Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wing Wah

1. Restaurant
  2. Chinees

Wing Wah

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 070 323 66 26

Proever27860

We kwamen nogal laat binnen en we werden door een vriendelijke mevrouw geholpen.
Geen haast alles rustig aan en dat is wat we precies willen in een restaurant.
Het eten en de service waren perfect als mede het schitterende decor.
We waren ongeveer tien jaar geleden in het zelfde restaurant geweest maar toen was het niet goed, maar nu een nieuwe eigenaar, dus komen we hier vaker.
Groetjes van Anita

Gegeten op 6 september 2014

leo41

Het restaurant was voor de helft bezet, wij hadden een Grouponbon. service was prima, gewoon zoals het hoort. Het tempo waarmee de gerechten werden gebracht was goed, ook gewoon zoals het hoort. wij hebben een groot deel van de kaart uitgeprobeerd. Dim sum hapjes, sushi, vis en vlees. wij vonden het smakelijk. wij gaan regelmatig uit eten en als wij Wing Wah vergelijken met andere Oosterse keukens, dan vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding bij Wing Wah een 8

Gegeten op 5 juli 2014

agath

Sinds lange tijd weer hier gegeten. Het buffet was we ons herinnerde uit 2007 was niet meer helemaal conform verwachting. Het eten was te koud hier en daar. Niet alles sommige dingen waren wel warm zoals de bami en kipsate.
Vleesstokjes taai niet wat we gewend waren helaas. De mensen waren wel heel vriendelijk.

Gegeten op 31 augustus 2013

food4thesoul

Mijn partner en ik hebben samen gekozen om hier met onze bruiloft te gaan eten. Het voorproeven was HEERLIJK. De service is goed en de eigenaar is bereid om mee te denken en dan vooral ook met de prijs. Het kantonese menu is HEERLIJK. Een echte aanrader als je van lekker chinees eten houdt.

Gegeten op 6 augustus 2013

theo45

• Goed

Dit restaurant is onlangs van eigenaar gewisseld en ik vind het een verbetering. Men geeft nu ook aan dat er een ander, beter, alternatief is als je iets besteld waarvan zij vinden dat het beter kan. (kow low yoek bijvoorbeeld). Ik ga er zeker weer vaker eten!

oriste

• Goed

Redelijk frekwent hier gegeten. Is inderdaad NIET Chinees-Indisch maar CHINEES. Men heeft wel enige indische gerechten maar - zoals gebruikelijk - met een nogal "chinese touch". Wel eens het buffet geprobeerd maar ga toch vaak voor de chinese specialiteiten. Daar zitten zeer goede tussen. Laat je adviseren, De eigenaar spreekt matig Nederlands maar is van goede wil.

Proever84147

• Uitstekend

• Uitstekend

Het lopend buffet is het beste dat ik ooit gehad heb! zo veel varieteit! Alles vers, op tijd aangevuld. Zeker de vele visgerechten en de ruime keuze uit vers fruit is SUPER! Ik woon om de hoek, kom er vaak eten, haal er elke zaterag en vind het heerlijk!

Proever74316

• Goed

Afgelopen weekend heb ik daar met mijn vriendinnen gegeten. Gezellige sfeer, goede bediening en wat kregen we veel te eten! :P
Echt een prima avond gehad.
Kus,

Proever22855

• Redelijk

• Redelijk

Ben het niet eens met vorige schrijver is wel chinees indisch, echter met een chinese eigenaar, zoals elk dergelijk restaurant. Ben meerdere malen aan het lopend buffet geweest en dat is voor dit soort restaurant redelijk tot goed. Het afhaal gedeelte heeft dan eens goede gerechten en eens slechte, maar ook hier ben ik van mening dat voor dit soort restaurants redelijk tot goed is, zeker gezien de prijs die er voor betaald wordt.

Schrijf zelf een recensie over Wing Wah in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Wing Wah. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.