Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Vitesse

1. Hollands

Vitesse

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 354 71 79

Schollekop74

Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes maar voor een lekkere saté en een bord vol friet met wat salade ben je hier aan het goede adres! Lekker plekje in het zonnetje en je zit helemaal goed! Prijs kwaliteit is goed in orde!

mmaaike93

Ik ben met 4 anderen personen gaan eten bij restaurant Vitesse. Dit is geen aanrader.
Het personeel is erg onvriendelijk. Ze serveren het eten erg snel naar elkaar. We waren nog bezig met het eten van de soep, of het hoofdgerecht werdt al geserveerd. Dit vonden we te snel dus ze zouden het eten wel even ''aan de kant" leggen. Het gevolg hiervan was natuurlijk koud eten.
Even over de tomatensoep die we als voorgerecht kregen: niet te eten!
De soep was koud en kun je vergelijken met bolletjes in tomatensaus. Dik en het zag er niet uit als tomatensoep.
Als je snel wil dineren kun je hier terecht: We zijn om precies te zijn 30min hier geweest. Het gerechten kwamen 10 min na elkaar.
Kort samengevat; Je kunt beter naar de snackbar gaan.
Erg jammer...

Gegeten op 5 juli 2014

marilo

Na een bioscoopje met 3 personen hier gegeten. Eenmaal 3-gangen menu was goed. Tweemaal ossenhaas medium besteld. Eenmaal te rood heb deze teruggegeven. Het vlees is waarschijnlijk opnieuw in de pan gegooid met gevolg dat het vlees niet meer te eten . Voor dit hele gebeuren kreeg ik van de ober een excuus en een drankje aangeboden maar dit laatste heb ik geweigerd. Ik kom om te eten wat ik dus niet gedaan heb maar wel moest betalen. Ik heb hier geen woorden voor. Schande!!!

Gegeten op 28 februari 2014

BMLL

Na een wandeling over de boulevard van Scheveningen besloten we te gaan lunchen. Onze keuze viel op dit restaurant. De bediening was okay, het eten net voldoende. De kinderen hadden patat en kibbeling (voor de kleinste hadden we alleen een bordje gevraagd, dit werd ook zonder problemen geregeld). De kibbeling leek meer op een visnugget met veel paneer en weinig inhoud, hij was dan ook redelijk smakeloos. Jammer ook dat je voor elk sausje apart moet betalen. Het bij het kindermenu horende speeltje viel wel goed in de smaak. Het twaalf-uurtje wat mijn man en ik hadden is in ieder geval niet voor grote eters. Het gerecht bestond uit een klein kommetje soep (meer een capuccinokopje-formaat), een halve panini, en een handje sla met een klein bolletje salade erop. De salade was lekker en vers. De panini (gerookte zalm met kaas) erg zout. De kaassoep was erg dik, zout, melig en met klontjes er in. De gebonden vissoep was wel aardig van smaak. Al met al, geen plek waar wij nog een keer naar toe gaan!

Gegeten op 26 januari 2014

arnolda2

We zijn met vijf zusjes hier wezen eten en werden zeer vriendelijk ontvangen.Er werd goed eten afgeleverd en snel.Er was veel aardige bediening.als we gaan lunchen komen we hier zeker terug.bedankt. Marian Tiny Lidia Frieda en Nolda de vijf gezellige zusjes

Gegeten op 26 januari 2014

pauline

De voorgaande recensies kloppen helemaal, jammer dat ik die niet eerst heb gelezen voordat ik hier ben gaan eten. Eten is waardeloos, het broodje warmvlees was koud eb de pannekoek met appel was niet lekker, te dik en niet gaar. Vervolgens was de bediening kortaf en het duurde lang voordat we werden geholpen. Het broodje warm vlees werd wel opgewarmt maar kwam pas weer op tafel toen de rest klaar was met eten. Er kwam ook totaal geen excuus of opmerking over dit gebeuren. Jammer!

Gegeten op 5 januari 2014

Ekelschotd

Aardige bediening. Omgeving deze maanden in kerstsfeer.
Eten was een lunch met een omelet en een uitsmijter. De gerechten waar naar onze beleving te snel klaar een waren niet op smaak. De omelet welke een boeren zou moeten zijn, zat wat verdwaald groen tussen een een paar kleine stukjes ui, de uitsmijter was de ham erg taai.
De bediening was het toppunt van de lunch. Voor een diner/ lunch zal ik Vitesse niet meer bezoeken.

Gegeten op 15 december 2013

bertus53

Met 5 personen het restaurant bezocht en het Theater-menu gekozen. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Voor een drie-gangen menu grote porties, zeker de garnalencocktail. Ook het hoofdgerecht, kabeljauw met frites en aardappeltjes en salade smaakvol. Het ijs na , met vrucht en slagroom was heel lekker. Zeker een aanrader.

Gegeten op 7 september 2013

Irene1955

Vitesse staat op de boulevard van Scheveningen onder het Kurhaus. Het restaurant hangt vol met tierelantijntjes.
We hebben hier saté gegeten [kip en varkenshaas] met Belgische frites, een beetje sla en kroepoek voor 10,50 euro. Beide vleessoorten waren wat te droog. Voor de prijs was het eten redelijk.
De prijzen voor de drankjes zijn te hoog. Een glas cola voor 2,80 euro [waarschijnlijk uit een automaat] en een klein glas matige rode huiswijn voor 3,35 euro!

Gegeten op 6 september 2013

snuf87

Wij hebben het 3 ga gangenmenu gegeten met formatensoep varkenshaas met champignonssaus en het Vitessetoetje.
Ze serveren heel snel, de soep kwam lauw aan. Het ergste was de varkenshaas, dezewas veel te lang gebakken, net een gaar keuken. Vlees was taai.als je snel wilt eten kun je hier naar toe gaan. Ik zal het Niemand aanbevelen. Ze willen een hoge omloopsnelheid mensen snel weg hebben, hier lijdt het eten onder.

Schrijf zelf een recensie over Vitesse in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Vitesse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.