Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Villa la Ruche in Voorburg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 386 01 10

Culinaire wonderen

Ervaar de klasse van een van de beste restaurants van Den Haag en omstreken. Patron-cuisinier Marko Karelse verricht samen met zijn equipe wonderen in de keuken en die deelt hij graag met je. Het enige wat hij ervoor terugvraagt, is dat je geniet met volle teugen. Dat zal niet al te veel problemen opleveren.

gerco3

Via online reservering

Bij La Ruche is het altijd weer heerlijk eten. Met goede vrienden hebben we genoten van het eten, de service en de dranken. Heerlijk, dat goed passende glas wijn bij ieder menu. Het is gewoon wachten op de eerste ster....

Gegeten op 6 december 2014

Harry-Gerrie

Al meerdere keren gegeten bij Villa la Ruche, was elke keer goed bevallen, dus we hadden er zin in. De keuze was: het "zomermenu" , 3 gangenmenu met wijnarrangement, aperitief, fles water en koffie met friandises, voor de prijs van €55,- p.p. Het restaurant was nog niet vol toen wij (2 pers) binnen kwamen, maar we zagen het was 19.15 uur wel al mensen aan het dessert beginnen. Ik hing nog boven mijn stoel, toen er al gevraagd werd wat wij wilden drinken, vervolgens is de hele avond in rap tempo gegaan, om 21.00 uur stonden we weer buiten.
De broodjes werden 3x aangeboden , die wij ook elke keer genomen hebben en de friandises ( 7 stuks) hebben we ook allemaal opgegeten, als maagvulling. want... we hebben , voor ons gevoel, geproefd van alles, het was een proeverij, ieniemienie hapjes en dan helaas in hoog tempo. Ik heb zelfs een keer mijn bestek maar vast gehouden en voorover gebogen, anders was mijn bord weg en stond het volgende om de hoek te wachten. Heel jammer. Wij hadden geen BOB wijnarrangement, maar daar kon het wel voor doorgaan. De akoestiek is verslechterd door de sombere inrichting, de zwarte muren en felle verlichting, is niet onze smaak.
Spijtig, de verbouwing en de nieuwe wijze van serveren kunnen ons niet bekoren.

Gegeten op 15 november 2014

Kieekje

Gister gegeten met twee vriendinnen, het was heerlijk!
Wij hadden eerst 3 amuses, daarna een pre amuse voor hoofd en na gerecht. Alles voortreffelijk. Vooral de langoustine. Ook hadden wij bijpassende wijnen die perfect paste bij de heerlijke gerechten, én gelukkig waren wij op de fiets. De service was uitstekend, Eva en Ruben weten wat zij vertellen bij een wijn of gerecht, erg fijn. Al met al een geslaagde avond, wij komen zeker terug!

Gegeten op 25 november 2014

aversluis

Via online reservering

Wij hadden een uitstekende avond bij Villa la Ruche. Het personeel was vriendelijk en attent, het eten was vindingrijk en lekker

Gegeten op 20 november 2014

mathieu5

Het wachten is alleen nog op een michelin ster! Heerlijk gegeten met perfect wijnarrangement. Ik vermoed dat om een ster te behalen alleen nog mag worden gewerkt aan de bediening; die is wel erg goed maar kan nog net puntjes op de i zetten qua timing van gerechten opduenen en wijn schenken. Verder hoeft niet telkens te worden gevraagd of we nog water willen; zorg gewoon dat water ook wordt bijgevuld. Maar verder; fantastisch!!

Gegeten op 8 november 2014

MGinDH

Via online reservering

Zeer hartelijk ontvangen. Strakke moderne inrichting met mooie accenten. Gerechten (8-gangen dinner deal) zagen er allemaal even prachtig uit. De coquilles waren perfect bereid. Bij de duif was de smaak van de bietjes iets te overheersend. De sukade sprong er echt uit qua smaak en bereiding, net als de schol. Eerder recenties vermelden dat zij met honger weg gingen. Dat vonden wij absoluut niet! Wij waren volledig voldaan en hebben ons zeker niet volgestopt met de broodjes. Uitleg bij de gerechten was prima. Het erbij bestelde wijn arrangement (5 glaze) was wisselend. Soms een heel klein laagje, de andere keer werd er nog een keer bijgeschonken. Niet alle wijnen waren ook even lekker, maar dat is een kwestie van smaken verschillen. Eerlijkheid gebied te melden dat wij zonder de deal niet zo snel voor Villa la Ruche zouden hebben gekozen. De deals maken het mogelijk het wel te doen. De deal vinden wij zeker een aanrader! Verder zagen wij bij binnenkomst nog een aparte ruimte waar je met een groep van ca 15 personen zou kunnen dineren. Dat zag er erg leuk uit! Zeker iets om in gedachte te houden voor in de toekomst.
Al met al een hele goede ervaring en een top avond gehad!

Gegeten op 18 november 2014

astrid33

Via online reservering

Een leuk restaurant met goed eten. Af en toe mist wat spanning qua smaken op het bord, maar verder zag het er allemaal prima uit. De puntjes op de i ontbreken soms, die je in een * restaurant net wél krijgt. Maar wij hebben voor de menuprijs van 49.- super gegeten!! 8 gangen incl. koffie/thee. Voor mij was de Mojito een topper... wat een smaak!!

Gegeten op 14 november 2014

Marja de Visser

Via online reservering

wij zijn met een 8 gangen menu niet voldaan de deur uitgegaan . Ondanks de broodjes die veelvoudig werden aangeboden. Hier vindt men kennelijk de mooi opgemaakte borden belangrijker dan
de hoeveelheid. Ik heb het dan over een amuse erwtensoep ter grote van een halve theelepel
voorgerechtjes past net op 2 eetlepels.
Tussen elke gang ( hapje ) zat ruim 30 minuten.
Het gezelschap naast hoorde wij ook klagen over de hoeveelheid. Dit restaurant was voor ons een desillusie.

Gegeten op 14 november 2014

jeffrey42

Via online reservering

Fantastisch eten en leuk interieur. Goed bediening. Wel jammer dat het erg rustig was die avond. Ik had doorgegeven dat mijn vrouw jarig was en daar hebben ze leuk op ingespeeld met het dessert.

Gegeten op 12 november 2014

jannie23

Via online reservering

Eten was goed en erg lekker klaargemaakt. Wel vonden we dat het erg veel dingen tegelijk op je bord waren (soms wel acht of tien of zo). Een kruimeltje dit en een druppeltje dat. Sommige dingen waren zo klein dat je het eigenlijk niet goed kon proeven. Liever vier dingen die je goed kunt proeven (en we zijn bij heel wat goede en sterrenrestaurants geweest, dus het is niet zo dat we het verfijnde niet kunnen waarderen). Verder was het wijnarrangement niet helemaal in verhouding (€ 7,75 voor een bodempje wijn is wel ernstig overdreven). Het waren wel goede en bijzondere wijnen, maar voor zo'n bedrag verwacht je wat meer per glas (er werd 1 keer ietsjes bijgeschoken; het was het meest karige arrangement ooit). Dit hebben we vaak bij andere goede restaurants heel anders meegemaakt. Daarom een zeven voor het eten. Bediening was keurig en attent, helemaal zoals het hoort. Inrichting komt wat kil over en de verlichting is te fel. Het is geen knusse/warme sfeer, wat jammer is want dat zou de gehele beleving aangenamer maken. Al met al lekker gegeten maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Villa la Ruche in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Villa la Ruche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.