a TripAdvisor company

foto's van 1798  in Den Haag - 1 foto's van 1798  in Den Haag - 2 foto's van 1798  in Den Haag - 3 foto's van 1798  in Den Haag - 4 foto's van 1798  in Den Haag - 5 foto's van 1798  in Den Haag - 6 foto's van 1798  in Den Haag - 7

1. Restaurant

4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 360 17 98
  2. www.restaurant1798denhaag.nl

Een feestje op je bord

Of je nu met z'n tweeën bent of met een grote groep, bij 1978 heb je altijd een geslaagde avond. Het menu alleen al doet je watertanden! Zin in wat anders dan een glas wijn? Het personeel adviseert je graag in een heerlijk trappistenbiertje bij je maaltijd.

Rolandth

Via online reservering

(weer) Heerlijk gegeten bij 1798. Het eten is uitstekend verzorgd. Lekkere smaken. Goed op elkaar afgestemd. Met de Iens-Restaurantweek 'good value for money'. Vriendelijke bediening. Inrichting is oke. Had het restaurant gegund dat het wat drukker was.

Gegeten op 6 mei 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Goed om te lezen! Bedankt en tot snel.

Bevako140

Afgelopen vrijdag voor het eerst gegeten bij 1798. We lazen de recensies op Iens en wilden het zelf ook een keer ervaren. Het was de eerste dag van de Iens dinerdagen. Toen we om half zeven binnenkwamen was het nog niet zo druk, maar al snel liep de hele zaak vol. Wij waren wel zeer tevreden over wat er geserveerd werd. Een verrassend voorgerecht met bijzondere smaken. Het hoofdgerecht was een heerlijke entrecote, zeker niet droog en te veel doorbakken. De hoeveelheid was ruim voldoende. Ik nam de kaas als dessert met een glaasje port en mijn vrouw een zoet dessert met een dessertwijn. Een heerlijk kopje koffie, uiterst vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer voor € 89 inclusief een amuse en een fles huiswijn. Het was een leuke avond en gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 1 mei 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Leuk om te lezen. Bedankt en graag tot snel!

Roomijs

Via online reservering

Hier tijdens de IENS dinerdagen gegeten. De bediening en eigenaar waren vriendelijk en behulpzaam, maar het eten viel tegen. We kozen voor het driegangenmenu: een trio van vis vooraf, runderlende met geroosterde rozevalaardappels en bloemkool uit de oven als hoofd en een kaasplankje en gebakken ananas met frambozensorbet in bloedsinaasappelsoep toe. Vooraf werd een amuse geserveerd: een pastapannenkoekje met kaas en een soort stroop, best lekker. Het voorgerecht zag er mooi uit en smaakte goed. Het hoofdgerecht liet echter te wensen over: de twee dunne runderlapjes waren veel te doorbakken en daardoor droog en wat taai. Het bloemkoolbolletje uit de oven zag er leuk uit en was best lekker, maar de minihoeveelheid stond helaas niet in verhouding met de rest van het gerecht. De aardappeltjes waren lekker, maar hadden echt peper en zout nodig - net als het vlees en de bloemkool. Het zoete dessert was wat simpel, maar prima; de kazen op het kaasplankje erg vlak en smakeloos, dat mag best wat pittiger! Wel werden er lekkere, bijpassende wijnen geserveerd bij alle gerechten. De zaak zelf ziet er leuk en sfeervol uit. Misschien was de toestroom door de Dinerdagen toch iets te groot, waardoor de kwaliteit van het eten eronder leed, want na alle enthousiaste recensies voldeden de gerechten helaas niet aan de verwachtingen... Jammer!

Gegeten op 2 mei 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Dank voor uw eerlijke recensie. Het is nooit prettig om te vernemen dat ondanks onze inspanningen de verwachtingen niet (helemaal) waargemaakt worden. Ook tijdens grote drukte staat kwaliteit hoog in het vaandel. Nu valt over smaak uiteraard niet te twisten, maar taai/droog vlees mag u vanzelfsprekend betwisten. Had u dit gemeld hadden wij dit natuurlijk gelijk met u in orde gemaakt! Wij hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen om de goede indruk te maken. Vriendelijke groet, 1798

Angel1985

Erg lekker gegeten; geen standaard gerechten. Vriendelijke bediening. Goed wijnadvies. Restaurant is niet erg groot, maar wel knus ingericht. Zeker een aanrader!

Dank voor uw recensie!

GerardWilder

Vanwege mijn werk een paar weken in Den Haag en ook hier gegeten. Fantastisch! Nieuw Zeelands lamsfilet saus van honing, mint en verse groente .... Uit de kunst!

Gegeten op 13 maart 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Fijn dat u zo genoten heeft. Bedankt!

esther232

We hebben ons afgelopen zaterdag laten verrassen en t was heerlijk! Bijzonder vriendelijke en leuke bediening en erg lekker eten met een mooi wijnarrangement er bij. Als afsluiting heerlijke Pientjes gedronken! Een aanrader!

Gegeten op 14 maart 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Want een week verkering is ook bijzonder ;) Bedankt en tot snel!!

Hastyace

We mogen al jaren graag bij 1798 komen eten. Dit restaurant houdt het vol om voortdurend en op hoog niveau te verrassen. Hier eten is altijd een feestje, steeds is wat nieuws te ontdekken en te proeven. Lust je iets niet? Geen probleem bij 1798. Heb je toevallig een vegetariër in je gezelschap? Hij of zij gaat net zo verrast weg als de rest.
Voor mij persoonlijk was de rode mul aigre-doux een openbaring. Een gerecht waar ik graag nog een keer van wil gaan genieten.

Gegeten op 15 maart 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Dank voor de mooie recensie. Tot snel!!

sophietje02

Ge-wel-dig. Wat een goed eten voor een goede prijs en dat gewoon in een "buurtrestaurant". Je wordt zeer vriendelijk ontvangen en krijgt een amuse. Het eten is geweldig bereidt en de borden prachtig opgemaakt. De bediening legt bij het serveren van de gerechten uit wat er precies op je bord ligt.

Gegeten op 12 september 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Fijn om te horen. Tot snel!

mawe

Drie weken geleden gegeten en niet voor de eerste keer. Het is altijd een feestje hier! We laten ons altijd verrassen en worden ook echt verrast. Ook voor vega's is het hier genieten! Mooie wijnen erbij, persoonlijke bediening, echt altijd een avondje uit!

Gegeten op 4 februari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Wij doen graag een stapje extra. Bedankt!

jphopmans

Wij hebben vaker bij 1798 gegeten en altijd met veel plezier. Maar de zaterdagavond na de kerst was een speciale avond. 1798 organiseerde een popquiz en de aanwezige tafels gingen de strijd aan met elkaar. Men had er bijzonder veel werk van gemaakt en ook het 5-gangen menu en de bijpassende wijnen waren een feest. We gaan snel weer, ben nu al benieuwd wat de kok dan voor ons in petto heeft!

Gegeten op 27 december 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

De gezelligste avond van het jaar! Bedankt en tot snel.

Schrijf zelf een recensie over 1798 in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over 1798 . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.