a TripAdvisor company

1. 6,0 10 1 42

2. 6,7

3. 6,9

culinairgenieter86

Zit hier een nieuwe eigenaar in of is het opeens heel erg snel bergafwaarts gegaan?

Wat een slechte service! Ongeïnteresseerde bediening gooit het eten op tafel, is meer bezig met elkaar of hun bestelapparaat dan dat ze naar hun gasten kijken. Deze 2 jongens snappen allebei niets van gastvrijheid

Eten was droog, taai en niet smakelijk...

Decor is oud en viezig... en toiletten zijn mega smerig.

Gegeten op 6 mei 2016

Viento104

Wat een ontzettend slecht eten!!! Wij hadden een visschotel met verschillende soorten vis, alleen smaakten die vissen hetzelfde. Behalve de tonijn steak, maar die was gort droog. En de gamba's lauw/koud. Aardappeltjes? Half droge grote knikkers. Alleen met de saus er dik over was het te eten.

Blijkbaar weten ze dat zelf ook, want ee wordt niet eens gevraagd of het heeft gesmaakt. Eigenlijk moet je buiten op de stoep anti reclame maken, want dit gun je niemand.

Gegeten op 5 mei 2016

jolanda311

Vandaag ben ik samen met mijn man wezen eten zo slecht ik vroeg aan de ober of er ander eigenaar in zit hij zij ja we kregen 2 sliptongen met wat patat en klein beetje sla wij riepen de ober die ons geholpen had en vertellde dat eten niet te eten was hij zei dat wij gelijk hadden hij bood ons iets anders aan varkenshaas met een klein beetje papat weer slecht. Wij al jaren bij vitesse altijd goed ik denk dat ze maar eens een ander kok moet aanstellen die weet wat eten klaarmaken is . Ik kom er nooit meer.

Gegeten op 2 mei 2016

yvonne370

Wij eten al jaren bij Vitesse en komen er na onze laatste bezoek op 8-4-2016 nooit meer. Iedereen van onze groep (8 personen) heeft eten laten staan. Spareribs waren gekookt, de ossenhaas had waterige honingsaus. Bediening was onhandig. Er was alleen een bakje sla en frites en opgebakken aardappeltjes. De rode wijn was waterig en men had geen andere, jammer. We hebben dit allemaal gemeld en 1 persoon kon een kopje koffie krijgen, nou ja! Nee Vitesse zal ons niet meer zien!

Gegeten op 8 april 2016

Snij53

Hoe wisselend zijn de recensies van dit restaurant, van heel slecht tot heel goed. Naar de prijs kijkend van het 3 gangenmenu ( 17,95) vonden wij het geheel gewoon een dikke 8. Vooraf carpaccio en garnalencocktail, waren alletwee gewoon lekker zonder al te veel fratsen . Daarna heerlijke kabeljauwfilet met ravigotte saus en een varkenshaasje met roomsaus : geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker, met voldoende frites en een wat onduidelijke salade maar wel lekker. Daarna overheerlijke tiramisu en ik had zelf een dame blanche: gewoon zoals die moet zijn.
Daarna nog een heerlijke cappuccino toe.
Personeel was allervriendelijkst , aan een andere tafel ging wat mis , dat werd meteen gecorrigeerd. Wij komen zeker weer terug, want voor deze prijs kun je gewoon prima eten aan de gezellige boulevard van Scheveningen .

Gegeten op 5 maart 2016

Moniquebesseling

Biefstuk rare besteld. Werd totaal doorbakken gebracht. Ober erbij gehaald.
Vlees werd meegenomen, manager bracht hetzelfde stuk vlees weer terug met opmerking dat hij samen met de kok had gekeken maar dat het vlees echt niet 'meer rare' kon dan dit. Tafelgenoot liet haar biefstuk zien die wel rare was. Toen riep manager dat we misschien verwisseld waren. Hoezo? Dit was toch ook rare gebakken? Wat een slechte service en wat een onbeleefdheid. Nooit meer! Een echte afrader!

Gegeten op 20 februari 2016

paul453

Ontvangen al in een 5-sterren restaurant.
De koffie was goed en een goed gevulde kom erwtensoep gegeten !

Bedieding was erg vriendelijk.
Zeker de moeite waard als je op de Boulevard ïn Scheveningen bent.

Gegeten op 20 december 2015

Didianne338

Zaterdagavond gegeten bij Vitesse. We kamen rustig binnen en werden gelijk gevraagd of we hadden gereserveerd (zonder hallo) Anders mochten we er Niet zitten. Gelukkig hadden we gereserveerd, dus kregen we twee menu's In onze handen gedouwd en een plek aangewezen zonder oogcontact.

Maar we dachten we geven nog Niet op. Ik Ging zitten en Het eerste wat me opviel was Het decor. Heel oubollig en saai. Zeker Geen gezellige sfeer. Maar Dat terzijde.

Ik Had Als voorgeregt De carpaccio. En mijn zoon Had stokbrood met kruidenboter. Die was prima, maarja wat valt er te Verpesten aan kruidenboter? De carpaccio was erg waterig, maar nog wel te doen.

Als hoofdgerecht hadden kipsate en ik had een kogelbiefstuk. De biefstuk was niet medium rare maar gewoon 180% rare. Ik wilde de bediening er niet mee lastig vallen maar het was echt niet te eten dus ik heb het toch gevraagd. Het meisje reageerde hartstikke lief en bracht 10 min later een nieuwe. Ze bood netjes haar excuses aan en vroeg of we nog iets wilden drinken. De biefstuk was nu prima maar de kipsate was erg droog en de frietjes waren ook niet echt geweldig,

Manager was erg onbeleefd en zei ons zonder oogcontact gedag op het einde.
Kortom service van dat eene meisje was goed de rest niet. Eten niet zo goed en decor ook niet. Geen aanrader.

Gegeten op 26 december 2015

gerrit1958

Vandaag weer heerlijk ontbeten bij dit geweldige restaurant
Verse broodjes , croissants vleeswaren brie jonge kaas zoetigheden jus d' orange en alles ruim voldoende en vers.
Vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding
Een aanrader

Gegeten op 27 december 2015

Jan Zellenrath

We hebben hier het theatermenu genomen. Het viel ons niet tegen zeker gelet op de prijs. Voor die prijs kan je natuurlijk geen haute cuisine verwachten maar de gerechten waren in orde. De Noorse garnalencocktail viel wel tegen, erg waterig. De carpaccio daarentegen viel bij mijn vrouw in de smaak. Kogelbiefstuk en varkenshaas waren oké. Opvallend was de uitermate vriendelijke bediening. Stuk voor stuk persoonlijk en klantgericht. Een leuk begin van een theaterbezoek.

Schrijf zelf een recensie over Vitesse in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Vitesse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.