Selamat Makan

Selamat Makan

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 030 236 89 17

Dirk99

Wij zijn liefhebbers van de oosterse keuken en zijn al een paar keer bij Selamat Makan geweest, we nemen altijd een rijsttafel. De gerechten zijn goed en authentiek van smaak. De soto ajam vooraf is heerlijk. De service is goed, bediening is vlot en vriendelijk. Een aanrader als je van indonesisch eten houdt. Wij komen zeker nog vaker terug.

Gegeten op 22 maart 2015

NCHVM

Wij hebben fantastisch gegegeten bij Selamat Makan. Heerlijke indonesische rijsttafel, met ontzettend veel verschillende gerechtjes. En allemaal heerlijk!! Wij komen zeker (nog 100 keer) terug! Een aanrader.

Gegeten op 5 maart 2015

bashoorn

Ik eet geregeld bij Selamat Makan. Ik ben gek op de Indonesiche keuken omdat mijn beide ouders daar ook zijn geboren en ik het dus gewend ben. Als ik er eet doe ik dat altijd samen met vrienden die in Utrecht wonen en bestellen we een rijsttafel. Ik ben zelf naast de vleesgerechten vooral gek op tempeh en tahoe gerechten en die zijn dan ook lekker! Kortom een aanrader!

Gegeten op 25 september 2014

Chantalbs

Hier hebben we de meest lekkere rijsttafel ooit gegeten! De kleine is meer dan genoeg voor 2 personen, maar toch willen we volgende keer voor de uitgebreide gaan om nog meer gerechten te kunnen proeven. De smaken zijn authentiek en lekker pittig. De bediening is erg vriendelijk. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 13 september 2014

noortje53

Zolang dit restaurant bestaat, zolang komen wij er.
Verschillende kokkies geproefd door de tijd, maar altijd goed.
Er zit een ander restaurant in de buurt waar we ook graag kwamen, maar wat die hebben gedaan weet ik niet, afgevallen voor mij.
Ik kom zeker terug bij Salamat, ondanks dat ik niet meer in Utrecht woon.

Gegeten op 8 september 2014

leni3

Wij gaan al heel wat jaren bij Slamat Makan eten en nemen voornamelijk de rijsttafel Kecil.
Zo kecil is het niet als je ziet hoeveel gerechten op tafel komen. Wij nemen dan ook graag familie en/of vrienden mee. Toppie.
De bediening is uitstekend en zijn zeer klantvriendelijk.

Gegeten op 25 februari 2015

de-gast

We zijn tweemaal in dit restaurant geweest. Een maal met een grouponaanbieding. Heel vaak merkten we bij met name Groupon, dat er een loopje wordt genomen met de kwaliteit en/of hoeveelheid ten opzichte van een "normaal" bezoek. Zo niet hier! Beide keren bleek het uitstekend en authentiek van smaak, waarbij ook snel en sympathiek werd bediend. Bovendien is de entourage sfeervol en zeker niet goedkoop op effectbejag gebaseerd. Een restaurant wat een goed compliment meer dan waard is.

Gegeten op 28 februari 2015

marion102

Heerlijk gegeten bij Selamat Maken. En dit doen we al heel wat jaar. En dan natuurlijk altijd een rijsttafel. Maar daar bestellen we dan wel extra saté Kambing bij. Je zou denken geitensaté is niet lekker, maar deze moet je echt hier proeven. Wordt aan tafel klaargemaakt en is zo heerlijk.

Gegeten op 19 februari 2015

Capablanca

Kecil: de naam van de rijsttafel is "klein", maar het aantal kleine gerechtjes en de hoeveelheid is groot! En de lekkere verse smaken van de kruiden zijn altijd een genot. Een van de gerechten is met kouseband en is echt bijzonder lekker. De interieur is modern, wel zijn de tafels een beetje aan de kleine kant, dan staan mensen bij een bomvolle restaurant echt dicht bij elkaar, dat is altijd gezellig maar soms rumoerig.

Gegeten op 25 september 2014

nelhopman

Diverse keren gegeten bij selamat makan in Utrecht en altijd uitstekend en smakelijk, met een duidelijke uitleg van de gerechten. Het is de rit vanuit de Betuwe meer dan waard. Zeer vriendelijke bediening en service.

Rob en Nel Hopman.

Gegeten op 21 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Selamat Makan in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Selamat Makan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.