a TripAdvisor company

Vitesse

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 354 71 79

paul453

Ontvangen al in een 5-sterren restaurant.
De koffie was goed en een goed gevulde kom erwtensoep gegeten !

Bedieding was erg vriendelijk.
Zeker de moeite waard als je op de Boulevard ïn Scheveningen bent.

Gegeten op 20 december 2015

Didianne338

Zaterdagavond gegeten bij Vitesse. We kamen rustig binnen en werden gelijk gevraagd of we hadden gereserveerd (zonder hallo) Anders mochten we er Niet zitten. Gelukkig hadden we gereserveerd, dus kregen we twee menu's In onze handen gedouwd en een plek aangewezen zonder oogcontact.

Maar we dachten we geven nog Niet op. Ik Ging zitten en Het eerste wat me opviel was Het decor. Heel oubollig en saai. Zeker Geen gezellige sfeer. Maar Dat terzijde.

Ik Had Als voorgeregt De carpaccio. En mijn zoon Had stokbrood met kruidenboter. Die was prima, maarja wat valt er te Verpesten aan kruidenboter? De carpaccio was erg waterig, maar nog wel te doen.

Als hoofdgerecht hadden kipsate en ik had een kogelbiefstuk. De biefstuk was niet medium rare maar gewoon 180% rare. Ik wilde de bediening er niet mee lastig vallen maar het was echt niet te eten dus ik heb het toch gevraagd. Het meisje reageerde hartstikke lief en bracht 10 min later een nieuwe. Ze bood netjes haar excuses aan en vroeg of we nog iets wilden drinken. De biefstuk was nu prima maar de kipsate was erg droog en de frietjes waren ook niet echt geweldig,

Manager was erg onbeleefd en zei ons zonder oogcontact gedag op het einde.
Kortom service van dat eene meisje was goed de rest niet. Eten niet zo goed en decor ook niet. Geen aanrader.

Gegeten op 26 december 2015

gerrit1958

Vandaag weer heerlijk ontbeten bij dit geweldige restaurant
Verse broodjes , croissants vleeswaren brie jonge kaas zoetigheden jus d' orange en alles ruim voldoende en vers.
Vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding
Een aanrader

Gegeten op 27 december 2015

Jan Zellenrath

We hebben hier het theatermenu genomen. Het viel ons niet tegen zeker gelet op de prijs. Voor die prijs kan je natuurlijk geen haute cuisine verwachten maar de gerechten waren in orde. De Noorse garnalencocktail viel wel tegen, erg waterig. De carpaccio daarentegen viel bij mijn vrouw in de smaak. Kogelbiefstuk en varkenshaas waren oké. Opvallend was de uitermate vriendelijke bediening. Stuk voor stuk persoonlijk en klantgericht. Een leuk begin van een theaterbezoek.

alie16

Als we naar het strand van Scheveningen gaan, dan altijd ook even naar Vitesse om een hapje te eten. Zo ook afgelopen vrijdagmiddag voor de lunch. Vriendelijke en vlotte bediening, die de tijd neemt om een praatje te maken. Voor mij een lekker warme kipsalade. Mijn tafelgenoot heeft genoten van het twaalfuurtje. De dagsoep, een lekker broodje en een pasta pesto salade. Zoals altijd was alles weer prima. De ambiance zou van mij wel mogen worden aangepakt. Gezellig met de warmte haardjes, maar voor de rest wat oud en gedateerd / rommelig

cees111

Mijn vrouw en ik namen een 3 gangen menu a 16 euro p.p. We begonnen met een pompoensoepje die we absoluut niet konden thuisbrengen als pompoensoep. We proefden slechts zout en bouillon(poeder?). Geen idee wat het eigenlijk was. Daarna een moot gebakken kabeljauw met frites en wat rauwkost. Mijn kabeljauwmoot was bedolven onder een laag smakeloze ravigottesaus.
De vis was verder nogal droog. Frites waren oké, het handje nogal zurige rauwkost, tja, zo uit een potje of horeca-emmer vermoedelijk. Als toetje mijn vrouw de tiramisu en ik de Dame-Blanche.
De tiramisu was erg goed en het hoogtepunt van het geheel. Mijn Dame-Blanche met verse slagroom was op zich goed, behalve dan dat supermarkt nep chocoladesaus.
De bediening is vriendelijk en vlot.

Gegeten op 7 november 2015

19MDV71

We hebben hier gisteravond met z'n tweeën heerlijk en gezellig gegeten.
We hadden een theater menu genomen.
Voorgerecht; garnalencocktail
Hoofdgerecht; kogelbiefstuk
Dessert; dame blanche
Echt waar voor je geld, alles in de puntjes toe verzorgd.
We komen hier snel weer lekker en gezellig eten

Gegeten op 14 oktober 2015

everdien2

hartelijk ontvangen, het eten was heerlijk. bediening was gezellig, niets mis mee. locatie was ook prima
zou er zeker weer heen gaan

Gegeten op 8 oktober 2015

EnnieBob

Restaurant Vitesse is gevestigd nabij de pier en het theater en heeft een gezellige, leuke en warme uitstraling. Ondanks de drukte werden wij hartelijk ontvangen en bediend door vriendelijke medewerkers. Vooral de serveerster (brildragend/blond haar die ook afrekende) is zeer klantvriendelijk ingesteld.

Het mandje stokbrood was rijkelijk gevuld met lekker vers brood. De Sauvignon droge blanco wijn was prima van smaak.

Wij kozen voor het theatermenu ( voor/hoofd en nagerecht) en hadden voor de lage prijs van 16 euro ook nog de keuze uit diverse gerechten. De smaak en kwaliteit van het eten ( voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht visfilet, nagerecht dame blance) was prima, goed warm en er werd voldoende hoeveelheid geserveerd. Alles was goed gebakken en heerlijk van smaak.

Het ijs met verse slagroom was een verademing vergeleken met veel andere restaurants, lekker romig en geen ijsblok uit een vriezer. Voor ons, wonende in Sneek, is Vitesse zeker een plek om bij een volgend bezoek aan Scheveningen terug te komen.

Gegeten op 3 oktober 2015

mschaik

in 1 woord: verschrikkelijk, bedienend personeel dat niet weet waar ze mee bezig zijn en nogal ongeïnteresseerd op je overkomen. Dan het eten, droog droog droog, sate en varkenshaas , waarom kan zo een groot restaurant het simpelste gerecht al niet goed krijgen, mijn slechtste ervaring tot nu toe

Gegeten op 4 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Vitesse in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Vitesse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.