Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rosarium Wok Restaurant

1. Restaurant
  2. Wokken

Rosarium Wok Restaurant

1. Restaurant
  2. Wokken
  1. Toon telefoonnummer 070 354 60 72

Richard1074

Ik wou hier al lang een keer gaan eten en gisteren gedaan. Ben zeer positief. Goeie bediening, erg vriendelijk. Het buffet werd goed bijgehouden en was nooit op. Kwaliteit van het eten was ook perfect. Sfeer in het restaurant was ook erg goed. Gewoon een leuk net restaurant met erg aardig personeel. Ik kom absoluut hier terug. Vooral de Tongfilet is een aanrader.

Gegeten op 20 november 2014

MCE

Afgelopen weekend hier weer overheerlijk gegeten met mijn vriend! De bediening was weer fantastisch en de koks hebben weer hun uiterste gedaan! We hebben genoten van onze biefstukken, ossenhaas, garnalen en uitgebreide toetjesbuffet! Altijd een feest om hier te tafelen!

Gegeten op 20 september 2014

Wout-Tineke

Het is al weer even geleden dat wij met ons koor met 100 mensen gegeten hebben als afsluiting van het zang seizoen .
Het was een fijne avond, de bediening en het eten was geweldig niets was te veel voor het bedienend personeel .
We hebben een geweldige avond gehad en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we met ons koor komen eten.
Zelf kom ik er regelmatig en is het steeds een feest als ik er weer ben.
Nogmaals bedankt voor alles namens het:
Chr.Mannenkoor "Scheveningen "
Wout Bruin

Gegeten op 30 juni 2014

elisabethm

Het is inmiddels één van de weinige wokrestaurants die er nog bestaan, maar ik vind het niet de beste. Pluspunten zijn de grote hoeveelheid keuze aan ingrediënten, het grote aantal gerechten op het buffet en veel keuze aan toetjes. En verreweg het grootste pluspunt is de teriyaki grill. Alle gerechten worden met zorg bereid en zo heb ik een overheerlijke ossenhaas gegeten en kipspiesjes. Minder vind ik de manier waarop de wokgerechten worden bereid. Je merkt dat de koks hier niet zoveel zin in hebben, waardoor je de passie mist. Belangrijker vind ik dat de sauzen allemaal heel erg vlak smaken. Ofwel gebruik wat meer saus of geef de saus meer smaak. Pittig is totaal niet pittig. Heel jammer. Een ander minpunt is de inrichting van het restaurant. Er is gekozen voor zoveel mogelijk tafels, het is erg massaal. Je hebt totaal geen privacy en je kan je bijna niet tussen de stoelen bewegen. Gelukkig was het niet zo druk op deze zaterdagavond.
De bediening is meestal wel ok. Ik ben benieuwd of dit restaurant het op lange termijn overleefd als het niet vernieuwd. Dit was de tweede keer dat ik hier heb gegeten, maar ik zal hier niet snel nog een keer eten.

Gegeten op 26 juli 2014

mmm91

Elk jaar eet ik hier met veel plezier als mijn oma jarig is. Vooraf altijd een lekker gril gerechtje en dan rennend naar het buffet. Het buffet is erg uitgebreid, vooral het assortiment aan wok ingrediënten is goed. Het ziet er vers uit en zo smaakt het ook. De rest van het buffet, bestaande uit sushi, een rijsttafel, salade en desserts, is ook te doen, maar hiervoor hoef je niet speciaal naar dit restaurant. Het bedienend personeel is erg beleefd.

Gegeten op 29 juni 2014

marco65

Ik heb hier heerlijk gegeten en wel in de tuin ik zou hier niet binnen willen zitten.
Wel vroeg gegaan dan is het nog wat rustiger en zijn er een aantal tafels waar je met zijn 4 man aan kan zitten. De tuin is geweldig om te zien.
Maar kwaliteit van het eten is gewoon goed ook ruim vis en gamba's aanwezig.
Ben ook te spreken over de prijs. Je kan hier heerlijk vertoeven en de rekening valt elke weer mee, drankjes zijn niet zo duur als de rest van Scheveningen.

Gegeten op 14 november 2013

henkrolvink

In het Westbroekpark - in de zomer genieten van de rozen - ligt Rosarium. Vriendelijke ontvangst, groot opgezet, typisch Aziatisch interieur en dat mag je ook verwachten, niets mis mee. Wij kwamen met een groep van 10 personen wat later, het werd al wat rustiger. Hoewel, ik ben in vele restaurants in Azië geweest en daar hoort het er bij, geroezemoes, druk, herkenbbar dus.
Het eten was goed. Als voorgerecht was Sashimi van zalm en tonijn, prima. De teppanyaki werd goed klaar gemaakt, medium is ook medium. De wok was ook in orde, daar kan niet veel mis mee gaan. Nagerecht fruit maar er was ook een ijsbuffet.
De rest van het gezelschap had ook geen klagen, het smaakt goed. Ook voor de kinderen is er een buffetje maar het is voor hen ook een mooie gelegenheid in kleine porties iets te proeven van de Aziatische keuken.

Gegeten op 12 januari 2014

Hilletje

Ik kreeg een beetje het Van der Valkgevoel bij Rosarium. Prachtig gelegen restaurant midden in het Rosarium. Keurig interieur, totaal niet mijn smaak, maar helemaal niets op aan te merken. Ik kreeg ook een beetje het all inclusive Turkije gevoel. Mooi opgemaakt buffet, ruime keuze wok, suchi, tepan yaki, deserts, frituur. Voor ieder wat wils. Meer dan genoeg te eten. Een echte all you can eat voedselfabriek in een nette omgeving met zeer service gericht personeel. Niet echt mijn ding. Maar wil je gewoon een keer veel voor weinig? Of wil je een keer met een flinke groep gaan eten? Ga vooral naar Rosarium. Ik ga hier zeker een keer terug komen.

Gegeten op 17 december 2013

keesjanine

11december met een groot gezelschap in dit wokrestaurant gegeten. Was vele jaren geleden eens geweest en dat viel tegen. Nu zonder meer een prima avond gehad. Veel en gevarieerde keuze van chinese-, wokgerechten en tepan yaki. Eten zag er prima uit, heerlijke verse vis en van alles wat. Voor de prijs van € 20,50 uitstekend gegeten. Het is een groot restaurant en geschikt voor grote gezelschappen. Fijn dat je gratis kunt parkeren in Scheveningen.

Gegeten op 11 december 2013

Foodspecialist

Tijdje terug hier gegeten en ik moet helaas zeggen dat ik het verschrikkelijk vond. Het decor was opzich wel gezellig, de service was oké maar het eten was ver beneden de maat.
De bami van het buffet smaakte alsof het er al uren lag, heel droog. De sushi viel uit elkaar (slechte kwaliteit sushi dus en niet vers) en de vleesgerechten waren erg taai. Alleen de garnalen, inktvis en zeewiersalade was nog wel enigzins te eten, voor de rest was het eten erg teleurstellend, jammer!

Gegeten op 17 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Rosarium Wok Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Rosarium Wok Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.