Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Vitesse

1. Hollands

Vitesse

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 354 71 79

Caffies

Lekker gegeten (kip en varkenssate met pata en wat salade voor 11,50)
Glasje cola kost 2,80
gezellig rondom de vele vuurkorfjes die er staan.
Terras is overdekt en wordt warm gehouden door elektriche en gas heaters.
Eten was goed, bediening vriendelijk, uitstraling van het geheel was oke
Voor een redelijk bedrag kan je hier leuk eten.

Gegeten op 20 december 2014

nijssenr

Wat een ontvangst en gastvrijheid. Waar wordt de deur nog voor je opengedaan? Hier dus.
We kregen tussen alle gerechten door de keuze om gelijk door te gaan of nog even te wachten. Helemaal super. Ook met een glutenallergie werd prima rekening gehouden. En zeker geen risico genomen. Het theatermenu had voldoende keuze. Prima frieten, redelijke vlees en vis. Als ze zelf de saus zouden maken zou een stuk schelen.
Lekker warm in de serre met de heaters en gezellig met overal vuurkorfjes.

Gegeten op 10 december 2014

Stewie

Wat een leuke locatie direct aan de zee. Vriendelijk personeel maar het eten was beneden peil. Binnen 40 minuten 81 met 2 personen. Het voorgerechten was nog maar net besteld en werd al uitgeleverd. De gamba's waren taai veel te lang hebben de mogen staan om uitgeleverd te worden. Het hoofdgerecht ossenhaaspuntjes en een mixer gril. De ossenhaas was goed maar waarschijnlijk zijn deze op het moment zelf ook klaargemaakt. maar de mixer gril taai, koud DeZe had ik net als de gamba's niet uitgeserveerd. frietjes toppie maar de gefrituurde krielaardappelen jammer zeer jammer.
Nogmaals leuke club mooie ambiance maar eten gaat ook om smaak.
Fastfood in een mooi jasje

Gegeten op 19 oktober 2014

suzanne96

Na een stuk wandelen vandaag met zn vieren gaan eten bij vitesse. Helaas was het eten en met name het vlees erg doorgebakken. De service was prima, maar helaas werd dit ernstig verpest door een dame die kwam afruimen. Ze keek mij en mijn vriendin ontzettend kwaad aan (en nee deze blik was niet verkeerd geïnterpreteerd). Toen we wegliepen werd ik of mijn vriendin voor puta uitgemaakt. Waarschijnlijk dacht ze dat ik het niet zou horen. Toen ik hier een melding van maakte werd er gelukkig wel excuses aangeboden (door een ander, want de dame in kwestie rende min of meer direct naar achteren). maar dit voorval heeft echt de boel voor mij en de rest van mijn gezelschap verpest. Helaas geen aanrader.

Gegeten op 18 oktober 2014

Billabong

Met drie personen de Theater Menu (3gangen) besteld. De voorgerechten: de garnalen cocktail en de pompoensoep waren flauw van smaak. Cocktailsaus is te waterig. Hoofdgerechten: sliptongen met friet en salade en ravigote saus die helemaal niet naar ravigote smaakt, nogal zoetig en een geringe portie (ca.1 eetlepel) groente, harde stukken witte kool er tussen i.p.v. salade, bruine stukken friet en matige kwaliteit vis. Nagerecht: Dame Blanche was wel oké. We kregen het idee hier dat de kok de passie voor het koken kwijt is. Personeel waren niet echt attent. Er wordt zelf in het restaurant gerookt! Niet te geloven! Rookverbod horeca?? Als we eerder de vorige recensies hadden gelezen dan waren we zeker niet bij deze tent gaan eten. Absoluut Geen aanrader!

Gegeten op 17 september 2014

Schollekop74

Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes maar voor een lekkere saté en een bord vol friet met wat salade ben je hier aan het goede adres! Lekker plekje in het zonnetje en je zit helemaal goed! Prijs kwaliteit is goed in orde!

mmaaike93

Ik ben met 4 anderen personen gaan eten bij restaurant Vitesse. Dit is geen aanrader.
Het personeel is erg onvriendelijk. Ze serveren het eten erg snel naar elkaar. We waren nog bezig met het eten van de soep, of het hoofdgerecht werdt al geserveerd. Dit vonden we te snel dus ze zouden het eten wel even ''aan de kant" leggen. Het gevolg hiervan was natuurlijk koud eten.
Even over de tomatensoep die we als voorgerecht kregen: niet te eten!
De soep was koud en kun je vergelijken met bolletjes in tomatensaus. Dik en het zag er niet uit als tomatensoep.
Als je snel wil dineren kun je hier terecht: We zijn om precies te zijn 30min hier geweest. Het gerechten kwamen 10 min na elkaar.
Kort samengevat; Je kunt beter naar de snackbar gaan.
Erg jammer...

Gegeten op 5 juli 2014

marilo

Na een bioscoopje met 3 personen hier gegeten. Eenmaal 3-gangen menu was goed. Tweemaal ossenhaas medium besteld. Eenmaal te rood heb deze teruggegeven. Het vlees is waarschijnlijk opnieuw in de pan gegooid met gevolg dat het vlees niet meer te eten . Voor dit hele gebeuren kreeg ik van de ober een excuus en een drankje aangeboden maar dit laatste heb ik geweigerd. Ik kom om te eten wat ik dus niet gedaan heb maar wel moest betalen. Ik heb hier geen woorden voor. Schande!!!

Gegeten op 28 februari 2014

BMLL

Na een wandeling over de boulevard van Scheveningen besloten we te gaan lunchen. Onze keuze viel op dit restaurant. De bediening was okay, het eten net voldoende. De kinderen hadden patat en kibbeling (voor de kleinste hadden we alleen een bordje gevraagd, dit werd ook zonder problemen geregeld). De kibbeling leek meer op een visnugget met veel paneer en weinig inhoud, hij was dan ook redelijk smakeloos. Jammer ook dat je voor elk sausje apart moet betalen. Het bij het kindermenu horende speeltje viel wel goed in de smaak. Het twaalf-uurtje wat mijn man en ik hadden is in ieder geval niet voor grote eters. Het gerecht bestond uit een klein kommetje soep (meer een capuccinokopje-formaat), een halve panini, en een handje sla met een klein bolletje salade erop. De salade was lekker en vers. De panini (gerookte zalm met kaas) erg zout. De kaassoep was erg dik, zout, melig en met klontjes er in. De gebonden vissoep was wel aardig van smaak. Al met al, geen plek waar wij nog een keer naar toe gaan!

Gegeten op 26 januari 2014

arnolda2

We zijn met vijf zusjes hier wezen eten en werden zeer vriendelijk ontvangen.Er werd goed eten afgeleverd en snel.Er was veel aardige bediening.als we gaan lunchen komen we hier zeker terug.bedankt. Marian Tiny Lidia Frieda en Nolda de vijf gezellige zusjes

Gegeten op 26 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Vitesse in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Vitesse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.