a TripAdvisor company

foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 1 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 2 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 3 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 4 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 5 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 6 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 7 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 8 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 9 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 10 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 11 foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 390 00 00

Feest voor je smaakpapillen

Gek op gegrild vlees? Dan zit je hier helemaal goed! Chef Maurice bereidt het liefst zijn vlees op zijn eigen Mibrasa Grill. De hoogwaardige houtskool die hij gebruikt, geeft een heerlijke eigenheid in de gerechten. Genieten! Geen zin in vlees? Ook vis en groenten zijn niet te versmaden van de grill.

rob536

Vanavond wederom heerlijk gegeten. Het vlees perfect op smaak en juist gegaard, het broodje vers en de garnering juist op smaak.
Fijne vriendelijke bediening met oog voor de details en persoonlijke aandacht.
Ik kan niet wachten om D-town BBQ weer te bezoeken!!

Gegeten op 12 februari 2016

badeend_15

Na het lezen van de overwegend positieve recenties, had ik me erg verheugd om hier te eten. Helaas kan ik na vanavond geen hele hele goede recentie achterlaten.

Allereerst waren we genoodzaakt om aan een oncomfortabele hoge tafel met een soort barkrukken te gaan zitten. De kleine tafels maken het er ook niet beter op. Gelukkig wel vriendelijke bediening, de ene persoon van de bediening was een stuk beter gehumeurd dan de ander. Het duurde even voordat we de voorgerechten kregen, maar de kippenvleugels waren zeker het wachten waard. Deze waren erg lekker! Goed te combineren met de sauzen die op tafel stonden. De nacho's vond ik niet indrukwekkend. Vooral de rare plakken kaas erop waren... tja... raar.

Dan het hoofdgerecht: een burger voor ieder van ons. Als eerste heb ik de burger bevrijd van het broodje. De zachte bol kon mij niet charmeren. Patat was lekker, krokant en lekker goudbruin. Coleslaw was zeker koolsalade, maar geen lekkere coleslaw. Eerder iets dat je op een toastje zou serveren. De burger zelf was verschrikkelijk - alsof er een zoutpot in gevallen was. Erg jammer van het vlees, ik kon niet eens proeven dat het Ibericovarken was. Ik had werkelijk medelijden met het arme varkentje dat in zo'n onwaardige burger terechtgekomen was. Voortaan blijf ik hier maar weg, want de prijs van die heerlijke kippenvleugels (bijna 8 euro voor 6 hele kleine vleugeltjes) heb ik er niet voor over.

Gegeten op 4 februari 2016

DeStrijdbare

Via online reservering

D-Town is de ideale plek om te eten als je even geen zin hebt om te koken, maar geen vette hap van de snackbar wilt. Bij D-Town serveren ze de lekkerste hamburgers tegen een betaalbare prijs. D-Town is hamburgers eten op restaurant niveau.

Gegeten op 30 januari 2016

Kakou

Op zaterdag avond een tafel gegeserveerd voor de hele gezin. 1 uur wartijd na de bestelling. De burger zijn gedelijk goed maar niet top. De ribs zijn ook niet de best van de haaglanden.
De zaal is klein maar fijn, zij hebben een goede sfeer gecreerd.

Gegeten op 23 januari 2016

CuliMart

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Ook de kids-burgers en de bijbehorende verrassing werden zeer gewaardeerd. Maar als er alleen maar twee gezinnen in de zaak zitten dan mag de bediening wel wat vlotter.

Gegeten op 7 januari 2016

leo2014

Lekkere steaks goed mald vlees. Bediening goed niks op aan te merken. Alleen vervelend om aan de hoge tafels te zitten! Volgende keer vraag ik lage tafel

Gegeten op 2 november 2015

fabrizia

Werkelijk de lekkerste hamburger die ik ooit heb gegeten! De koolsla was minder maar verder echt genoten! Aardbeienmilkshake heerlijk en precies genoeg na een flinke burger. Ook de crème brule en de cheesecake vielen erg in de smaak.

Gegeten op 18 november 2015

maaikerolaff

Via online reservering

De wagyu burger is erg lekker! Nachos en crispu onions zijn heerlijk. Het is een heel relaxt tentje en de bediening erg vriendelijk. Echt een aanrader!

Gegeten op 6 november 2015

Proever74121

Mmmmmm wat worden wij altijd gelukkig van de hamburgers bij D-town. Heerlijk eten in ontspannen sfeer met een lekker glaasje wijn en gezellige bediening. Top echt een aanrader.

Gegeten op 30 oktober 2015

forceten

Via online reservering

Heerlijke 250 grams tournedos genomen, vooraf vers broodje.. Fantastisch! Goede atmosfeer en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

Gegeten op 29 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.