• foto's van D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 390 00 00

Feest voor je smaakpapillen

Gek op gegrild vlees? Dan zit je hier helemaal goed! Chef Maurice bereidt het liefst zijn vlees op zijn eigen Mibrasa Grill. De hoogwaardige houtskool die hij gebruikt, geeft een heerlijke eigenheid in de gerechten. Genieten! Geen zin in vlees? Ook vis en groenten zijn niet te versmaden van de grill.

Greattaster

We hadden via Groupon hier gegeten. Er was geen roodbaars ipv daarvan was de keuze spareribs en zalm. Spareribs was ok, ik vond het wat aan zoute kant. Ik vond de hoge tafels/stoelen voor mij (klein van formaat) een beetje hoog. Het zat niet heel comfortabel voor een avond lang, maar ze hadden geen normale tafels meer. Het idee was leuk om de gerechten te serveren op een houten snijplank, frieten in een mandje. Voor de volle prijs zou ik niet zo snel hier gaan eten.

Gegeten op 21 februari 2015

stephanie42

Wat een heerlijk adresje hebben wij mogen ontdekken in Rijswijk, via groupon een bon aangeschaft met het idee we zien het wel. Nou niets dan lof, wat een gezellige mooie zaak. Sfeervol ingericht met hout en leuke tafeltjes. Het vlees hangt gepresenteerd in de zaak in een speciale vitrine, dit is voor het besterven. Brood vooraf was heerlijk, ook de uienringen waren om je vingers bij af te likken. de bon was voor een malse entrecote, deze was perfect gegrild, lekkere patat op leuke manier gepresenteerd in mandje, lekkere sausjes op tafel. Aardige attente bediening maakten het plaatje compleet. Wij hebben genoten.

Gegeten op 1 februari 2015

evelien4

Na een lange tijd weer eens op bezoek in de Willemstraat 5. Een ander concept met voor ons vertrouwde gezichten. Als voorgerecht hadden wij de tasty tomato soup en de pulled pork. Beide waren heerlijk. Hoofdgerechten waren de wagyu burger en de fish van de grill. Allemaal super. Creme brule en cheese cake na, wat wil je nog meer. Attente en vriendelijke bediening.

Gegeten op 14 februari 2015

BrabantseSmaak

Wat een feest, eten bij D-Town. Was hier met mijn vrouw en beiden hebben we genoten van het eten en drinken. Vooraf een Caesar salade met kip en de carpaccio. Vervolgens een mooie sappige burger van de Japanse koe en een iberico hamburger, gezellig gedecoreerd met een mandje friet en koolsla. Sausjes staan standaard op tafel. Een uitstekende Australische rode wijn (Shiraz) maakte de avond compleet. Erg gastvrije bediening. Chapeau! We komen snel weer terug.

Gegeten op 30 januari 2015

RvdW

Via online reservering

Na lange tijd weer op bezoek in de Willemstraat, nu echter bij D-Town BBQ, een weerzien met een oude bekende. Ontvangst was erg vriendelijk, de bediening vlot. We kozen diverse Bites als vooraf, waaronder Buffalo BBQ en gerookte ossen- en grillworst, beide waren heerlijk! Als hoofd onder andere een cote de boeuf, entrecote en wagyu burger. De bereiding van de gerechten was super en de smaak was heerlijk. Wat we misten was een bijgerecht in BBQ stijl, bijv. een maiskolf. Als nagerecht was de creme brulee favoriet. Al met al heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Zeker een aanrader, wij gaan in ieder geval nog eens terug.

Gegeten op 25 januari 2015

Emveebee

Met grouponbon bij D-town gegeten. Voor een mooie prijs heerlijk malse entrecote gekregen. Prijs-kwaliteit is prima.
Friet in overvloed, alleen jammer dat er maar een kleine bakje salade bijzit. Bediening voorkomend en attent.

Gegeten op 29 januari 2015

tim108

ik kom toch met regelmaat bij d-town en is elke keer weer een feest. Het eten is geweldig lekker en wordt met passie gemaakt. De wijnen zijn super lekker en passen bij elk gerecht.

Bediening is ook super goed en vriendelijk.

Iedereen die wilt eten waarbij het eten goed is moet zeker eens stoppen bij D town. Eenmaal gegeten raak je er aan verslaafd zo lekker.

Gegeten op 21 januari 2015

jeroen1414

Via online reservering

Hier echt heerlijk gegeten. De bediening is vriendelijk en attent. Ik had de entrecote, jammer dat je niet elke dag uit eten kan ! Ook de diverse voorgerechtjes zijn lekker.

Zeker een aanrader hier een keer langs te gaan.

Gegeten op 21 januari 2015

ruudkreeft

Via online reservering

warm donker brood vooraf, met toebehoren. Dik in orde. De burgers als uitgekozen, dik in orde, sausjes staan klaar om desgewenst te pakken. frietjes oké.
Dessert, kleine keuze, maar een ijsje en een op vraag gemaakt ijsje, ook oké.
Kortom, het concept Downtown BBQ werkt zoals verwacht mag worden.

Gegeten op 17 januari 2015

Dellali

Via online reservering

Het eten was zout! De nacho's waren erg zout, bedenkt onder pittige cheddarkaas. Lekker, maar niet de prijs waard. De buffalowings waren lekker, maar weer zout. En de spareribs met zoete marinade hebben we teruggestuurd, omdat ook deze te zout waren. Uiteindelijk een nieuwe portie gekregen, die we hebben meegenomen omdat we tegen de tijd dat die kwamen, de rest al op was. Thuis zijn die in de prullenbak beland omdat ze, nog steeds, erg zout waren. Teleurstellend na alle lovende recensies.

Gegeten op 17 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over D-Town BBQ, Hamburgers & Steaks. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.