a TripAdvisor company

foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 1 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 2 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 3 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 4 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 5 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 6 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 7 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 8 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 9 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 10 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 11 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 390 00 00

Feest voor je smaakpapillen

Gek op gegrild vlees? Dan zit je hier helemaal goed! Chef Maurice bereidt het liefst zijn vlees op zijn eigen Mibrasa Grill. De hoogwaardige houtskool die hij gebruikt, geeft een heerlijke eigenheid in de gerechten. Genieten! Geen zin in vlees? Ook vis en groenten zijn niet te versmaden van de grill.

drobb

Heerlijke smaakvolle burgers op een goede manier bereid. De service is prima. Het restaurant kan wellicht iets lekker zittende stoelen gebruiken hetgeen uitnodigt tot een extra drankje.

Gegeten op 2 mei 2015

mijnsmaakisdesmaak

Ik kwam hier met mijn familie een hapje eten omdat het restaurant er heel goed uitzag. Ik en meerdere familieleden hebben de wagyu burger gegeten. Die was heerlijk sappig en lekker met truffelmayonaise. Er werd mij verteld dat de entrecote ook erg goed smaakte. De serveersters waren erg vriendelijk en ook wel in voor een praatje ! Ik vond ook de sausjes die al op de tafel stonden erg fijn ! ik kom hier zeker nog is terug

Gegeten op 3 april 2015

jacco23

Leuk restaurant om eens lekker anders dan anders te eten. Als voorgerecht hadden we brood en uienringen. Deze waren erg goed en als hoofdgerecht hadden we de wagyuburger en tournedos. Deze waren bijzonder goed! Absoluut een aanrader voor de echte vleesliefhebber!

Gegeten op 11 april 2015

Greattaster

We hadden via Groupon hier gegeten. Er was geen roodbaars ipv daarvan was de keuze spareribs en zalm. Spareribs was ok, ik vond het wat aan zoute kant. Ik vond de hoge tafels/stoelen voor mij (klein van formaat) een beetje hoog. Het zat niet heel comfortabel voor een avond lang, maar ze hadden geen normale tafels meer. Het idee was leuk om de gerechten te serveren op een houten snijplank, frieten in een mandje. Voor de volle prijs zou ik niet zo snel hier gaan eten.

Gegeten op 21 februari 2015

stephanie42

Wat een heerlijk adresje hebben wij mogen ontdekken in Rijswijk, via groupon een bon aangeschaft met het idee we zien het wel. Nou niets dan lof, wat een gezellige mooie zaak. Sfeervol ingericht met hout en leuke tafeltjes. Het vlees hangt gepresenteerd in de zaak in een speciale vitrine, dit is voor het besterven. Brood vooraf was heerlijk, ook de uienringen waren om je vingers bij af te likken. de bon was voor een malse entrecote, deze was perfect gegrild, lekkere patat op leuke manier gepresenteerd in mandje, lekkere sausjes op tafel. Aardige attente bediening maakten het plaatje compleet. Wij hebben genoten.

Gegeten op 1 februari 2015

evelien4

Na een lange tijd weer eens op bezoek in de Willemstraat 5. Een ander concept met voor ons vertrouwde gezichten. Als voorgerecht hadden wij de tasty tomato soup en de pulled pork. Beide waren heerlijk. Hoofdgerechten waren de wagyu burger en de fish van de grill. Allemaal super. Creme brule en cheese cake na, wat wil je nog meer. Attente en vriendelijke bediening.

Gegeten op 14 februari 2015

BrabantseSmaak

Wat een feest, eten bij D-Town. Was hier met mijn vrouw en beiden hebben we genoten van het eten en drinken. Vooraf een Caesar salade met kip en de carpaccio. Vervolgens een mooie sappige burger van de Japanse koe en een iberico hamburger, gezellig gedecoreerd met een mandje friet en koolsla. Sausjes staan standaard op tafel. Een uitstekende Australische rode wijn (Shiraz) maakte de avond compleet. Erg gastvrije bediening. Chapeau! We komen snel weer terug.

Gegeten op 30 januari 2015

RvdW

Via online reservering

Na lange tijd weer op bezoek in de Willemstraat, nu echter bij D-Town BBQ, een weerzien met een oude bekende. Ontvangst was erg vriendelijk, de bediening vlot. We kozen diverse Bites als vooraf, waaronder Buffalo BBQ en gerookte ossen- en grillworst, beide waren heerlijk! Als hoofd onder andere een cote de boeuf, entrecote en wagyu burger. De bereiding van de gerechten was super en de smaak was heerlijk. Wat we misten was een bijgerecht in BBQ stijl, bijv. een maiskolf. Als nagerecht was de creme brulee favoriet. Al met al heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Zeker een aanrader, wij gaan in ieder geval nog eens terug.

Gegeten op 25 januari 2015

Emveebee

Met grouponbon bij D-town gegeten. Voor een mooie prijs heerlijk malse entrecote gekregen. Prijs-kwaliteit is prima.
Friet in overvloed, alleen jammer dat er maar een kleine bakje salade bijzit. Bediening voorkomend en attent.

Gegeten op 29 januari 2015

tim108

ik kom toch met regelmaat bij d-town en is elke keer weer een feest. Het eten is geweldig lekker en wordt met passie gemaakt. De wijnen zijn super lekker en passen bij elk gerecht.

Bediening is ook super goed en vriendelijk.

Iedereen die wilt eten waarbij het eten goed is moet zeker eens stoppen bij D town. Eenmaal gegeten raak je er aan verslaafd zo lekker.

Gegeten op 21 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.