a TripAdvisor company

1. 8,0 10 1 23

2. 8,0

3. 8,1

petra412

Gisteren konden we onaangekondigd toch plaats krijgen. De vriendelijke dames deden hun best! Het eten was oke. Vlees, gamba's kon beter. Beetje taai of niet super vers. Vreselijke jussaus over alles heen. Redelijk assortiment. Wat een gedoe met herrie van kinderen en aso volk. Bord met restjes op je tafel als je terug komt van de wok. Kan t restaurant niets aan doen. Ik probeer nog een ander moment. Kijk eens naar wok restaurant Kongs Garden in St Willebrord, (Brabant) die zijn stapje beter in vers en wok/grill.

Gegeten op 25 juni 2016

PlateaCibum

Het fijne aan dit wok restaurant is toch wel de locatie en de opzet.
Je merkt weinig van drukte. Dus geen lange wachttijden bij het wokken, en geen duw- en trekwerk bij het opscheppen van gerechten.
Alles wordt goed bijgehouden dus geen lege au bain maries. Schone borden (wat bij veel wok restaurants wel eens anders is) en schoon bestek.
De service is top. Het decor wat vervallen maar de locatie in het Westbroekpark is super.

Gegeten op 28 februari 2016

MCE

Ter ere van mijn verjaardag weer overheerlijk met mijn vriend hier wezen dineren. Altijd een feest als we hier weer langs zijn geweest! We worden hier telkens weer zeer vriendelijk ontvangen en op onze wenken bediend. Als voorgerechtje lekker gamba's gegeten en daarna bordjes vol geschept met ossenhaas, biefstuk en sushi. Tot slot nog wat bolletjes ijs en natuurlijk een paar plakjes spekkoek gesnoept. Alleen jammer dat ik dit keer geen klein presentje heb gekregen. Voor de rest gigantisch genoten van deze avond!

Gegeten op 17 april 2016

FamVer

Als vanouds hier weer heerlijk gegeten. Ruim aanbod met verse producten en een groot, doch ook kleinschalig restaurant. Vriendelijke bediening. Aanrader is de King-Do-saus bij de wok! Maar ook het grill-team doet het gewoonweg goed. Heerlijke steak en gamba's. In dit restaurant hebben wij dan ook ons huwelijksfeest gehouden!

Gegeten op 8 januari 2016

Gertemans

Dit buffetrestaurant kent een hele brede keus aan gerechten. Die zijn voor een heel groot deel oosters, maar iemand in een gezelschap die daar niet van houdt kan daar omheen zeker ook aan zijn of haar trekken komen.
Het hart van het restaurant wordt gevormd door enkele grote wokken op grote vlammende branders. Hier kun je groenten, vlees en vis aan een kok aanbieden die het vervolgens even voorkookt en bereid met een saus naar keuze.
Heel strikte vegetariërs kunnen er problemen mee hebben dat hun groentes in hetzelfde water worden voorgekookt als de porties waar wél vlees bij zit.
Er is een ruime keus aan sauzen. De saus met twee pepers is al goed pittig, weet dus wat je doet als je de saus met drie pepers kiest. Ik zou er niet mee beginnen.
De bediening loopt voortdurend rond om bestellingen van nieuwe drankjes op te nemen en te bezorgen. Dat is handig, en voor het restaurant uiteraard omzet.
Rosarium ligt erg mooi, in het Westrbroekpark.
Kinderen t/m 11 eten voor half geld. Reken op zo'n 90 euro voor een gezin van 4 met twee kinderen, inclusief een paar drankjes.

Gegeten op 21 februari 2016

Milo53

Al bij aankomst een feestje, wat een mooie locatie. In de zomer zal het prachtig zijn wanneer de omgeving met rozen in bloei staan.
De bediening en het personeel is heel vriendelijk. Ik had mijn verjaardag gevierd en het personeel had dat waarschijnlijk gehoord want er werd sterretjes geserveerd aan mijn tafel en gezongen. Ook kreeg ik nog een leuke attentie, superleuk.

Het eten was fantastisch, gevarieerde en verse producten, echt veel keuze. De sushi was dan ook heel erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook erg goed.

We komen hier zeker weer terug! We hebben een topavond gehad.

Gegeten op 23 januari 2016

RosaB

Altijd fijn om hier weer even te eten, zeker omdat er ook iemand met een pinda-allergie in het gezelschap zat en het eten hier veilig is.
We komen al meer dan 10 jaar bij het restaurant, en zeker de toevoeging van sushi vinden we een dikke aanrader.

Ontzettend jammer dat je niet gewoon kraanwater kunt bestellen, en veroordeelt bent tot het drinken van duur flauwekulwater. Hetgeen overigens wel vermeld wordt op de menukaart.

Maar dat is dan ook wel het enige minpuntje.

De service is geweldig, het eten verser dan vers. En de show in de keuken is iedere keer weer leuk om naar te kijken.

Gegeten op 12 november 2015

MCE

Wat een genot om hier weer een vorkje te prikken met mijn vriend! Ik had al in de middag een reservering geplaatst, want in het weekend is het bijna altijd druk en dus ook nodig om te reserveren. De ontvangst was zeer vriendelijk door de dames van de garderobe en bij de entree. We hadden als voorgerechtje de zalm en de gamba's en deze waren prima klaargemaakt. Daarna zijn we meteen voor de ossehaas gegaan en deze was weer overheerlijk gewokt door de kok; lekker sappig en mals. Vervolgens zijn we naar de grillplaat gelopen en hebben we 3 gigantisch biefstukken besteld en wat waren die weer subliem bereid! Tot slot heb ik nog een bordje lekkere sushi verorberd. We werden de hele avond goed van drankjes voorzien en voor mijn jarige vriend ook nog een klein presentje gekregen. Helemaal top!

Gegeten op 20 september 2015

Heijsteeg

De gastvrouw was zeer onvriendelijk, alles behalve gastvrij.
Wij waren met 5 volwassenen en 1 kindje van 2.
Het kindje sliep tijdens binnenkomst en lag in de buggy
De gastvrouw begon gelijk heel geïrriteerd te doen over het feit dat we met een buggy binnen kwamen en raakte soort van. Dit voelt niet echt aan alsof je gewenst en welkom ben.
Uiteindelijk hadden wij zelf een oplossing gevonden om de buggy aan tafel te zetten door even een stoel wat aan de kant te zetten. Kleine moeite toch?
Het eten was redelijk van smaak. Bepaalde gerechten waren op en werden ook niet bijgevuld of lagen al langere tijd op de schalen zo te zien aan de kleur.
Wij gaan hier niet meer heen.

Gegeten op 12 september 2015

Restaurant - 10 maanden geleden

Geachte heer/mevrouw,
Heeft u de klachten ook bekend gemaakt?zo ja bij wie? zo nee waarom niet? we proberen onze gasten altijd goed van dienst te zijn.
Alle gerechten worden dagelijks, verse en tijdig bijgevuld.

TastyQueen

Rosarium is zoals altijd heerlijk, al redelijk vaak hier geweest en het is altijd top. Er is heel veel keus en het is allemaal lekker.
Bediening is gewoon zoals het hoort en decor is ook mooi.

Beveel dit wok restaurant zeker aan als (één) van de beste wok restaurants in regio Haaglanden (en misschien wel in Zuid-Holland!).

Gegeten op 1 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Rosarium Wok Restaurant in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Rosarium Wok Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.