Rosarium Wok Restaurant

1. Restaurant
  2. Wokken
  1. Toon telefoonnummer 070 354 60 72

PHOB

Wij wokken niet zo heel vaak, maar kennen de Aziatische keukens vrij goed.
Dit Wokrest. kennen we al vele jaren.
Mooi gelegen in het Rosarium bij Scheveningen.
Opmerkelijk is, dat de bediening die voorheen erg zakelijk afstandelijk was, de laatste tijd veel socialer/vriendelijker geworden is. Zeker een pluspunt.
Het eten verdient een pluim. De ingredienten zijn altijd vers en je kan ze op allerlei manieren naar wens laten klaarmaken.
Voor iemand die van kwaliteitswokken houdt, een aanrader!

Gegeten op 14 februari 2015

MCE

Samen met mijn vriend hier een etentje cadeau gedaan aan een hard helpende hand. We hebben met zijn drieën van begin tot eind weer genoten van de overheerlijke hapjes die we op ons bord hadden geschept! Het personeel was zéér oplettend en we hadden dan ook constant gevulde glazen en lege borden waren snel weer van tafel gehaald. Er waren lekker veel verschillende soorten sushi én sashimi te halen en de biefstukken werden weer supermals geserveerd! Als laatste ook weer gesmuld van verschillende soorten ijs, chocomouse met kokos en een lekker stukje spekkoek. Keer op keer een succes om hier te gaan eten!

Gegeten op 23 december 2014

sjaak8

Wellicht is het het wokconcept dat mij niet ligt, maar met zo veel verschillende gerechten uit zo veel keukens en niet één gerecht dat bijzonder goed was is dit voor mij niet een restaurant waar ik ooit nog zal komen.

Gegeten op 9 oktober 2014

nlldvgd

Wij hebben hier al meerdere keren lekker gegeten en altijd met veel plezier.
Nu waren wij op nieuwjaarsdag hier om 18.00 uur en nog nooit hebben wij zo'n 'chaos' aangetroffen.
Het restaurant was bomvol en het aanbod van de voorgerechten was minimaal. Wij kregen sterk de indruk dat men niet was opgewassen tegen de vraag van zoveel gasten. Er werd niet of nauwelijks bijgevuld. Om 19.00 uur was er bij de saté nog één stokje dat we van de bodem hebben moeten opvissen. Het aanbod van de sushi was minimaal. De rijst en de bami, friet, aardappeltjes enz. waren koud. Wij hebben het letterlijk met de restjes moeten doen. Er werd ook niet meer bijgevuld.
Wel was het vlees bij de wok en gril prima zoals altijd. Toen wij ruim twee uur later ons nagerecht wilden pakken werden we vies van het ijs waar alle kleuren door elkaar heen waren geschept door de gasten. Ook al bleef het personeel super beleefd en vriendelijk, wij komen hier niet meer op feestdagen. Jammer!!!

Gegeten op 1 januari 2015

Richard1074

Ik wou hier al lang een keer gaan eten en gisteren gedaan. Ben zeer positief. Goeie bediening, erg vriendelijk. Het buffet werd goed bijgehouden en was nooit op. Kwaliteit van het eten was ook perfect. Sfeer in het restaurant was ook erg goed. Gewoon een leuk net restaurant met erg aardig personeel. Ik kom absoluut hier terug. Vooral de Tongfilet is een aanrader.

Gegeten op 20 november 2014

MCE

Afgelopen weekend hier weer overheerlijk gegeten met mijn vriend! De bediening was weer fantastisch en de koks hebben weer hun uiterste gedaan! We hebben genoten van onze biefstukken, ossenhaas, garnalen en uitgebreide toetjesbuffet! Altijd een feest om hier te tafelen!

Gegeten op 20 september 2014

Wout-Tineke

Het is al weer even geleden dat wij met ons koor met 100 mensen gegeten hebben als afsluiting van het zang seizoen .
Het was een fijne avond, de bediening en het eten was geweldig niets was te veel voor het bedienend personeel .
We hebben een geweldige avond gehad en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we met ons koor komen eten.
Zelf kom ik er regelmatig en is het steeds een feest als ik er weer ben.
Nogmaals bedankt voor alles namens het:
Chr.Mannenkoor "Scheveningen "
Wout Bruin

Gegeten op 30 juni 2014

elisabethm

Het is inmiddels één van de weinige wokrestaurants die er nog bestaan, maar ik vind het niet de beste. Pluspunten zijn de grote hoeveelheid keuze aan ingrediënten, het grote aantal gerechten op het buffet en veel keuze aan toetjes. En verreweg het grootste pluspunt is de teriyaki grill. Alle gerechten worden met zorg bereid en zo heb ik een overheerlijke ossenhaas gegeten en kipspiesjes. Minder vind ik de manier waarop de wokgerechten worden bereid. Je merkt dat de koks hier niet zoveel zin in hebben, waardoor je de passie mist. Belangrijker vind ik dat de sauzen allemaal heel erg vlak smaken. Ofwel gebruik wat meer saus of geef de saus meer smaak. Pittig is totaal niet pittig. Heel jammer. Een ander minpunt is de inrichting van het restaurant. Er is gekozen voor zoveel mogelijk tafels, het is erg massaal. Je hebt totaal geen privacy en je kan je bijna niet tussen de stoelen bewegen. Gelukkig was het niet zo druk op deze zaterdagavond.
De bediening is meestal wel ok. Ik ben benieuwd of dit restaurant het op lange termijn overleefd als het niet vernieuwd. Dit was de tweede keer dat ik hier heb gegeten, maar ik zal hier niet snel nog een keer eten.

Gegeten op 26 juli 2014

mmm91

Elk jaar eet ik hier met veel plezier als mijn oma jarig is. Vooraf altijd een lekker gril gerechtje en dan rennend naar het buffet. Het buffet is erg uitgebreid, vooral het assortiment aan wok ingrediënten is goed. Het ziet er vers uit en zo smaakt het ook. De rest van het buffet, bestaande uit sushi, een rijsttafel, salade en desserts, is ook te doen, maar hiervoor hoef je niet speciaal naar dit restaurant. Het bedienend personeel is erg beleefd.

Gegeten op 29 juni 2014

marco65

Ik heb hier heerlijk gegeten en wel in de tuin ik zou hier niet binnen willen zitten.
Wel vroeg gegaan dan is het nog wat rustiger en zijn er een aantal tafels waar je met zijn 4 man aan kan zitten. De tuin is geweldig om te zien.
Maar kwaliteit van het eten is gewoon goed ook ruim vis en gamba's aanwezig.
Ben ook te spreken over de prijs. Je kan hier heerlijk vertoeven en de rekening valt elke weer mee, drankjes zijn niet zo duur als de rest van Scheveningen.

Gegeten op 14 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Rosarium Wok Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Rosarium Wok Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.