Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Eetcafé De Gans in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 579 04 48

Klassiekers met een twist

Je voelt je meteen thuis in dit knusse, warme eetcafé. Op het menu vind je echte klassiekers, maar dan wel vaak met een Groningse twist. Dit levert creatieve, smaakvolle gerechten op. Een plek die je zal verrassen en waar je graag nog een keer terugkomt.

menno41

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Het eten hier is echt super, zelden zo'n lekker mals stukje vlees gegeten. De bediening is top niet goedkoop maar elke cent waard!

Gegeten op 30 januari 2015

mariellederoos

Via online reservering

Afgelopen zondag zijn we wezen eten bij Eetcafé De Gans en dit is ons prima bevallen. Er was een goede kaart met een paar bijzondere en originele gerechten. Daarnaast was er genoeg keuze uit lekkere wijnen voor een goede prijs. Het eten was heerlijk en de bediening was vlot en vriendelijk. De inrichting en het eten doen echter meer denken aan een restaurant dan aan een eetcafé.

Gegeten op 25 januari 2015

Marieke12

Via online reservering

Wat blijft het leuk om te eten in dit buurtrestaurant met de uitstraling van een eetcafé maar de service en het eten van een een goed restaurant. Alles was heerlijk bereid, we hebben genoten en komen zeker weer terug!

Gegeten op 15 januari 2015

Mareikje83

Via online reservering

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zowel het eten alsook de wijn waren uitstekend. Streekproducten en biologisch eten met veel liefde bereidt. Zeker een aanrader.

Gegeten op 10 januari 2015

fredku

Genoten van een hele mooie avond. Service was super. Samen met de eigenaar zorgden zij voor een ontzettend leuke en gezellige ontspannen sfeer. Het eten in combinatie met de aanbevolen wijn was heerlijk. Kortom een echte aanrader.

Gegeten op 10 januari 2015

maijelle

Een aanrader in de stad!;

Vanavond heerlijk gegeten, vriendelijk en gastvrije bediening en erg leuk om te zien en te merken hoe betrokken de eigenaar is!

Kortom; een gezellige avond in een relaxte sfeer met uitstekend eten!

Gegeten op 12 december 2014

Willemvanderree

Via online reservering

Door medewerkers bij de Gans werd de ontvangst een thuiskomst. De crew werd voorgesteld en de bijzonderheden van de kaart werden toegelicht. Ondanks de drukte op vrijdagavond werden de gerechten in het juiste tempo uitgeserveerd en werden de glazen nauwlettend in de gaten gehouden zonder opdringerig over te komen. Het voorgerecht Pasta Parmigiano werd aan tafel geprepareerd en geserveerd met tekst en uitleg over de smaak en combinaties met wijnen. Het hoofdgerecht was goed bereid en werd goed gepresenteerd. Tijden het nagerecht werd nogmaals de tijd genomen voor wat extra uitleg bij mijn kaasplank. we zijn erg in de watten gelegd die avond, heerlijk! Absolute aanrader!!

Gegeten op 28 november 2014

just

Alles klopt hier een beetje. De inrichting is oké. Niet intiem, niet zakelijk, rustgevend. De gansjes overal in de inrichting zijn leuk. Het personeel is vriendelijk genoeg, maar soms iets onderbezet. Daardoor net te lang wachten af en toe. Het eten is goed genoeg. Geen klachten, ook geen gejuich. Geen smaken die bijblijven. Zelfs de gans himself (herself?) is vrij vlak. Terwijl van zo'n bout toch een oversmaakvolle mondvullende portie te maken is. Dat lukt hier niet. Veel wijnen zijn per glas verkrijgbaar.

Gegeten op 17 oktober 2014

chateau_de_migraine

Eindelijk weer eens wezen eten bij de Gans. We hebben genoten van de gastvrijheid en de wijnen. Als voorgerecht namen we samen de geflambeerde kaas gerecht, en we hebben ons graag laten verleiden voor een heerlijk passende wijn.Als hoofdgerecht kozen wij voor een wild-zwijn , erg leuk dat het gesneden werd aan tafel, een heerlijk wildsaus. Ook daarbij werd weer een verrassend mooie wijn geserveerd.
Mijn vriendin had nog wel zin in een toet , die hebben we maar gedeeld! , huisgemaakt pepernoten-ijs ,echt heerlijk!
Wij komen snel weer als we weer in Groningen zijn!
Extra vermelding, de persoonlijke benadering,in tegenstelling van vele andere restaurants hebben wij als bijzonder ervaren.
Nogmaals bedankt en graag tot snel

Gegeten op 22 november 2014

smikkelaarsss

Afgelopen week weer eens in onze persoonlijke favoriet geweest. We hebben weer genoten van een avond Gans.
Voorgerecht een proeverij van gans en als hoofdgerecht uiteraard ganzenbout!
Bediening was vriendelijk zoals we gewend zijn en ze hebben kennis van zaken.
Dus we hebben ons ook maar laten verwennen met passende wijnen.
Wij komen dan ook graag snel weer.

Gegeten op 14 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé De Gans in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé De Gans. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.