Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van D-Town BBQ in Rijswijk - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 390 00 00

Feest voor je smaakpapillen

Gek op gegrild vlees? Dan zit je hier helemaal goed! Chef Maurice bereidt het liefst zijn vlees op zijn eigen Mibrasa Grill. De hoogwaardige houtskool die hij gebruikt, geeft een heerlijke eigenheid in de gerechten. Genieten! Geen zin in vlees? Ook vis en groenten zijn niet te versmaden van de grill.

Linseyvddungen

Ben hier laatst uiteten geweest samen met mijn ouders en broertje. Het was een erg aangename zaak, ziet er goed verzorgd uit en heb heerlijk gegeten. Had gekozen voor de Classic American, deze werd geserveerd met verse groenten(sla, tomaat) en een plakje cheddar kaas. Dit kreeg ik op een plateau (houten plankje) daarbij zaten sauzen en een lekker bakje verse frites. De service was uitmuntend! Zeer vriendelijk en beleefd. En voor de wijn chapeau, had gekozen voor een lichtzoete Moscato. Heerlijk! Wij komen hier zeker terug!

Groeten van Linsey van den Dungen

Gegeten op 21 augustus 2014

randyeichhorn

Na de recensies alhier nieuwsgierig geworden naar de kaart en het restaurant. Waar andere recensies redelijk lovend waren viel het bij ons echter flink tegen. Met name de kids-burger en Wagyu burger smaakten zeer matig, de Wagyu zelfs iets muf. De frietjes en bijgerechten smaakten prima en werden leuk geserveerd. De Iberico burger daarentegen smaakte goed.

Het restaurant heeft een aantal lage tafels (met leuke stoelen) en een serie (imho) onhandig bartafels waar geen van de aanwezigen plaatsnam. Ook de zwarte hoogglans badkamertegels aan de muur deden afbreuk aan de ontzettend leuke lampen en houten achterwand.

Ook miste ik de 'echte' binding met de USA in presentatie en gerechten/dranken op de kaart als Amerikaans bier, milkshakes, soorten cola en wat meer op de USA gebaseerde burgers in plaats van Iberico en Griekse burger.

De bediening had het erg rustig en werkt conform de normen "horeca nieuwe stijl" zoals ik het noem. Zodra je ook maar de bodem van je glas zag, stond er iemand naast je om je te helpen en bij het nemen van je laatste hap werd je bord al direct opgehaald. Gelukkig waren de mensen in bediening wel ontzettend hartelijk en vrolijk.

Gegeten op 14 september 2014

Wit

Heerlijke ossenhaas gegeten, mijn mes viel zo doorheen. Mijn vrouw een overheerlijke wagtu burger. Fantastisch en zeker een aanrader. Wij gaan zeker terug.

Gegeten op 12 september 2014

JTeunissen

Vanmiddag gegeten bij D-town bbq . Had een classic american burger besteld . Het zag er goed uit en smaakte ook zo . Verderest goede service , vriendelijk personeel , en een paasend decor bij het concept . Ik ga zeker terug komen om nog meer te proberen. Mijn
Complimenten!

Gegeten op 12 september 2014

marjolein38

Leuke ingerichte zaak. Aantal tafels met (hoge) krukken. Eigenlijk iets te kleine tafels.
De zwarte tegels doen je wel aan een badkamer denken, maar dat is ieders keuze.
Je kan een beetje in de keuken kijken. Verder hoor of ruik je niet dat er gekookt wordt, dat is wel jammer, dat geeft vaak de sfeer. Vond het nu wat kil.
Er wordt geserveerd op houten blokken, grappig, maar niet erg praktisch met afruimen.
Ik had een 100% WAGYU BURGER, erg lekker. Bestelde dit zonder broodje, maar het is dan jammer dat er geen extra salade bij gedaan wordt. Wel met frites. Ook hadden we een Iberico burger, aparte smaak, was minder. Een hamburger is leuk, maar onhandig eten.
Prijzen niet heel duur. Er mogen ook honden mee, dat vind ik persoonlijk niks.
Leuk om een keer te eten.

Gegeten op 10 juli 2014

Nick4321

Zijn hier wezen eten met vrienden, goeie aanrader om te gaan eten met je vrienden om een lekkere hamburger of een stuk steak te eten, wij hadden vooraf alle bites besteld stuk voor stuk echt verrukkelijk,
Hierna namen we allemaal de wagyu burger echt een super stuk vlees erg lekker! Niet bang zijn dat je hongerig naar buiten komt en blut prijs kwaliteit verhouding is perfect! Wij komen terug!

Johan Bosman

Half augustus hier met zn vieren gegeten. Dry aged meat was mijn keuze, erg lekker met de bearnaise saus. De rest had de hamburger, die smaakten ook goed. Vooraf hadden we meerdere voorgerechtjes gedeeld, ook lekker. Leuk het Kornuit bier en prima wijn. En de rekening viel heel erg mee.
Enige minpunt, als je rugproblemen hebt, reserveer dan een lage tafel. Bij de hoge tafels staan barkrukken zonder leuning.

Gegeten op 16 augustus 2014

Rurenga

Dit is een echte aanrader, eten is goed/heerlijk, sfeer is ongedwongen en gezellig maar wel netjes!  Een hele goede prijs kwaliteit verhouding en erg attent personeel!  Wij komen ook uit Rijswijk en dit was precies waar we naar op zoek waren, Bourgondisch en gastvrij!
Een sfeervolle ambiance met een geweldige service van gastheren en gastvrouw.
Een avond om met plezier aan terug te denken.

Gegeten op 25 augustus 2014

Thijmen89

Via online reservering

Absoluut heerlijk gegeten, gezellige uitstraling en echt een knus restaurantje!
heerlijke burgers, met lekkere verse groentjes erbij en zeker voor een leuke prijs!
zeker een aanrader voor iedereen die weer eens wat anders wil proberen, ik kom hier zeker vaker terug!

Gegeten op 21 augustus 2014

mvdweert

Via online reservering

Gezellig met vier man gegeten. Eten was erg lekker. Bediening erg vriendelijk en alert. De huiswijnen zijn goed en voldoende keuze. Zeker een aanrader om te gaan eten!

Gegeten op 16 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over D-Town BBQ in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over D-Town BBQ. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.