a TripAdvisor company

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 354 71 79
  2. www.vitesse-scheveningen.nl

Voor badgasten en theaterliefhebbers

Uitzicht op zee en op loopafstand van het theater, de ideale combinatie voor levensgenieters. Op de kaart staat een speciaal theatermenu, een voordelige maaltijd ook als u niet naar het theater gaat. ’s Ochtends om 8.00 uur gaan hier de deuren open voor het ontbijt en tot middernacht geniet je hier van veelzijdige dinergerechten. De uitgebreide kaart is een feestje voor iedereen die het maximale uit de dag wil halen.

DaphneTeddy

Gisterenavond laat nog heerlijk gegeten bij Restaurant Vitesse in Scheveningen. Lekker buiten op het terras gezeten wat erg aangenaam was bij een ondergaande zon. Echt ontzettend lekker gegeten. Alleen ons hoofdgerecht duurde wat lang maar de manager (Jerry) was mij al voor voordat ik er om kon vragen. Alsnog mijn complimenten voor de goede service, de gastvrijheid en het heerlijke eten! Hier kom ik graag nog een keer terug!

Gegeten op 23 juli 2016

keljane_1

Vanavond gegeten bij vitesse. We zijn een dagje in scheveningen en het zag er gezellig uit. Tevens genoeg keuze op de kaart. 2 keer het theater menu en 2 kindermenu's. Met het eten niets mis. Al voelden we ons een beetje over het hoofd gezien. Ketchup gevraagd voor de kinderen, nooit gekregen. Een goeie 20 minuten naar onze lege borden gekeken voordat ze werden meegenomen. Daarna nog een keer 10 minuten kunnen wachten voordat er gevraagd werd of we nog iets na wilden. Een leuk restaurant. Bediening doet hun best l. Maar echt goed geregeld, nee.

Gegeten op 21 juli 2016

misharotterdam75

Tijdens onze vakantie hier maar een wezen eten.

We hebben ons laten vertellen dat er een nieuwe eigenaar is en dat er de afgelopen weken verbouwd is. Vroeger (3jaar geleden) zijn we hier ook al eens geweest en toen was het prima maar allemaal een beetje oud.

Nu, na de verbouwing, zie je wel dat de nieuwe eigenaar er iets van probeert te maken. Echter.... Terras is echt viezig. Veel zand en aanslag. Ik begrijp dat je aan het strand zit, maar een bezem over je terras elke ochtend is toch niet zo veel moeite? Ook de ramen zijn vies en groezelig om nog maar te zwijgen over de raampjes van de kachels die buiten staan! Hier hangt je uithangbord aan en is je visite-kaartje van de zaak. Dit is het eerste wat gasten zien als ze langs lopen!

Service was verder wel prima. Maar ook het eten viel ons tegen maar goed... Wat kan je verwachten voor €15,95 voor 3 gangen? Dat kan natuurlijk ook geen kwaliteit zijn. Carpaccio was smakeloos en hoofdgerecht was taai. Wat wel lekker was waren de frietjes en het dessert!

We komen van de week nog eens terug om te kijken of het een momentopname was want we zijn hier nog 2 weken. Iedereen verdient een 2de kans.

Gegeten op 29 juni 2016

FranzF

We waren afgelopen zaterdag op de boulevard en hebben Vitesse uitgekozen als restaurant omdat het er leuk uit zag en de kaart ons aan sprak. Ze hebben een theatermenu dat best goedkoop is. Ik geloof 14,95 voor 3 gangen. Dit is echt heel erg goed prijs-kwaliteit. Je kunt dan uit allerlei zaken kiezen. Ik koos voor carpaccio, biefstuk en tiramisu. Mijn vrouw koos voor garnalencocktail, varkenshaas en dame blanche. Dank jullie wel voor de goede service. We komen snel weer terug.
Echt een aanrader zeker als je voor een vastre prijs wilt eten.

dutchbobby

Meer dan 10 jaar zijn wij regelmatige en altijd zeer tevreden gasten van "Vitesse" geweest, maar dat is sinds afgelopen zaterdag helaas drastisch veranderd! Ons favoriete gerecht, de scholfilet, bleek niet meer op de vernieuwde menukaart te staan (kan natuurlijk gebeuren, daar is niets mis mee!), zodat we uit geweken zijn naar twee andere, ons bekende gerechten, die tot nu toe ook altijd van zeer goede kwaliteit geweest waren, de spareribs en de gamba's. Maar wat voor een teleurstelling was het dit keer: twee stukken van de spareribs bleken aan de onderzijde letterlijk ijskoud te zijn, en de patat was "slap" en slechts lauwwarm (na protest werden beide produkten in ieder geval zeer snel vervangen). Ook de bijlages waren dit keer een grote tegenvaller, de extra salade was geheel verdwenen (zou in het verleden door de mensen te vaak zijn teruggegeven!), het schaaltje met de altijd weer lekkere gebakken aardappelen bleek vervangen te zijn door 3 armoedige stukjes aardappel, als "bijlage" op het bord zelf en ook de altijd zo uitsterkend smakende rauwkostsalade onder de gamba's was nu geheel afwezig! Kortom, hier werd weer een overduidelijk dat niet iedere vernieuwing en verandering, ook meteen een verbetering vormt. Of een veranderd "concept" of een nieuwe kok hiervoor verantwoordelijk is, is niet meteen duidelijk, maar "Vitesse" in deze vorm is een absolute afrader! Maar gelukkig zijn er op de boulevard van Scheveningen nog vele andere restaurantjes te vinden, waarvan we inmiddels dan ook al, naar alle tevredenheid, gebruik gemaakt hebben! Bij "Vitesse" zien ze ons voorlopig zeker niet meer terug!

proever831985

We komen binnen de hele tent in een nieuw jasje ongelooflijk.
Wat een mooie zaak nieuwe bar, nieuwe vloer, ziet er top uit.
compliment voor het nieuwe idee.

We hebben heerlijk gegeten mijn vrouw de lady steak ik nam de schol super goed bereid.
dessert waren ook leuk gepresenteerd.

Bedankt voor de leuke avond

Viento104

Wat een ontzettend slecht eten!!! Wij hadden een visschotel met verschillende soorten vis, alleen smaakten die vissen hetzelfde. Behalve de tonijn steak, maar die was gort droog. En de gamba's lauw/koud. Aardappeltjes? Half droge grote knikkers. Alleen met de saus er dik over was het te eten.

Blijkbaar weten ze dat zelf ook, want ee wordt niet eens gevraagd of het heeft gesmaakt. Eigenlijk moet je buiten op de stoep anti reclame maken, want dit gun je niemand.

Gegeten op 5 mei 2016

jolanda311

Vandaag ben ik samen met mijn man wezen eten zo slecht ik vroeg aan de ober of er ander eigenaar in zit hij zij ja we kregen 2 sliptongen met wat patat en klein beetje sla wij riepen de ober die ons geholpen had en vertellde dat eten niet te eten was hij zei dat wij gelijk hadden hij bood ons iets anders aan varkenshaas met een klein beetje papat weer slecht. Wij al jaren bij vitesse altijd goed ik denk dat ze maar eens een ander kok moet aanstellen die weet wat eten klaarmaken is . Ik kom er nooit meer.

Gegeten op 2 mei 2016

yvonne370

Wij eten al jaren bij Vitesse en komen er na onze laatste bezoek op 8-4-2016 nooit meer. Iedereen van onze groep (8 personen) heeft eten laten staan. Spareribs waren gekookt, de ossenhaas had waterige honingsaus. Bediening was onhandig. Er was alleen een bakje sla en frites en opgebakken aardappeltjes. De rode wijn was waterig en men had geen andere, jammer. We hebben dit allemaal gemeld en 1 persoon kon een kopje koffie krijgen, nou ja! Nee Vitesse zal ons niet meer zien!

Gegeten op 8 april 2016

Snij53

Hoe wisselend zijn de recensies van dit restaurant, van heel slecht tot heel goed. Naar de prijs kijkend van het 3 gangenmenu ( 17,95) vonden wij het geheel gewoon een dikke 8. Vooraf carpaccio en garnalencocktail, waren alletwee gewoon lekker zonder al te veel fratsen . Daarna heerlijke kabeljauwfilet met ravigotte saus en een varkenshaasje met roomsaus : geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker, met voldoende frites en een wat onduidelijke salade maar wel lekker. Daarna overheerlijke tiramisu en ik had zelf een dame blanche: gewoon zoals die moet zijn.
Daarna nog een heerlijke cappuccino toe.
Personeel was allervriendelijkst , aan een andere tafel ging wat mis , dat werd meteen gecorrigeerd. Wij komen zeker weer terug, want voor deze prijs kun je gewoon prima eten aan de gezellige boulevard van Scheveningen .

Gegeten op 5 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Vitesse in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Vitesse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.