Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Villa la Ruche in Voorburg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 386 01 10

Culinaire wonderen

Ervaar de klasse van een van de beste restaurants van Den Haag en omstreken. Patron-cuisinier Marko Karelse verricht samen met zijn equipe wonderen in de keuken en die deelt hij graag met je. Het enige wat hij ervoor terugvraagt, is dat je geniet met volle teugen. Dat zal niet al te veel problemen opleveren.

hvblsdm

Korte beschrijving:
- Keuken zeer goed;
- Ambiance goed;
- Stoelen een ramp, doorgezakt en schuiven niet;
- Bediening zeer goed;
- Tafel te hoog, moest daardoor mijn amuse, in glas met hoge poot op mijn schoot nuttigen;
- Servies , voorgerecht een soort kom ik heb nog gezocht of er Bello opstond;
- Bestek oud en van het verleden.
Algemeen: wilt u gaan eten prima.
Algemeen comfort: van de klant slecht.
Ik wens ze veel succes bij de verbouwing, maar ze zijn betere aanpassing en mogelijk.
Vg
Hans v B

Gegeten op 2 augustus 2014

vnweeren

Wij komen de afgelopen jaren regelmatig in Villa la Ruche, vandaag zat het echter niet mee. Ons gezelschap van vier had een 8-gangendiner dat voor € 110 per persoon was geprijsd. Als echt te simpele en enige amuse was er wat gesnipperde tomaat met een zurige mayonaise. De volgende gangen waren wel erg bescheiden uitgevallen, iets dat extra opviel door de te lange intervallen tussen de gerechten. Om een tweede ronde brood moest drie keer worden gevraagd en het duurde (echt!) drie kwartier voordat het brood kwam. Zelfs onze gast heeft er apart nog om moeten vragen. Van een verontschuldiging was er geen sprake: "Is hij nu nog steeds niet geweest met het brood?" Nee dus.
Het aangeven welke wijn goed paste bij een groep gerechtjes was goed en deskundig, verrassende en betaalbare wijnen ook op de kaart. Hoewel we per fles bestelden moest er echter steeds expliciet om bijschenken worden gevraagd. Zet dan de fles liever op tafel. Waarom de bediening zo beperkt en ongeinspireerd was is ons niet duidelijk geworden, het was niet druk.
De smaken waren soms verrassend qua combinatie, soms echter te simpel en te vlak. Soms waren de porties zo klein dat de smaak van de onderdelen niet uit de verf kwam. De van Villa la Ruche bekende - ook nu weer lekker lekkere - gerookte eierdooier zat bij een niet erg overtuigend stukje vlak smakend kabeljauw met wat prei met saffraan en aardappel. Het kalfswanggerecht bestond slechts uit een enkele kleine ravioli met wat flinters kalfswang daarin, een paar kleine stukjes paddenstoel, een bosuitje en wat fiezels buikspek.
Jammer, wij hadden onze gasten op basis van eerdere ervaringen iets anders voorgespiegeld.

Gegeten op 6 juni 2014

Catootje1

Echt goed gegeten gister: het 8-gangenmenu zoals hieronder omschreven. Was lang geleden dat we zo genoten hebben. En Inderdaad mooi tafellinnen! Ga hier eten zodat toppers als Marko kunnen blijven ondernemen en we gastronomie in de omgeving houden. Het culinaire erfgoed raakt anders akelig uitgedund in omgeving Rijswijk.

Gegeten op 30 mei 2014

wvklink

Wij hebben hier van het 8 gangen menu genoten, aangevuld met een heerlijk wijnarrangement.
Alle gangen waren een feest. Mooi opgediend en heerlijk van smaak. De bediening was uitersst vriendelijk en we hebben dan ook een heerlijke avond gehad.

Komen hier zeker terug!

Gegeten op 20 mei 2014

RvdW

Gastvrije ontvangst in Voorburg, gezellig plekje aan het raam, mooie entourage. Na de ontvangst van de kaart werd ons de suggestie van een 8-gangen menu gedaan voor een naar onze mening redelijk prijs van 50 euro. Na de amuse met asperges, volgde het ene na het andere gerecht elkaar op 5-gangen rouleau van eend met lever, gamba met toepassingen van tomaat, schol met schuim van champagne, griet met een gerookt eidooier en ravioli met kalfswang en krokant gebakken buikspek. Het hoofdgerecht lamsrack met eigen jus asperges en aardappel met parmesaan was een mooie afsluiting van het warme gedeelte van dit diner. De kaas bleu d' arvin was zelfs voor iemand die niet van blauwschimmel houdt heerlijk, daarna nog een heerlijk dessert met aardbeien, ijs met cardamom was super een eer lust voor het oog. De bijpassende wijnen zoals pinot gris, chardonnay, rioja en vert de l'ot waren heerlijk. Zeer zeker een aanrader, wij gaan in ieder geval terug!

Gegeten op 28 mei 2014

Basboender

Gisteravond hebben we genoten van het Iens Dinerdeal 8 gangenmenu. Het woord genieten is ook absoluut het enige woord wat van toepassing kan zijn. De gerechtjes waren van topkwaliteit en perfect geproportioneerd. De favoriet was de lamsnek, met tuinboontjes en een perfecte saus. Het personeel had jennis van zaken, was zeer attent en oppervriendelijk. Een pluspunt is ook het Bob wijnarrangement: je proeft alle wijnen maar in totaal drink je niet veel.
Een voorbeeld van de leuke attentie was de felicitatie voor ons 1jarige huwelijk in witte chocolade bij het nagerecht. En nog een leuke verrassing was dat we een klein mandje met die heerlijk Tazed tomaatjes, geserveerd bij de gamba, mee kregen om thuis van te genieten.
Kortom een lange, maar pefecte avond.

Gegeten op 3 mei 2014

GustaMucho

Hier met de IENS deal (8-gangenmenu) wezen eten. Eten was goed, maar ik miste wel een beetje een wauw-factor bij de gerechten, dat je soms wel hebt.
Ik vind zelf de wijnen toch iets te duur. De Marlboro Sauvignon Blanc was wel heel lekker te drinken.
Ga zelf eens kijken wat je van dit restaurant vind. Ik ben misschien iets kritischer.

Gegeten op 4 april 2014

speakcom

Gegeten op 5 april 2014

Addiegroen

Een zeer gezellige avond gehad in villa la ruche. Vriendelijke en behulpzame bediening. Mooie verrassende gerechten in een leuke relaxte sfeer. Complimenten en dank aan het gehele team van villa la ruche!

Gegeten op 5 april 2014

wiak

Een zgn. driegangenmenu á la carte bestaat eigenlijk maar uit twee gangen. Het dessert is vervangen door koffie/thee met friandises of een dessert voor één persoon of één dessert voor twee personen (!). Het voorgerecht met coquilles met truffle was matig. Eén hoofdrecht met ree was goed, het andere hoofdgerecht met griet had weinig smaak en was zeker niet verrassend. Gezien de prijzen voor á la carte kunnen we voor de prijs/kwaliteit niet meer dan een zes (6) geven.

Gegeten op 23 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Villa la Ruche in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Villa la Ruche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.