a TripAdvisor company

foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 1 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 2 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 3 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 4 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 5 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 6 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 7 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 8 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 9 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 10 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 11 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 390 00 00

Feest voor je smaakpapillen

Gek op gegrild vlees? Dan zit je hier helemaal goed! Chef Maurice bereidt het liefst zijn vlees op zijn eigen Mibrasa Grill. De hoogwaardige houtskool die hij gebruikt, geeft een heerlijke eigenheid in de gerechten. Genieten! Geen zin in vlees? Ook vis en groenten zijn niet te versmaden van de grill.

edguthmuller

Hier gegeten om mijn verjaardag te vieren. Het voorgerecht, de carpaccio, was gewoon goed. Niets op aan te merken. En toen kwam het hoofdgerecht. De Wagyu-burger. HEERLIJK mals!! Ik heb deze burger hier al voor de tweede keer besteld, omdat het echt een goede burger is! De porties zijn hier erg goed, je krijgt waar voor je geld. Als toetje een worteltaartje, niet te zoet, niet te zuur, gewoon lekker! Ik kon rollend naar huis!

Gegeten op 17 augustus 2016

hbkekhart

Via online reservering

Gewoon lekker vlees eten? D-Town is the place! Wij aten via de AH-actie in D-Town en de kennismaking is goed verlopen. Overvloedige carpaccio vooraf, wagyu burger als hoofdgerecht en warme chocoladetaart en cheesecake toe. De merlot en cabernet uit Australië passen prima bij het vlees. Entourage is functioneel, passend bij een bbq-restaurant. Bediening prima. Komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 21 augustus 2016

mracke

Via online reservering

De hamburgers zijn hier zó lekker! De voorafjes en toetjes zijn overigens ook perfect. De service is alert en uiterst correct op een gezellige manier. Een dikke 10 voor deze zaak!

Gegeten op 13 augustus 2016

freekjanssen

Afgelopen zondag hier gegeten. Was erg goed. We hadden eerst crispy onions en de carpaccio. Daarna de Iberico burger en de spare ribs. Alles was goed bereid. Vriendelijke attente bediening. Interieur ook goed! We komen zeker een keer terug!

Gegeten op 7 augustus 2016

michelle148

Via online reservering

Heerlijke burger gegeten gisteren, met de AH bon gisteren hier spontaan heengegaan.
Het is een klein restaurantje wat er wat klinisch uitziet echter maakte de bediening en het lekkere eten een hoop goed.

Gegeten op 10 augustus 2016

e.gardenier

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Door de ah actie een keuzemenu, was erg lekker, goed verzorgd en meer dan genoeg. Zou zeker de andere gerechten van de kaart eens willen proberen! Aanrader!

Gegeten op 10 augustus 2016

JB68

Leuk ingerichte zaak. Kwaliteit van de hamburgers, in mijn geval de Wagyu burger (en de broodjes) is erg goed. Side dish van coleslaw wat karig.
De bediening had meer aandacht voor een kennis waarmee uitgebreid gesproken werd dan voor ons, dat was een domper. Een wat proactievere houding (uitleggen wat catch of the day is, vragen of er nog wat te drinken gewenst is) een duidelijk verbeterpunt.

Gegeten op 29 juli 2016

Nicole_DenHaag

Via online reservering

Gisteren 3-gangen menu (37,50) gegeten met de AH restaurantactie. Wij hadden carpaccio, scampi, wagyu burger en cheesecake besteld. Heerlijk gegeten, burger super mals en zaten bomvol! Vlot en vriendelijk personeel. Aanrader!

Gegeten op 31 juli 2016

tabithavandasselaar

Via online reservering

De setting is heel mooi en sfeervol. De hamburger was zeer lekker. De entrecote was helaas te ver gegaard, we vroegen zeer rood maar dat was helaas niet het geval. De service was heel goed. En de dessersts waren ook top! Het is een mooi restaurant om een goede burger te eten! Het enige wat ik wel zou aanraden is bij de A&H actie de prijs van de drie gangen erbij te zetten (37,50) dat geeft wat meer duidelijkheid. En de carpaccio vooraf was ook heerlijk! Ik kom zeker terug om zo'n heerlijke hamburger te eten!

Gegeten op 29 juli 2016

johannataal

Via online reservering

het was er heerlijk rustig doordat we er vroeg waren. Het restaurant zelf zag er heel gewoon uit, een beetje kantine gevoel
het eten zag er goed verzorgt uit ,voorgerecht was heerlijk op smaak ,hoofd gerecht, de burger beslist een aanrader was om in te bijten en het nagerecht was overheerlijk met een vol gevoel vertrokken we
en gaan zeker terug om daar weer te gaan eten

Gegeten op 21 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.