Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van D-Town BBQ in Rijswijk - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 390 00 00

Feest voor je smaakpapillen

Ontspannen, gemoedelijk, echt die huiskamersfeer. Leun achterover, laat alle smaken en geuren op je af komen; het enige wat je hoeft te doen is genieten. Het pronkstuk in het restaurant is een homarium met verse kreeften en oesters. Echte culinaire verwennerij.

Johan Bosman

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Half augustus hier met zn vieren gegeten. Dry aged meat was mijn keuze, erg lekker met de bearnaise saus. De rest had de hamburger, die smaakten ook goed. Vooraf hadden we meerdere voorgerechtjes gedeeld, ook lekker. Leuk het Kornuit bier en prima wijn. En de rekening viel heel erg mee.
Enige minpunt, als je rugproblemen hebt, reserveer dan een lage tafel. Bij de hoge tafels staan barkrukken zonder leuning.

Gegeten op 16 augustus 2014

Rurenga

Dit is een echte aanrader, eten is goed/heerlijk, sfeer is ongedwongen en gezellig maar wel netjes!  Een hele goede prijs kwaliteit verhouding en erg attent personeel!  Wij komen ook uit Rijswijk en dit was precies waar we naar op zoek waren, Bourgondisch en gastvrij!
Een sfeervolle ambiance met een geweldige service van gastheren en gastvrouw.
Een avond om met plezier aan terug te denken.

Gegeten op 25 augustus 2014

Thijmen89

Via online reservering

Absoluut heerlijk gegeten, gezellige uitstraling en echt een knus restaurantje!
heerlijke burgers, met lekkere verse groentjes erbij en zeker voor een leuke prijs!
zeker een aanrader voor iedereen die weer eens wat anders wil proberen, ik kom hier zeker vaker terug!

Gegeten op 21 augustus 2014

mvdweert

Via online reservering

Gezellig met vier man gegeten. Eten was erg lekker. Bediening erg vriendelijk en alert. De huiswijnen zijn goed en voldoende keuze. Zeker een aanrader om te gaan eten!

Gegeten op 16 augustus 2014

Dennis2014

Gisteravond hier gegeten met de kinderen, de kinderen hadden een kindermenu.
Zij kregen een hamburger, maar dan wel kleiner. Met friet en als dessert een ijsje. Was erg leuk opgemaakt. Wij hadden een Wagyu Burger en een Iberico Burger, was erg mals en erg veel.
Het was maar goed dat wij geen voorgerecht hadden genomen. Het hele concept is er leuk en toegankelijk. Het is erg opgeknapt. Zeker aan te raden met kinderen.
Al met al een zeer geslaagde avond.
Bedankt voor de service

Gegeten op 27 juli 2014

Miel2012

Eindelijk wezen eten bij deze nieuwe zaak. Leuk sfeervol interieur, vriendelijke bediening die alles in de gaten houden. Met dit lekkere weer kan je ook buiten plaats nemen in de tuin die evt verwarmd wordt door een terras verwarmer. De menu kaart is te lezen via de placemat op de tafels. Wij kiezen vooraf een broodje (wat net uit de oven komt) met wat olijfolie, aoili en tapenade. Daarna gefrituurde uienringen, die lekker knapperig zijn en de polled pork, boterzacht varkensvlees met pickels.
Daarna een Wagyu burger en de Iberico burger. Je mag zelf aangeven hoe je deze bereid wilt hebben (gaarheid) en of je de burger op bruin of wit brood wilt. Daarbij komt een mandje friet. Beide burgers erg lekker!!! Wij zagen bij de mensen die naast ons zaten dat er zelfs voor de kinderen een speciale burger is. Precies een maatje wat de kinderen op kunnen. Erg leuk gedaan!
Als toetje een Ben en Jerry's ijsje , heerlijk, maar volgende keer gaan we voor hun warme chocolade taartje die we voorbij zagen komen.
Wij hebben een heerlijke avond gehad en kunnen het zeker aanraden voor jong en oud.
En als je de rekening krijgt , kan je alleen maar glimlachen. Want de prijs/kwaliteit verhouding is hier TOP!!!

Gegeten op 28 juli 2014

marcorog

Je gaat met een bepaalde verwachting naar een restaurant en in mijn geval met een bepaald referentie kader. Omdat ik regelmatig in Amerika kom en daar ook bbq restaurants bezoek weet ik wat lekker is. Met alle goede bedoelingen helaas maakt dit restaurant het niet waar. Ik heb met 3 personen hier gegeten. Bediening was vriendelijk maar niet bijzonder. We hebben een simpel voorgerecht gedeeld, brood met dips en olie en buffalo bbq. Niets op aan te merken. Als hoofdgerecht spare ribs, classic burger en een veggie burger. De veggie burger was prima maar het vlees van de classic burger was net iets te rood. Helaas niet gevraagd hoe te bakken bij het bestellen. Spare ribs niet erg bijzonder. Naar mijn mening niet te tijd voor genomen waardoor vlees nog redelijk stevig was. Bbq saus was prima evenals de frieten. De coleslaw hadden ze wat mij betreft weg kunnen laten. Al met al niet echt een reden om terug te gaan. Mijn advies aan de eigenaar is om eens ideeën op te gaan doen in Amerika. Laat zien waar de spare ribs vandaan komen, maak combinaties met pulled pork en brisket. Er zijn maar weinig vergelijkbare restaurants in de omgeving dus het kan best succesvol zijn.

Gegeten op 19 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over D-Town BBQ in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over D-Town BBQ. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.