• foto's van 1798  in Den Haag - 1

4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 360 17 98
  2. www.restaurant1798denhaag.nl

Een feestje op je bord

Of je nu met z'n tweeën bent of met een grote groep, bij 1798 heb je altijd een geslaagde avond. Het menu alleen al doet je watertanden! Zin in wat anders dan een glas wijn? Het personeel adviseert je graag in een heerlijk trappistenbiertje bij je maaltijd.

GerardWilder

Vanwege mijn werk een paar weken in Den Haag en ook hier gegeten. Fantastisch! Nieuw Zeelands lamsfilet saus van honing, mint en verse groente .... Uit de kunst!

Gegeten op 13 maart 2015

Restaurant - 5 dagen geleden

Fijn dat u zo genoten heeft. Bedankt!

esther232

We hebben ons afgelopen zaterdag laten verrassen en t was heerlijk! Bijzonder vriendelijke en leuke bediening en erg lekker eten met een mooi wijnarrangement er bij. Als afsluiting heerlijke Pientjes gedronken! Een aanrader!

Gegeten op 14 maart 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Want een week verkering is ook bijzonder ;) Bedankt en tot snel!!

Hastyace

We mogen al jaren graag bij 1798 komen eten. Dit restaurant houdt het vol om voortdurend en op hoog niveau te verrassen. Hier eten is altijd een feestje, steeds is wat nieuws te ontdekken en te proeven. Lust je iets niet? Geen probleem bij 1798. Heb je toevallig een vegetariër in je gezelschap? Hij of zij gaat net zo verrast weg als de rest.
Voor mij persoonlijk was de rode mul aigre-doux een openbaring. Een gerecht waar ik graag nog een keer van wil gaan genieten.

Gegeten op 15 maart 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Dank voor de mooie recensie. Tot snel!!

sophietje02

Ge-wel-dig. Wat een goed eten voor een goede prijs en dat gewoon in een "buurtrestaurant". Je wordt zeer vriendelijk ontvangen en krijgt een amuse. Het eten is geweldig bereidt en de borden prachtig opgemaakt. De bediening legt bij het serveren van de gerechten uit wat er precies op je bord ligt.

Gegeten op 12 september 2014

Restaurant - 3 weken geleden

Fijn om te horen. Tot snel!

mawe

Drie weken geleden gegeten en niet voor de eerste keer. Het is altijd een feestje hier! We laten ons altijd verrassen en worden ook echt verrast. Ook voor vega's is het hier genieten! Mooie wijnen erbij, persoonlijke bediening, echt altijd een avondje uit!

Gegeten op 4 februari 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Wij doen graag een stapje extra. Bedankt!

jphopmans

Wij hebben vaker bij 1798 gegeten en altijd met veel plezier. Maar de zaterdagavond na de kerst was een speciale avond. 1798 organiseerde een popquiz en de aanwezige tafels gingen de strijd aan met elkaar. Men had er bijzonder veel werk van gemaakt en ook het 5-gangen menu en de bijpassende wijnen waren een feest. We gaan snel weer, ben nu al benieuwd wat de kok dan voor ons in petto heeft!

Gegeten op 27 december 2014

Restaurant - 3 weken geleden

De gezelligste avond van het jaar! Bedankt en tot snel.

Tura

Paar jaar geleden voor het laatst bij 1798 gegeten met goede herinneringen. Was nieuwsgierig of de service en kwaliteit nog net zo goed zijn gebleven en blij om te kunnen zeggen; dat is zo!

Bij binnenkomst verrast met een heerlijke amuse, de service is precies goed, attent en onopvallend genoeg om hierdoor zeer positief op te vallen tussen alle andere restaurants.
Het wildmenu is heerlijk, het hertenbiefstukje was super mals en zacht, de saus perfect op smaak, het geadviseerde wijntje was de ideale wijn-spijs combi.

Dit restaurant is meer dan de moeite waard om voor om te rijden!

Gegeten op 3 december 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Wat een mooie eerlijke recensie! Hartelijk bedankt. Nu niet weer een paar jaar wachten hoor ;)

corry-anne1

op 11 oktober hebben we gereserveerd bij 1798.
De tafel was gezellig ingedekt en we werden hartelijk ontvangen.
Het eten zag er allemaal even mooi uit en...het was bovendien nog heerlijk ook.
Ondanks dat alle tafels bezet waren liep de gastheer in zijn eentje iedereen te bedienen en had hij voor iedereen de nodige aandacht..
1798 is niet een heel groot restaurant, maar een klein en gezellig restaurant, waar we graag weer terug komen.
Dus...tot een volgende keer!!

Gegeten op 11 oktober 2014

Bart_Emma

Via de Iens dinerdagen hadden we voor het eerst bij 1798 gereserveerd. Het restaurant is niet zo groot, maar ziet er leuk uit; grappig dat er ook een kast vol met kookboeken stond.We mochten een gezellig tafeltje naast de piano uitkiezen en er werd gelijk een lekker glaasje wijn geserveerd samen met een heerlijk amuse van basilicumcrème. Ook werd er direct een grote karaf water op onze tafel gezet.De bediening was attent en heel vriendelijk en behulpzaam. Hoewel het restaurant best wel vol zat hoefden we niet heel lang op ons eten te wachten. De tijd tussen de verschillende gangen was precies goed. Het 3 gangenmenu was een groot succes en alle gerechten zagen er ook nog eens fantastisch uit! Het voorgerecht was een heerlijk stukje gerookte botervis, gegarneerd met o.a. zoete aardappelcrispjes en een grote garnaal. Als hoofdgerecht kregen we gegrilde runderlende met een verse tomatensaus; het smaakte fantastisch en ook dit bord was weer prachtig opgemaakt. Hierbij werd ons een superlekker rood wijntje aangeraden, wat inderdaad perfect bij het gerecht paste. Het dessert was ook een plaatje, een appelslofje met slagroom met daarbij gemberijs met een sinaasappelsaus. Bij de koffie kregen we tot slot nog een heerlijk versgebakken kletskopje. Wat een lekker en gezellig restaurant! Hier gaan we zeker terugkomen!!

Gegeten op 5 oktober 2014

aat3

Via online reservering

heerlijk gegeten (Zalmfilet boven Jasmijnthee gerookt met
een appel-laurierdressing en Runderlende van de grill, saus van kastanjechampignons,
dagverse groente) leuke bediening en leuke inrichting

Gegeten op 2 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over 1798 in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over 1798 . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.