Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

3. Topper 2015
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 360 17 98

Tura

Paar jaar geleden voor het laatst bij 1798 gegeten met goede herinneringen. Was nieuwsgierig of de service en kwaliteit nog net zo goed zijn gebleven en blij om te kunnen zeggen; dat is zo!

Bij binnenkomst verrast met een heerlijke amuse, de service is precies goed, attent en onopvallend genoeg om hierdoor zeer positief op te vallen tussen alle andere restaurants.
Het wildmenu is heerlijk, het hertenbiefstukje was super mals en zacht, de saus perfect op smaak, het geadviseerde wijntje was de ideale wijn-spijs combi.

Dit restaurant is meer dan de moeite waard om voor om te rijden!

Gegeten op 3 december 2014

corry-anne1

op 11 oktober hebben we gereserveerd bij 1798.
De tafel was gezellig ingedekt en we werden hartelijk ontvangen.
Het eten zag er allemaal even mooi uit en...het was bovendien nog heerlijk ook.
Ondanks dat alle tafels bezet waren liep de gastheer in zijn eentje iedereen te bedienen en had hij voor iedereen de nodige aandacht..
1798 is niet een heel groot restaurant, maar een klein en gezellig restaurant, waar we graag weer terug komen.
Dus...tot een volgende keer!!

Gegeten op 11 oktober 2014

Bart_Emma

Via de Iens dinerdagen hadden we voor het eerst bij 1798 gereserveerd. Het restaurant is niet zo groot, maar ziet er leuk uit; grappig dat er ook een kast vol met kookboeken stond.We mochten een gezellig tafeltje naast de piano uitkiezen en er werd gelijk een lekker glaasje wijn geserveerd samen met een heerlijk amuse van basilicumcrème. Ook werd er direct een grote karaf water op onze tafel gezet.De bediening was attent en heel vriendelijk en behulpzaam. Hoewel het restaurant best wel vol zat hoefden we niet heel lang op ons eten te wachten. De tijd tussen de verschillende gangen was precies goed. Het 3 gangenmenu was een groot succes en alle gerechten zagen er ook nog eens fantastisch uit! Het voorgerecht was een heerlijk stukje gerookte botervis, gegarneerd met o.a. zoete aardappelcrispjes en een grote garnaal. Als hoofdgerecht kregen we gegrilde runderlende met een verse tomatensaus; het smaakte fantastisch en ook dit bord was weer prachtig opgemaakt. Hierbij werd ons een superlekker rood wijntje aangeraden, wat inderdaad perfect bij het gerecht paste. Het dessert was ook een plaatje, een appelslofje met slagroom met daarbij gemberijs met een sinaasappelsaus. Bij de koffie kregen we tot slot nog een heerlijk versgebakken kletskopje. Wat een lekker en gezellig restaurant! Hier gaan we zeker terugkomen!!

Gegeten op 5 oktober 2014

aat3

heerlijk gegeten (Zalmfilet boven Jasmijnthee gerookt met
een appel-laurierdressing en Runderlende van de grill, saus van kastanjechampignons,
dagverse groente) leuke bediening en leuke inrichting

Gegeten op 2 oktober 2014

PaulvV

Via online reservering

Zoals verwacht was het druk op zaterdagavond, tijdens de Iens Diner dagen. Daardoor wat langer op ons voorgerecht gewacht dan we gehoopt hadden.
Prima gerechten (gerookte vis salade, runderlende (iets te sterke tomatensaus wellicht?) en appeltaart/ijs toe.
Door de drukte wat lawaaiig, dus we moesten onze stem verheffen om te converseren. Maar dat past ook goed bij het informele karakter van dit 'diner-cafe'.
Wij komen zeker terug, voor het wild-diner!

susanne35

Via online reservering

Lekker gegeten en super vriendelijke bediening. Sfeer was ongedwongen en relaxt. Tijd tussen de gangen was wel wat lang.

NienkeD

Via online reservering

Tijdens de Iens dinerdagen gegeten. We hadden een vast driegangen-menu en kregen vooraf een amuse. Erg leuk dat gevraagd werd of we het menu wilden weten of dat het een verrassing mocht blijven. Wij laten ons graag verrassen en dit maakte de avond erg leuk. Lekkere gerechten met bijpassende wijnen en goede service!

Leontim

We hebben erg goed gegeten bij 1798 tijdens de Iens-dinerdagen. Dit geldt zowel voor het vegetarische menu, als de niet-vegetarische gerechten. We arriveerden te vroeg, maar werden zeer vriendelijk ontvangen.

Gegeten op 28 september 2014

gjohanson

Uitstekend eten bij 1798 voor een zeer goede prijs. Hoofdgerechten van onder de 15 euro en 3 gangen voor 25 euro en daar krijg je dan ook echt wat voor. Heerlijk stukje lamsfilet genomen met een goede saus, waarmee 1798 zich zeker onderscheidt van een simpel eetcafe.

Gegeten op 5 juni 2014

Dorry86

Heerlijk gegeten, voor de prijs is het goeie kwaliteit! Wij hebben ons laten verrassen en dat is gebeurd. Huiselijke, vriendelijke sfeer je voelt je niet opgejaagd en zeker geen stijve bedoeling. Lekker rustig aan en persoonlijke aandacht. Nu nog amex accepteren dan kom ik nog vaker!!

Gegeten op 15 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over 1798 in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over 1798 . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.