, een sinaasappel creme brulee was aardig, de sinaasappelsmaak bepaald niet uitgesproken. OK, over de sterkte van de additionele smaak valt te twisten.
Mijn collega pakte de rekening op. Ik heb het bedrag niet gehoord, maar aan zijn gefronste wenkbrauwen kon ik wel eea afleiden. Hij wilde nog wel aan me vertellen dat het extra glas rode wijn (een behoorlijke Pinot Noir) dezelfde prijs had als mijn voorgerecht, nl. EUR 14.50. Stevig, zeer stevig aan de prijs voor een enkel glas wijn.

Gegeten op 15 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Voyager Sheraton Amsterdam Airport in Schiphol

Schrijf hieronder je recensie over Voyager Sheraton Amsterdam Airport. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.