Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rosarium Wok Restaurant

1. Restaurant
  2. Wokken

Rosarium Wok Restaurant

1. Restaurant
  2. Wokken
  1. Toon telefoonnummer 070 354 60 72

elisabethm

Het is inmiddels één van de weinige wokrestaurants die er nog bestaan, maar ik vind het niet de beste. Pluspunten zijn de grote hoeveelheid keuze aan ingrediënten, het grote aantal gerechten op het buffet en veel keuze aan toetjes. En verreweg het grootste pluspunt is de teriyaki grill. Alle gerechten worden met zorg bereid en zo heb ik een overheerlijke ossenhaas gegeten en kipspiesjes. Minder vind ik de manier waarop de wokgerechten worden bereid. Je merkt dat de koks hier niet zoveel zin in hebben, waardoor je de passie mist. Belangrijker vind ik dat de sauzen allemaal heel erg vlak smaken. Ofwel gebruik wat meer saus of geef de saus meer smaak. Pittig is totaal niet pittig. Heel jammer. Een ander minpunt is de inrichting van het restaurant. Er is gekozen voor zoveel mogelijk tafels, het is erg massaal. Je hebt totaal geen privacy en je kan je bijna niet tussen de stoelen bewegen. Gelukkig was het niet zo druk op deze zaterdagavond.
De bediening is meestal wel ok. Ik ben benieuwd of dit restaurant het op lange termijn overleefd als het niet vernieuwd. Dit was de tweede keer dat ik hier heb gegeten, maar ik zal hier niet snel nog een keer eten.

Gegeten op 26 juli 2014

mmm91

Elk jaar eet ik hier met veel plezier als mijn oma jarig is. Vooraf altijd een lekker gril gerechtje en dan rennend naar het buffet. Het buffet is erg uitgebreid, vooral het assortiment aan wok ingrediënten is goed. Het ziet er vers uit en zo smaakt het ook. De rest van het buffet, bestaande uit sushi, een rijsttafel, salade en desserts, is ook te doen, maar hiervoor hoef je niet speciaal naar dit restaurant. Het bedienend personeel is erg beleefd.

Gegeten op 29 juni 2014

marco65

Ik heb hier heerlijk gegeten en wel in de tuin ik zou hier niet binnen willen zitten.
Wel vroeg gegaan dan is het nog wat rustiger en zijn er een aantal tafels waar je met zijn 4 man aan kan zitten. De tuin is geweldig om te zien.
Maar kwaliteit van het eten is gewoon goed ook ruim vis en gamba's aanwezig.
Ben ook te spreken over de prijs. Je kan hier heerlijk vertoeven en de rekening valt elke weer mee, drankjes zijn niet zo duur als de rest van Scheveningen.

Gegeten op 14 november 2013

henkrolvink

In het Westbroekpark - in de zomer genieten van de rozen - ligt Rosarium. Vriendelijke ontvangst, groot opgezet, typisch Aziatisch interieur en dat mag je ook verwachten, niets mis mee. Wij kwamen met een groep van 10 personen wat later, het werd al wat rustiger. Hoewel, ik ben in vele restaurants in Azië geweest en daar hoort het er bij, geroezemoes, druk, herkenbbar dus.
Het eten was goed. Als voorgerecht was Sashimi van zalm en tonijn, prima. De teppanyaki werd goed klaar gemaakt, medium is ook medium. De wok was ook in orde, daar kan niet veel mis mee gaan. Nagerecht fruit maar er was ook een ijsbuffet.
De rest van het gezelschap had ook geen klagen, het smaakt goed. Ook voor de kinderen is er een buffetje maar het is voor hen ook een mooie gelegenheid in kleine porties iets te proeven van de Aziatische keuken.

Gegeten op 12 januari 2014

Hilletje

Ik kreeg een beetje het Van der Valkgevoel bij Rosarium. Prachtig gelegen restaurant midden in het Rosarium. Keurig interieur, totaal niet mijn smaak, maar helemaal niets op aan te merken. Ik kreeg ook een beetje het all inclusive Turkije gevoel. Mooi opgemaakt buffet, ruime keuze wok, suchi, tepan yaki, deserts, frituur. Voor ieder wat wils. Meer dan genoeg te eten. Een echte all you can eat voedselfabriek in een nette omgeving met zeer service gericht personeel. Niet echt mijn ding. Maar wil je gewoon een keer veel voor weinig? Of wil je een keer met een flinke groep gaan eten? Ga vooral naar Rosarium. Ik ga hier zeker een keer terug komen.

Gegeten op 17 december 2013

keesjanine

11december met een groot gezelschap in dit wokrestaurant gegeten. Was vele jaren geleden eens geweest en dat viel tegen. Nu zonder meer een prima avond gehad. Veel en gevarieerde keuze van chinese-, wokgerechten en tepan yaki. Eten zag er prima uit, heerlijke verse vis en van alles wat. Voor de prijs van € 20,50 uitstekend gegeten. Het is een groot restaurant en geschikt voor grote gezelschappen. Fijn dat je gratis kunt parkeren in Scheveningen.

Gegeten op 11 december 2013

liefdevooreten

Tijdje terug hier gegeten en ik moet helaas zeggen dat ik het verschrikkelijk vond. Het decor was opzich wel gezellig, de service was oké maar het eten was ver beneden de maat.
De bami van het buffet smaakte alsof het er al uren lag, heel droog. De sushi viel uit elkaar (slechte kwaliteit sushi dus en niet vers) en de vleesgerechten waren erg taai. Alleen de garnalen, inktvis en zeewiersalade was nog wel enigzins te eten, voor de rest was het eten erg teleurstellend, jammer!

Gegeten op 17 juni 2013

djh

Enige tijd geleden hier op uitnodiging de lunch genuttigd.
Het is eten is goed; naar ik begreep is de keus tijdens de lunch beperkter dan in de avond.
De bediening is vriendelijk, maar niet altijd even duidelijk.
Een goed no-nonsense wok restaurant.

Gegeten op 17 oktober 2013

pastamilan

gelukkig van te voren gereserveerd. We waren hier nog nooit eerder geweest. Ondanks de drukte is de bediening vlot en vriendelijk. Het eerste voorgerecht wordt aan tafel geserveerd. Het eten wordt voortdurend bijgevuld en is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit.

Gegeten op 20 oktober 2013

LinaGeeve

Goede wok. Leuk is dat je het voorgerecht (gamba's, zalm, kipsaté e.d.) bediend krijgt, en daarna mag je zelf pakken. Verse zalm en tonijn die je rauw kan eten, sashimi heet dat geloof ik, is prima. Lamskoteletjes en biefstuk en gamba's van de grill heb ik gegeten, echt lekker. Grote gratis parkeerplek aanwezig.
Geschikt voor grote groepen, minder voor knusse 2 persoonsetentjes i.v.m. lawaai van overige gasten. Wij hadden een groep van 50 personen, die maar geen afscheid kon nemen van elkaar en dat in de eetzaal uitgebreid deed.

Gegeten op 24 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Rosarium Wok Restaurant in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Rosarium Wok Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.