Rosarium Wok Restaurant

• 7.5

• 7.5

marco65
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier heerlijk gegeten en wel in de tuin ik zou hier niet binnen willen zitten.
Wel vroeg gegaan dan is het nog wat rustiger en zijn er een aantal tafels waar je met zijn 4 man aan kan zitten. De tuin is geweldig om te zien.
Maar kwaliteit van het eten is gewoon goed ook ruim vis en gamba's aanwezig.
Ben ook te spreken over de prijs. Je kan hier heerlijk vertoeven en de rekening valt elke weer mee, drankjes zijn niet zo duur als de rest van Scheveningen.

Gegeten op 14 november 2013

henkrolvink
  • Recensies in de laatste twee jaar

In het Westbroekpark - in de zomer genieten van de rozen - ligt Rosarium. Vriendelijke ontvangst, groot opgezet, typisch Aziatisch interieur en dat mag je ook verwachten, niets mis mee. Wij kwamen met een groep van 10 personen wat later, het werd al wat rustiger. Hoewel, ik ben in vele restaurants in Azië geweest en daar hoort het er bij, geroezemoes, druk, herkenbbar dus.
Het eten was goed. Als voorgerecht was Sashimi van zalm en tonijn, prima. De teppanyaki werd goed klaar gemaakt, medium is ook medium. De wok was ook in orde, daar kan niet veel mis mee gaan. Nagerecht fruit maar er was ook een ijsbuffet.
De rest van het gezelschap had ook geen klagen, het smaakt goed. Ook voor de kinderen is er een buffetje maar het is voor hen ook een mooie gelegenheid in kleine porties iets te proeven van de Aziatische keuken.

Gegeten op 12 januari 2014

Hilletje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kreeg een beetje het Van der Valkgevoel bij Rosarium. Prachtig gelegen restaurant midden in het Rosarium. Keurig interieur, totaal niet mijn smaak, maar helemaal niets op aan te merken. Ik kreeg ook een beetje het all inclusive Turkije gevoel. Mooi opgemaakt buffet, ruime keuze wok, suchi, tepan yaki, deserts, frituur. Voor ieder wat wils. Meer dan genoeg te eten. Een echte all you can eat voedselfabriek in een nette omgeving met zeer service gericht personeel. Niet echt mijn ding. Maar wil je gewoon een keer veel voor weinig? Of wil je een keer met een flinke groep gaan eten? Ga vooral naar Rosarium. Ik ga hier zeker een keer terug komen.

Gegeten op 17 december 2013

keesjanine
  • Recensies in de laatste twee jaar

11december met een groot gezelschap in dit wokrestaurant gegeten. Was vele jaren geleden eens geweest en dat viel tegen. Nu zonder meer een prima avond gehad. Veel en gevarieerde keuze van chinese-, wokgerechten en tepan yaki. Eten zag er prima uit, heerlijke verse vis en van alles wat. Voor de prijs van € 20,50 uitstekend gegeten. Het is een groot restaurant en geschikt voor grote gezelschappen. Fijn dat je gratis kunt parkeren in Scheveningen.

Gegeten op 11 december 2013

liefdevooreten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdje terug hier gegeten en ik moet helaas zeggen dat ik het verschrikkelijk vond. Het decor was opzich wel gezellig, de service was oké maar het eten was ver beneden de maat.
De bami van het buffet smaakte alsof het er al uren lag, heel droog. De sushi viel uit elkaar (slechte kwaliteit sushi dus en niet vers) en de vleesgerechten waren erg taai. Alleen de garnalen, inktvis en zeewiersalade was nog wel enigzins te eten, voor de rest was het eten erg teleurstellend, jammer!

Gegeten op 17 juni 2013

djh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Enige tijd geleden hier op uitnodiging de lunch genuttigd.
Het is eten is goed; naar ik begreep is de keus tijdens de lunch beperkter dan in de avond.
De bediening is vriendelijk, maar niet altijd even duidelijk.
Een goed no-nonsense wok restaurant.

Gegeten op 17 oktober 2013

pastamilan
  • Recensies in de laatste twee jaar

gelukkig van te voren gereserveerd. We waren hier nog nooit eerder geweest. Ondanks de drukte is de bediening vlot en vriendelijk. Het eerste voorgerecht wordt aan tafel geserveerd. Het eten wordt voortdurend bijgevuld en is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit.

Gegeten op 20 oktober 2013

LinaGeeve
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede wok. Leuk is dat je het voorgerecht (gamba's, zalm, kipsaté e.d.) bediend krijgt, en daarna mag je zelf pakken. Verse zalm en tonijn die je rauw kan eten, sashimi heet dat geloof ik, is prima. Lamskoteletjes en biefstuk en gamba's van de grill heb ik gegeten, echt lekker. Grote gratis parkeerplek aanwezig.
Geschikt voor grote groepen, minder voor knusse 2 persoonsetentjes i.v.m. lawaai van overige gasten. Wij hadden een groep van 50 personen, die maar geen afscheid kon nemen van elkaar en dat in de eetzaal uitgebreid deed.

Gegeten op 24 september 2013

waterman81
  • Recensies in de laatste twee jaar

fijn dat je zoveel keuze hebt. mooi vernieuwd met meer aanbod. Bediening is zeer rap. dit keer keuze om drank af te kopen voor 10 euro, is handig. Dacht dat je de bediening niet meer zou zien, maar was niet het geval, lopen veel langs. Enige nadeel is dat ik zelf neiging krijg snel te eten, want ze staan snel langs de tafel om af te ruimen. Ruimte en sfeer is een kleine voldoende. 35 euro pp zit je wel aan. fijn dat je gratis kan parkeren. rondje rozentuin om aal you can eat/ eten te verteren is een aanrader ;-)

Gegeten op 20 juli 2013

MCE
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ook deze keer, net als voorgaande keren, overheerlijk gegeten met mijn vriend voor mijn verjaardag. Ons voorgerechtje gamba's en zalm en daarna meteen door voor het buffet. Lekker twee keer opgeschept; eerst een ossehaas met groente combinatie en vervolgens een gamba met groente combinatie. Daarbij nog veel sushi gegeten die keer op keer prima smaakt. Tussendoor nog een lekker malse biefstuk van de grill gehaald. En als afsluiter ijs, spekkoek en chocomouse gegeten. De bediening was top en sfeer heel relaxt. Ik kijk nu al weer uit naar ons volgende etentje hier!

Gegeten op 15 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Rosarium Wok Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Rosarium Wok Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!