a TripAdvisor company

foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 1 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 2 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 3 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 4 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 5 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 6 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 7 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 8 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 9 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 10 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 11 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 390 00 00

Feest voor je smaakpapillen

Gek op gegrild vlees? Dan zit je hier helemaal goed! Chef Maurice bereidt het liefst zijn vlees op zijn eigen Mibrasa Grill. De hoogwaardige houtskool die hij gebruikt, geeft een heerlijke eigenheid in de gerechten. Genieten! Geen zin in vlees? Ook vis en groenten zijn niet te versmaden van de grill.

johannataal

Via online reservering

het was er heerlijk rustig doordat we er vroeg waren. Het restaurant zelf zag er heel gewoon uit, een beetje kantine gevoel
het eten zag er goed verzorgt uit ,voorgerecht was heerlijk op smaak ,hoofd gerecht, de burger beslist een aanrader was om in te bijten en het nagerecht was overheerlijk met een vol gevoel vertrokken we
en gaan zeker terug om daar weer te gaan eten

Gegeten op 21 juli 2016

allison2

Via online reservering

Het eten was heerlijk! Vers, goede porties en perfecte combinaties.Snelle bediening en we hoefden niet lang op het eten te wachten. We gaan zeker nogeens terug!

Gegeten op 16 juli 2016

t.schuijt85

Via online reservering

Eten was heerlijk en personeel heel lief en snel. Ik mis alleen gezelligheid en sfeer. Het lijkt net een lokaal waar je eet.

Gegeten op 2 juli 2016

mvheel

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Garnalen en gefrituurde uiringen vooraf yammie en de entrecote botermals. Fijn personeel, we gaan zeker terugkomen.

Gegeten op 16 juni 2016

EterMichel

Via online reservering

Op een donderdagavond met de Shell actie hier gegeten. Keuze uit de gehele kaart. Prima restaurant met een juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 26 mei 2016

matthieu.roks

Via online reservering

Erg lekker gegeten. Medium biefstuk was precies zoals verwacht. Leuk ingericht, en erg vriendelijk personeel. Dit ga ik zeker onthouden.

Gegeten op 26 mei 2016

famkoen

Via online reservering

Gisteravond met z'n vieren hier heerlijk gegeten. Vooraf hadden we brood met shrimps en kippenvleugels en krokant gefrituurde uienringen. Erg lekker! De hamburgers bij het hoofdgerecht waren heel goed. Net als de entrecote. En als nagerecht Ben & Jerry's ijs. De bediening was erg vriendelijk en had voldoende aandacht voor de klanten. We gaan hier zeker nog eens eten!

Gegeten op 6 mei 2016

e.slijp

Via online reservering

Wij zijn met 4 vriendinnen geweest en hebben heerlijk gegeten. De voorgrechten waren zalig. We hebben 4 verschillende gerechten besteld (brood, scampi's, nachos en carpaccio) en alles gedeeld. Toen erg vriendelijke bediening dat zag, kwamen ze heel attent, 4 kleine bordjes brengen zodat het verdelen makkelijker ging.
Wij hadden als hoofdgerecht of biefstuk of een burger en die waren beiden zalig!
Als toetje zelfgemaakte heerlijke milkshakes die ook nog eens erg leuk gepresenteerd werden.
Maar dat veklap ik niet anders is de verrassing er helemaal af.
Al met al een echte aanrader dit leuke restaurant.

Gegeten op 6 mei 2016

maaikerolaff

Via online reservering

Dit is een gezellig tentje. Leuke en vriendelijke bediening en het eten is gewoon lekker. De Spareribs en hamburgers zijn aan te raden. De frietjes die je erbij krijgt zijn heerlijk.

Gegeten op 30 april 2016

Bos22

Via online reservering

Ik kan niet anders dan onderstaande recensies zeggen. Eten is erg goed. Vooral de voorgerechten en bites zou ik niet laten staan. De burgers zijn erg goed, verse ingredienten en royale borden. Nagerecht krijg je bijna niet meer weg. Klein restaurant waar je op elkaar zit, maar dat is niet storend. Hangt een goede sfeer, alles is schoon en bediening is vlot en ook erg sociaal. Een aanrader voor een leuke zaterdagavond.

Gegeten op 30 april 2016

Schrijf zelf een recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.