a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Wokken
  1. Toon telefoonnummer 070 354 60 72

Axboer

Slecht eten en slechte bediening.
Na voorgerecht wat oke was overgegaan naar sushi met zalm en tonijn , lekker. Daarna naar entrecote en lamsvlees, niet te eten vreselijk taai. Dacht ga terug naar zalm en tonijn. Was op. Gevraagd naar aanvullen. De man aan wie ik het vroeg verdween achter een deur en kwam niet meer terug. Ook na later kijken of het was aangevuld, weer teleurgesteld, was niet aangevuld, en dat werd het ook niet meer.... Wokformule volgens eigen regels.. foute boel.
Ik kom hier nooit meer.

Gegeten op 6 mei 2015

MCE

Totaal onverwachts deze avond weer heerlijk gegeten bij mijn favoriete wokrestaurant! Ik heb weer genoten van de garnalen, biefstukken, ossenhaas, sushi & sashimi! Helaas had ik geen plek meer over voor het fantastische dessertbuffet. De service was weer geweldig van zowel de koks als bediening!

Gegeten op 5 maart 2015

TonenPeter

Je hebt Wok-restaurants en restaurants waar gewokt wordt. De laatste is hier het geval. Alles is hier van hoog niveau. Als start kon uit diverse voorgerechten gekozen worden en werd aan tafel geserveerd. Zelf had ik de tong-filet die je zo weg kon zuigen. Vervolgens kan je zo vaak als je wilt gerechten laten klaar maken (wok of grillplaat). Een zeer ruime keuze uit vis, vlees en groente gerechten. Ook zijn er enorm gerechten die al kant en klaar zijn, teveel diversiteit om op te noemen. Een uitgebreid dessert buffet maakt het culinaire genieten compleet.

Gegeten op 6 maart 2015

alice31

Waren erg benieuwd naar dit restaurant na alle goede recensies, maar dit viel erg tegen. De bediening was vriendelijk, hoewel de koks erg kortaf waren (terwijl we op dat moment nog de enigen in het restaurant waren). Ligging in het park en aankleding van het restaurant waren ook geweldig. Het eten waren wij echter niet over te spreken. Sommige dingen, zoals het varkensvlees en de tonijn-sashimi, waren duidelijk niet vers maar juist verkleurd en uitgedroogd. Ook na bereiding waren biefstuk en kip een drama, de groente en saus waren wel te doen. Bij veel dingen was niet duidelijk wat het was en hier waren de koks ook weinig behulpzaam in. Na twee rondjes eten maar een toetje genomen, bleek de slagroom zuur te zijn bij ons allebei. Mooie locatie, maar voor het eten komen wij hier niet meer!

Gegeten op 4 maart 2015

PHOB

Wij wokken niet zo heel vaak, maar kennen de Aziatische keukens vrij goed.
Dit Wokrest. kennen we al vele jaren.
Mooi gelegen in het Rosarium bij Scheveningen.
Opmerkelijk is, dat de bediening die voorheen erg zakelijk afstandelijk was, de laatste tijd veel socialer/vriendelijker geworden is. Zeker een pluspunt.
Het eten verdient een pluim. De ingredienten zijn altijd vers en je kan ze op allerlei manieren naar wens laten klaarmaken.
Voor iemand die van kwaliteitswokken houdt, een aanrader!

Gegeten op 14 februari 2015

MCE

Samen met mijn vriend hier een etentje cadeau gedaan aan een hard helpende hand. We hebben met zijn drieën van begin tot eind weer genoten van de overheerlijke hapjes die we op ons bord hadden geschept! Het personeel was zéér oplettend en we hadden dan ook constant gevulde glazen en lege borden waren snel weer van tafel gehaald. Er waren lekker veel verschillende soorten sushi én sashimi te halen en de biefstukken werden weer supermals geserveerd! Als laatste ook weer gesmuld van verschillende soorten ijs, chocomouse met kokos en een lekker stukje spekkoek. Keer op keer een succes om hier te gaan eten!

Gegeten op 23 december 2014

sjaak8

Wellicht is het het wokconcept dat mij niet ligt, maar met zo veel verschillende gerechten uit zo veel keukens en niet één gerecht dat bijzonder goed was is dit voor mij niet een restaurant waar ik ooit nog zal komen.

Gegeten op 9 oktober 2014

nlldvgd

Wij hebben hier al meerdere keren lekker gegeten en altijd met veel plezier.
Nu waren wij op nieuwjaarsdag hier om 18.00 uur en nog nooit hebben wij zo'n 'chaos' aangetroffen.
Het restaurant was bomvol en het aanbod van de voorgerechten was minimaal. Wij kregen sterk de indruk dat men niet was opgewassen tegen de vraag van zoveel gasten. Er werd niet of nauwelijks bijgevuld. Om 19.00 uur was er bij de saté nog één stokje dat we van de bodem hebben moeten opvissen. Het aanbod van de sushi was minimaal. De rijst en de bami, friet, aardappeltjes enz. waren koud. Wij hebben het letterlijk met de restjes moeten doen. Er werd ook niet meer bijgevuld.
Wel was het vlees bij de wok en gril prima zoals altijd. Toen wij ruim twee uur later ons nagerecht wilden pakken werden we vies van het ijs waar alle kleuren door elkaar heen waren geschept door de gasten. Ook al bleef het personeel super beleefd en vriendelijk, wij komen hier niet meer op feestdagen. Jammer!!!

Gegeten op 1 januari 2015

Richard1074

Ik wou hier al lang een keer gaan eten en gisteren gedaan. Ben zeer positief. Goeie bediening, erg vriendelijk. Het buffet werd goed bijgehouden en was nooit op. Kwaliteit van het eten was ook perfect. Sfeer in het restaurant was ook erg goed. Gewoon een leuk net restaurant met erg aardig personeel. Ik kom absoluut hier terug. Vooral de Tongfilet is een aanrader.

Gegeten op 20 november 2014

MCE

Afgelopen weekend hier weer overheerlijk gegeten met mijn vriend! De bediening was weer fantastisch en de koks hebben weer hun uiterste gedaan! We hebben genoten van onze biefstukken, ossenhaas, garnalen en uitgebreide toetjesbuffet! Altijd een feest om hier te tafelen!

Gegeten op 20 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Rosarium Wok Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Rosarium Wok Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.