Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 390 00 00

Feest voor je smaakpapillen

Gek op gegrild vlees? Dan zit je hier helemaal goed! Chef Maurice bereidt het liefst zijn vlees op zijn eigen Mibrasa Grill. De hoogwaardige houtskool die hij gebruikt, geeft een heerlijke eigenheid in de gerechten. Genieten! Geen zin in vlees? Ook vis en groenten zijn niet te versmaden van de grill.

MandySau

Via online reservering

Zeer vriendelijke bediening. Porties waren goed en het eten smaakte lekker! De Wagyu burger en Spareribs zijn een aanrader!We komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 13 december 2014

Njonja

Gegeten op 14 december 2014

Miel2012

Hier voor de 2de keer gegeten. En dit keer weer was het ook heerlijk. Ze hebben de kaart een beetje aangepast. Ze hebben nu extra erop staan; milkshakes, carpaccio en extra toppings voor de burgers. Die carpaccio hebben we uiteraard gelijk geprobeerd, Lekker mals vlees! de extra toppings voor de burger is zeker een aanrader (crispy onions en bacon) De bediening is nog steeds zo vriendelijk als toen. Echt een aanrader om ook met de kinderen naar toe te gaan voor lunch en diner! Ze vertelde dat ze zelfs tweede kerstdag open zijn, hoe geweldig is dat! Tot snel!

Gegeten op 3 december 2014

kyrill

3e keer dat ik gegeten heb bij D-Town BBQ in Rijswijk. De eerste keer in het restaurant zelf en de 2x daarna via afhalen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het nu na de 3e keer wel eens tijd werd om een Iens bespreking/recensie te schrijven. Dit keer had ik de Iberigo Burger en zoals elke andere keer de Crispy Onions. Het eten is echt uitstekend klaar gemaakt. Het vlees is van erg hoge kwaliteit en de Crispy Onions zijn zo heerlijk dat ik ze vaak met heel mijn familie deel. Ik had hiervoor de Classic American Burger genomen die ik al erg goed en lekker vond maar het varkensvlees van de Iberigo Burger spant de kroon. Echt heel erg lekker heb zelden zo'n lekkere Hamburger gegeten. Een absolute topper. Zou het zo weer nemen in de nabije toekomst. Ook de service is erg goed en vriendelijk en altijd bereid om een kort en gezellig praatje te maken terwijl je je bestelling afhaalt.

Gegeten op 3 december 2014

Edwin V

D-Town is het beste te omschrijven als een zeer luxe snackbar. Hamburgers, biefstuk en spareribs zijn de belangrijkste gerechten op de kaart. We waren er op een donderdagavond en het was behoorlijk druk. Gerechten worden snel uitgeserveerd. De knijpbussen met mayo en ketchup staan op tafel. De kwaliteit van de gerechten zijn zeer goed. De wijnen, bieren en koffie ook allemaal zeer goed. Ja zelfs de huiswijn is heerlijk. De rekening viel met 80 euries voor 2 personen toch iets tegen. Wel een plek om nog eens terug te komen.

Gegeten op 27 november 2014

proefduifje

Super lekker gegeten voor een zeer betaalbare prijs. Fantastische presentatie van zowel de ceasarsalad als de hamburger van wagyu rund. En de smaken overtroffen nog de presentatie. Prima glas wijn. Het interieur - o.a. zwart glanzende wandtegels in combinatie met hout alsmede een mooie bar - geeft een warme en relaxte sfeer, die doet denken aan een 'diner', een horecavorm die je in de VS veel ziet, en die het niveau van de gemiddelde hamburgertent ruimschoots overstijgt. Bediening was uitstekend, want eigenaar en eigenaresse, die zeer gemotiveerd het de gasten naar hun zin maken en natuurlijk hopen dat nog meer mensen hun weg naar D-TOWN BBQ zullen vinden. Ik kan een bezoek van harte aanbevelen, en zou zeggen, gaat dat zien & proeven!

Gegeten op 17 november 2014

jennyvandervalk

Alle burgers heb ik ondertussen een keer geproefd. Burger met lamsvlees heeft mijn voorkeur. Menu voor de kinderen is erg goed en dat voor een zacht prijsje. Sfeer is gezellig en ze hebben een breed assortiment aan bieren.

Gegeten op 14 november 2014

gino5

Via online reservering

D-Town BBQ is een leuke knusse locatie voor een heerlijke 'smokey' burger! Presentatie van de gerechten is erg leuk gedaan en ook de bierliefhebber komt aan z'n trekken. Aanrader!

Gegeten op 14 november 2014

pvholst

Heerlijk gegeten!
De burgers zijn zoals ze moeten zijn, vers en en sappig. Ik had een Iberico Burger, heerlijk van smaak en aangekleed zoals een hamburger bedoelt is!

Enige tip die ik heb is de belichting, vooral voor in de zaak. Doordat de buitenlichten best fel zijn, raakt het de warme sfeer een beetje kwijt. Verder een prachtig restaurant met een mooie inrichting.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam en in voor een praatje.

Gegeten op 8 november 2014

Graciella

Voor de lunch geopend wat ideaal is, goed vullend en niet duur. Uit eten geweest met mijn broertje van 4, hij had de kids burger en voor mij de classic american.
De kids burger viel goed in de smaak en was wat veel (de frites).
Ook de classic american vulde goed.
Bediening lette goed op en het duurde niet lang voor het eten er was, tevens waren ze ook vriendelijk en merkte je dat zeker, wat erg fijn is.

Zeker een aanrader, ik kom terug ! :)

Gegeten op 18 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.