a TripAdvisor company

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 354 71 79
  2. www.vitesse-scheveningen.nl

Voor badgasten en theaterliefhebbers

Uitzicht op zee en op loopafstand van het theater, de ideale combinatie voor levensgenieters. Op de kaart staat een speciaal theatermenu, een voordelige maaltijd ook als u niet naar het theater gaat. ’s Ochtends om 8.00 uur gaan hier de deuren open voor het ontbijt en tot middernacht geniet je hier van veelzijdige dinergerechten. De uitgebreide kaart is een feestje voor iedereen die het maximale uit de dag wil halen.

marlies114

Wij hebben met zijn vieren hier gegeten en het was erg lekker.
De supersate was ook erg groot en veel en de Tournedos was erg mals.
De bediening was super. Erg leuk en vlot. Ook in voor een geintje.
Als we weer een keer in Scheveningen zijn komen we zeker terug.

Gegeten op 24 augustus 2016

smit10

Samen met vriendengroep liepen we heel lang door boulevard om een restaurant te kiezen. Deze had een heel aantrekkelijke bord met theatermenu, 3 gangen voor 15-16 euro. Helemaal niet duur. Iemand wees ons de tafel aan, vervolgens moesten we van andere medewerkers ergens anders gaan zitten. Bestelden drinken en borrelnootjes. Maar borrelnootjes kwamen er niet na een dik halfuur. Besloten toch te annuleren en voor warme broodplank te gaan wat binnen 5 minuten op onze tafel kwam. Heel vreemd maar wel genoten van brood. En toen mochten we weer een uur wachten voor voorgerecht carpaccio. Na een halfuur hoofdgerecht besteld waar we ook een dik uur moesten wachten voor portie patat met biefstuk. Mensen naast onze tafel kwamen in laatste kwartier aanschuiven en kregen uitgebreide spareribs eerder op tafel dan wij. En dan nog zo'n somber gezicht van serveerster. Er kon geen excuus van hun vanaf, met tegenzin toch hele bedrag betaald en weggegaan. We komen nooit meer terug.

Gegeten op 20 augustus 2016

gertina

Al 18 Jaar gaan wij vanuit Amsterdam hier Ontbijten ! Een feestje omdat allemaal op tafel te zien ! Wij waren door omstandigheden ,aan de late kant ,maar vroegen ,kunnen wij nog voor Ontbijt ,of Moeten wij aan het Twaalfuurtje ?? Na minuten overleg met 5!!!! Waaronder een Echt Haantje ,Kwam uit de Keuken Geen Ontbijt ! Dan maar aan het Twaalf uurtje ! Hielt niet echt over, personeel vonden wij Zo Zo en , een beetje smoezelig Jammer na 18 Jaar zoeken wij maar iets anders

Gegeten op 14 augustus 2016

Ceesenhelma

super restaurant wat niet zo duur is Wij hadden een theatermenu voor €15,95 Bij iedere gang had je keuze uit 3 à 4 gangen en de porties waren écht niet kleiner Je kon ook een hele goede sfeer proeven in dit restaurant Ondanks de drukte (ivm het vuurwerkspektakel) merkte je niks van stress bij het personeel Ook kon je merken dat het personeel onderling goed met elkaar op kon schieten Zelfs de bedrijfsleiding ging héél gemoedelijk met zijn personeel om Dit restaurant is voor ons echt wel voor herhaling vatbaar Alleen jammer dat het voor ons zo ver weg is

Gegeten op 13 augustus 2016

miranda234

Even een quick lunch voor de bios. Helaas foute keus. 1 broodje tonijn salade, en m'n zoon en ik allebei een tosti. M'n man kreeg z'n broodje. Wij moesten nog wachten. Waarom krijgt hij zijn broodje dan. Laat die dan ook niet uitkomen. Serveerster was vriendelijk, maar vind t kwalijk dat de sloof en shirt vies en smoezelig was. En dat om half 12 in de ochtend. Tosti's kwamen. Gadverdamme. Dat was vies. Knap om een tosti te verknallen. Korstjes zijn eraf. Waarom? Ik heb m'n tanden nog hoor en m'n zoon is 10. Die eet z'n korstjes wel. Kaas nauwelijks gesmolten. Zeer platte natte smakeloze meuk.

Gegeten op 5 augustus 2016

MaartenEten

De kipsate was erg droog, frietjes lekker. Bediening erg vriendelijk en accuraat. Jammer van de droge ( oude) kipsate. Je zit er wel heel lekker, aan de boulevard. Kom op kokkie, doe je best eens en besteed wat meer aandacht aan zo'n kipsateetje

Gegeten op 7 augustus 2016

anneke238

Het theatermenu, 3 gangen voor 15,-, is helemaal goed als afsluiter van een dagje Scheveningen. Wil je goedkoop en goed? Dan is dit het adres! Porties zijn groot, en het eten is erg lekker. We hebben er 2x gegeten :-) Beide keren aan de boulevard met uitzicht op de ondergaande zon. Heerlijke carpaccio, garnalencocktail, biefstuk en varkenshaas. Perfect klaargemaakt. Toetjes zijn ook heerlijk, of je kiest voor koffie/thee. Bediening is supervriendelijk en in voor een gezellig gesprekje. Aanrader!

Gegeten op 4 juli 2016

DaphneTeddy

Gisterenavond laat nog heerlijk gegeten bij Restaurant Vitesse in Scheveningen. Lekker buiten op het terras gezeten wat erg aangenaam was bij een ondergaande zon. Echt ontzettend lekker gegeten. Alleen ons hoofdgerecht duurde wat lang maar de manager (Jerry) was mij al voor voordat ik er om kon vragen. Alsnog mijn complimenten voor de goede service, de gastvrijheid en het heerlijke eten! Hier kom ik graag nog een keer terug!

Gegeten op 23 juli 2016

keljane_1

Vanavond gegeten bij vitesse. We zijn een dagje in scheveningen en het zag er gezellig uit. Tevens genoeg keuze op de kaart. 2 keer het theater menu en 2 kindermenu's. Met het eten niets mis. Al voelden we ons een beetje over het hoofd gezien. Ketchup gevraagd voor de kinderen, nooit gekregen. Een goeie 20 minuten naar onze lege borden gekeken voordat ze werden meegenomen. Daarna nog een keer 10 minuten kunnen wachten voordat er gevraagd werd of we nog iets na wilden. Een leuk restaurant. Bediening doet hun best l. Maar echt goed geregeld, nee.

Gegeten op 21 juli 2016

misharotterdam75

Tijdens onze vakantie hier maar een wezen eten.

We hebben ons laten vertellen dat er een nieuwe eigenaar is en dat er de afgelopen weken verbouwd is. Vroeger (3jaar geleden) zijn we hier ook al eens geweest en toen was het prima maar allemaal een beetje oud.

Nu, na de verbouwing, zie je wel dat de nieuwe eigenaar er iets van probeert te maken. Echter.... Terras is echt viezig. Veel zand en aanslag. Ik begrijp dat je aan het strand zit, maar een bezem over je terras elke ochtend is toch niet zo veel moeite? Ook de ramen zijn vies en groezelig om nog maar te zwijgen over de raampjes van de kachels die buiten staan! Hier hangt je uithangbord aan en is je visite-kaartje van de zaak. Dit is het eerste wat gasten zien als ze langs lopen!

Service was verder wel prima. Maar ook het eten viel ons tegen maar goed... Wat kan je verwachten voor €15,95 voor 3 gangen? Dat kan natuurlijk ook geen kwaliteit zijn. Carpaccio was smakeloos en hoofdgerecht was taai. Wat wel lekker was waren de frietjes en het dessert!

We komen van de week nog eens terug om te kijken of het een momentopname was want we zijn hier nog 2 weken. Iedereen verdient een 2de kans.

Gegeten op 29 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Vitesse in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Vitesse. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.