a TripAdvisor company

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 316 43 00

mensfoort

Via online reservering

Zonder de 40% korting-voucher bij online boeken zou ik hier niet snel gaan eten. Het eten was goed, de bediening was goed, de ambiance was goed - voor een nette zakelijke lunch -, maar wel erg aan de prijs.

Gegeten op 14 april 2016

dignitario

Vaker geweest. De service is altijd goed. De laatste keer "patat" besteld met een biertje. Het patat was volgens mij over of niet goed. Ik weet dat dit beter kan. Overigens had ik daarna een ander drankje besteld wat de bediening was vergeten. Op dit niveau niet al te best. Deze keer kwam de bediening erg opdringerig over terwijl dit juist vorige keren heel gastvrij was. Prima tussenstop voor een zakelijke bespreking op Schiphol of als je even de drukte wilt ontvluchten van Schiphol.

Gegeten op 22 januari 2016

Thimo-deVries

Vorige week hier samen met een vriend gegeten, goede service zoals je zou verwachten. Eerst lekker een biertje gedaan in het atrium en daarna aangeschoven in het Voyager restaurant. Ons laten adviseren en een heerlijk wijn uitgezocht. Ik had mijn oog laten vallen op een mooi stuk hert. De hertenbiefstuk was erg fijn van smaak en de garnering paste goed. Als je moet vliegen of zin heb om goed in de watten te worden gelegd adviseer ik dit hotel.

Gegeten op 8 januari 2016

djb

Via online reservering

Perfecte en keurige locatie, op Schiphol naast parkeerplaats. Heb hier al meerdere zakelijke besprekingen / etentjes gehad. Vriendelijke bediening.
Lunch van de dag (2 gangen) was goed, niet uitmuntend of heel speciaal.
Decor van het restaurant is een beetje oubollig, maar over smaak valt te twisten :-)

Gegeten op 13 januari 2016

gzap

Via online reservering

Het eten was matig en de prijzen die van een sterren restaurant. Mijn biefstuk was erg taai en de zeebars van mijn vrouw was een halve filet. Thuis gekomen hebben wij leterlijk een paar broodjes bij moeten eten. En ditlkemaal voir € 250,00!!!!!

Gegeten op 2 januari 2016

kimnoorder

Waar moet ik beginnen? Bij de Malbec die op de kaart stond voor 7,50 en op de rekening 14,50 bleek te hebben gekost? - bij de twee kleine bodempjes whisky voor een tientje het stuk? - bij de frietjes die door-en-door slap waren?- bij de een 'prime burger' voor 27,50 Euro (schande!!) waar het 'prime' nog maar van moet blijken? - bij de augurk die er even niet bij zat?- bij de mayonaise bij de frietjes die nóg moet komen? bij het belabberde Nederlands van de bediening? - bij de absurd lange wachttijd voor één steak en twee burgers? Het is dat wij een vliegtuig moesten halen en in tijdnood kwamen, anders hadden wij er écht wel meer van gezegd. Nooit meer Voyager en nooit meer Sheraton Schiphol.

Gegeten op 5 januari 2015

Egil

Via online reservering

We hadden hier afgesproken voor een zakendiner met een Fransman. De bediening was snel en attent. Het eten (maandmenu november) was goed.

Gegeten op 25 november 2014

sebastiaanbeens

Gegeten op 21 oktober 2014

KarinLZ

Via online reservering

Het eten was goed en lekker! De bediening was attent en leuk. Verder blijft het een hotel-restaurant; hoge plafonds en dat maakt het niet gezelliger, terwijl de aanklding wel goed is. Ook heel leuk in de bar de jazz-band op een tv-scherm; net echt!

Gegeten op 21 augustus 2014

Plimsoll

Samen met 3 internationale gasten, een Deen, een Duitser, een Zwitser (en ik als Nederlandse gastheer) hier geluncht. Nadat de slecht verstaanbare ober ons tot 3 x toe het buffet had aanbevolen (wat geen optie was, zoals we hem vertelden, omdat 1 van de gasten met krukken liep) uiteindelijk a la carte besteld. De (medium rare) Ribeye was verschrikkelijk slecht; flinterdun, niet met een fijn vetadertje zoals het hoort, maar doorzeefd met zeentjes en volstrekt smakeloos. Bij 1 gast de specifiek bestelde boontjes vergeten, bij mij de bestelde frieten vergeten. Alle borden vertoonden hetzelfde patroon: geen! Geen garnituur behalve 3 groene asperges, geen opmaak, Niets!
Ongeinteresseerde, onattente en niet deskundige bediening.
Kortom, ik schaamde me voor de vertoning!

Gegeten op 4 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Voyager Restaurant Sheraton Amsterdam Airport Hotel in Schiphol

Schrijf hieronder je recensie over Voyager Restaurant Sheraton Amsterdam Airport Hotel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.